معرفی اجمالی هتل لیان مشهد

هتل لیان مشهد از دسته هتل های بی نظیر در خیابان نواب صفوی مشهد است. این هتل در بلوار شهید شوشتری بین شوشتری 8 و 10 واقع شده است. به طور کلی هتل لیان مشهد از دسته هتل های خاص و بی نظیر از نظر کیفیت محسوب می شود. این هتل 4 ستاره است و بسیار لوکس طراحی شده است.

هتل لیان مشهد به مساحت 2000 متر مربع افتتاح شده است. هتل لیان مشهد در 10 طبقه بنا شده و به صورت دو برج شرقی و غربی خواهد بود. برای این هتل 126 واحد اقامتی ارزیابی شده است. فاصله از هتل لیان مشهد تا حرم مطهر تنها 500 متر است.

به طور کلی این هتل 4 ستاره هم از نظر گردشگری امتیاز خوبی کسب کرده است و هم از نظر تاریخی طراحی و معماری بی نظیری دارد. از مزایای این هتل این است که به خانه تاریخی داروغه نزدیک است. امکانات رفاهی و خدمات هتل لیان مشهد بی نظیر است و چشم انداز هتل نیز بارگاه ملکوتی امام هشتم است. این هتل قطعاً پیشنهاد خوبی برای مسافران خواهد بود چون توانسته سطح نیازهای مختلفی از مسافران را فراهم سازد. پرسنل هتل بسیار مودب و کارآزموده هستند. آرامش برای همه واحدهای هتل لیان مشهد برقرار است. سرویس های دوره ای برای هتل صورت می گیرد.

مدیریت هتل لیان مشهد در نظر دارد که یک سری امکانات رفاهی را بیشتر کند تا کودکان نیز از محیط لذت ببرند. بررسی ها اینطور نشان می دهد که این هتل به طور کلی خاطره یادماندنی برای مسافران فراهم می سازد. البته که روز به روز به امکانات هتل لیان افزوده خواهد شد و می تواند یکی از بهترین هتل هایی باشد که در چند سال اخیر مورد بررسی قرار گرفته است. این هتل دارای موقعیت رفاهی بی نظیری است و البته که برای سخت پسندان پیشنهاد می شود.

هتل لیان

امکانات هتل لیان مشهد

امکاناتی که در اتاق های هتل لیان مشهد وجود دارد شامل یخچال، دراور، چای ساز، خدمات سرو صبحانه، رخت آویز، آباژور و کمد لباس است. همینطور این هتل دارای پاور سوئیچ و روم سرویس است. به طور کلی هتل لیان مشهد شامل تلفن و اینترنت بوده و همینطور برای این هتل از صندوق امانات نیز استفاده شده است. هتل دارای سیستم اطفا بوده و سیستم تهویه مطبوع نیز در اتاق ها وجود دارد. شرایط برای شارژ وسایل الکترونیکی نیز وجود دارد. هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی است.

سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق ها وجود دارد. در برخی از واحدها سرویس حمام علاوه دوش دارای وان مخصوص است. از سوی دیگر لوازم بهداشتی برای این هتل در نظر گرفته شده است. نوع قفل درب اتاق کارتی است. سیستم گرمایش و سرمایش برای هتل لیان مشهد نیز اسپیلت و فن کوئل است. هنوز اتاق ها دارای مبلمان نیستند و مینی بار برای هتل در نظر گرفته نشده است.

اگر بخواهیم خدمات کلی هتل را بررسی کنیم. باید بگوییم که هتل دارای سیستم فکس، پرینتر، کافی شاپ، لابی و آسانسور است. همینطور برای هتل از سیستم رستوران بام استفاده شده است. هتل دارای پله اضطراری برای مواقع ضروری است. تاکسی سرویس و سیستم اعلام حریق به تازگی برای هتل لیان مشهد در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر این هتل دارای ترانسفر رفت با هزینه است.

هتل لیان مشهد دارای سونا مخصوص و استخر است. خدمات ماساژ در این هتل فراهم شده است. هتل لیان مشهد دارای پارکینگ سرپوشیده بوده و همینطور سالن ورزشی دارد. شبکه پخش فیلم نیز برای این هتل در نظر گرفته شده است. وسایل بدنسازی برای هتل لیان مشهد بخش مهمی محسوب می شود. اینترنت نامحدود در لابی وجود دارد. سیستم تهویه مطبوع نیز در همه بخش های هتل دیده می شود.

کیفیت غذاهای هتل لیان مشهد ، داشتن یا نداشتن منوی فولبرد

به جرات می توان گفت که فضای رستوران هتل لیان بی نظیر است. از سبک سلطنتی برای معماری رستوران استفاده شده است. رستوران بسیار بزرگ است و میزها به صورت 4 نفره چیده شده اند. اینطور که مشخص است این رستوران از نظر منو تعجب بسیاری از مسافران را برانگیخته است. منوی رستوران هتل لیان مشهد به صورت فولبرد است و تنوع غذا برای منوی رستوران بی نظیر است.

یعنی شما می توانید به سادگی غذای مورد نظر خود را انتخاب کنید. تنوع غذا به قدری زیاد است که از اشخاصی به عنوان راهنماگر در رستوران کمک گرفته می شود تا بتواند توضیحات لازم را ارائه دهد. دقت نمایید که منوی مربوط به بخش نوشیدنی ها به طور کلی شامل بخش دیگری است که سبب می شود تا بتوانید بهترین نوشیدنی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

غذاهای هتل لیان

برخی از غذاهایی که در هتل سرو می شود کاملاً سنتی هستند. کسانی که علاقه به غذای سنتی دارند معمولاً این غذاها را انتخاب می کنند. اینطور که مشخص است به طور کلی همه چیز در هتل لیان مشهد به شکل عالی اجرا شده است و شرایط به شکلی است تا بتوانید از خوردن غذای مورد علاقه خود لذت ببرید. شاید داشتن منوی فولبرد یکی از مهمترین امتیازات هتل محسوب شود. البته که این موضوع در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

کافی شاپ هتل لیان مشهد با تنوع خاص خود نظر بسیاری از زوجهای جوان را جلب کرده است. اینطور که مشخص است در کافی شاپ این هتل بسیاری از نوشیدنی ها دارای طعم و مزه بی نظیر هستند و این موضوع سبب می شود تا تجربه سرو یک نوشیدنی خنک در روزهای گرم پیش رو را داشته باشید.

هتل لیان

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

فاصله از هتل تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی یک کیلومتر و 23 متر است. فاصله از این هتل تا حرم ورودی حرعاملی نیز 1 کیلومتر و 189 متر ارزیابی شده است. این هتل تا حرم ورودی شیخ طبرسی در حدود یک کیلومتر و 430 متر فاصله دارد. فاصله از هتل لیان مشهد تا حروم ورودی صحن جمهوری حدواً یک کیلومتر و 785 متر اعلام شده است.

فاصله از هتل تا حرم ورودی باب الرضا حدوداً یک کیلومتر و 875 متر است. از این هتل تا حرم ورودی باب الجواد حدوداً دو کیلومتر و 836 متر اعلام شده است. شما می توانید از این هتل تا حرم ورودی خیابان شیرازی حدوداً 5 دقیقه با خودرو زمان در نظر بگیرید.

فاصله از هتل لیان مشهد تا ایستگاه قطار شهری هفده شهریور 3 کیلومتر و 223 متر ارزیابی شده است. از سوی دیگر این هتل تا ایستگاه قطار شهری قائم حدوداً 5 کیلومتر و 755 متر فاصله دارد. از هتل تا فرودگاه بین المللی حدوداً 9 کیلومتر و 44 متر است.

اگر علاقه به بازار دارید می توانید از هتل لیان مشهد تا بازار بین المللی سپاد حدوداً 13 دقیقه با خودرو زمان در نظر بگیرید. از هتل تا پاساژ وصال نیز 15 دقیقه با خودرو است. از این هتل تا باغ پرندگان 14 دقیقه با خودرو زمان نیاز است. می توانید در عرض 15 دقیقه از هتل لیان مشهد به پارک ساحلی آفتاب دسترسی داشته باشید و از فضای دل انگیز این پارک استفاده کنید.

کودکان علاقه زیادی به دیدن سرزمین عجایب دارند، فاصله از هتل لیان تا سرزمین عجایب حدوداً 10 کیلومتر در نظر گرفته شده است. فاصله از این هتل تا کیان سنتر نیز 17 دقیقه با خودرو ارزیابی شده است. فاصله از این هتل تا کیان سنتر نیز 10 کیلومتر است.

هتل لیان مشهد

معماری و سال ساخت هتل لیان مشهد

نمای بیرونی هتل لیان مشهد به قدری سلطنتی و جذاب است که هر نگاهی را به خود خیره می کند. از معماری طرح تاریخی اما سبک مدرن استفاده شده است. نورپردازی ها همگی به رنگ طلایی نزدیک هستند و این بخشی از المان سلطنتی محسوب می شود. نورپردازی برای این هتل در بخش بیرونی به صورت کاملاً خاص اجرا شده است. هتل دارای سیستم اجرایی خاصی است. از سوی دیگر این هتل به دلیل داشتن طراحی بی نظیر توانسته رتبه بالایی از نظر زیبایی کسب نماید.

وقتی وارد هتل می شوید، طبقه همکف لابی است. لابی هتل به طور کلی شامل یک سری طرح های خاص و ترکیبی از رنگ های خنثی به خصوص کرم و نسکافه ای و طلایی است که بتواند نماد سلطنتی را حذف کند.

صندلی هایی که در بخش لابی قرار گرفته بسیار زیبا هستند و سیستم مبلمان برای بخش لابی لوکس در نظر گرفته شده است. از پارکت های طرح دار و سنگ مرمر برای بخش کف استفاده شده و دیوارها به رنگ طلایی با آینه کاری لوکس اجرا شده اند. سقف لابی بی نظیر است و از جدیدترین سیستم کناف برای سقف استفاده شده است. نورپردازی برای بخش لابی بسیار عالی است و مشکلی در این راستا دیده نمی شود.

رستوران هتل لیان مشهد یکی از لوکس ترین رستوران هایی است که در مشهد می توانید به سراغ آن بروید. این رستوران به قدری خاص طراحی شده که فکر می کنید وارد تالار عروسی شده اید. سیستم نورپردازی رستوران بی نظیر است و از سیستم های نورپردازی مخصوصی برای آن استفاده شده است. نوع طراحی کفپوش و دیوارپوش و سقف ها مانند لابی است و از یک ساختار مشخص برای همه بخش های عمومی هتل استفاده شده است. فضای بیرونی هتل به خصوص بخشهای سرسبز آن بسیار لوکس است.

اتاق های هتل لیان

نظرات مسافران

واقعا بی انصافی است که نکات بی اهمیت در مورد هتل به عنوان نکات منفی ذکر شود اما به هر حال ما تلاش کرده ایم تا نظرات مثبت و منفی مسافران را بررسی کنیم. نظافت و پاکیزگی هتل بی نظیر است و پرسنل بسیار مودب هستند. در واقع سطح رضایت از بخش نظافت این هتل 100 درصد اعلام شده است.

موضوعی که برخی از افراد بیان کردند وضعیت شیب بندی اشتباه کاشی های سرویس بهداشتی است که سبب جمع شدن آب می شود که البته تنها در برخی از اتاق ها دیده می شود و به طور کلی از دسته ایرادهایی است که قابل چشم پوشی است.

تنوع صبحانه و غذا در این رستوران با رضایت بالا همراه بوده و سیستم نظافت و همینطور شرایط ترانسفر هتل نیز دقیق و بدون ایراد است. قانونمند بودن هتل از نظر برخی از دوستان با رضایت بالا و از نظر برخی دیگر با عدم رضایت همراه بود. به هر حال قانون هتل لیان مشهد یکی از مهمترین نکاتی است که از سوی مدیریت هتل در نظر گرفته شده است و هر هتلی قوانین مخصوص به خود را دارد.

بسیاری از مسافران از روف گاردن هتل احساس رضایت داشتند چون بسیار زیبا طراحی شده است. برخی از مسافران معتقد هستند که می بایست دسترسی برای تغییر دما در هر اتاق به صورت جداگانه باشد تا هر شخص بر اساس شرایط بدنی خود دما را تنظیم کند. به طور کلی می توان گفت که این موضوع نیز تا حدودی با عدم رضایت همراه بوده است.

برخی از افراد از کیفیت ضعیف فست فود در رستوران هتل لیان ناراضی هستند. البته این موضوع کاملاً سلیقه ای است و نمی توان به طور کلی گفت که همه این نظر را دارند.

هتل لیان

نتیجه گیری

هتل لیان یکی از هتل های 4 ستاره لوکس محسوب می شود که در وهله اول از نظر معماری و سبک بسیار دل انگیز خواهد بود. این هتل دارای دو رستوران یاس و پگاه بوده که دارای ظرفیت 120 نفر هستند. از سوی دیگر کافی شاپ هتل در طبقه همکف قرار گرفته است که شامل 30 نفر ظرفیت می شود. ساعت کاری در این هتل به صورت 24 ساعته در نظر گرفته شده است. از امکانات عمومی هتل لیان مشهد می توان به فروشگاه و غرفه، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لابی و سرویس بهداشتی ایرانی اشاره کرد. هتل دارای رستوران روف گاردن بوده و سالن صبحانه خوری به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

در این هتل سالن بدنسازی و استخر و اسپا به همراه سونای خشک وجود دارد. هتل دارای سیستم ویلچر و رمپ مخصوص است. نمای هتل رو به حرم بوده و همینطور دارای نمای کوچه و خیابان است. کارکنان هتل لیان مشهد مسلط به زبان عربی و انگلیسی و فرانسه هستند. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته بوده و همینطور سیستم استقبال رایگان نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است که بخش مهمی از کار را شامل می شود.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱