آشنایی با امکانات و مزایا و درباره هتل آرتیمان

در مقاله پیش رو مقصود این است که شما را با یکی از نوسازترین هتل های مشهد، امکانات، مزایا و امتیازات آن آشنا کنیم. هتلی که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم؛ رزرو هتل آرتیمان است.

شناسنامه هتل آرتیمان

ابتدا در جهت معرفی این هتل ۳ ستاره باید گفت، رزرو هتل آرتیمان در فهرست هتل های تازه تاسیس و نو ساخت شهر مقدس مشهد قرار گرفته است. تاسیس این هتل به سال ۱۴۰۰ بر می گردد. در رابطه با موقعیت مکانی و آدرس هتل آرتیمان مشهد باید عنوان داشت؛ این هتل ۳ ستاره در خیابان امام رضا ۴۲ و بعد از چهارراه سوم قرار دارد.

معماری :

رزرو هتل آرتیمان در ۵ طبقه بنا شده و دارای ۵۰ باب اتاق است. همانطور که پیش از این بیان کردیم، هتل آرتیمان مشهد از جمله تازه تاسیس ترین و نوسازترین هتل های این شهر به شمار می‌رود. این هتل دربردارنده ۵۰ واحد سکونتی در قالب دوبل، کانکت، تریبل و توئین است.

هتل آرتیمان با توجه و اعتنا به استانداردهای بین المللی سعی داشته، دکوراسیون و چیدمانی دل انگیز و جذاب را برای میهمانان خود فراهم کند. عوامل هتل آرتیمان برای تاثیرگذاری، در دیزاین اتاق هایی که در اختیار میهمانان بین المللی قرار می گیرد؛ از یک سری نماد، همچون تصویر اماکن معروف کشورها استفاده میکند.

این خلاقیت قطعا در القای یک حس آرام بخش و ناب اثرگذار خواهد بود. این امر می‌تواند یکی از اولویت‌های اساسی زائران و مسافران برای رزرو هتل آرتیمان باشد. قطعا با انتخاب این هتل، به هیچ عنوان افسوس نخواهید خورد. چرا که اقامت در هتل آرتیمان ، سفر و لحظاتی لذت بخش و به یاد ماندنی را برای شما تضمین میکند.

فلسفه نام هتل آرتیمان مشهد :

باید گفت، نام این هتل از جمله نکات جذابی است؛ که شایان توجه است. اسم آرتیمان از دو قسمت تشکیل شده است. بخش اول “آرتی” به معنای پاک، مقدس و نیکو؛ دومین بخش یعنی “مان” به معنای اندیشه. بنابراین با توجه به آنچه که گفتیم، واژه آرتیمان به طور کلی به معنای “اندیشه پاک و مقدس” یا “پندار نیک” است.

بررسی لوگوی هتل آرتیمان :

لوگوی هتل آرتیمان طرحی از گل لوتوس را به تصویر می کشد. این گل همان گل نیلوفر آبی است؛ که با نامهای لوتوس و سوسن شرقی نیز شناخته می‌شود. گل لوتوس در خاک ریشه دوانده، در آب قد کشیده و روی به سمت خورشید دارد. نیلوفر آبی سمبل پاکی، صلح و اصلاح نفس است.

لازم به ذکر است نماد صلح، نمادی است که در طراحی لباس پرسنل هتل آرتیمان نیز لحاظ شده است.

لوتوس که از دل تاریکی مرداب به سوی نور حرکت می کند، حاوی یک پیام است. این گل، جهانیان را برای دستیابی به نور زندگی و عرضه‌ی این نور بر دنیا تشویق می‌کند. در آخر باید افزود، آرم یا لوگوی هتل آرتیمان در اکثر کشورهای آسیایی به عنوان سمبلی جهانگیر و عمومی تلقی می شود.

امکانات و مزایا هتل آرتیمان مشهد

در ادامه مقاله و در راستای معرفی بیشتر رزرو هتل آرتیمان باید بیان داشت، این هتل با در برداشتن کادر مدیریتی مجرب، پرسنلی آموزش دیده و امکانات رفاهی و آسایشی فوق العاده فضایی آرام بخش، دلنشین و خاطره ساز را برای زائران حرم مطهر ایجاد کرده است. از جمله امکانات باید به گزینه های زیر اشاره داشت:

  1. پذیرش ۲۴ ساعته
  2. روم سرویس
  3. ترانسفر استقبال هزینه دار
  4. ترانسفر بدرقه هزینه دار
  5. گشت نیم روزی هزینه دار
  6. ترانسفر حرم
  7. آسانسور
  8. پارکینگ رایگان
  9. روزنامه رایگان
  10. اتاق پزشک
  11. ماساژور
  12. نمازخانه
  13. پارک کودک
  14. مینی بار ویژه کودک
  15. فروشگاه
  16. اعلام حریق
  17. سیستم بیدارباش
  18. اینترنت وای فای
  19. کافی نت
  20. خدمات اسپا

در پایان این قسمت لازم به ذکر است،  رزروهتل آرتیمان افزون بر تمامی امکانات و مزایای که بدان اشاره شد؛ در حیطه خانه داری میان سایر هتل های شهر مقدس مشهد دارای مقام دوم است. همانطور که در ابتدا گفته شد، این موفقیت حاکی از داشتن کادر مدیریتی مجرب و پرسنل خوش برخورد و حرفه ای آن ها است. این مجموعه و کارکنان زحمتکش آن عبارت های “خدمت از ماست آنگونه که شایسته شماست” و “بهترین ها را برای بهترین ها فراهم می کنیم” شعار و سرلوحه خدماتی خود قرار داده اند. بنابراین دست اندرکاران این مجموعه، در راستای فراهم آوردن اوقاتی خوش و فراموش نشدنی برای زائران در تلاش اند.

هتل آرتیمان: سفیر شادی کودکان

آنچه که در رابطه با رزرو هتل آرتیمان بیش از هر چیز دیگری سزاوار توجه است، این است که این هتل به عنوان اولین هتل سفیر شادی کودکان در حال خدمات رسانی به میهمانان است. از جمله خدماتی که در این راستا ارائه شده میتوان به دیواری متشکل از نقاشی های کودکانه و رنگارنگ اشاره داشت. نقاشی هایی که هر یک به عنوان یادگاری و توسط دستان ظریف کودکان حاضر در هتل به عمل آمده است.

نمونه ای از نقاشی کودکان

بی شک هنر این نقاشان کوچک، تداعی گر خاطراتی خوش برای آنها، خانواده هایشان و همچنین پرسنل هتل است.

مسافت موجود میان هتل آرتیمان و مراکز مهم شهر مشهد

‏ مسافت میان یک هتل و مراکز مهم شهر، یکی از دلایل و علل اصلی گزینش هتل توسط مسافران است. همانگونه که پیش تر از این عنوان داشتیم، هتل آرتیمان در خیابان امام رضا ۴۲ قرار دارد. این هتل جدیدالبنا و لوکس، از نظر موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن و مراکز مهم و ضروری مشهد دارای شرایط مطلوب و قابل قبولی است. در این راستا و جهت کسب اطلاعات و اطمینان بیشتر، ماهانیوم فهرستی از مقدار مسافت میان هتل و مراکز مهم شهر، همچنین میزان زمان لازم برای طی کردن این مسافت تهیه کرده است. آنچه در این فهرست عنوان شده به شرح زیر است:

  • فاصله تا حرم: برای طی کردن فاصله ۶۲۶ متری موجود میان هتل آرتیمان و حرم مطهر رضوی با ماشین ۱ دقیقه و با پای پیاده ۷ دقیقه زمان لازم است.
  • فاصله تا بازار رضا: مسافت میان هتل آرتیمان مشهد و مرکز خرید این شهر ۷۵۳ متر است؛ برای سپری کردن این مسیر با ماشین ۲ دقیقه و پیاده ۸ دقیقه زمان نیاز است.
  • فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور: برای مراجعه به این مجتمع تجاری باید یک مسیر ۲۰ کیلومتری را گذراند؛ این مسیر با ماشین در مدت 4 دقیقه و به شکل پیاده به مدت ۲۹ دقیقه قابل طی شدن است.
  • فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: فاصله بین مجتمع تجاری الماس شرق و هتل آرتیمان حدود ۵ کیلومتر است؛ مدت زمان تقریبی برای مراجعه به این مجتمع با ماشین ۷ دقیقه و پیاده ۱ ساعت و ۵ دقیقه است.
  • فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: فاصله ۲۱ کیلومتری میان هتل آرتیمان مشهد و آرامگاه فردوسی با وسیله نقلیه، در یک تایم 28 دقیقه ای قابل طی شدن است.
  • فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد: مسافت میان این نمایشگاه بین المللی و هتل ۲۲ کیلومتر است؛ این فاصله در طول 31 دقیقه با ماشین سپری خواهد شد.
  • فاصله تا امامزادگان یاسر و ناصر: فاصله میان هتل آرتیمان مشهد و این امامزاده ۶۰ کیلومتر است؛ که با ۱ ساعت و ۲۹ دقیقه رانندگی طی خواهد شد.

فواصل و تایم لازم برای مراجعه به مراکز تفریحی

  • فاصله تا سرزمین موج های خروشان: برای سپری کردن مسافت ۶۲ کیلومتری میان هتل آرتیمان و این مرکز تفریحی، ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه رانندگی نیاز است.

هتل آرتیمان مشهد

نمایی از چیدمان داخلی اتاق ها

  • فاصله تا سرزمین موج های آبی: تنها با 18 دقیقه رانندگی میتوان مسافت ۷ کیلومتری میان هتل و این مرکز تفریحی معروف و محبوب را پشت سر گذاشت.
  • فاصله تا پارک کوهسنگی: با استفاده از ماشین می توان مسافت ۵ کیلومتری موجود را در 11 دقیقه سپری کرد.
  • فاصله تا پارک ملت مشهد: برای سپری کردن اوقات فراغت و تفریح در این پارک، باید یک مسیر ۷ کیلومتری را در مدت زمان 18 دقیقه با ماشین طی کرد.
  • فاصله تا مجتمع تفریحی توریستی چالیدره: برای بازدید از مجتمع تفریحی و توریستی چالیدره، باید یک مسافت ۶۶ کیلومتری را در مدت زمان ۱ ساعت و 48 دقیقه رانندگی کرد.
  • فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه: ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه زمان لازم است تا مسافت ۶۲ کیلومتری میان هتل و این منطقه به وسیله ماشین طی شود.
  • فاصله فرودگاه شهید هاشمی نژاد: فاصله میان هتل آرتیمان و فرودگاه شهید هاشمی نژاد با استفاده از ماشین در مدت زمان ۷ دقیقه و به صورت پیاده در مدت ۵۵ دقیقه قابل سپری کردن است.
  • فاصله تا راه آهن: اگر قصد مسافرت با قطار را دارید، باید بگوییم که فاصله میان راه آهن و هتل آرتیمان با استفاده از ماشین در 5 دقیقه و به شکل پیاده در ۴۵ دقیقه طی خواهد شد.
  • فاصله تا پایانه مسافربری: اگر گزینه شما برای سفرکردن اتوبوس است، مسافت میان پایانه مسافربری و هتل آرتیمان مشهد به شکلی است؛ که شما می توانید این فاصله را با استفاده از ماشین در مدت ۴ دقیقه و با پای پیاده در مدت ۲۵ دقیقه طی کنید.

رستوران و منو غذایی هتل آرتیمان

آنچنان که قبل از این نیز اشاره شد، خدمت رسانی پرسنلی آموزش دیده و حرفه ای یکی از قدرتمند ترین و کلیدی ترین عوامل موفقیت هتل آرتیمان به حساب می آید. به جرأت می‌توان گفت، این عامل در حیطه آشپزی و رستوران داری هم قابل رویت و مشاهده است. رستوران هتل آرتیمان با داشتن کادری حرفه ای و کارکشته و همچنین سر آشپز و کمک آشپز هایی که هرکدام در کار خود مثال زدنی و در ایران نامبروان هستند؛ در تلاش است که غذایی سالم مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری به میهمانان ارائه دهد.

منوی غذایی هتل آرتیمان با غذاهای اصیل ایرانی، بین المللی و فرنگی غنی شده است. دیزاین منحصر به فرد و چشم نواز غذاها در هنگام سرو، از جمله نکات و ظرافت های هنرمندانه کادر غذایی این مجموعه است.

تصویری از غذای سرو شده در هتل آرتیمان

به طوری که اشتهای هر فردی با مشاهده این حجم از هنر و سلیقه افزایش یافته و به دنبال آن با میل کردن غذا و چشیدن مزه دلپذیر و خوش طعم آن، به معنای حقیقی کلمه به نهایت لذت و رضایت خواهند رسید.

کافی شاپ لوتوس

کافی شاپ هتل آرتیمان اگر چه از نظر وسعت مکانی آنچنان مثال زدنی و گسترده نیست. اما با داشتن دکوری چوبی و دیزاینی که به واسطه وجود گیاهان طبیعی، بیشتر و بیشتر حس دلنشین طبیعت نشینی را در انسان القا می کند؛ فضایی آرام بخش و دلنواز را ایجاد کرده است. گفتنی است، حضور در کافی شاپ لوتوس و سپری کردن تایم فراغت خود در فضای حاکم در این کافی شاپ، سبب تازگی روح آدمی می شود

. لوتوس با ارائه منویی جذاب متشکل از انواع نوشیدنی، دمنوش و خوراکی که همگی متناسب با فصول مختلف سال طراحی و تدارک دیده شده اند؛ پذیرای مسافران است. قطعاً حضور در کافی شاپ رزرو هتل آرتیمان و تجربه جو دلنشین و سرزنده این محیط و در کنار آن میل کردن یک نوشیدنی خوشگوار و سرد در یک روز تابستانی، می‌تواند یک خاطره جذاب و دلفریب را برای همیشه در ذهن شما سبز نگه دارد.

تجربه و دیدگاه میهمانان در رابطه با اقامت در هتل آرتیمان

با توجه به تمامی امکانات و مزایای که تاکنون شرح دادیم، اقامت در رزرو هتل آرتیمان قطعا اقامتی دل نشین و به یاد ماندنی خواهد بود. اما در این بخش از مقاله قصد داریم با توجه به واکنش ها و نظرات میهمانان قبلی توصیفی دیگر از اقامت و حضور در این هتل درجه یک را برای شما بازگو کنیم.

فضای انرژی بخش، آرام و دوستانه حاکم بر هتل آرتیمان مشهد:

با نگاهی به نظراتی و واکنش هایی که در صفحه اجتماعی رزرو هتل آرتیمان و دیگر منابع اطلاعی ذکرشده، هتل آرتیمان مشهد یک هتل لوکس، تازه تاسیس و خوش ساخت است. در نخستین گام قطعاً تمیزی و نو بودن تمامی امکانات سبب جلب توجه مراجعان خواهد شد. همانطور که انتظار می رود در گام اول هر فردی با توجه به جذابیت هایی که در محیط چشم گیر جلوه میکند دست به انتخاب و گزینش میزند. در همین راستا باید اعلام داشت، امکان برگزاری تور مجازی در هتل آرتیمان مشهد فراهم شده است؛ همه افراد امکان مشاهده فضای خوش انرژی و در عین حال ساده و دوستانه این هتل را دارند. علاوه بر این ها، با دنبال کردن

هتل آرتیمان مشهد

نمایی دیگر از اتاق ها و فضای داخلی آن

فعالیت روزانه صفحه اینستاگرام و همچنین سایت ماهانیوم و انتشار محتوا، مقالات و عکس هایی مربوط به شرایط رفاهی و اشتراک گذاری تصاویر فضا، اتاق ها و امکانات که در این هتل ۳ ستاره ارائه می شود؛ به راحتی میتوان رضایت و نظر افرادی که قصد سفر دارند را برای اقامت در هتل جلب کرد.

پرسنل خوش برخورد و مسئولیت پذیر :

در ادامه اقامت در رزرو هتل آرتیمان با توجه به نظرات به ثبت رسیده توسط مسافران، دومین نقطه قوت برخورد شایسته، حرفه‌ای و دوستانه پرسنل مشغول به کار در این هتل است. این نکته بدیهی است، آدمی از این که مورد توجه، احترام، عزت و ارجمندی قرار گیرد لذت می برد. قطعا مدیریت مجرب و پرسنل آموزش دیده این هتل با داشتن درک صحیح از این مورد و با به کارگیری اصول درست آداب معاشرت و رفتار پسندیده با ارباب رجوع و میهمان، علی الخصوص میهمانان خارجی در صدد ایجاد یک محیط راحت و دوستانه بر آمدند؛ و با توجه به نظرات موجود تا حد زیادی در این مورد موفق ظاهر شده اند.

کیفیت غذایی بالا:

در گام بعدی، عاملی که شرایط رضایتمندی زائران حرم رضوی را از این هتل فراهم آورده است؛ چیزی نیست جز کیفیت غذایی استاندارد و مطلوبی که وجود دارد. همانطور که گفته شد؛ عوامل رستوران هتل آرتیمان در کنار آن که کیفیت و طعم غذا را اولویت قرار داده؛ به دیزاین غذاها نیز توجه شایسته ای دارند. دقیقا همین امر در جلب رضایت مراجعان و مسافران حرم مطهر رضوی تاثیر به سزایی دارد.

تمامی عوامل و امکاناتی که در این هتل وجود دارد، به بهترین شکل و به صرفه ترین نحو در اختیار مسافران قرار می گیرد. همه این آپشن ها در کنار هم توانسته است، رزرو هتل آرتیمان را به بهترین انتخاب برای اقامت تبدیل کند.

اقامت در هتل شیک و نوساز آرتیمان، در جوار حرم مطهر امام هشتم، معاشرت با افراد چیره دست و کارکشته در حرفه خود، و در نهایت بهره مندی از امکانات رفاهی و تفریحی موجود در هتل و همچنین شهر مشهد، همگی دست به دست هم می‌دهند و سفر فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورند.

نتیجه

در پایان مقاله با نظر به تمامی آنچه که تاکنون گفته شد؛ باید نتیجه گرفت که رزرو هتل آرتیمان به عنوان یک هتل تازه تاسیس و نوپا از آغاز فعالیت حرفه‌ای خود تا به حال، پر قدرت و رضایت بخش عمل کرده است.

هتل آرتیمان مشهد

نمایی از لابی هتل آرتیمان مشهد

این هتل با توجه به نظرات و همینطور امکانات گفته شده، قطعاً می‌تواند یک گزینه مناسب برای سکونت موقت باشد. اقامتی که هرگز از آن پشیمان نخواهید شد و آن را فراموش نخواهید کرد.

امید است رزرو هتل آرتیمان مشهد روند رو به پیشرفت و موفق خود را ادامه دهد؛ و در ادامه مسیر، همواره عملکردی همچون کارنامه آغازین خود به میهمانان ارائه دهد. در پایان باید افزود؛ جهت اطلاع از شرایط رزرو هتل آرتیمان و قیمت هتل به سایت ماهانیوم مراجعه کنید.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: https://instagram.com/mahaniom_official

آدرس صفحه فیس بوک : https://facebook.com/mahaniomofficial

لینک تماس از طریق تلگرام : https://t.me/Mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱

از جمله جذابیت های منو کافی شاپ لوتوس