تور هتل کیانا مشهد از بهترین تورها برای داشتن اقامتی راحت و پرخاطره در شهر توریستی و زیارتی مشهد است. هرساله هزاران عاشق امام هشتم برای زیارت این امام معصوم روانه شهر مشهد می‌شوند. اقامت در یک شهر بزرگ مانند شهر مشهد قطعاً کاری سخت است. پیدا کردن مکانی برای اقامت با داشتن تمام شرایط و ویژگی‌ها مانند امنیت، نظافت، قیمت مناسب و… بسیار دشوار می‌باشد. این هتل دارای تمام این امکانات است. عکس های هتل کیانا مشهد بیانگر واقعیت اتاق‌ها است.

تور هتل کیانا مشهد بهترین انتخاب برای کاهش هزینه‌ها است. از مهمترین چیزهایی که هنگام مسافرت به هر مکانی از جمله شهر مشهد باید به آن توجه کرد کیفیت غذای مصرفی است. بسیاری از مسافران به دلیل عدم مصرف غذاهای سالم و بهداشتی دچار بیماری‌هایی مانند تب و اسهال عفونی می‌شوند. بهترین راه برای پیشگیری از این بیماری‌ها مصرف غذا در محیطی سالم و کاملاً بهداشتی است. عکس های هتل کیانا مشهد بیانگر بهداشت اتاق‌ها است.

قیمت هتل کیانا مشهد با توجه کیفیت غذا بسیار مناسب است.

محیط سالم و بهداشتی اتاق، سرویس بهداشتی و حمام از دیگر موارد مهم برای حفظ سلامتی در طول سفر است. بسیاری از مواقع مسافران عزیز شاهد ملافه‌های کثیف و یا بسیار کهنه در اتاق خود هستند. بسیاری از حشرات موذی مانند شپش و ساس در نتیجه عدم رعایت بهداشت از یک مسافر به مسافر دیگر از طریق ملافه‌ها، بالش و… منتقل می‌شوند. عکس های هتل کیانا مشهد بیانگر نظافت اتاق‌ها است.

امنیت نیز از مهمترین عوامل انتخاب این هتل برای اقامت است. بسیاری از مسافران هنگام خروج از هتل دچار نگرانی برای مدارکی مانند شناسنامه و همچنین اشیا گران قیمت خود هستند. با اقامت در یک هتل معتبر مانند هتل کیانا امنیت شما و وسایلتان تضمین می‌شود. نزدیکی به حرم از مهمترین فاکتورها برای داشتن یک اقامت خاطره انگیز است.

تصورکنید مکان اقامت شما در فاصله دورتری از حرم قرار دارد؛ بنابراین باید علاوه بر زمان بیشتر، هزینه بیشتری را نیز برای رسیدن به حرم صرف نمائید. اقامت در یک هتل نزدیک به شما امکان رفتن به حرم را با پای پیاده و در هرموقع از شبانه‌روز بدون صرف هیچگونه هزینه‌ای می‌دهد.

در ادامه همراه ما باشد تا با قیمت تور هتل کیانا مشهد و همه چیز پیرامون این هتل بی‌نظیر آشنا شوید.

فاصله هتل کیانا از حرم

فاصله هتل کیانا از حرم

فاصله هتل کیانا از حرم عامل مهمی در انتخاب آن است. بسیاری از مسافران قبل از انتخاب وسیله مسافرت و یا هرکار دیگری، فاصله هتل تا حرم را بررسی می‌کنند. زیارت امام معصوم در نیمه شب لذتی دارد که فقط افرادی که اینکار را انجام داده‌اند درک می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید در کمترین زمان و هر زمانی که بخواهید به حرم برای زیارت مشرف شوید هتل کیانا مشهد انتخابی مناسب برای شما است.

فاصله هتل کیانا از حرم بسیار کم بوده و شما عزیزان باید مدت زمان کمی را صرف رسیدن به حرم نمائید. هنگام اقامت در این هتل برای زیارت نیازی به وسیله نقلیه ندارید و می‌توانید در کمترین زمان ممکن به حرم مطهر تشریف ببرید.

فاصله هتل کیانا از حرم مطهر حدود 500 متر است. این هتل در نزدیک‌ترین مکان ممکن به حرم یعنی در امام رضای 2 واقع شده است. مسافرین عزیز می‌توانند با اقامت در هتل کیانا، حتی شاهد منظره زیبای حرم نیز باشند. عکس های تور هتل کیانا مشهد نشان‌دهنده ظاهر فوق‌العاده آن است.

فاصله هتل کیانا از حرم و قیمت تور هتل کیانا مشهد از لحاظ مناسب بودن باعث شده تا بسیاری از مسافران این هتل را به عنوان یک مکان مناسب برای خود و خانواده‌های عزیزشان تلقی نمایند.

در نظر گرفتن سفر زیارتی به مشهد به عنوان هدیه برای پدر و مادرها یکی از بهترین هدیه‌های فرزندان برای خوشحال کردن آنها است. بسیاری از افراد با بالارفتن سن دیگر توان و حوصله طی مسافت طولانی و یا ترافیک‌های سنگین را ندارند.

انتخاب مکان نزدیک به حرم مطهر بدون داشتن مسافت طولانی و تحمل ترافیک سنگین برای این افراد انتخاب مناسبی است.

فاصله هتل از حرم به دلیل نزدیکی به حرم انتخاب فوق‌العاده‌ای برای والدین مهربان شما است. افرادی که تور هتل کیانا هوایی و تور هتل کیانا مشهد با قطار را برای سفر انتخاب می‌کنند، ترانسفر در ایستگاه قطار یا فرودگاه آنها را تا هتل همراهی می‌کند.

بررسی ویژگی‌ تور هتل کیانا مشهد

افراد مختلف بنا به دلایلی مانند زیارتی و یا کاری به شهر مشهد مسافرت می‌نمایند. بسته به تعداد نفرات فضای اتاق و تعداد تختخواب انتخاب می‌شود. مدل، دکوراسیون، مساحت اتاق، امکانات، مشرف بودن به حرم مطهر و… از مهم‌ترین ویژگی‌ اتاق‌های این هتل مشهد است. هر فردی با هرنوع سلیقه‌ای می‌تواند مکان اقامت مورد نظر را برای خود و همراهیانش انتخاب نماید. اتاق‌های این هتل به صورت دوتخته، سه تخته و… است. اتاق‌های دوتخته دارای دو تخت یک نفره و یا یک تخت تکنفره است. اتاق‌های سه نفره نیز به همین صورت است. اتاق کانکت بهترین انتخاب برای خانواده‌های پرجمعیت می‌باشد.

این هتل دارای آپارتمان‌های بسیار زیبا نیز برای زائران عزیز است. این آپارتمان‌ها دارای تمام امکانات رفاهی از جمله توالت فرنگی و ایرانی برای شما عزیزان است. اما خبر خوش این است که برای زوج‌های جوان اتاق‌های ویژه‌ای با ظاهری مخصوص برای ماه عسل و حمام‌هایی مجهز به وان در نظر گرفته شده است.

این هتل چهار ستاره  از جمله هتل‌هایی است که برای رفاه حال زائران عزیز از امکانات و وسایل نو و تازه استفاده کرده است. ملافه‌ها، روتختی و روبالشی‌ اتاق‌های این هتل بسیار نو و تمیز بوده و پس از تخلیه اتاق توسط بهترین مراکز خشکشویی ضدعفونی می‌شوند.

اما نکته مهمی که هنگام مراجعه به این هتل متوجه آن می‌شویم، لابی این هتل است. بسیاری از مسافران به محض رسیدن به بسیاری از هتل‌ها به دلیل نبود فضای کافی و مناسب در هتل مجبور به حضور در کنار خیابان تا آماده شدن اتاقشان می‌شوند.

از بزرگترین مزایای این هتل داشتن لابی فوق‌العاده زیبا با پذیرایی از مهمانان جدید تا آماده‌ شدن اتاقشان است. پرسنل این هتل به بهترین نحو ممکن از شما عزیزان استقبال و کلیه نیازهای شما را برآورده می‌سازند. لابی این هتل دارای امکاناتی مانند تهویه مناسب، پذیرایی، انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برای رفاه حال زائران گرامی است.

هتل کیانا مشهد - 200 هزار تومن تخفیف + تضمین قیمت

فاصله تور هتل کیانا مشهد از حرم

حفظ سلامتی با صرف غذاهایی سالم در رستوران و کافی‌شاپ هتل

وجود بیماری در دوران سفر از بدترین اتفاقاتی است که کل لذت و آرامش شما را در طی دوران سفر از بین می‌برد. از مهمترین علل بیماری‌های ناشی از مسافرت صرف غذاهای ناسالم و آلوده است. تور هتل کیانا مشهد مشهد با استفاده از موادغذایی تازه، شستشوی این مواد غذایی و طبخ آن توسط افراد با تجربه، غذاهایی سالم برای مسافران عزیز تدارک می‌بیند.

صرف غذا از مهمترین جذابیت‌ها و لذت‌های هر سفری است. صرف غذا به صورت بوفه و با داشتن تنوع غذایی به سلامت مسافرین گرامی کمک زیادی می‌کند. برای رفاه حال میهمانان گرامی رستوران این هتل در طبقه همکف واقع شده است. رستوران این هتل با تهیه مدل‌های مختلف غذاهای فرنگی، عربی و ایرانی، امکان انتخاب‌های متعدد را برای میهمانان فراهم کرده است.

میهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه خود غذای دلخواه را میل نمایند. منوی غذایی این رستوران به گونه‌ای است که تمام نیازهای سلیقه‌ای را تامین می‌کند.

هتل کیانا مشهد: رزرو هتل، لیست قیمت با تخفیف ویژه - هتل یار

فاصله  تور هتل کیانا مشهد از حرم

صرف نوشیدنی گرم و سرد در مکانی بهداشتی و زیبا مانند کافی شاپ از مهمترین لذت‌ها در تمام فصول است.

کافی شاپ این هتل با داشتن پرسنل مجرب و با تجربه و تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد مناسب انواع فصول از شما میهمانان گرامی پذیرایی می‌کند. بسیاری از میهمانان بزرگترین لذت بعد از برگشتن از زیارت را صرف نوشیدنی و انواع دسر و کیک در کافی شاپ هتل ذکر می‌نمایند. کافی شاپ و لمکده این هتل از بهترین میوه‌جات و مواد برای تهیه انواع آبمیوه و … استفاده می‌نمایند.

بررسی امکانات و خدمات موجود در هتل

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هر هتلی داشتن امکانات و خدماتی متمایز با قیمت مناسب است.

قیمت تور هتل کیانا مشهد  از لحاظ خدمات و امکانات بسیار مناسب و اقتصادی است. وجود امکاناتی مانند مغازه‌هایی با اجناس متنوع و قیمت مناسب به مسافران امکان خرید انواع سوغاتی و… برای فامیل و خانواده می‌دهد.

قیمت هتل کیانا مشهد با وجود پارکینگ بسیار اقتصادی و به‌صرفه است. همه میهمانی که با ماشین خود اقدام به مسافرت می‌نمایند با اقامت در این هتل نباید نگران پارکینگ باشند.

انجام سفر با کودکان و فراهم آوردن امکانات لازم برای سرگرم بودن آنها کاری دشوار است. کودکان به دلیل ماهیت سنی خود بسیار زود خسته می‌شوند.

اتاق بازی هتل کیانا به گونه‌ای طراحی شده است که کودکان دلبند شما بتوانند اوقات خوشی را در آنجا سپری و سرگرم باشند.

هتل کیانا برای خود شما نیز امکاناتی نظیر استخر، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی و ماساژ را در نظر گرفته است. امکانات این هتل به حفظ سلامتی و آرامش شما کمک زیادی می‌کند.

این روزها دیگر مانند گذشته افراد به هنگام مسافرت در زمینه اجاره اتاق و تکمیل ظرفیت هتل مشکلی ندارند. خدمات رزرو و مشاوره آنلاین این روزها به شما امکان رزرو و اجاره اتاق را در هر شهری از جمله مشهد می‌دهد. معمولاً سایت‌هایی وجود دارند که به شما عزیزان در زمینه رزرو آنلاین اتاق امکاناتی را ارائه می‌دهند. سایت ماهانیوم از بهترین سایت‌ها در این زمینه است. این سایت با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه انواع خدمات رزرو آنلاین اتاق به مسافران گرامی زمینه آرامش این عزیزان را از داشتن جا در شهر مقصد فراهم کرده‌ است.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت ماهانیوم به آدرس mahaniom.com نمای این هتل، امکانات اتاق و قیمت‌ها را مشاهده و رزرو نمائید.

قیمت هتل کیانا مشهد در سایت ماهانیوم mahaniom.ir همراه با تخفیفات ویژه و استثنایی ذکر شده است. پیج اینستاگرامی Https://instagram.com/mahaniom_official نیز اطلاعات کاملی در اختیار شما می‌گذارد.

فاصله هتل از حرم

از تور مشهد هتل کیانا با بهترین تخفیفات جا نمانید!!!

تور هتل کیانا مشهد در سایت ماهانیوم دارای تخفیفات فوق‌العاده عالی برای شما عزیزان است. تخفیفات سایت‌ها و هتل‌ها تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌های شما دارد. هزینه‌های زیاد سفر از بزرگترین نگرانی‌های بسیاری از مسافران در طی سفر است. سایت ماهانیوم برای رفاه حال مسافران گرامی تخفیفات خوبی را برای بهترین هتل‌ها قرار داده است.

قیمت هتل کیانا مشهد در سایت ماهانیوم به گونه‌ای است که افراد با بودجه کمتر نیز می‌توانند اقدام به رزرو آن نمایند. از بزرگترین مزیت‌های سایت ماهانیوم برخورداری از کارشناسان با تجربه و متخصص در پاسخگویی به شما عزیزان است. مشاوره با کارشناسان متخصص و با تجربه در زمینه رزرو اتاق باعث می‌شود شما از شرایط و تخفیفات به خوبی آگاه شوید. همچنین با مشاوره با کارشناسان زمینه مناسب‌ترین انتخاب برای شما عزیزان فراهم می‌شود. شما عزیزان می‌توانید در مورد چگونگی نوع اتاق‌های این هتل، سلیقه خود، تعداد نفرات و… با مشاوران مشورت نمائید.

تخفیفات این هتل امکان سفر برای همگان با هربودجه‌ای را فراهم می‌کند. این هتل را می توانید با تخفیف از ماهانیوم رزرو کنید .

قیمت هتل کیانا مشهد

مهمترین علل رزرو هتل زیبای کیانا

  • قیمت هتل کیانا مشهد

قیمت هتل کیانا مشهد از مهمترین عوامل انتخاب این هتل زیبا است. بسیاری از هتل‌های ارزان‌تر از این هتل علیرغم نداشتن کیفیت، قیمت‌های بالاتری نسبت به این هتل دارند.

  • فاصله هتل کیانا از حرم

فاصله هتل کیانا از حرم حدود 5 دقیقه به صورت پیاده است. فاصله نزدیک این هتل به حرم و عدم نیاز به تحمل ترافیک سنگین اطراف حرم یکی از مهمترین دلیل‌های انتخاب این هتل است. بسیاری از افراد مسن و یا افراد با بچه‌های کوچک قادر به پیاده‌روی طولانی نیستند. مکان نزدیک این هتل به حرم مطهر رضوی این مشکل را حل کرده است.

  • تور مشهد هتل کیانا

تور هتل کیانا مشهد با فراهم آوردن امکانات رفاهی زائرین گرامی و داشتن تخفیفات فوق‌العاده محبوبیت زیادی در بین زائرین دارد.

تور هتل کیانا هوایی و تور هتل کیانا مشهد با قطار امکان انتخاب نحوه سفر به صورت دلخواه را به مسافرین می‌دهد.

  • بهترین کیفیت غذا

در این هتل برای حفظ سلامت میهمانان از بهترین مواد غذایی با کیفیت استفاده می‌شود. طبخ غذا در این هتل نیز در محیطی کاملاً بهداشتی و زیر نظر متخصصین مجرب انجام می‌شود. استفاده از غذای سالم در حین سفر به سلامتی شما کمک زیادی می‌کند.

  • نزدیک به بازارهای سوغات و خرید

بسیاری از مسافران تمایل دارند مکان اقامت آنها به مراکز خرید سوغات نزدیک باشد. بازار رضا از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد است.

این بازار فاصله بسیار نزدیکی با هتل دارد. موزه مردم‌شناسی مشهد نیز فاصله نزدیکی با این هتل دارد.

  • تخفیفات ویژه

این هتل به صورت دوره‌ای و به مناسبت‌های مختلف، تخفیفات ویژه‌ای را برای رفاه حال مسافران گرامی قرار می‌دهد.

  • خدمات و امکانات عالی

این هتل برای رفاه حال مسافران گرامی خدماتی مانند اینترنت رایگان، خشک‌شویی، اتاق بازی کودک، سونا، جکوزی، پارکینگ و… را در نظر گرفته است.

بررسی هتل کیانا مشهد نظرات

در انتخاب هتل کیانا مشهد نظرات میهمانان ساکن به انتخاب بهتر شما برای این هتل کمک می‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا از نظرات مسافرین قبلی مطلع شوید.

سیده پریسا مظلومی:

من و خانواده‌ام در تاریخ 15اردیبهشت 1400 در این هتل مستقر شدیم. اتاق‌ها و سرویس بهداشتی فوق‌العاده تمیز بود. کافی شاپ این هتل دارای فضایی آرام و بسیار بهداشتی بود. وجود بوفه غذا و تنوع در وعده غذایی واقعاً برای من و خانواده‌ام لذتبخش بود. پرسنل این هتل به بهترین شکل ممکن با میهمانان برخورد می‌کردند. این هتل لابی بسیار زیبایی داشت که ما در بدو ورود تا حاضر شدن اتاقمان در آن به بهترین نحو پذیرایی شدیم. من به سرو صدا مقداری حساس هستم به همین دلیل تحمل صدای مسافران در راهرو را نداشتم.

عاطفه مظلومی

این هتل نسبت به سایر هتل‌هایی با این قیمت که در آنها اقامت داشتم بسیار بهتر بود. فضای این هتل بسیار تمیز و پرسنل دارای اخلاق فوق‌العاده حرفه‌ای و در عین حال صمیمانه بودند. تعداد دفعات اقامت من در این هتل سه بار است که در آینده نیز دوباره این هتل را برای سفر انتخاب می‌کنم. فاصله هتل کیانا از حرم خیلی نزدیک بود.

علی زرینی

هتل کیانا در میهمان‌نوازی نمونه است. استفاده از غذاهای متعدد در بوفه این هتل فوق‌العاده عالی بود. اما مهمترین فاکتور نزدیکی به حرم بود. من به علت سن بالا قادر به پیاده‌روی مسافت‌های طولانی نیستم. فاصله هتل کیانا از حرم خستمون نکرد.

سید سعید ابراهیمی

ما امسال در این هتل برای بار سوم اقامت کردیم. وجود ترانسفر از فرودگاه تا این هتل بسیار عالی بود. من بسیار به سیستم گرمایشی و سرمایشی و درست عمل‍کردن آنها حساس هستم. خداروشکر این هتل از سیستم خوبی هم در زمستان و هم در تابستان که سفر کردیم برخوردار بود.

حسن ناصری

به نظرم این هتل از بهترین هتل‌هایی بود که هنگام سفر به مشهد اقامت کردم. تنها مشکل این هتل نبود فلاسک در داخل اتاق بود. فضای کافی شاپ و رستوران و تنوع غذا به نظرم فوق‌العاده عالی بود.

قیمت هتل کیانا مشهد برای هر شب اقامت چقدر است؟

قیمت هتل کیانا مشهد بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. تعداد مسافران، نوع اتاق، تعداد تخت‌ها، استفاده از بوفه غذا و بسیاری از عوامل دیگر باعث تعیین قیمت می‌شود. قطعاً همه افرادی که بخواهند سه وعده غذایی را از بوفه استفاده نمایند هزینه آنها بیشتر است.

تخفیفات بسیار خوب این هتل باعث شده که شما دیگر نگران هزینه‌های خود نباشید. سایت ماهانیوم از بهترین سایت‌ها در زمینه تخفیفات مختلف در هتل‌ها است.

این سایت برای هتل کیانا مشهد نیز تخفیفات خوبی در نظر گرفته است. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره در مورد قیمت و هزینه اقامت در این هتل با مشاوران سایت هانیمون مشورت نمائید.

آدرس دقیق هتل کیانای مشهد

این هتل در خیابان امام رضای 2 و در کوچه کربلا واقع شده است.

بررسی قوانین هتل کیانا مشهد

هر هتلی برای ارائه امکانات و خدمات به مسافران عزیز باید براساس قوانین و ضوابط صنف هتلداری عمل نماید. هتل کیانا مشهد نیز به خوبی این ضوابط و مقررات را رعایت می‌کند. برای تمام خردسالان زیر 3 سال هزینه‌ای برای اقامت در نظر گرفته نمی‌شود. خردسالان 3 تا 7 سال باید نصف هزینه را پرداخت نمایند. خردسالان بالای 7 سال باید هزینه اقامتشان به صورت کامل پرداخت شود.

زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت دو بعدازظهر و ساعت تخلیه آن ساعت 12 بعدازظهر است. در مورد هزینه‌های کنسلی نیز باید با پذیرش این هتل و یا سایت صحبت نمائید.

نحوه تماس با هتل کیانا مشهد

شماره هتل کیانا 02191031931 و 09152480667 است. این هتل زیبا دارای پیج اینستاگرامی است. با مراجعه به آدرس پیج اینستاگرامی Https://instagram.com/mahaniom_official

می‌توانید بیشتر با این هتل آشنا شوید. همچنین با مراجعه به سایت ماهانیوم نیز می‌توانید اتاق مورد نظر خود را رزرو نمائید.

عکس های هتل کیانا مشهد

شما عزیزان می‌توانید با دیدن عکس های هتل کیانا مشهد اطلاعات بیشتری درباره این هتل کسب نمائید. در ادامه همراه ما باشید تا با تعدادی از عکس‌های هتل کیانا آشنا شوید.

آشنایی با هتل کیانا مشهد و ویژگی های آن

عکس های هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد: رزرو هتل، لیست قیمت با تخفیف ویژه - هتل یار

عکس های هتل کیانا مشهد

شماره‌ هتل کیانا

کلام آخر

از جدیدترین هتل‌های تازه تاسیس اما فوق‌العاده زیبا و کامل از نظر امکانات در شهر مشهد هتل کیانا است. از ساخت این هتل 4 ستاره، حدود تقریباً 10 سال می‌گذرد. هتل در 7 طبقه ساخته شده است.

این هتل برای پذیرایی از میهمانان به بهترین نحو ممکن، پرسنلی با تجربه و متخصص را استخدام می‌کند.

تور هتل کیانا مشهد در نزدیک‌ترین مکان ممکن به حرم مطهر رضوی قرار دارد. این هتل در خیابان امام رضای 2 واقع شده است. نزدیکی این هتل به حرم امکان رفت و آمد به صورت پیاده را برای زائران محترم فراهم کرده است. بسیاری از افراد با سن بالا و یا خانم‌های باردار و بچه‌دار توانایی طی مسافت طولانی و یا ترافیک سنگین را ندارند.

تور هتل کیانا مشهد با داشتن مسافت نزدیک به حرم بهترین گزینه برای این افراد است. اتاق‌های این هتل به صورت دوتخته، سه تخته و آپارتمان است. برای ماه عسل زوج‌های جوان نیز اتاق‌های زیبایی در نظر گرفته شده است. هنگام سفر مصرف غذاهای سالم و بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بسیاری از مسافران با مصرف غذاهای رستوران‌های غیر معتبر، دچار اسهال و استفراغ می‌شوند.

هتل کیانا مشهد با استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی اقدام به تهیه غذاهایی سالم در محیط بهداشتی می‌کند. هتل برای رفاه میهمانان خود، دارای امکانات دیگری مانند سونا، جکوزی، اتاق بچه و… است.

شما عزیزان می‌توانید برای استفاده از خدمات هتل به سایت هانیمون مراجعه نمائید. مشاوران این سایت به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی می‌کنند. شما عزیزان می‌توانید نمای داخلی اتاق‌ها و امکانات هتل را از طریق تصاویر قرار داده شده در سایت مشاهده کنید همچنین می‌توانید برای رزرو با شماره‌ تور هتل کیانا مشهد 02191031931 و 09152480667 تماس حاصل نمائید.

سوالات متداول

هتل کیانا مشهد به چه مراکزی نزدیک است؟ بازار رضا، مسجد هفتاد و دو تن، انواع گرمابه‌های سنتی و…بسیار به هتل نزدیک می‌باشند.

از تور هتل کیانا مشهد تا حرم چه مسافتی را باید طی کرد؟

حدود 5 دقیقه پیاده‌روی برای رسیدن به حرم لازم است.