در این متن توضیحاتی راجع به شرایط رزرو هتل الغدیر مشهد به شما خواهیم داد. این هتل یکی از گزینه‌های جذاب برای اقامت در شهر مشهد محسوب می‌شود که جزو اولین انتخاب‌های کسانی است که تجربه‌ی بالایی در سفر به شهر مشهد دارند. هتل الغدیر مشهد یک معماری شیک دارد که باعث می‌شود شما هنگام اقامت داخل هتل هم راحتی را تجربه کنید. این هتل 4 ستاره در حومه‌ی حرم مطهر امام رضا (ع) بنا شده اما دسترسی مناسبی هم به نقاط مختلف مشهد دارد. از عکس های هتل الغدیر مشهد هم خواهید فهمید که دکوراسیونی مدرن دارد.

درخواست برای رزرو هتل الغدیر مشهد در چند وقت اخیر بسیار افزایش یافته است. این مکان اقامتی باوجوداینکه به تازگی راه‌اندازی شده اما با خدماتی که ارائه می‌کند توانسته مسافران زیادی را به خود جذب نماید. در این هتل امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی به شیوه‌ای مدرن و استاندارد ارائه می‌شود. از جمله امکانات این هتل می‌شود به اتاق‌های پاکیزه و بهداشتی، آپشن‌های مختلف، وای فای رایگان، امکانات اقامتی، پارکینگ بزرگ، رستوران، کافی شاپ اختصاصی و… اشاره نمود. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به اینکه چرا باید این هتل را برای اقامت در مشهد انتخاب نمایید به شما می‌دهیم.

امکانات هتل الغدیر مشهد

رزرو هتل الغدیر مشهد باعث می‌شود تمام خدماتی که برای رفاه و راحتی شما در این شهر نیاز است را دریافت نمایید. به دلیل اینکه این هتل در خیابان شیرازی مشهد واقع شده است و 5 دقیقه از حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی این هتل برای کسانی که قصد دارند در کنار رفتن به حرم اماکن تفریحی را هم تجربه نمایند و به آن مکان‌ها هم سر بزنند بسیار مناسب است. به دلیل شناخته شده بودن این هتل چهار ستاره شما می‌توانید از طریق سایت‌ ماهانیوم برای رزرو این هتل اقدام به گرفتن اتاق‌های آن بکنید. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به امکانات این هتل به شما خواهیم داد.

رستوران هتل الغدیر

به دلیل امکانات متنوع، رزرو هتل الغدیر مشهد یکی از گزینه‌های جذاب هنگام سفر به مشهد محسوب می‌شود.

شرایط رزرو هتل الغدیر مشهد

برای اقامت در شهر مشهد رزرو هتل الغدیر مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. اگر با ماشین شخصی به این شهر سفر می‌کنید پارکینگ این هتل برای ماشین شما جای کافی دارد و همچنین اگر بدون اتومبیل به مشهد سفر می کنید . این هتل با ارائه‌ی خدمات و امکانات مختلف این امکان را در اختیار شما گذاشته که هنگام رزرو هتل الغدیر آپشن‌های مختلفی را انتخاب کنید. طبیعتاً متغیرهای مختلف مانند تعداد تخت‌های اتاق و… روی قیمت رزرو تأثیرگذار است. یکی از بهترین گزینه‌ها برای آگاهی از جزئیات این هتل و خدمات آن مراجعه به بخش‌های مختلف سایت هتل الغدیر مشهد در ماهانیوم است.

در ادامه شرایط لغو رزرو هتل الغدیر مشهد را به شما توضیح خواهیم داد. طبق قوانین این هتل تا 72 ساعت قبل از شروع اقامت اگر مهمان اقدام به لغو رزرو کند هیچ هزینه‌ای از او دریافت نخواهد شد. اگر زمان لغو از 72 ساعت کمتر شد ممکن است هزینه‌ی شب اول به عنوان خسارت دریافت گردد. اگر می‌خواهید از امکانات این هتل آگاهی پیدا کنید ادامه‌ی این متن را دنبال نمایید.

آپشن‌های رزرو هتل الغدیر مشهد

از جمله امکاناتی که رزرو هتل الغدیر مشهد در اختیار شما می‌گذارد می‌توان به انواع رستوران، اتاق کودک، سالن‌های همایش و… اشاره نمود. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتر در مورد این هتل اشاره کنیم باید گفت این مکان اقامتی در بخش غذا و نوشیدنی خود انواع رستوران و روم سرویس را دارا است. از سایر خدمات این هتل می‌شود سیستم تهویه‌ی مناسب، تاکسی سرویس دائمی، مکانیزم سرمایشی و گرمایشی مدرن، یخچال، تلویزیون و کپسول آتش نشانی را نام برد. هر کدام از این خدمات باعث می‌شود که سطح رفاهی و کیفیت سفر شما بالا برود.

از جمله امکاناتی که در صورت رزرو هتل الغدیر مشهد در اختیار شما قرار می‌گیرد رستوران بزرگ هتل است.

از سایر امکانات هتل الغدیر مشهد می‌توان به پارکینگ اختصاصی، آسانسوری با ظرفیت مناسب، لاندری یا همان بخش لباسشویی، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، مبلمان، کمد لباس، آباژور، دمپایی، مینی بار، دمپایی، چای ساز، حمام، پذیرش شبانه روزی و خدمات بهداشتی اشاره نمود. این هتل همچنین دارای وای فای رایگان است. این هتل دارای سالن همایش و نمازخانه هم می‌باشد. امکانات یک هتل باعث می‌شود که شما از سفر خود لذت ببرید و مجموعه‌ی الغدیر مشهد نهایت سعی خود را دارد بهترین خدمات را به خصوص در روزهای تعطیل به مسافران ارائه کند. هتل الغدیر دارای 289 واحد اقامتی است که باعث می‌شود شما هر زمان که مایل باشید بتوانید یک اتاق در این هتل 4 ستاره رزرو نمایید. درصدی بسیار بالا از نظراتی که در مورد این مکان اقامتی در سایت‌های رزرو هتل یافت می‌شود مثبت هستند. هتل الغدیر با داشتن 289 اتاق با طراحی مدرن و لوکس، آماده پذیرایی از مسافران است. همچنین، این هتل دارای رستوران با منوی فوق العاده و کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد است. از دیگر امکانات هتل الغدیر ، رستوران ، کافی شاپ، وی آی پی لانژ، فضاهای تجاری، سالن‌های همایش، فضاهای ورزشی و…است.

کافی شاپ و سالن همایش این هتل

یکی از امکانات هتل الغدیر مشهد رستوران‌ها این هتل است. هتل دارای رستوران شیک و بزرگی است که جوابگوی تمام وعده‌های غذایی مسافران می‌باشد. رستوران و غذاهای متفاوت این هتل باعث می‌شود که شما داخل هتل و زمانی که در حال گردش بیرون از هتل هم نیستید از سفر خود لذت ببرید.

یکی از مشکلات دیگر که در صورت اقامت زیاد در یک هتل برای شما پیش می‌آید تکراری شدن غذاها است. در واقع از جمله مسائلی که باعث می‌شود این مشکل در هتل الغدیر برای شما پیش نیاید امکان سفارش غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌فودی و دریایی است. شما با رزرو اتاق در این هتل دیگر نیازی به پیدا کردن رستوران‌های متفرقه نخواهید داشت و به سادگی می‌توانید در مجموعه‌ی الغدیر مشهد غذای مورد علاقه‌ی خود را میل کنید. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به اتاق‌ها و قیمت اتاق‌های این هتل به شما می‌دهیم.

هتل الغدیر افتخار میزبانی مراسمات مختلف را در تالار های ولایت ، کوثر، و همچنین سالن همایش و سالن کنفرانس خود دارد و سالیانه پذیرای خیل عظیمی از هموطنان عزیز و گرامی است. رستوران هتل الغدیر مجهز به منو ایرانی و بین المللی مفتخر به پذیرایی مهمانان گرامی است.

لابی هتل الغدیر

به دلیل پرمراجعه این مکان اقامتی بهتر است برای رزرو هتل الغدیر مشهد پیش از شروع سفر خود اقدام کنید.

اتاق‌های آماده به رزرو هتل الغدیر مشهد

سوئیت سه نفره دارای یک اتاق خواب سه تخته مدرن با نورگیر عالی و همچنین نشیمن مجهز به کامل ترین امکانات رفاهی و خدماتی جهت پذیرایی از مهمانان گرامی امام رضا (ع)

اتاق دو تخته توئین مجهز به مدرن ترین لوازم خدماتی و رفاهی جهت پذیرایی منحصر به فرد از مهمانان گرامی امام رضا (ع)

اتاق هتل الغدیر

آپارتمان یک خوابه مجهز به سه تخت خواب به همراه نشیمن مبله و آشپزخانه ای مدرن و لوکس در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به مهمانان گرامی امام رضا (ع)

آپارتمان دو خوابه شامل چهار تختخواب توئین و دبل به همراه نشیمن مبله و آشپزخانه مجهز به کلیه لوازم رفاهی و خدماتی جهت ارائه خدمات به مهمانان گرامی امام رضا (ع)

آپارتمان دو خوابه شامل پنج تختخواب توئین و دبل به همراه نشیمن مبله و آشپزخانه مجهز به کلیه لوازم رفاهی و خدماتی جهت ارائه خدمات به مهمانان گرامی امام رضا (ع)

سوئیت نورگیر و دلباز با منظره ای زیبا به باغ نادری ،دارای یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن مبله که با لوازم مدرن چیدمان شده است.

قیمت رزرو هتل الغدیر مشهد

این هتل به علت اینکه تازه بازسازی شده می باشد با وجود چهار ستاره بودن قیمت بهتری دارد. هتل الغدیر مشهد برای کسانی که کیفیت خدمات برایشان اهمیت زیادی دارد و نزدیکی به حرم برایشان اولویت نیست گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. هزینه‌ی هر شب اقامت در این مجموعه از 1 میلیون تومان به ازای هر نفر آغاز می‌گردد. این قیمت در مقایسه با سایر هتل‌هایی که امکاناتشان در سطح الغدیر مشهد است مناسب محسوب می‌شود. در هتل الغدیر مشهد صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود و هزینه‌ای بابت این وعده از مسافران دریافت نمی‌گردد.

قوانین رزرو هتل الغدیر مشهد

بعد از رزرو هتل الغدیر مشهد باید یک سری از قوانین را رعایت نمود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. خانم‌های مجرد در صورتی که مدارک شناسایی معتبر ارائه کنند می‌توانند به راحتی اتاق خود را رزرو نمایند. زوج‌هایی هم که برای اقامت به این هتل مراجعه می‌کنند باید شناسنامه و کارت ملی خود را ارائه کنند. رزرو اتاق در این هتل با صیغه نامه‌ی معتبر هم ممکن است. صیغه نامه‌ای که به این هتل ارائه می‌کنید بایستی دارای مهر برجسته باشد. در ضمن اقامت کودکانی که کمتر از دو سال سن دارند در صورتی که از سرویس اضافه‌ی رایگان استفاده نکنید هم رایگان است. همچنین اقامت کودکان بین 2 تا 12 سال در صورتی که از سرویس اضافه استفاده نکنید نیم بها خواهد بود. ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه‌ی اتاق 12 می‌باشد. جهت اطلاع دقیق از شرایط کنسلی می‌توانید به بخش مربوطه در سایت هتل الغدیر مشهد در ماهانیوم مراجعه نمایید.

سوئیت هتل الغدیر

یکی از امکانات هتل الغدیر مشهد دسترسی آسانش به اماکن تفریحی و جذاب مشهد است.

دسترسی‌های این هتل

اگر مایل هستید که آدرس هتل الغدیر مشهد را بدانید باید گفت این هتل واقع در مشهد، مشهد، چهارراه شهدا، روبه روی باغ نادری   می‌باشد. شماره تلفن هتل الغدیر مشهد هم با سرچ قابل پیدا کردن است. ولی ما شماره 02191031931 را برای راحتی شما در این قسمت قرار میدهیم . در ادامه دسترسی هتل الغدیر به مناطق تفریحی شهر مشهد را توضیح می‌دهیم. زمانی که برای فاصله‌ی این هتل با سایر اماکن ذکر شده با خودرو است. فاصله‌ی این هتل تا پارک ملی چهل بازه با خودرو نیم ساعت است. فاصله هتل الغدیر تا مجتمع تفریحی جام جم نیز نیم ساعت است.

همچنین برای رسیدن به باغ گل‌های مشهد 20 دقیقه با خودرو زمان لازم است. بوستان نیلوفر آبی هم تا این هتل 25 دقیقه فاصله دارد. یکی از اماکن تفریحی جذاب در شهر مشهد سرزمین موج‌های آبی می‌باشد که از هتل الغدیر 40 دقیقه فاصله دارد. یکی دیگر از پارک‌های آبی شهر مشهد سرزمین موج‌های خروشان است که 45 دقیقه از این هتل فاصله دارد. پارک جنگلی وکیل آباد هم تا این هتل 35 دقیقه فاصله دارد. از هتل الغدیر برای رفتن تا ویلاژ توریست و ییلاق شاندیز نهایتاً 40 دقیقه زمان لازم است. همچنین از این مکان اقامتی تا مرکز خرید نیکا و پارک ملت 20 دقیقه فاصله است. کیان سنتر و ییلاق طرقبه هم 45 دقیقه با هتل الغدیر فاصله دارند. دسترسی‌های این هتل بسیار گسترده‌تر از مواردی که ذکر شد می‌باشد. دسترسی آسان باعث می‌شود که شما کمتر خسته شوید و یک سفر باکیفیت را تجربه نمایید.

در صورتی که همراه با یک کودک زیر 2 سال اقدام به رزرو هتل الغدیر مشهد بکنید هزینه رایگان خواهد بود.

بررسی کلی هتل الغدیر مشهد

هتل چهار ستاره الغدیر یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) می‌باشد که سال ۱۳۸۸ افتتاح و در جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. این مجموعه با تعداد ۲۸۹ واحد و ظرفیت ۱۰۰۰ نفر در ۷ طبقه با امکانات رفاهی مطابق با استاندارد های روز هتلداری بنا شده است. هتل الغدیر مقابل باغ نادری، عمارت خورشید و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی شهر مشهد قرار دارد که موجب دسترسی آسان مسافران به این اماکن گردیده. پرسنل هتل الغدیر در تلاش‌اند اقامتی توام با آرامش را برای شما عزیزان رقم بزنند.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱