درباره ما ، شرکت آینده سازان آماج شرق

درباره ما

شرکت آینده سازان آماج شرق (مسئولیت محدود) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ تاسیس و تحت شماره ۸۰۱۲۲ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است.
شرکت آینده سازان آماج شرق بهره بردار انحصاری سایت ماهانیوم در زمینه گردشگری با بهره مندی از تجارب ارزشمند و پرسنل مجرب و کارآزموده و بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و سیستم سخت افزاری و نرم افزاری روز دنیا ، عضو سازمان صنایع دستی و گردشگری و نیز انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، انجمن صنفی و مسافرتی و گردشگری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هواپیمایی کشور در حال فعالیت می باشد.

اهداف

سامانه رزرواسیون ماهانیوم با سابقه ای درخشان در صنعت گردشگری و هتلداری ، توریسم و حمل و نقل در خدمت شما عزیزان می باشد . این سامانه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت ، معدن و تجارت نیز می باشد. شرکت آینده سازان آماج شرق بهره بردار انحصاری سایت ماهانیوم در زمینه گردشگری با بهره مندی از تجارب ارزشمند و پرسنل مجرب و کارآزموده و بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و سیستم سخت افزاری و نرم افزاری روز دنیا ، عضو سازمان صنایع دستی و گردشگری و نیز انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، انجمن صنفی و مسافرتی و گردشگری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هواپیمایی کشور در حال فعالیت می باشد.

مسئولیت ها

ماهانیوم رزرو هتل را در تمامی شهرها پوشش داده و کار رزرو از طریق آن بسیار راحت و بدون نقص است. برای مثال اگر می‌خواهید به مشهد سفر کنید و قصد رزرو هتل مشهد را از طریق ماهانیوم دارید؛ تنها کافی است از طریق فیلتر جستجو، هتل‌های مشهد را سرچ کنید تا تمامی هتل‌های مشهد به همراه تصاویر، امکانات و خدمات آنها را ببینید. سپس بعد از بررسی و تحقیق، می‌توانید هتل مد نظرتان را در مشهد انتخاب کرده و اقدام به رزرو کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای ویژه ماهانیوم ، داشتن تخفیفات و پیشنهادات ویژه است که هر مسافری را عاشق خودش می‌کند.

تیم ماهانیوم

ماهان پاک نژاد

موسس و مدیرعامل

مهناز علیزاده

مدیر بازاریابی و فروش