معرفی اجمالی هتل ارغوان مشهد

رزرو  هتل ارغوان مشهد در لیست هتل های تازه تاسیس مشهد قرار گرفته است و البته برای کسانی که به دنبال هتل 4 ستاره هستند، گزینه خوبی محسوب می شود. این هتل فعالیت خود را به صورت رسمی در سال 1401 آغاز کرده است و سطح امکانات هتل نیز به صورت دوره ای گسترش می یابد.

یکی از ویژگی های جالب هتل ارغوان مشهد این است که به حرم مطهر امام رضا (ع) دسترسی آسان دارد. در اطراف این هتل یک سری مراکز خرید وجود دارد که برای بانوانی که عاشق خرید هستند پیشنهاد خوبی محسوب می شود. در هتل از ترانسفر گشت با هزینه جداگانه استفاده شده است که سبب می شود تا بتوانید بخش های مختلف مشهد را مشاهده کنید و لذت ببرید. این هتل خدمات خوبی در اختیار مسافران خود قرار می دهد.

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان

هتل ارغوان مشهد در بلوار وحدت به سمت بلوار امیرالمومنین قرار گرفته است. هتل به طور کلی سازه جدیدی دارد و از دسته هتل های لوکس محسوب می شود. هتل ارغوان مشهد در 13 طبقه طراحی شده است و 107 اتاق دارد. البته که این هتل دارای سوئیت های اقامتی مناسبی است و رستوران و کافی شاپ آن نیز بی نظیر هستند.

پرسنل مجرب رزرو هتل ارغوان مشهد سبب شده تا در سال جدید یکی از بهترین پیشنهادات به زائران مشهد باشد. این هتل برای کسانی که به دنبال یک فضای آرامش بخش هستند یک گزینه خوب است و می تواند شرایط خاص خود را داشته باشد. رزرو هتل ارغوان مشهد به صورت آنلاین نیز صورت می گیرد و اطلاعات مربوط به هر اتاق به شکل کامل با تصاویر در اختیار شما قرار می گیرد، بنابراین نگران رزرو اتاق نباشید.

شما می توانید رزرو  هتل ارغوان مشهد را با قیمت مناسب و بر اساس موقعیتی که دارد در لیست مقایسه خود قرار دهید.

هتل ارغوان

امکانات هتل ارغوان مشهد

اگر بخواهیم امکانات هتل ارغوان مشهد را بررسی کنیم اولین گزینه مربوط به پرسنل مجرب و کارآزموده است. پرسنل این هتل دوره های هتلداری را پشت سر گذاشته اند و همگی تحصیل کرده و کاملاً مسلط هستند. بنابراین در خدمات رسانی هیچ کم و کاستی وجود ندارد و جای نگرانی نیز نخواهد بود. پرسنل هتل به زبان های مختلف مسلط هستند تا میزبانی خوبی از مسافران داخلی و خارجی داشته باشند.

برسیم به لابی هتل که یکی از بخش های مهم هتل ارغوان مشهد محسوب می شود. لابی هتل گنجایش 55 نفر را دارد. برخی از مسافران معتقد هستند که لابی هتل کوچک است و فضای مورد نظر تامین نشده است. در خصوص امکانات مربوط به لابی هتل می توان به صندوق امانات، آژانس مسافرتی، فتوکپی، پرینتر و تاکسی سرویس اشاره کرد. در جدیدترین امکانات اضافه شده به لابی، دستگاه واکس کفش و همینطور آتلیه دیده می شود. نمازخانه هتل ارغوان مشهد نیز در لابی قرار دارد و برای رفتن به طبقات مختلف می بایست از آسانسور استفاده کنید.

از آنجایی که مسافران خارجی،رزرو هتل ارغوان مشهد را انتخاب می کنند، صرافی برای تبدیل ارز نیز به لابی اضافه شده است. به این ترتیب دیگر نیاز نیست که به دنبال صرافی باشید. دستگاه خودپرداز رزرو هتل ارغوان مشهد به صورت شبانه روزی فعال است و به شما این امکان را می دهد تا پول نقد تهیه کنید.

اتاق دبل هتل ارغوان

اتاق هتل ارغوان

در خصوص پارکینگ هتل ارغوان مشهد شرایط به شکل خاصی است و ظرفیت اتومبیل ها بر اساس تعداد مسافر در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند که در لابی هتل از اینترنت وای فای استفاده می شود اما بدانید که همه اتاق ها دسترسی به اینترنت ندارند و پیش از رزرو اتاق باید به این موضوع دقت کنید. سرویس بهداشتی و فرنگی در بخش های مختلف هتل دیده می شود.

کیفیت غذاهای هتل ارغوان مشهد ، داشتن یا نداشتن منوی فولبرد

رستوران و کافی شاپ هتل ارغوان مشهد دایر شده است. رستوران این هتل دارای ظرفیت 200 نفر است. در هر وعده غذایی می توانید به راحتی به منوی رستوران دسترسی داشته باشید. در منوی رستوران غذاهای بین المللی و ایرانی و محلی تا حد امکان پوشش داده شده است. در صورت تمایل می توانید نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید. همینطور می توانید سری به کافی شاپ بزنید. وعده صبحانه در رزرو هتل ارغوان به صورت رایگان و سلف سرویس در اختیار شما قرار می گیرد. وضعیت رستوران این هتل تا حدودی راضی کننده است اما چون به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است هنوز تنوع غذا آنطور که باید رضایت بخش نیست.

محیط رستوران بسیار تمیز و لوکس است. وضعیت سلف سرویس به صورتی در نظر گرفته شده است که مسافران معطل نشوند. اینطور که بررسی ها نشان می دهد صرف چای در این هتل به صورت شبانه روزی در بخش کافه دیده می شود و همیشه آب جوش در اختیار شما قرار می گیرد.

هتل ارغوان

ظروفی که برای غذا خوردن استفاده می شود کاملاً تمیز و طبق نظم خاصی چیده شده اند. به این ترتیب دردسری برای انتخاب ظروف مورد نظر ندارید. شما می توانید هر ظروفی که مدنظرتان است را انتخاب کنید و اقدام به صرف صبحانه نمایید. برای بخش نهار و شام نیز سعی شده تا غذا بسیار تازه و خوش پخت باشد.

آشپزهای هتل ارغوان کاملاً دوره دیده اند و این موضوع سبب می شود تا بتوانند غذای با کیفیتی در اختیار شما قرار دهند. ارزیابی ها اینطور مشخص کرده است که به طور کلی این هتل می تواند برای سخت پسندان یک پیشنهاد خوب به نظر برسد. وضعیت منوی کافه هتل در حال پیشرفت است و همه چیز دقیق و اصولی طبق نظر کاربران دنبال می شود. دسترسی از اتاق های هتل به بخش رستوران بسیار آسان است.

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

فاصله هتل ارغوان مشهد تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی 1 کیلومتر و 768 متر اعلام شده است. این هتل تا حرعاملی یک کیلومتر و 932 متر و تا حرم ورودی شیخ طبرسی نیز 2 کیلومتر و 204 متر فاصله دارد. فاصله هتل ارغوان مشهد تا حرم ورودی صحن جمهوری 2 کیلومتر و 565 متر است. فاصله هتل ارغوان تا حرم ورودی باب الرضا نیز 2 کیلومتر و 661 متر اعلام شده است. این هتل به طور کلی دسترسی خوبی به بخش های مختلف حرم امام رضا (ع) دارد و میتواند گزینه خوبی برای مسافران باشد.

برای رفتن به پارک وحدت از رزرو هتل ارغوان مشهد تنها به 4 دقیقه پیاده روی نیاز دارید. می توانید ده دقیقه پیاده روی کنید تا به بلوار وحدت برسید. فاصله از هتل ارغوان مشهد تا بوستان وحدت نیز یک کیلومتر و 277 متر در نظر گرفته شده است.

دسترسی از رزرو هتل ارغوان مشهد تا ایستگاه قطار شهری شهید مفتح یک کیلومتر و 439 متر در نظر گرفته شده است. فاصله تا ایستگاه قطار شهری راه آهن نیز 2 کیلومتر و 25 متر است. شما می توانید از هتل ارغوان تا بازار فردوسی 2 کیلومتر و 193 متر زمان در نظر بگیرید. فاصله هتل ارغوان مشهد تا مرکز خرید اطلسیه 2 کیلومتر و 470 متر ارزیابی شده است. فاصله از این هتل تا پارک میرزا کوچک خان 3 کیلومتر و 43 متر است.

فاصله از هتل ارغوان تا باغ خونی نیز 3 کیلومتر و 125 متر ارزیابی شده است. اگر به موزه علاقه دارید فاصله هتل تا موزه مردم شناسی 3 کیلومتر و تا موزه نجوم نیز 3 کیلومتر و 135 متر ارزیابی شده است. فاصله هتل ارغوان مشهد تا خیابان دانش شرقی 3 کیلومتر و 311 متر است. فاصله هتل ارغوان تا بوستان بسیج نیز 3 کیلومتر و 626 متر است.

معماری و سال ساخت هتل ارغوان مشهد

معماری و ساخت هتل ارغوان مشهد کاملاً به روز است. نمای ظاهری هتل لوکس بوده و سیستم پنجره دو جداره به عنوان عایق صوتی استفاده شده است. در معماری رزرو هتل ارغوان 107 اتاق در نظر گرفته شده است. همینطور یک سری سوئیت های اقامتی نیز وجود دارد. به طور کلی واحدهای اقامتی در رزرو هتل ارغوان مشهد شامل اتاق دو تخته دوبل استاندارد، اتاق دو تخته توئین استاندارد، اتاق دو تخته دوبل دلوکس و همینطور سوئیت یک خوابه سه نفره است. طراحی و معماری سوئیت ها بسیار جالب است و سعی شده تا از المان های آرامشبخش در طراحی اتاق ها استفاده شود.

به طور کلی اتاق ها دارای معماری مدرن و مینیمال هستند که فضای آرام بخشی ایجاد می کنند. طراحی اتاق ها به صورتی است که بتوان از همه امکانات داخلی هتل استفاده کرد. دقت کنید که سیستم تهویه مطبوع هوا نیز برای همه بخش های هتل در نظر گرفته شده است.

معماری که برای حمام اختصاصی رزرو هتل ارغوان مشهد در نظر گرفته شده است بسیار خاص است و از جدیدترین متدهای روز دنیا کمک گرفته می شود. از سوی دیگر بالکن ها به شکل کاملاً حرفه ای طراحی شده اند که سبب می شود سطح استفاده از محیط بیرون و فضای باز نیز فراهم شود.

هتل ارغوان

سوئیت های سه خوابه و پنج نفره هتل ارغوان مشهد به صورتی طراحی شده اند که مشرف به حرم هستند و معمولاً تقاضا برای این سوئیت ها زیاد است. از سوی دیگر بسیار دیده می شود که سوئیت ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مخصوصی هستند و می توانند از نظر هزینه شرایط خاص خود را داشته باشند. دقت کنید که این سوئیت ها بسیار دقیق و اصولی طراحی شده اند. نوعی عایق صوتی نیز در ساختمان هتل اجرا شده است که سبب آرامش بیشتر برای محیط می شود و به مسافران لذت بیشتری می دهد.

نظرات افرادی که در هتل ارغوان مشهد اقامت کرده اند

مسافرانی که رزرو هتل ارغوان مشهد اقامت کرده اند معتقد هستند که وجود آتلیه در این هتل یک ایده جالب است که می تواند خاطرات جالبی را به ثبت برساند. سیستم اسانسور هتل به خوبی کار می کند و همینطور هتل دارای سیستم رستوران بام است که با چایخانه سنتی خود تکمیل شده است. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته در نظر گرفته شده است.

از سوی دیگر این هتل دارای پله اضطراری بوده و همینطور دستگاه واکس کفش نیز در هتل وجود دارد. به طور کلی نمازخانه این هتل نیز ظرفیت قابل قبولی دارد. وجود ترانسفر برگشت نیز از مواردی است که با رضایت مشتریان همراه بوده است. از سوی دیگر این هتل دارای سیستم فروشگاه قابل قبولی است که می تواند بسیاری از نیازهای شما را برطرف سازد. در این هتل اتاق ها به صورت کاملاً ایمن و تمیز طراحی شده اند و صندوق امانات نیز از امنیت کامل برخوردار هستند.

برخی از مسافران معتقد هستند که مدیریت هتل می بایست برای احداث استخر و جکوزی نیز تصمیم گیری جدیدی داشته باشد. از سوی دیگر هتل می بایست دارای اتاق بازی باشد. هنوز خبری از کتابخانه و یا سالن بیلیارد در هتل نیست. از سوی دیگر خدمات نگهداری کودک نیز هنوز در هتل در نظر گرفته نشده است. یک مورد دیگر این است که هنوز خدماتی برای معلولین ارزیابی نشده است. دقت کنید که به طور کلی هنوز یک سری کم و کاستی ها برای این هتل دیده می شود که می بایست بر اساس موقعیت هتل ارزیابی شود. مثلاً هتل نیاز به آرایشگاه دارد. از سوی دیگر نیاز است که گشت نیمروزی نیز برای مسافران وجود داشته باشد.

 نتیجه گیری

رزرو هتل ارغوان مشهد در سال 1401 افتتاح شده است. این هتل به حرم نزدیک است و به طور کلی مراکز خرید زیادی در اطراف هتل وجود دارد. هتل 13 طبقه بوده و 107 باب اتاق دارد. از سوی دیگر سوئیت اقامتی نیز برای آن ارزیابی شده است. هتل دارای رستوران و کافی شاپ بوده و پرسنل آن بسیار مجرب و کارآزموده هستند.

به طور کلی این هتل بر اساس موقعیت مکانی که دارد توانسته مورد پذیرش بسیاری از مسافران قرار بگیرد. یک نکته مهم دیگر که باید بدانید این است که این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های اقامتی مختلفی است و همینطور شرایط صرف صبحانه، نهار و شام نیز دیده می شود. در بهترین شرایط می توانید موقعیت هتل ارغوان را بر اساس نقشه نیز جستجو کنید. گاه برخی از اتاق ها شامل آفرهای ویژه ای هستند و سطح تخفیف برای اتاق ها بررسی می شود. البته که این موضوع به صورت فصلی در نظر گرفته می شود.

نکته دیگری که باید بدانید این است که شما برای اینکه بتوانید رزرو هتل ارغوان مشهد را انتخاب کنید می بایست اطلاعات مربوط به هر اتاق را مطالعه نمایید. در خصوص انتخاب هتل می توانید از راهنمایی های موجود استفاده کنید.

آدرس صفحه اینستاگرام: https://instagram.com/mahaniom_official