توضیحاتی درباره رزرو هتل تابران مشهد

هتل ۴ ستاره تابران مشهد در ۱۲ طبقه و ۸۷ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد . این هتل  4 ستاره کمتر از ۱۵ دقیقه تا بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) فاصله دارد ، این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده و امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از زائرین گرامی و مهمانان خود میباشد .

طراحی مجموعه اقامتی تابران ، مفتخر است و کوشیده با بهره گیری و نگاه به معماری ایرانی و ترکیب آن با اشعار حکیم ابوالقاسم فردوسی و داستان هایی همچون هفت خوان از شاهنامه بزرگ در متونی از نقوش و رنگ های اصیل ایرانی، رسالتی کوچک و اَدای احترم و دینی هرچند ناچیز به فرهنگ معماری و مردمان سرزمینمان داشته باشد.

هتل تابران مشهد در 1395/07/10 افتتاح گردید و میزبان زائران امام رضا علیه السلام می باشد.

توضیحاتی درباره اتاق‌های رزرو هتل تابران مشهد

همانطور که اشاره کردیم رزرو هتل تابران مشهد با ۷ طبقه دارای ۸۷ اتاق است. اتاق‌ها در هتل تابران مشهد از نظر تنوع به: اتاق دو تخته دبل، دو تخته تویین، اتاق دو تخته دبل فولبرد، اتاق دو تخته تویین فولبرد، اتاق سه تخته، اتاق ۴ تخته و آپارتمان های دو خوابه شش نفره تقسیم بندی شده است. بد نیست بدانید که برخی از اتاق‌ها در هتل تابران مشهد مجهز به جکوزی هستند. امکانات و خدمات بسیار متنوعی در اتاق‌های هتل تابران مشهد برای رفاه حال و آسایش هرچه بیشتر مهمانان هتل تدارک دیده شده است که از این میان می‌توان به: صندوق امانات، اسپلیت، اینترنت، مینی بار، روم سرویس، تلویزیون، پاورسوئیچ، میزتحریر، صبحانه در اتاق، شبکه پخش فیلم، مبلمان، سیستم گرمایش و سرمایش و سیستم اعلام حریق اشاره کرد.

 

 

امکانات اتاق‌های هتل تابران مشهد

در همه اتاق‌ها و لابی رزرو هتل تابران مشهد امکان استفاده از اینترنت برای همه مسافران فراهم است. البته دسترسی به اینترنت در لابی با محدودیت‌هایی همراه است. استفاده از اینترنت تا محدود در لابی هتل رایگان است. اگر بخواهید در لابی هتل از اینترنت بیشتری استفاده کنید باید هزینه اضافه تر بپردازید. هم‌چنین در همه اتاق های هتل امکانات زیر وجود دارد.

1 – قفل در

2 – سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی مرکزی

3 – سیستم تهویه مطبوع

4 – سیستم اطفاء حریق

خوب است بدانید که تمام اتاق‌های رزرو هتل تابران مشهد تلویزیون ال ای دی ( LED) ، یخچال و تلفن دارند. در همه اتاق‌های این هتل میز آرایش، کمد لباس، مبلمان راحتی، پاور سوئیچ و آباژور وجود دارد. تمام اتاق‌های این هتل به سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز هستند. در همه اتاق‌های این هتل حوله و دمپایی نو موجود می‌باشد. در همه اتاق‌های این هتل لوازم بهداشتی یکبار مصرف و سشوار موجود است.

در حمام همه اتاق‌های این هتل شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان و دستمال کاغذی موجود است. ضمنا در همه اتاق‌های این هتل صندوق امانات رایگان وجود دارد. همچنین امکان شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در همه اتاق‌های هتل برای همه مسافران فراهم شده است. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست مسافران نگران تمام شدن شارژ موبایل یا لپ تاپ خودشان باشند.

در همه اتاق‌های رزرو هتل تابران مشهد دستگاه پخش فیلم وجود دارد. در نتیجه همه مسافران می‌توانند در اتاق‌هایشان فیلم ببینند و از تماشای آن لذت ببرند. ضمنا همه اتاق‌های این هتل شیک و تمیز است و دکوراسیون زیبایی دارد.

به این نکته توجه کنید که در هیچ‌کدام از اتاق‌های رزرو هتل تابران مشهد میز تحریر، رخت آویز و چای ساز وجود ندارد. هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل بالکن، آشپزخانه ندارند. مسافران نمی‌توانند در اتاق های هتل آشپزی کنند. زیرا آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است. بنابراین همه مسافران می‌توانند در رستوران هتل هر غذایی که دوست دارند را سفارش دهند و همان‌جا میل کنند. ذکر این نکته ضروری است که اگر مسافران بخواهند در اتاق خود از میز مینی بار استفاده کنند باید هزینه اضافه تر بپردازند. ضمنا امکان خواندن روزنامه به صورت رایگان برای مسافران در همه اتاق‌ها فراهم شده است.

توضیحاتی درباره امکانات تابرانی هتل

امکانات تابرانی رزرو هتل تابران مشهد عبارتند از : نمازخانه، رستوران و کافی شاپ. خوب است بدانید که این هتل برای مواقع ضروری آسانسور، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی دارد.

رزرو هتل تابران مشهد اتاق مخصوص نگهداری چمدان هم دارد. همه مسافران می‌توانند چمدان‌هایشان را در این اتاق بگذارند. بدین ترتیب دیگر لازم نیست آن‌ها نگران گم شدن چمدان‌هایشان باشند. اما به این نکته توجه کنید که نگهداری و سرویس دهی به معلولین در این هتل انجام می‌شود. لابی این هتل 50 نفر ظرفیت دارد. لابی این هتل دارای تلویزیون ال ای دی (LED) و مبلمان لاکچری می‌باشد. بنابراین تعدادی از مسافران می‌توانند در لابی این هتل به تماشای تلویزیون مشغول شوند. لابی این هتل به سیستم اعلام حریق مجهز شده است. لابی این هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. بعضی از طبقات این هتل سرویس بهداشتی ایرانی دارد.

سالن های برگزاری همایش هتل، مجموعه ای است منحصر به فرد با امکاناتی پیشرفته و مدرن، فضایی مناسب و تجهیزاتی کامل که هتل را قادر می سازد تا برای برگزاری همایش های ملی و بین المللی در هر سطحی و یا محتوایی اعم از علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، هنری، … آمادگی و قابلیت لازمه را کسب نماید.

مجموعه متناسب و فاخر برگزاری همایش ها در کنار فضای عمومی هتل و نیز بخش های اقامتی، خدماتی و تشریفاتی، آرامش خاطر بی نظیری را به برگزارکنندگان و متولیان گردهمایی های ملی و بین المللی ارزانی می داردتا آنان فارغ از دغدغه های معمول و وسواس های متداول با خیالی آسوده به برنامه ریزی برای محتوا و متن همایش خود بپردازند و از حواشی ناخوشایند و جزئیات وقت گیر و فرساینده آسوده و در امان بمانند.

به اطلاع می رساند مجموعه آبی هتل چهار ستاره تابران با تجهیزات و امکانات ذیل افتتاح گردید.

1- استخر

2- جکوزی

3- سونا خشک و سونا بخار

4- خدمات ماساژ

خوب است بدانید که اگر مسافران تمایل داشته باشند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از پذیرش این هتل تاکسی بگیرند و با تاکسی به زیارت حرم امام رضا (ع)، خرید و گردش بروند و برگردند. چنانچه مسافران از تاکسی سرویس این هتل استفاده نمایند باید هزینه بپردازند.

خدمات رزرو هتل تابران مشهد عبارتند از: روم سرویس، خرید بلیط، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات اتو، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر. این هتل برای مسافران ویژه خود خدمات سی آی پی(CIP) در نظر گرفته است. اگر مسافران بخواهند در اتاق خودشان چای بخورند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.

 

رستوران هتل تابران مشهد

جالب است بدانید که؛ برای صرف نهار و شام نیز نیازی نیست به خارج از هتل تابران مشهد تشریف ببرید، چرا که رستوران هتل تابران مشهد مقدس با منو متنوع خود به شکل رستوران بام آماده پذیرایی از شما است. در رستوران هتل شما می‌توانید انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را که توسط بهترین سرآشپزها طبخ می‌شود را میل نمایید. کافی شاپ هتل تابران مشهد؛ با سرو انواع دسرها، آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم عصرانه‌ای خوشمزه را آماده کرده است. پیشنهاد می‌کنیم حتما خود را مهمان یک فنجان قهوه در کافی‌شاپ هتل تابران مشهد نمایید.

روف گاردن هتل تابران

امکانات تفریحی برای رزرو هتل تابران مشهد

آسانسور، صندوق امانات، فضای سبز، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، لاندری (خشکشویی)، خدمات تور، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، ماساژ و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات هتل تابران مشهد هستند. اگر قصد دارید تا جلسه و سمینار برگزار کنید، هتل تابران مشهد، با سالن همایش مطلوب خود آماده میزبانی عالی است. بد نیست اطلاع داشته باشبد که سالن‌ها به امکانات روز مانند پروژکتور، بلندگو و غیره تجهیز هستند.

غرفه صنایع دستی و مرکز خرید را نیز جزو امکانات هتل تابران مشهد می‌توان نام برد. این غرفه‌ها امکان خرید آسان و راحت سوغات را برای مسافران و مهمانان هتل فراهم کرده است. سونا خشک، استخر و سالن ورزش‌های آبی از جمله امکانات هتل تابران مشهد محسوب می‌شوند که برای سپری کرده لحظات مهیج و سرگرمی مهنانان هتل آماده سازی شده است. شما با وقت گذرانی در استخر می‌توانید انرژی از دست رفته خود را دوباره بدست بیاورید. پرسنل هتل تابران در تلاش هستند تا لحظات خاطره‌انگیزی از سفر به مشهد مقدس برای میهمانان گرامی رقم بزنند.

رزرو هتل تابران مشهد

بهتر است مسافران قبل از رزرو اتاق در رزرو هتل تابران مشهد درباره هزینه میز مینی بار از مسئول پذیرش سؤال کنند.

پیشنهاد می‌شود همه مسافران پیش از رزرو هتل تابران مشهد از قیمت دقیق اتاق‌ها اطمینان حاصل کنند. زیرا قیمت اتاق‌های این هتل در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

خوب است بدانید که تعداد زیادی از مسافران رزرو هتل تابران مشهد بازیگران و ورزشکاران معروف بوده اند. این افراد برای مدتی در این هتل اقامت داشته اند.

همه مسافران می‌توانند به صورت آنلاین وارد سایت رزرو هتل تابران مشهد در ماهانیوم شوند و عکس‌های رزرو هتل تابران مشهد را که در قسمت‌های مختلف این وب سایت موجود می‌باشد به طور کامل مشاهده نمایند.

آدرس رزرو هتل تابران مشهد

آدرس هتل: مشهد ، مشهد، خیابان آیت الله بهجت(آزادی سابق)، چهارراه زرینه ، روبه روی کاشانی ۱4

 

تلفن رزرو هتل تابران مشهد

شماره تلفن رزرو هتل تابران مشهد 02191031931 است.

نظرات رزرو هتل تابران مشهد

طبق بررسی های صورت گرفته از مهمانانی که هتل تابران مشهد را رزرو و در آن اقامت داشتند قریب به اتفاق آنان از خدمات این هتل رضایت داشتند و نقاط مثبت آن را نظافت و خدمات خوب خانه داری و پذیرش می دانستند و نقطه منفی آن را موقیعت مکانی آن ذکر کردند. شما می توانید این هتل را از ماهانیوم سامانه رزرواسیون سراسری رزرو و با تخفیف ویژه در این هتل 4 ستاره اقامت کنید .

اتاق 3 تخته هتل تابران مشهد

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱