رزرو هتل الماس 1 مشهد

رزرو هتل الماس 1 مشهد قطعا برگ برنده شما در سفر به مشهد مقدس محسوب خواهد شد. چرا که هتلی شیک و مجلل با معماری کاملا اصولی و دارای دکوراسیونی خاص و چشم نواز است. البته در کنار کلیه امکانات رفاهی و خدماتی این هتل مجلل، کادری متخصص و متبحر آماده میزبانی از مهمانان عزیز هستند.

هتل الماس 1 مشهد در سال 1392 در 9 طبقه تاسیس شده است. این هتل 4 ستاره دارای 163 اتاق و سوئیت خاص و مجلل با دکوراسیون های متفاوت است.

در این هتل مجلل اتاق ها و سوئیت هایی مخصوص عروس و دامادها در نظر گرفته شده است. زوج های جوان می توانند با رزرو هتل الماس 1 مشهد ماه عسل خود را شیرین و به یاد ماندنی نمایند.

رزرو هتل الماس 1 مشهد

ساختمان هتل مجلل الماس 1 مشهد

مزیت های رزرو هتل الماس 1 مشهد

مسلما امکانات رفاهی در نظر افراد مختلف، تعاریف متفاوتی دارد اما برخی از مزیت ها مورد توجه همه افراد هستند.

اولویت داشتن برخی از امکانات رفاهی در انتخاب هتل مناسب بی تاثیر نیست. از این رو در این مقاله، قصد معرفی مزیت های هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد را داریم.

از مهم ترین مزیت های رزرو هتل الماس 1 مشهد به موارد زیر می توان اشاره نمود.

1)فاصله کوتاه تا حرم مطهر امام رضا(ع)

مهم ترین مزیت رزرو هتل الماس 1 مشهد فاصله کوتاه تا حرم مطهر می باشد. با رزرو هتل الماس 1 مشهد، نیازی نیست برای رفت و آمد به حرم مطهر امام رضا(ع) از وسیله نقلیه شخصی یا عمومی استفاده نمایید. چرا که با 15 دقیقه پیاده روی، به حرم ضامن آهو می رسید. البته چنانچه علاقه ای به پیاده روی هم ندارید با خودرو شخصی تنها در عرض 5 دقیقه به ورودی حرم امام رضا(ع) خواهید رسید.

2)سرویس رایگان از فرودگاه به هتل

از دیگر مزیت های رزرو هتل الماس 1 مشهد وجود سرویس رایگان از فرودگاه به سمت هتل است. چنانچه هواپیما را برای سفر خود برگزیده اید، به محض رسیدن، سرویس های رایگان هتل الماس 1 مشهد با روی باز به استقبال شما خواهند آمد تا شما را تا هتل همراهی نمایند.

قرار دادن سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل الماس 1 مشهد ، گویای این امر است که امکانات رفاهی هتل برای شما به محض رسیدن به مشهد آغاز می شود.

رستوران هتل الماس 1

نمایی از رستوران هتل الماس 1 مشهد

3)صندوق امانات

مزیت دیگر رزرو هتل الماس 1 مشهد وجود صندوق امانات در هتل است.

گاها پیش می آید که شما قصد زیارت یا تفریح را دارید اما نگران اشیای قیمتی خود هستید. در این مواقع بهتر است وسایل با ارزش خود را به صندوق امانات بسپارید و بدون نگرانی به امور خود رسیدگی نمایید.

4)کافی شاپ 24 ساعته

کافی شاپ 24 ساعته هم مزیت دیگر رزرو هتل الماس است.

معمولا در مسافرت، تنظیم خواب و بیداری کمی بهم میخورد. گاهی ممکن است تا دیر وقت در حرم مطهر بمانید. گاهی هم ممکن است گشت و گذار شما به طول بینجامد و دیر وقت به هتل بازگردید.

در این مواقع چه چیزی بهتر از یک نوشیدنی گرم و یا خنک می تواند خستگی شما را از بین ببرد. به همین منظور هتل الماس 1 مشهد با در نظر گرفتن این شرایط، ترتیبی اتخاذ نموده است که کافی شاپ هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد به صورت 24 ساعته به مهمانان عزیز سرویس ارائه دهد.

شما با رزرو هتل الماس 1 مشهد در هر زمانی از شبانه روز می توانید از کافی شاپ هتل سرویس دریافت کنید.

دکوراسیون شیک یکی از اتاق های هتل الماس 1 مشهد

5)فضای بازی رایگان کودکان

رزرو هتل الماس 1 مشهد ، خاطر شما را از مکان بازی فرزندتان هم آسوده می نماید.

نیاز به بازی و تحرک در کودکان را نمی توان نادیده گرفت. ظلم بزرگی در حق کودکان است که به بهانه مسافرت از آنها خواست که بازی را متوقف نمایند. از این رو هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد این موضوع را بررسی نموده است و مکانی جهت بازی کودکان به صورت کاملا رایگان در نظر گرفته است.

شما با رزرو هتل الماس 1 مشهد، به نیاز فرزند خود هم اهمیت می دهید و روزهای شادتری را برای او رقم می زنید.

6)فروشگاه صنایع دستی و سوغات

وجود فروشگاه صنایع دستی و سوغات مشهد از امکانات دیگری است که با رزرو هتل الماس 1 مشهد به دست خواهید آورد.

گاهی زمان مسافرت شما کوتاه است و فرصت رفتن به مراکز خرید را نخواهید داشت. هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد به این نیاز شما نیز از قبل فکر نموده است. تدبیری که هتل الماس 1 مشهد اندیشیده است، قرار دادن فروشگاه صنایع دستی و سوغات در هتل است.

در این فروشگاه از هر آنچه شما نیاز دارید، بهترین آنها برایتان مهیا شده است.

7)فاصله کوتاه تا مراکز خرید

از مزیتهای برجسته هتل الماس 1 مشهد که اغلب برای عموم مهم است، نزدیکی هتل به مرکز خرید است. هتل الماس 1 مشهد به بازار رضا و مرکز خرید 17 شهریور بسیار نزدیک است. شما با وسیله نقلیه در کمتر از 5 دقیقه به مقصد خواهید رسید. مسلم است چنانچه خرید شما به طول بینجامد هم نگرانی نخواهید داشت، چرا که می دانید فاصله شما تا هتل بسیار کوتاه است.

اتاق ماه عسل هتل الماس 1 مشهد

رنگ بندی بی نظیر در دکوراسیون اتاق دو نفره هتل الماس 1 مشهد

8)نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس

رزرو هتل الماس 1 مشهد، امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس را هم برای شما فراهم می نماید.

امروزه بر کسی پوشیده نیست که گاها، استفاده از مترو و وسایل حمل و نقل عمومی بسیار راحت تر از وسایل نقلیه شخصی است. مخصوصا اگر شما در شهری باشید که خیابان ها را نشناسید. مسلما در این شرایط استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی انتخاب شایسته تری خواهد بود.

هتل الماس 1 مشهد به جهت نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس، امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را برای شما ممکن ساخته است.

9)اینترنت نامحدود رایگان در لابی هتل

یکی از مزیت های خاص رزرو هتل الماس 1 مشهد، وجود اینترنت نامحدود در لابی هتل است که معمولا مورد استقبال مهمانان عزیز بوده است. البته ناگفته نماند که در اتاق های هتل نیز خدمات اینترنت به صورت محدود وجود دارد.

از این رو چنانچه قصد مدیریت امور خود را به صورت مجازی و اینترنتی دارید، می توانید در اتاق خود با اینترنتی پر سرعت به این امور رسیدگی نمایید.

مواردی که بیان شد تنها بخش کوچکی از مزیت های رزرو هتل الماس 1 مشهد است. مزیت های دیگری همچون: رمپ، تاکسی سرویس، خودپرداز، کتابخانه، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، ویلچر، آلاچیق و… نیز از مزیت های دیگر رزرو هتل الماس 1 مشهد هستند که در اختیار شما قرار می گیرند.

نمایی از سوئیت خانوادگی هتل الماس 1 مشهد

آدرس هتل الماس 1 مشهد

آدرس هتل الماس 1 مشهد: خیابان امام رضا، ما بین امام رضا چهارم و ششم

رستوران هتل الماس 1 مشهد

با رزرو هتل الماس 1 دیگر نیازی نیست به دنبال رستوران خوب و غذای با کیفیت باشید.

بسیاری از افراد برای تغذیه روح خود به مشهد سفر می نمایند و قطعا حرم مطهر امام رضا(ع) روح را جلا می دهد. اما نمی توان از تغذیه جسم هم غافل بود. جسم انسان نیز به اندازه روح او نیاز به تغذیه دارد و اگر غذای با کیفیت در اختیار انسان نباشد، قطعا قوای جسمی خود را از دست خواهد داد.

در سفر شما بیش از سایر روزها لازم است به تغذیه خود اهمیت بدهید. شما با رزرو هتل الماس 1 مشهد، رستورانی با کلیه غذاهای متنوع در اختیار خواهید داشت.

شما می توانید با خاطری آسوده به زیارت و یا تفریح و یا امور کاری خود برسید و پس از مراجعه به هتل، بدون هیچ معطلی غذای خود را سفارش دهید.

رستوران هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد به کیفیت مواد غذایی اهمیت ویژه ای می دهد. از این رو شما می توانید هر نوع غذایی را بدون نگرانی سفارش دهید.

قطعا غذایی سالم و مقوی در محیطی دنج با دکوراسیون شیک بر اشتهای شما خواهد افزود.

لابی هتل الماس 1 مشهد با معماری منحصر به فرد

رزرو هتل الماس 1 مشهد جهت جلسات کاری

با رزرو هتل الماس 1 مشهد می توانید جلسات کاری، سمینارهای آموزشی و… را در سالن کنفرانس این هتل مجلل برگزار نمایید.

رزرو هتل الماس ۱ مشهد بی شک بهترین انتخاب برای جلسات کاری و اداری شما در این شهر است.

چنانچه شما قصد دارید خدمات خود را در شهر مشهد ارائه دهید و یا بیزینس خود را در شهر مشهد معرفی نمایید، سالن کنفرانس هتل الماس ۱ مشهد انتخابی بی نظیر است. سالنی وسیع و مناسب جهت برگزاری جلسات و همایش ها که فضای خاص و جذاب آن در جذب مخاطبان شما قطعا بی تاثیر نخواهد بود.

استفاده از سالن کنفرانس هتل الماس 1 مشهد جهت سمینارهای کاری، نشان دهنده این است که شما برای بیزینس و مخاطبان خود ارزش قائل هستید.

البته چنانچه قصد اقامت چند روزه در مشهد مقدس را هم دارید این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین گزینه برای استراحت شما بعد از یک روز کاری سخت هتل الماس 1 مشهد است.

قطعا بعد از یک روز کاری سخت، استراحتی چند ساعته در محیطی آرام حق مسلم شماست.

قیمت هتل الماس 1 مشهد

با رزرو هتل الماس مشهد به صورت آنلاین، شما می توانید لیست قیمت های هتل را مشاهده نمایید. بدیهی است که قیمت اتاق ها با توجه به تعداد نفرات و امکانات موجود در هر اتاق متفاوت است. اما آنچه اهمیت بیشتری دارد این است که در ارائه امکانات رفاهی هتل به تک تک نیازهای شخصی شما عزیزان فکر شده است.

هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد کیفیت را در اولویت خدمات و امکانات خود قرار داده است، از این رو با توجه به کیفیت خدمات رفاهی، قیمت هتل نیز متفاوت است. البته این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت هتل نسبت به امکانات رفاهی کاملی که ارائه می شود کاملا مناسب است.

رستوران خاص و مجهز هتل الماس 1 مشهد

عکس های هتل الماس 1 مشهد

عکس های هتل الماس 1 مشهد با کیفیت بالا از قسمت های مختلف هتل گرفته شده اند. هدف اصلی هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد این است که شما را در انتخابی شایسته یاری دهد.

در هتل الماس 1 مشهد سعی بر این بوده است که نیازهای مهمانان عزیز شناسایی و با توجه به آنها خدمات ارائه گردد.

عکس های هتل که به اشتراک گذاشته شده اند نشان دهنده این امر هستند.

این امکان برای شما عزیزان فراهم است که پیش از رزرو هتل الماس 1 مشهد، نگاهی به عکس های هتل که از اتاق ها با دکوراسیون های متفاوت گرفته شده اند بیندازید. و سپس طبق نیاز و سلیقه و هزینه ای که در نظر دارید انتخابی شایسته داشته باشید.

تلفن های هتل

تلفن های هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما مهمانان عزیز است.

پیش از رزرو هتل الماس 1 مشهد این امکان وجود دارد که با کادر متخصص هتل الماس، مستقیما وارد صحبت شوید و هر آنچه مد نظر دارید را با آنها در میان بگذارید.

قطعا پاسخگویی به سوالات متداول ممکن است خسته کننده باشد مگر برای افرادی دلسوز و صبور که برای کار خویش ارزش قائل هستند. کادر متخصص و آموزش دیده هتل الماس 1 مشهد با صبر و بردباری به ابهامات ذهنی شما پایان خواهند داد.

قطعا پس از اتمام مکالمه ابهامی در ذهن نخواهید داشت و می توانید رزرو هتل الماس 1 مشهد را به سهولت و به صورت آنلاین انجام دهید.

البته شما این امکان را هم دارید که رزرو هتل الماس 1 را از طریق تلفن های هتل و توسط کادر هتل انجام دهید.

امکان رزرو هتل الماس 1 مشهد به صورت آنلاین هم برای شما عزیزان فراهم است.

با رزرو هتل الماس 1 مشهد به صورت آنلاین نه تنها در وقت خود صرفه جویی می نمایید، بلکه امکان استفاده از تخفیف های باورنکردنی این هتل مجلل را هم خواهید داشت.

در رزرو هتل الماس 1 مشهد به صورت آنلاین قیت و امکانات هر اتاق به همراه عکس های هتل موجود است.

شما می توانید با توجه به نیاز خود در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو هتل خود را انجام دهید.

اتاق هتل الماس مشهد

نظرات هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد در ردیف بهترین هتل های شهر مشهد قرار دارد. این هتل خاص و مجلل کادری دلسوز و متخصص را به خدمت گرفته است که هر روز بهتر از دیروز در تلاشند تا بهترین ها را برای مهمانان عزیز فراهم نمایند.

چنانچه در سابق افتخار میزبانی شما را داشته ایم، خوشحال میشویم با نظرات خود ما را در بهتر شدن یاری دهید و نقاط ضعف و قوت ما را بازگو کنید. نظرات شما عزیزان با عنوان نظرات هتل برای ما از اهمیت والایی برخوردار است.

هتل 4 ستاره مجهز و مجلل الماس 1 مشهد با سابقه ای درخشان در امر هتل داری، تا به امروز توانسته است رضایت مهمانان عزیز خود را جلب نماید. بی شک لبخند رضایتی که بر لب مهمانان، بعد از خروج از هتل الماس 1 مشهد به چشم میخورد نشان دهنده سالها تلاش و پشتکار کادر متخصص این هتل مجلل است.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱