معرفی اجمالی هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد در لیست هتل های 4 ستاره قرار گرفته است. چشم انداز این هتل بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا است. این هتل در سال 1391 افتتاح شده است و دقیقاً در خیابان امام رضا و نبش امام رضا 3 قرار گرفته است. هتل جواد مشهد به عنوان نزدیکترین هتل 4 ستاره لوکس به حرم شناخته شده است. مسافران زیادی این هتل را قبول دارند و سطح رضایت از هتل بسیار زیاد است.

هتل جواد مسهد

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد در 8 طبقه طراحی شده است و 105 اتاق برای آن در نظر گرفته شده است. این هتل به طور کلی پرسنل مجرب و آموزش دیده ای دارد و خدمت رسانی برای هتل جواد مشهد به بهترین نحو صورت می گیرد. زمان تحویل و تخلیه اتاق ها معمولاً طبق قوانین هتل مشخص می شود.

هتل جواد

هتل جواد مشهد دارای اتاق های یک تخته ساده، ویژه مهمان خارجی و فولبرد است. اتاق های دو تخته به صورت کینگ طراحی شده اند. بخش دیگری از هتل دارای اتاق ملل به سبک فرانسوی است. اتاق ملل به سبک مراکشی نیز وجود دارد که دارای یک تخت دبل است. اتاق ملل به سبک انگلیسی نیز با تخت دبل بهترین طراحی را دارد. اینطور که مشخص است این هتل دارای اتاق ماه عسل یا هانی مون است. اتاق ماه عسل به صورت فولبرد نیز طراحی شده است. سوئیت های این هتل به صورت دو نفره هستند.

دقت کنید که هتل جواد مشهد از دسته هتل های مخصوص محسوب می شود که دارای سیستم اجرایی بی نظیری بوده و می توان گفت که از نظر امکانات نظر بسیاری از افراد را جلب کرده اند. اتاق ملل سبک مراکشی فولبرد یکی از مهمترین ویژگی های هتل جواد مشهد محسوب می شود. این هتل به طور کلی دارای سیستم اجرایی مخصوص به خود است.

هتل جواد

هتل جواد مشهد

امکانات هتل جواد مشهد

یکی از امکانات بی نظیر هتل جواد رستوران آن است که توانسته ظرفیت 250 نفر را پوشش دهد. پارکینگ این هتل ظرفیت 50 خودرو رایگان را دارد. اینترنت در بخش لابی رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. این هتل دارای 105 اتاق است و 250 تخت برای آن در نظر گرفته شده است. ظرفیت لابی هتل نیز 40 نفر است. هتل جواد مشهد در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است.

در همه اتاق ها یخچال، دراور، مبلمان، کمد لباس، رخت آویز و پاور سوئیچ وجود دارد. در برخی از اتاق ها اینترنت استفاده وجود دارد. سیستم اعلام حریق برای هتل جواد مشهد با بیشترین سطح استاندارد اجرا شده است. اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ها وجود دارد. نوع قفلی که برای اتاق های هتل جواد مشهد در نظر گرفته شده است. امکان شارژ وسایل الکترونیکی در هتل جواد وجود دارد.

در این هتل از دستگاه فکس و صرافی استفاده شده است. همینطور کافی نت و کتابخانه نیز در طبقه مشخصی طراحی شده است. نمازخانه و زنگ هشدار و سالن ورزشی از مواردی است که مربوط به هتل جواد مشهد می شود. اتاق چمدان از بخش های مهم هتل جواد محسوب می شود.

این هتل دارای تاکسی سرویس مخصوص است و البته که پله اضطراری نیز برای مواقع ضروری در نظر گرفته شده است. در این هتل دستگاه واکس کفش نیز وجود دارد. هتل دارای سیستم تهویه مطبوع است. خدمات برای معلولین نیز وجود دارد. از سوی دیگر زنگ هشدار یکی از بخش های مهم هتل جواد مشهد محسوب می شود. در بهترین شرایط،  مسافران می توانند برای پرداخت ویزا و مسترکارت نیز از خدمات هتل استفاده نمایند. هنوز فضای سبز هتل تکمیل نشده است.

هتل جواد مشهد

کیفیت غذاهای هتل جواد مشهد ، داشتن یا نداشتن منوی فولبرد

کیفیت غذاهای هتل جواد بی نظیر است. از نظر تنوع و فراوانی می توان گفت که از هتل های تاپ مشهد محسوب می شود. در این هتل از منوی فولبرد استفاده شده است. رستوران بسیار بزرگ بوده و نوع چیدمان صندلی ها به قدری است که می تواند انتخاب خوبی برای شما محسوب شود. محیط داخلی رستوران از رنگ های اشتها آور استفاده شده است و نورپردازی به بهترین نحو اجرا شده است. از نظر کیفیت و تنوع غذا می توان گفت که هتل جواد مانند یک هتل 5 ستاره است. سرویس دهی کافی شاپ بسیار عالی است اما شاید کمی با تاخیر همراه است. به طور کلی قیمت غذا در هتل جواد مشهد گران است.

صبحانه در هتل جواد به صورت سلف سرویس ارائه می شود و از نظر کیفیت بی نظیر است. به طور کلی می توان گفت که بهترین مواد غذایی در این هتل رستوران شده است.

تیمی که برای بخش خدمات هتل در نظر گرفته شده اند در بخش رستوران نیز کاملاً تجربه کافی داشته و دوره دیده هستند. این رویکرد سبب می شود تا بتوانید از کیفیت غذای این هتل لذت ببرید. از یاد نبرید که به طور کلی این هتل توانسته بهترین شرایط برای کسانی که قصد دارند اقامت خوب با سطح غذای مناسب داشته باشند فراهم سازد.

رستوران هتل جواد

رستوران هتل جواد

رستوران مرکزی هتل جواد مشهد در طبقه اول قرار گرفته است و دقیقاً مشرف به خیابان امام رضا (ع) است. از سوی دیگر پنجره هایی که دور تا دور رستوران قرار دارند بسیار زیبا و خاص طراحی شده اند و منظره دل انگیزی را فراهم می سازند. از سوی دیگر در رستوران این هتل سعی شده تا استانداردهای بالایی در تهیه و بهداشت غذا در نظر گرفته شود. آشپزان این هتل ماهر هستند و مهارت و خلاقیت خاصی دارند.

هتل جواد

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

فاصله از هتل جواد تا حرم ورودی باب الرضا 3 دقیقه با خودرو اعلام شده است. از این هتل تا حرم ورودی باب الجواد یک کیلومتر و 332 متر فاصله است. فاصله از هتل جواد تا حروم ورودی حرعاملی نیز یک کیلومتر و 581 متر اعلام شده است.

فاصله از این هتل تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی حدوداً 2 کیلومتر و 133 کیلومتر اعلام شده است. فاصله از هتل تا حرم ورودی خیابان شیرازی 2 کیلومتر و تا حرم ورودی صحن جمهوری نیز 2 کیلومتر است.

فاصله از هتل جواد مشهد تا خیابان دانش شرقی کمتر از یک کیلومتر است. شما می توانید از هتل تا رسیدن به خیابان دانش غربی ده دقیقه پیاده روی کنید. کسانی که علاقه به پارک میرزا کوچک خان دارند از هتل جواد تا این پارک دو یک کیلومتر و 25 متر فاصله را در نظر بگیرند.

فاصله از هتل جواد مشهد تا ایستگاه قطار شهری 11 شهریور حدود 2 کیلومتر و 76 متر اعلام شده است. فاصله هتل تا بازار مرکزی نیز 5 دقیقه با خودرو است. فاصله از هتل جواد  تا ایستگاه قطار شهری شهید مفتح 6 دقیقه با خودرو اعلام شده است.

فاصله از هتل جواد مشهد تا ایستگاه قطار شهری قائم در حدود 4 کیلومتر و 132 متر اعلام شده است. دقت نمایید این هتل به طور کلی بر اساس موقعیتی که دارد دسترسی مناسبی به بسیاری از بخش ها دارد و این موضوع سبب می شود تا افراد بتوانند به همه بخش ها دسترسی داشته باشند.

اگر علاقمند به بازدید از آبشار ارتکند دارید می توانید با خودرو در عرض 2 ساعت و 35 دقیقه به مقصد خود برسید. البته که این موقعیت به طور کلی بر اساس شرایطی که هتل دارد افراد می توانند از ترانسفر های داخلی نیز استفاده نمایند.

معماری و سال ساخت هتل جواد مشهد

هتل جواد در 8 طبقه طراحی شده است. طراحی بیرونی این هتل تمام شیشه یا آینه های تیره رنگی است که نمای بی نظیری به فضا می بخشد. این هتل از نظر سبک اجرایی توسط یک معمار حرفه ای اجرا شده است. ظاهر هتل بسیار لوکس است و از دسته هتل های تاپ مشهد محسوب می شود.

اتاق ها در سبک های فرانسوی، بین المللی و … دسته بندی شده اند. برخی از اتاق ها دارای طراحی مینیمال و مدرن هستند و برخی به صورتی سلطنتی طراحی شده اند. طراحی دیوارهای هتل بی نظیر است و سعی شده از بهترین کاغذ دیواری ها استفاده شود. رنگ طلایی به کار برده شده برای بسیاری از اتاق ها بی نظیر است و می تواند یک شاخص مناسب محسوب شود.

طراحی کافی شاپ هتل بسیار رمانتیک است و فضای نسبتاً تاریکی دارد. البته این سبک طراحی بر اساس موقعیت کافی شاپ در نظر گرفته شده است. اینطور که مشخص است کافی شاپ این هتل در سال های اخیر بر اساس سلیقه مشتریان بازسازی شده است. بازسازی کافی شاپ یکی از بهترین مواردی است که می تواند مورد ارزیابی قرار بگیرد. رستوران مرکزی هتل دارای سیستم اجرایی خاصی است. دیوارپوش ها به صورت کاملاً لوکس اجرا شده اند. سعی شده تا معماری داخلی رستوران فوق العاده به روز باشد. سیستم نورپردازی برای رستوران کاملاً استاندارد است.

معماری سرویس بهداشتی و حمام ها نیز کاملاً دقیق و بر اساس متراژ اتاق ها در نظر گرفته شده است. اینطور که بررسی ها نشان می دهد این هتل از نظر سبک اجرایی شامل چند بخش مختلف است. برخی از بخش ها بسیار خاص هستند و برخی به صورت کاملاً دقیق و اصولی اجرا شده اند. این هتل در سال های اخیر توانسته یک انتخاب کاملاً حرفه ای و قابل قبول باشد.

نظرات افراد

میزان رضایتمندی 3.6 از 5 اعلام شده است. به طور کلی بیشتر افرادی که هتل جواد را انتخاب می کنند به صورت خانوادگی به مشهد سفر می کنند. بیشترین رضایت از هتل جواد مشهد مربوط به موقعیت مکانی آن است که می تواند دسترسی خوبی به بخش های مختلف فراهم سازد. از سوی دیگر این هتل از نظر امکانات رتبه خوبی گرفته است اما نمی توان گفت که همه افراد 100 درصد از شرایط راضی هستند.

مورد بعدی مربوط به قیمت هتل است. قیمت هتل به نسبت سال های گذشته گرانتر شده است. این موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد در انتخاب این هتل دچار مشکل شوند. در واقع قیمت غذاها و سایر بخش های هتل نسبتاً بالا است.

رتبه ای که هتل جواد مشهد از رعایت پروتکل های بهداشتی گرفته است وضعیت خوبی دارد. اینطور که مشخص است در این هتل همه پروتکل های بهداشتی به صورت دقیق رعایت شده است.

نظر مسافران این است که پرسنل هتل بسیار عالی عمل کرده اند و روابط اجتماعی بالایی دارند. طعم غذاهای صبحانه خوب اعلام شده است و تنوع بالایی در منوی رستوران دیده می شود. مسئولیت پذیری کارکنان بسیار مورد رضایت قرار گرفته است. اتاق ها فضای بسیار آرامش بخشی دارند. این هتل از نظر سیستم اجرایی بسیار عالی عمل کرده است. سرویس دهی این هتل بسیار عالی بوده و توانسته بهترین کیفیت را ایجاد نماید.

پارکینگ و لابی هتل نیز شرایط خوبی دارند و مشکل است و که دقت زیادی در این زمینه صورت گرفته است. یک نکته دیگر که باید بدانید این است که لابی هتل از نظر موقعیت اجرایی نیز بسیار لوکس است.

نتیجه گیری

هتل جواد مشهد یک هتل 4 ستاره محسوب می شود. این هتل چشم انداز بی نظیری دارد و این موضوع سبب محبوبیت آن شده است. معمولاً نیاز است که اتاق ها طبق زمان بندی هتل تخلیه شود. به طور کلی هتل جواد مشهد به فضای حرم بسیار نزدیک است و پنجره اتاق ها نیز به شکلی در نظر گرفته شده است که چشم انداز حرم حفظ شود. نکته مهم دیگری که باید بدانید مربوط به پرسنل مجرب هتل جواد است.

در این هتل از بهترین پرسنل دوره دیده استفاده می شود. خدمات در 24 ساعت از شبانه روز در اختیار شما قرار می گیرد. از سوی دیگر بهترین خدمات و امکانات برای مسافران مدنظر قرار گرفته است. هتل جواد مشهد در 8 طبقه طراحی شده و شامل 105 واحد اقامتی می شود.

معماری هتل بسیار لوکس است و شرایط به شکلی در نظر گرفته شده است که دسترسی به همه بخش ها فراهم باشد. از سوی دیگر این هتل دارای موقعیت منطقه ای بی نظیری است و به طور کلی فضای اقامتی خوبی محسوب می شود. خدمات رسانی نیز روز به روز در حال گسترش است. یکی از مهمترین مزیت های هتل جواد مشهد این است که توانسته منوی رستوران کاملاً متنوعی ارائه دهد و نیاز بسیاری از مسافران در این زمینه برطرف شده است. اینطور که مشخص است. هتل در بهترین نقطه شهر قرار دارد و می تواند انتخابی کاملاً رضایت بخش باشد.

 

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱