توضیحاتی درباره رزرو هتل آبان مشهد

هتل آبان مشهد با طراحی منحصر به فرد خود در زیباترین و باشکوه ترین حالت ممکن قرار دارد. رزرو هتل آبان مشهد یکی از ناب ترین هتل های مشهد است که با ظرافت هنرمندانه ای در این شهر جهانی جذاب توجه ها را به سوی خود جلب می کند. این هتل با تلفیق عناصر معماری مدرن واقلام طبیعی غنی، با مهارت تحسین برانگیزی احساس آرامش را القا می کند. هتل آبان مشهد یک هتل چهارستاره است که در یکی از بهترین مناطق شهر مشهد و در فضایی خلوت و دور از شلوغی‌ها و ترافیک شهری واقع شده است. با اقامت در هتل آبان مشهد می‌توانید در فضایی خلوت و آرام بمانید و در زمان نیاز به‌راحتی از طریق مترو به مرکز شهر و حرم امام رضا (ع) دسترسی داشته باشید. هتل ۴ ستاره آبان در شهر مشهد در بهترین و تمیزترین نقطه شهر، به دور از ترافیک، با دسترسی سریع و آسان از طریق قطار شهری به مرکز شهر و حرم مطهر رضوی واقع شده است.این واحد اقامتی با ۳ طبقه بنا و ۶۰ باب اتاق از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار است هتل آبان با فضایی دل‌انگیز و کارکنان مجرب و آموزش دیده اماده خدمت رسانی به شما مهمانان گرامی می‌باشند، تا سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزنند.

 

توضیحاتی درباره اتاق‌های رزرو هتل آبان مشهد

کم‌ظرفیت‌ترین اتاق هتل آبان مشهد اتاق دوتخته است که به مهمانانی که قصد اقامت تک‌نفره دارند با قیمت پایین‌تری ارائه می‌شود. اتاق‌های دوتخته به دو صورت تویین (با دو تخت یک‌نفره) و دبل (با یک تخت دونفره) طراحی شده‌اند.

به جز این اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته کانکت هم در رزرو هتل آبان مشهد موجود است. اتاق چهار تخته کانکت در واقع دو اتاق دوتخته مجزا است که با یک در از داخل به هم مرتبط می‌شوند.

برای رزرو هتل آبان مشهد سوئیت یک‌خوابه دوتخته معمولی و سوئیت یک‌خوابه دوتخته رویال هم موجود است.

امکانات اتاق‌های هتل آبان

در همه اتاق‌ها و لابی رزرو هتل آبان مشهد امکان استفاده از اینترنت برای همه مسافران فراهم است. البته دسترسی به اینترنت در لابی با محدودیت‌هایی همراه است. استفاده از اینترنت تا محدود در لابی هتل رایگان است. اگر بخواهید در لابی هتل از اینترنت بیشتری استفاده کنید باید هزینه اضافه تر بپردازید. هم‌چنین در همه اتاق های هتل امکانات زیر وجود دارد.

1 – قفل در

2 – سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی مرکزی

3 – سیستم تهویه مطبوع

4 – سیستم اطفاء حریق

خوب است بدانید که تمام اتاق‌های رزرو هتل آبان مشهد تلویزیون ال ای دی ( LED) ، یخچال و تلفن دارند. در همه اتاق‌های این هتل میز آرایش، کمد لباس، مبلمان راحتی، پاور سوئیچ و آباژور وجود دارد. تمام اتاق‌های این هتل به سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز هستند. در همه اتاق‌های این هتل حوله و دمپایی نو موجود می‌باشد. در همه اتاق‌های این هتل لوازم بهداشتی یکبار مصرف و سشوار موجود است.

در حمام همه اتاق‌های این هتل شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان و دستمال کاغذی موجود است. ضمنا در همه اتاق‌های این هتل صندوق امانات رایگان وجود دارد. همچنین امکان شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در همه اتاق‌های هتل برای همه مسافران فراهم شده است. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست مسافران نگران تمام شدن شارژ موبایل یا لپ تاپ خودشان باشند.

در همه اتاق‌های رزرو هتل آبان مشهد دستگاه پخش فیلم وجود دارد. در نتیجه همه مسافران می‌توانند در اتاق‌هایشان فیلم ببینند و از تماشای آن لذت ببرند. ضمنا همه اتاق‌های این هتل شیک و تمیز است و دکوراسیون زیبایی دارد.

به این نکته توجه کنید که در هیچ‌کدام از اتاق‌های رزرو هتل آبان مشهد میز تحریر، رخت آویز و چای ساز وجود ندارد. هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل بالکن، آشپزخانه ندارند. مسافران نمی‌توانند در اتاق های هتل آشپزی کنند. زیرا آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است. بنابراین همه مسافران می‌توانند در رستوران هتل هر غذایی که دوست دارند را سفارش دهند و همان‌جا میل کنند. ذکر این نکته ضروری است که اگر مسافران بخواهند در اتاق خود از میز مینی بار استفاده کنند باید هزینه اضافه تر بپردازند. ضمنا امکان خواندن روزنامه به صورت رایگان برای مسافران در همه اتاق‌ها فراهم شده است.

 

توضیحاتی درباره امکانات هتل

امکانات رزرو هتل آبان مشهد عبارتند از : نمازخانه، رستوران و کافی شاپ. خوب است بدانید که این هتل برای مواقع ضروری آسانسور، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی دارد.

رزرو هتل آبان مشهد اتاق مخصوص نگهداری چمدان هم دارد. همه مسافران می‌توانند چمدان‌هایشان را در این اتاق بگذارند. بدین ترتیب دیگر لازم نیست آن‌ها نگران گم شدن چمدان‌هایشان باشند. اما به این نکته توجه کنید که نگهداری و سرویس دهی به معلولین در این هتل انجام می‌شود. لابی این هتل 50 نفر ظرفیت دارد. لابی این هتل دارای تلویزیون ال ای دی (LED) و مبلمان لاکچری می‌باشد. بنابراین تعدادی از مسافران می‌توانند در لابی این هتل به تماشای تلویزیون مشغول شوند. لابی این هتل به سیستم اعلام حریق مجهز شده است. لابی این هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. بعضی از طبقات این هتل سرویس بهداشتی ایرانی دارد.

سالن های برگزاری همایش هتل، مجموعه ای است منحصر به فرد با امکاناتی پیشرفته و مدرن، فضایی مناسب و تجهیزاتی کامل که هتل را قادر می سازد تا برای برگزاری همایش های ملی و بین المللی در هر سطحی و یا محتوایی اعم از علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، هنری، … آمادگی و قابلیت لازمه را کسب نماید.

مجموعه متناسب و فاخر برگزاری همایش ها در کنار فضای عمومی هتل و نیز بخش های اقامتی، خدماتی و تشریفاتی، آرامش خاطر بی نظیری را به برگزارکنندگان و متولیان گردهمایی های ملی و بین المللی ارزانی می داردتا آنان فارغ از دغدغه های معمول و وسواس های متداول با خیالی آسوده به برنامه ریزی برای محتوا و متن همایش خود بپردازند و از حواشی ناخوشایند و جزئیات وقت گیر و فرساینده آسوده و در امان بمانند.

خوب است بدانید که اگر مسافران تمایل داشته باشند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از پذیرش این هتل تاکسی بگیرند و با تاکسی به زیارت حرم امام رضا (ع)، خرید و گردش بروند و برگردند. چنانچه مسافران از تاکسی سرویس این هتل استفاده نمایند باید هزینه بپردازند.

خدمات رزرو هتل آبان مشهد عبارتند از: روم سرویس، خرید بلیط، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات اتو، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر. این هتل برای مسافران ویژه خود خدمات سی آی پی(CIP) در نظر گرفته است. اگر مسافران بخواهند در اتاق خودشان چای بخورند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. تالار کوروش هتل آبان برای برگزاری انواع مراسم و مجالس جشن تولد، عقد، نامزدی، ضیافت‌های رسمی و خانوادگی و برگزاری نمایشگاه‌های تجاری، فرهنگی، هنری و صنعتی مناسب است. این سالن امکان تغییر طراحی و چیدمان بنا به درخواست سفارش‌دهنده را نیز دارد.

سفره خانه سنتی و کافی شاپ موجود در این هتل، فضایی دلنشین و خاطره ساز را به ارمغان آورده است. رستوران، سالن کنفرانس و همایش، برخی امکانات تفریحی و ورزشی و سرویس دهی با کیفیت بالا از جمله امکانات و خدمات هتل آبان می باشد. دسترسی آسان هتل چهار ستاره آبان مشهد به ایستگاه های حمل و نقل عمومی از جمله قطار شهری موجب سهولت رفت و آمد به سایر نقاط شهر از جمله حرم مطهر امام رضا (ع)، مراکز تفریحی و خرید و نمایشگاه بین المللی شده است. هتل آبان مشهد اقامتی آرام و خاطره انگیز را برای مهمانان گرامی آرزو دارد. به منظور راحتی بیشتر مسافران، هتل آلاچیق هایی را در فضای سبز مجموعه قرار داده که میهمانان می توانند از خدمات کافی شاپ و رستوران در این آلاچیق ها استفاده نمایید. به علاوه اگر تمایلی به صرف غذا در فضای باز ندارید، می توانید از کافی شاپ و رستورانی که داخل ساختمان هتل قرار دارد نیز استفاده کنید.

رزرو هتل آبان مشهد علاوه بر امکانات رایج هر هتل معمولی، امکانات ویژه‌ای نیز برای مهمانان خود در نظر گرفته است. فضای عمومی هتل برای معلولان و بیمارانی که نیاز به استفاده از ویلچر دارند مناسب‌سازی شده و سالن تشریفات، اتاق کنفرانس، اتاق مهمانی و جلسات و فضای سبز بیرونی هتل برای استفاده همگان مهیا است.

وجود سالن بدن‌سازی، استخر، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ برای راحتی بیشتر مسافرانی که در رزرو هتل آبان مشهد ساکن می‌شوند اهمیت زیادی دارد. اینترنت در لابی و تمام اتاق‌های هتل در دسترس است و خدمات دیگری مانند خشک‌شویی، خدمات اتو، خدمات تبدیل ارز، زنگ بیدارباش و سرویس رایگان در ساعات مختلف شبانه‌روز از هتل به حرم هم ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی برای رزرو هتل آبان مشهد

در اتاق‌های رزرو هتل آبان مشهد تمامی امکانات عمومی موردنیاز برای یک اقامت راحت وجود دارد. یخچال، تلویزیون با شبکه پخش داخلی، حمام، تلفن و لوازم بهداشتی از جمله امکاناتی هستند که در اتاق‌ها وجود دارند. لابی، رستوران و رستوران سنتی هتل آبان مشهد هم هر روز آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هتل هستند.

پارکینگ مسقف هتل ۲۰ خودرو ظرفیت دارد و در صورت وجود جای خالی می‌توانید به‌رایگان از آن استفاده کنید.

باشگاه رزرو هتل ابان مشهد

 

رزرو هتل آبان مشهد

بهتر است مسافران قبل از رزرو اتاق در رزرو هتل آبان مشهد درباره هزینه میز مینی بار از مسئول پذیرش سؤال کنند.

پیشنهاد می‌شود همه مسافران پیش از رزرو هتل آبان مشهد از قیمت دقیق اتاق‌ها اطمینان حاصل کنند. زیرا قیمت اتاق‌های این هتل در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

خوب است بدانید که تعداد زیادی از مسافران رزرو هتل آبان مشهد بازیگران و ورزشکاران معروف بوده اند. این افراد برای مدتی در این هتل اقامت داشته اند.

همه مسافران می‌توانند به صورت آنلاین وارد سایت رزرو هتل آبان مشهد در ماهانیوم شوند و عکس‌های رزرو هتل آبان مشهد را که در قسمت‌های مختلف این وب سایت موجود می‌باشد به طور کامل مشاهده نمایند.

آدرس رزرو هتل آبان مشهد

آدرس هتل: مشهد ، بلوار پیروزی، نبش پیروزی ۶۲ مقابل پیروزی ۵۵

تلفن رزرو هتل آبان مشهد

شماره تلفن رزرو هتل آبان مشهد 91031931- 021 است.

 

نظرات رزرو هتل آبان مشهد

شرایط رزرو هتل آبان مشهد به‌طورکلی مناسب است و امکانات خوبی دارد، اما از مسافران امتیاز ۳.۵ از ۵ گرفته و بسیاری معتقدند سطح شرایط هتل از یک هتل چهارستاره کمتر است. در زیر تعدادی از نظرات مهمانانی که در این هتل اقامت داشته اند آورده ایم تا بررسی کنید و سپس مقایسه کنید و در نهایت هتل آبان مشهد را از ماهانیوم رزرو کنید .

  • قیمت نسبتا پایین و رفتار پرسنل پذیرش عالی بود
  • سیستم گرمایشی خراب بود.کیفیت غذا میتونست بهتر باشه
  • تميزي و ارامش وصبحانه عالي در كل خيلي همه چيش خوب بود
  • امکانات اصلن در حد یک هتل ۴ستاره نبود ، داخل اتاق چای ساز نبود ، اتاق ها کوچیک بود، حوله ها داخل بسته بندی نبود ، هرچی میخواستیم میگفتن بیاین پایین بگیرین ، صبحانه به شدت بی کیفیت و افتضاح
  • اتاق تمیز و ارام و دلباز با ویو محوطه هتل بود از امکانات دیگر هتل استفاده نکردیم و فقط واست استراحت بودیم

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱