درباره هتل ایران زمین مشهد و رزرو آن هتل

هتل ایران زمین مشهد یک هتل سه ستاره در شهر مشهد و در نزدیکی بارگاه امام هشتم است. این هتل در بهمن ماه سال ۹۳ در ۶ طبقه و ۹۰ اتاق افتتاح شد. این هتل دارای امکانات رفاهی عالی و موقعیت خوب و نزدیک به حرم است. پرسنل هتل ایران زمین همواره آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند‌ به طوری که هنگام اقامت در این هتل احساس راحتی کرده و در آن همانند خانه خودتان آرامش خواهید داشت. در ادامه اطلاعات کلی و عکس های هتل ایران زمین مشهد را می بینید.

اتاق های هتل ایران زمین مشهد

اتاق های لوکس هتل ایران زمین

لابی هتل ایران زمین بسیار زیبا و مجلل است. در این لابی مبلمان ‌های مدرن و بسیار شیک طراحی‌ شده اند. همچنین فضایی همواره خوش‌ بو و تمیز به ‌علت داشتن سیستم تهویه مطبوع در این مکان از هتل ایران زمین حاکم است. قسمت پذیرش هتل ایران ‌زمین به سریع ‌ترین حالت ممکن مسافران عزیز را همراهی کرده و کارهای پذیرش آن‌ ها را انجام داده و کلید هر اتاقی که بخواهید را به شما تحویل می دهند.

لابی هتل ایران زمین

لابی هتل ایران زمین شهر مشهد

واحد های اقامتی در هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران‌ زمین ۹۰ واحد اقامتی داشته که درون طبقات هتل قرار گرفته اند. اتاق‌ هایی که در این هتل وجود دارند عبارت‌ اند از : اتاق ‌های کانکت، اتاق ۲ تخته و ۳ تخته، سوئیت ۲ تخته و سوئیت رویال است. سوئیت ‌هایی که در هتل ایران‌ زمین مشهد وجود دارند با بهترین امکانات رفاهی در اختیار شما عزیزان قرار می‌ گیرند. امکاناتی نیز برای رفاه حال مسافرین و مهمانان عزیز در این اتاق ‌ها وجود دارد که عبارت‌ اند از: تلویزیون، وسایل بهداشتی، تلفن، سرویس بهداشتی ( هم ایرانی هم فرنگی ) ، حمام، تخت، کمد، سیستم سرمایشی و گرمایشی و بسیاری امکانات دیگر مجهز می ‌باشد تا مهمانان و زائرین گرامی اوقات پر از آرامشی در هر یک از اتاق ‌های این هتل داشته باشند.

اتاق های هتل ایران زمین

جاذبه‌ های نزدیک به هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته به ‌طوری ‌که مسافران به ‌راحتی می ‌توانند در بازارهای نزدیک به هتل خریدهای خود که هم مایحتاج روزانه سفر و هم خرید سوغاتی برای اقوام است را انجام دهند. از جمله بازارهایی که نزدیک به هتل ایران ‌زمین مشهد هستند می‌ توان بازار رضا و بازارهای ۱۷ شهریور را نام برد. همچنین این هتل به جاذبه ‌های گردشگری چون باغ نادری، موزه حرم و بازار قدیم رضا نیز نزدیک است. شما زائران عزیز به‌ محض ورود به مشهد به ‌راحتی به این هتل دسترسی پیدا خواهید کرد. چون مسافت هتل ایران ‌زمین تا ترمینال و راه‌ آهن بسیار کم است.

نظرات هتل ایران زمین مشهد

نظرات مردم در مورد هتل ایران زمین مشهد در تمامی سایت ‌هایی که طبق تحقیقات ما بررسی شده در مورد امکانات و کیفیت خدمات و برخورد کارکنان، قابل‌ قبول بوده‌ است. به ‌خاطر همین موضوع این هتل را برای زائرین و مسافران عزیز مشهد توصیه می‌ کنیم.

نمای بیرونی هتل ایران زمین

قوانین هتل ایران ‌زمین

  • پارکینگ هتل ایران ‌زمین دارای ظرفیت محدود است.
  • ارائه اقامت به خانم‌ های مجرد در هتل ایران ‌زمین با ارائه مدارک شناسایی معتبر مجاز می ‌باشد.
  • افراد بومی با ارائه مدرک شناسایی معتبر می‌ توانند در هتل ایران ‌زمین اقامت داشته باشند.
  • زوجین با ارائه مدرک شناسایی معتبر یا با صیغه نامه مهر برجسته می ‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند.
  • درصورتی ‌که می‌ خواهید در هتل ایران ‌زمین مشهد اقامت داشته باشید ارائه مدارک کلیه مسافران همراه تان الزامی است.
  • ورود به هتل نیاز به تأیید پذیرش دارد. از ساعت ۱۴ تا ۲۳ امکان ورود به هتل و رزرو اتاق وجود دارد. همچنین ساعت خروج از هتل تا ساعت ۱۲ ظهر می ‌باشد.
  • ورود حیوانات خانگی در هتل ممنوع است.
  • همچنین جشن و تولد و ایجاد سروصدا به ‌خاطر آسایش مهمانان عزیز در هتل ممنوع می ‌باشد.

قوانین حضور خردسال

در این هتل در صورتی ‌که خردسال از ۳ سال کمتر باشد به ‌عنوان مهمان حساب‌ شده و هزینه ‌ای بابت حضور در هتل دریافت نمی ‌شود. اگر سن خردسال از ۵ سال بیشتر باشد بزرگسال حساب‌ شده و هزینه کامل اقامت دریافت می ‌شود. اما اگر خردسال بین سه ‌تا ۵ سال سن داشته باشد ۵۰ درصد از مبلغ جهت اقامت گرفته می ‌شود.

شرایط لغو هتل

  • اگر مهمانان عزیز تا ۲۰ روز قبل ‌از زمان ورود به هتل نسبت ‌به لغو آن اقدام کنند هیچ ‌گونه جریمه ‌ای شامل حال آن ‌ها نخواهد شد.
  • از ۲۰ تا ۱۱ روز قبل ‌از ورود ۲۰ درصد هزینه اقامت ۱ شب برای هر اتاق گرفته می شود.
  • از ۱۰ تا ۶ روز قبل ‌از ورود مهمانان به واحد اقامتی ۳۰ درصد جریمه برای ۱ شب برای هر اتاق صورت می ‌گیرد.
  • اگر از ۵ روز تا ۴۸ ساعت قبل ‌از ورود تصمیم به لغو آن گرفتید مبلغ ۵۰ درصد به ازای یک شب از هر اتاق از مبلغ شما کسر خواهد شد.
  • در نهایت اگر از ۴۸ ساعت قبل زمان ورود تصمیم به لغو گرفتید ۷۰ درصد هزینه اقامت یک شب از هر اتاق از شما کسر خواهد شد.
  • پس ‌از این ‌که اتاق رزرو کردید و وارد شدید به هر دلیلی پشیمان شدید و خواستید هتل را ترک کنید هزینه‌ ی یک شب اقامت به ‌ازای هر اتاق از شما کسر خواهد شد. ( موارد استثناء مانند توافق طرفین نیز در این امر دخیل است )

رستوران هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد دارای رستوران و کافی ‌شاپ شیک و مجللی است که از نظر کیفیت نیز بسیار مطلوب می باشد. رستوران هتل ایران زمین مشهد چیدمان مدرنی داشته و غذاهای این هتل به صورت منوی انتخابی و منوی بوفه ارائه می ‌شود. در این هتل انواع غذاها مانند غذاهای ایرانی عربی و فرنگی وجود داشته و می ‌توانید آن‌ ها را سفارش داده و در فضای لوکس رستوران میل کنید. همچنین هتل ایران ‌زمین دارای یک کافی ‌شاپ 24 ساعته است که با انواع نوشیدنی ‌های سرد و گرم از مهمانان عزیز پذیرایی می کند. این کافی ‌شاپ با دسر های خوشمزه ای که دارد مکانی دنج را برای مهمانان عزیز فراهم می ‌کند. می‌ توانید با ورود به رستوران و کافی ‌شاپ ایران ‌زمین ساعاتی را به‌ دور از دغدغه ‌های روزانه سپری کنید.

رستوران هتل ایران زمین مشهد

مزیت رزرو هتل ایران زمین مشهد

همان ‌طور که گفتیم هتل ایران زمین یک هتل ۳ ستاره است اما با توجه به امکانات رفاهی بسیار خوبی که دارد باعث شده به یکی از گزینه ‌های مناسب و پرطرفدار در شهر مشهد تبدیل شود. با رزرو هتل ایران زمین مشهد خدمات ویژه‌ ای دریافت خواهید کرد. این خدمات دست‌ به‌ دست هم داده‌ اند تا هتل ایران ‌زمین یک هتل محبوب برای زائران مشهد باشد.

موقعیت مکانی هتل ایران ‌زمین

هتل ایران زمین مشهد در کوچه شهید حسنی واقع در خیابان امام رضا 8 مشهد است و نزدیکی زیادی به حرم مطهر امام هشتم دارد. از هتل تا حرم حدود ۷ دقیقه پیاده ‌روی لازم است. از مزایای موقعیت مکانی هتل ایران‌ زمین می‌ توان دسترسی آسان به مراکز خرید و حرم و مراکز تفریحی نام برد.

امکانات هتل ایران زمین مشهد

ساختمان هتل ایران زمین با یک نمای مدرن و مجلل ساخته‌ شده و از لحاظ دکوراسیون داخلی نیز به شکلی زیبا و کاربر پسند طراحی ‌شده است. اتاق‌ های هتل ایران ‌زمین مشهد طراحی شیک و مجللی داشته و نظافت آن‌ ها به ‌صورت منظم و روزانه انجام می‌ شود. این اتاق ها از ۱ تا ۵ نفر ظرفیت داشته و امکانات نسبتاً کاملی دارند. این اتاق ها طوری ساخته و با امکانات رفاهی تکمیل شده اند تا یک اقامت رضایت ‌بخش به زائرین عزیز ارائه دهند‌. از دیگر امکانات هتل تازه ‌ساز ایران ‌زمین که برای رفاه بیشتر ساکنین هتل فراهم‌ شده است می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

از دیگر امکانات هتل ایران زمین مشهد پارکینگ است که ظرفیت ۳۰ خودرو را دارد. لابی بسیار شیک و مجلل، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، سیستم اعلام حریق، پذیرش با خدمات 24 ساعته، خدمات خانه ‌داری، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تاکسی‌ سرویس، اتاق سیگار، اتاق چمدان، کپسول آتش‌ نشانی، اینترنت، رستوران و کافی‌ شاپ و بسیاری امکانات دیگر که برای اقامتی رضایت بخش ساخته شده است.

مقایسه قیمت هتل ایران ‌زمین با هتل‌ های مشابه

با توجه به این ‌که هتل ایران ‌زمین واقع در مشهد و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است قیمت رزرو هتل در مقایسه با سایر هتل‌ های مشابه و ۳ ستاره دیگر با توجه به امکاناتی که ارائه می ‌دهد بسیار مناسب و قابل‌ توجه است. با رزرو آنلاین از سایت ماهانیوم می ‌توانید با نرخی پایین‌ تر نیز اقامت در این هتل را تجربه کنید.

آیا هتل ایران ‌زمین نیز در محدوده طرح ترافیک قرار دارد؟

خیابانی که هتل ایران زمین در آن وجود دارد خیابان امام رضا مشهد است. این خیابان در اکثر مواقع شلوغ و پر تردد بوده به ‌همین‌ منظور شهرداری مشهد این خیابان و خیابان ‌های اطراف آن را در طرح ترافیک زوج و فرد قرار داده است.

برای دسترسی به حمل ‌و نقل عمومی ابتدا باید به خیابان اصلی امام رضا مراجعه کرده و اقدام به گرفتن تاکسی یا اتوبوس کنید.

ترانسفر فرودگاهی هتل ایران‌ زمین

هتل ایران زمین مشهد دارای ترانسفر فرودگاهی می ‌باشد اما قبل‌ از آن باید با هتل هماهنگ کنید و استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه‌ هایی نیز است.

بهترین زمان رزرو هتل ایران زمین مشهد

شهر مشهد در تمامی روزهای سال دارای گردشگر های فراوانی بوده که با اهداف زیارت و سیاحت به شهر بزرگ مشهد سفر می کنند. در هر کدام از ایام سال می ‌توان در مشهد به راحتی اقامت کرد. برخی از این ایام که هر کدام مزیت یا معایبی دارند را در ادامه خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

  • فصل بهار

بهترین وقت برای سفر به مشهد فصل بهار است که از نظر آب ‌و هوا بهترین زمان می ‌باشد. همچنین فصل بهار شلوغ ‌ترین فصل گردشگری برای مشهد است که برخی شلوغی را دوست ندارند و ترجیح می دهند در زمان دیگری به مشهد سفر کنند. اگر در فصل بهار به مشهد سفر می ‌کنید حتما لباس گرم داشته باشید.

  • ماه رمضان و ایام امتحانات

در ماه رمضان و ایام امتحانات مسافرین و زائرین مشهد کمتر می ‌شوند. می‌ توانید در این فصل به مشهد سفر کنید. به ‌علت خلوت تر بودن شهر نسبت به زمان های دیگر، قیمت هتل ایران‌ زمین نیز کاهش پیدا می‌ کند از این امر می توان به عنوان یک مزیت برای انتخاب زمان سفر به این شهر نام برد.

  • مناسبت ‌های مذهبی

در مناسبت‌ ها و تاریخ ‌های مذهبی مشهد شلوغ‌ تر از هر زمانی می‌ شود. به‌ همین‌ جهت هتل‌ ها و پروازهای شهر مشهد از هفته ‌ها قبل رزرو می ‌شوند.

اطلاعات هتل:

تلفن جهت هتل ایران زمین مشهد:02191031931

آدرس دقیق: کوچه شهید حسنی ، خیابان امام رضا 8 ، شهر مشهد

آدرس سایت جهت رزرو هتل ایران زمین مشهد: www.mahaniom.com

آدرس اینستاگرام :  https://instagram.com/mahaniom_official