معرفی اجمالی هتل آدینا مشهد

اگر به دنبال مدرن ترین هتل در مشهد هستید شک نکنید که هتل آدینا قطعاً یک پیشنهاد خاص برای شما خواهد بود. این هتل سه ستاره است اما به نسبت تعداد ستاره های خود امکانات عجیبی در اختیار شما قرار می دهد.

هتل آدینا مشهد در خیابان امام رضا بین امام رضا 16 و 18، جنب بانک شهر قرار گرفته است. هتل آدینا مشهد در 13 طبقه طراحی شده است و به طور کلی در سال 1397 افتتاح شده و توانسته یکی از بهترین هتل های شهر محسوب شود. این هتل دارای 70 باب اتاق است و البته که یک سری از اتاق ها به صورت سوئیت طراحی شده اند و بسیار مجهز هستند. تجهیزات رفاهی برای سوئیت ها بی نظیر است.

هتل آدینا در یکی از خیابان های اصلی شهر مشهد قرار گرفته است به طوری که تنها 5 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر امام رضا خواهید داشت. به طور کلی این هتل دارای کادری بسیار مجرب و آموزش دیده بوده که افتخار میزبانی از مسافران را دارند.

هتل آدینا

هتل آدینا

همه اتاق ها دارای یخچال، آباژور، تلویزیون، مبلمان و رخت آویز است. از سوی دیگر روم سرویس و همینطور شبکه پخش فیلم نیز برای هتل آدینا مشهد در نظر گرفته شده است. سیستم اعلام حریق بخش مهمی از امکانات هتل آدینا محسوب می شود. این هتل به طور کلی دارای سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ها بوده و همینطور اتاق ها دارای بالکن مخصوص هستند.

مینی بار در هتل آدینا مشهد با هزینه در اختیار شما قرار می گیرد. هتل دارای صندوق امانات است و سیستم تهویه مطبوع در اتاق اجرا شده است. نکته مهمی که باید بدانید این است که اتاق ها فقط سرویس بهداشتی فرنگی دارند و سرویس بهداشتی ایرانی ندارند. نوع قفل های اجرا شده برای درب اتاق ها غیرهوشمند هستند.

امکانات هتل آدینا مشهد

هتل آدینا مشهد دارای اتاق های یک تخته است که فاقد پنجره بوده و نورگیر نیستند. نوع تختی که برای این اتاق ها به کار رفته است از نوع دبل یا سینگل است. از سوی دیگر اتاق های یک تخته به صورت فولبرد نیز وجود دارد که به شکل دبل و سینگل اجرا شده است.

سوئیت های دو نفره جونیور یکی از بخش های جذاب هتل آدینا محسوب می شود و نوع تخت آن نیز به صورت یک تخته دبل است. این هتل دارای سوئیت های دو نفره استاندارد است و نوع تخت آن ها نیز دبل اعلام شده است. به طور کلی می توان گفت که هتل آدینا مشهد یک پیشنهاد بسیار خوب برای کسانی است که به دنبال یک فضای خاص برای استراحت و تفریح هستند.

سوئیت های دو نفره استاندارد هتل آدینا از دسته سوئیت های خاص محسوب می شود که به صورت یک تخت دبل در نظر گرفته شده است. سوئیت های دو نفره نیز وجود دارد که به صورت ویژه به کاربران ارائه می شود. این سوئیت ها نیز دارای یک تخت دبل هستند. سوئیت های دو نفره جونیور به صورت عادی و فولبرد نیز وجود دارد که بخش مهمی از امکانات این هتل را شامل می شود.

سوپر سوئیت دو نفره با اندک هزینه اضافی یکی از پیشنهادات خوب هتل آدینا مشهد محسوب می شود. همینطور سوئیت های دو نفره ویژه فولبرد نیز وجود دارد که بخش مهمی از این هتل را به خود اختصاص داده است. اتاق های توئین به صورت اکونومی نیز اجاره داده می شوند. رزرو همه اتاق های هتل آدینا مشهد به صورت کاملاً اینترنتی صورت می گیرد. اتاق تریپل اکونومی از دیگر بخش های مهم این هتل محسوب می شود و دارای ساختار قابل قبولی است. سیستم امنیتی مناسب برای اتاق ها اجرا شده است.

هتل آدینا

کیفیت غذاهای هتل آدینا مشهد ، داشتن یا نداشتن منوی فولبرد

نمی توان گفت که طراحی رستوران هتل آدینا بسیار لوکس است اما به طور کلی سعی شده فضای بزرگی برای رستوران در نظر گرفته شود. معمولاً میزها 6 نفره هستند. نظافت در بیشتر بخش های رستوران رعایت شده است.

در مورد منوی غذای رستوران هتل آدینا مشهد شاید آنطور که باید تنوع دیده نشود اما به طور کلی می توان گفت که از نظر طعم و مواد اولیه از بهترین موارد استفاده شده است. بررسی ها اینطور نشان می دهد که منوی این رستوران به نسبت سه سال اخیر پیشرفت خوبی داشته اما هنوز نمی توان گفت که منوی رستوران هتل آدینا مشهد فولبرد است. بررسی ها اینطور نشان می دهد که در این رستوران به طور کلی یک سری نوشیدنی های خاص نیز سرو می شود که شاید با ذائقه شما سازگار باشد. این رستوران به طور کلی بر اساس سبک و مدلی که دارد طرفداران خاص خود را دارد.

رستوران هتل آدینا

در رستوران هتل آدینا مشهد یک سری غذاهای سنتی و محلی عرضه می شود که مورد تایید بسیاری از افراد قرار گرفته است. غذاهای محلی و سنتی هر یک دارای کیفیت مخصوص به خود هستند و این موضوع سبب می شود تا بتوانید بهترین غذا را انتخاب کنید. البته که شما می توانید از چند مدل محدود غذاهای بین المللی نیز سفارش دهید. غذاهای بین المللی در این رستوران به میزان مختصر عرضه می شوند و هنوز منوی غذاهای بین المللی آن شامل یک سری کم و کسری است.

کافی شاپ هتل آدینا مشهد با رضایت افراد زیادی همراه است. در کافی شاپ این هتل انواع نوشیدنی های طبیعی عرضه می شود. شکلات های خاص و نوشیدنی های گرم از بخش های مهم کافی شاپ هتل آدینا محسوب می شوند.

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

فاصله از هتل آدینا مشهد تا حرم ورودی باب الرضا حدوداً 2 دقیقه با خودرو در نظر گرفته شده است. از این هتل تا حرم ورودی باب الجواد یک کیلومتر و 333 متر فاصله است. در صورتی که بخواهید به حرم ورودی حرعاملی دسترسی داشته باشید یک کیلومتر و 582 متر می بایست در نظر بگیرید. فاصله از هتل آدینا مشهد تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی نیز 1 کیلومتر و 764 متر اعلام شده است. از این هتل تا حرم ورودی صحن جمهوری حدوداً 2 کیلومتر و 178 متر در نظر گرفته شده است. همینطور دسترسی از هتل آدینا تا حرم ورودی شیخ طبرسی نیز 2 کیلومتر و 357 متر خواهد بود.

فاصله از هتل آدینا تا ایستگاه قطار شهری شهید مفتح 3 کیلومتر و 512 متر اعلام شده است. فاصله از این هتل تا ایستگاه قطار شهری قائم 3 کیلومتر و 883 متر در نظر گرفته شده است. از هتل آدینا مشهد تا ایستگاه راه آهن حدوداً 4 کیلومتر و 80 متر ارزیابی شده است. فاصله از هتل آدینا مشهد تا فرودگاه بین المللی 7 کیلومتر و 930 متر در نظر گرفته شده است. فاصله از این هتل تا پایانه مسافربری راه ابریشم نیز 8 کیلومتر و 687 متر ارزیابی شده است.

کسانی که علاقه به بازدید از پارک ملت دارند بدانند که دسترسی از این هتل تا پارک ملت حدوداً 10 کیلومتر در نظر گرفته شده است. بازار بین المللی سپاد تنها 15 دقیقه با هتل آدینا مشهد فاصله دارد. اگر فرصت کافی دارید حتماً سری به پارک ساحلی آفتاب بزنید که در 10 کیلومتری هتل آدینا مشهد قرار گرفته است. از این هتل تا پاساژ وصال در حدود 16 دقیقه با خودرو فاصله است. فاصله از هتل آدینا تا باغ پرندگان نیز 16 دقیقه با خودرو ارزیابی شده است.

معماری و سال ساخت هتل آدینا مشهد

نمای ظاهری هتل آدینا مشهد شاید چندان مدرن به نظر نرسد. برخی از افراد این ساختمان را از نظر ظاهر به کاخ سفید نسبت می دهند. از سنگ مرمر سفید برای ظاهر هتل آدینا مشهد استفاده شده است و طبقات به صورت پنجره هایی با تقارن مشخص اجرا شده اند. به طور کلی یک ساختمان بسیار بلند که از دور مشخص است و طبقات بالایی به طور حتم به بارگاه حرم مطهر امام رضا مشرف هستند.

این ساختمان شب ها پر نور است و نورپردازی خطی برای بخش های بیرونی پنجره ها اجرا شده است. پنجره ها همگی دو جداره هستند و مشکلی در این راستا دیده نمی شود. ساختمان هتل آدینا در نمای شب بسیار زیبا و خاص است و البته که یکی از بهترین هتل های مشهد محسوب می شود. دسترسی از هتل آدینا مشهد به بانک شهر بسیار آسان است.

لابی هتل آدینا مشهد به صورت خاص و سلطنتی اجرا شده است. از نورپردازی های طلایی استفاده شده است و چراغ ها دور تا دور لابی دیده می شوند. مبلمانی که در بخش مرکزی هتل آدینا قرار گرفته است به فضای داخلی لابی ابهت داده است. از آینه کاری و شیشه کاری های خاص برای انعکاس نور استفاده شده است. سقف ها دارای نورپردازی های مخصوصی هستند و البته که یکی از بهترین گزینه محسوب می شوند. از سوی دیگر معماری لابی به صورتی است که مزاحمتی برای اتاق ها ایجاد نمی شود.

سونا و جکوزی هتل آدینا مشهد یکی از بهترین بخش های آن محسوب می شود. استخر شنا در این هتل بسیار تمیز و با معماری جدید بازسازی شده است. معماری این بخش توسط یک دانشجو نخبه صورت گرفته است. از سوی دیگر این بخش دارای موقعیت اجرایی مخصوصی است. یعنی شما می توانید دسترسی رایگان به این بخش داشته باشید.

نظرات مسافران

نظر بیش از 90 درصد از مسافرانی که هتل آدینا مشهد را انتخاب کردند این است که این هتل عالی و بی نظیر است. در واقع برخورد خوب پرسنل هتل و رعایت پروتکل های بهداشتی سبب شده تا نظافت برای همه بخش های هتل به خوبی اجرا شود و این موضوع یک مزیت برای این هتل محسوب می شود.

یکی از کم و کاستی های هتل آدینا مربوط به نبود ترانسفر فرودگاهی است که از نظر برخی از مسافران ناراحت کننده به نظر می رسد.

بسیاری از مسافران از مساحت اتاق ها راضی هستند. نهار و صبحانه و شام نیز در این هتل با رضایت همراه بوده است. برخی از مسافران از روشنایی کم اتاق ها ناراحت هستند. همینطور کوچک و باریک بودن راهروهای هتل نیز از مواردی است که قطعاً نیاز به پیگیری دقیقی دارد. از سوی دیگر بسیاری از اتاق ها فاقد پنجره هستند و این موضوع شاید از نظر برخی از افراد چندان جالب به نظر نرسد. نبود چای ساز در اتاق ها نیز سبب عدم رضایت برخی از مسافران شده است. اما به طور کلی می توان گفت که قوانین داخلی هتل کاملاً دقیق و اصولی رعایت می شوند و شامل شرایط مخصوصی هستند. سیستم سونا و جکوزی هتل آدینا عالی است و همه مسافران از این بخش احساس رضایت کافی دارند.

به طور کلی در صورت خرابی پریزهای برق در داخل اتاق ها سریعاً در هر ساعت از شبانه روز شرایط تعمیر فراهم می شود. دیوارهای داخلی هتل نیاز به عایق کاری دارند و تا حدودی سر و صدا افراد را اذیت می کند این موضوع سبب می شود که بسیاری از افراد اعتراض نمایند.

در جدیدترین تصمیم گیری از سوی مدیریت هتل آدینا مشهد، قرار شد که منوی رستوران هتل با تغییرات همراه باشد.

هتل آدینا مشهد

هتل آدینا

جمع بندی

هتل آدینا مشهد یک هتل سه ستاره در خیابان امام رضا است و تنها 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. سرویس دهی در این هتل به بهترین نحو صورت می گیرد و برخورد پرسنل بسیار عالی است. صبحانه در این هتل بسیار عالی سرو می شود و خوشبختانه شرایط برای سرو صبحانه در اتاق نیز فراهم است. هتل آدینا دارای سونا و جکوزی است و استخر جداگانه ای در حال ساخت است. نکته مهم دیگر در خصوص این هتل که باید بررسی شود مربوط به وضعیت رستوران و پارکینگ است. پارکینگ هتل گنجایش زیادی ندارد و این موضوع کمی نگران کننده به نظر می رسد.

قیمت هتل آدینا به نسبت امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد بسیار مناسب است. به طور کلی قیمت این هتل در برابر هتل های 5 ستاره مجاور کاملاً منطقی و مقرون به صرفه به نظر می رسد. اینطور که مشخص است هتل آدینا مشهد هر ساله مورد تایید بسیاری از مسافران قرار می گیرد و سریعاً پر می شود. شرایط رزرو اتاق ها فراهم شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. از سوی دیگر تنوع اتاق ها بسیار زیاد است و سوئیت های خانوادگی نیز برای هتل آدینا مشهد در نظر گرفته شده است که می تواند یکی از بهترین موارد محسوب شود.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱