توضیحاتی درباره رزرو هتل تارا مشهد

رزرو هتل ۴ ستاره تارا مشهد مقدس واقع در خیابان شیرازی با فاصله ۶ دقیقه تا حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۷۴ توسط حاج جعفر عطار پیشکسوت صنعت هتل‌داری ایران افتتاح شد و از آن سال تا کنون با قدمت 25 ساله و با 111 باب واحد اقامتی در 8 طبقه خدمات رسانی خود را به زائرین حضرت رضا را داشته است و همکنون نیز هتل تارا ظرف مدت 2 سال اخیر کاملا بازسازی گردیده تا با فضای مناسب و دلنشین رفاه شما مهمانان گرامی را فراهم سازد.

اگر می‌خواهید در هتلی نزدیک حرم که امکانات خوبی هم دارد اقامت کنید هتل تارا پیشنهاد ما به شماست. هتل تارا مشهد یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد است و دسترسی بسیار راحتی به مرکز شهر و مراکز خرید دارد. با اقامت در هتل چهار ستاره تارا مشهد سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید.

نما هتل تارا

نما هتل تارا مشهد

 

توضیحاتی درباره اتاق‌های رزرو هتل تارا مشهد

همانطور که اشاره کردیم رزرو هتل تارا مشهد با ۷ طبقه دارای ۸۷ اتاق است. اتاق‌ها در هتل تارا مشهد از نظر تنوع به: اتاق دو تخته دبل، دو تخته تویین، اتاق دو تخته دبل فولبرد، اتاق دو تخته تویین فولبرد، اتاق سه تخته، اتاق ۴ تخته و آپارتمان های دو خوابه شش نفره تقسیم بندی شده است. بد نیست بدانید که برخی از اتاق‌ها در هتل تارامشهد مجهز به جکوزی هستند.

امکانات و خدمات بسیار متنوعی برای رزرو اتاق‌های هتل تارا مشهد برای رفاه حال و آسایش هرچه بیشتر مهمانان هتل تدارک دیده شده است که از این میان می‌توان به: صندوق امانات، اسپلیت، اینترنت، مینی بار، روم سرویس، تلویزیون، پاورسوئیچ، میزتحریر، صبحانه در اتاق، شبکه پخش فیلم، مبلمان، سیستم گرمایش و سرمایش و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. رزرو هتل تارا مشهد شامل ۱۱۳ اتاق و سوئیت می‌شود که در ۸ طبقه اقامتی واقع شده‌اند. تمام این واحدهای اقامتی استاندارد بوده و از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردارند. همچنین سال ۹۷ هتل بازسازی شده و چیدمان و فضای هتل، بسیار زیبا و شیک است.

هزینه رزرو اتاق‌های هتل تارا به عوامل مختلفی مانند تاریخ رزرو هتل ، اتاق یا سوئیتی که انتخاب می‌کنید و مدت‌زمان اقامت بستگی دارد. اکنون (آبان ۱۴۰۰) کم‌ترین هزینه اقامت در هتل تارا مربوط به رزرو اتاق یک تخته است که قیمت آن حدوداً ۴۰۵ هزار تومان برای هر شب می‌شود. گران‌ترین واحد اقامتی هتل تارا مشهد نیز مربوط به سوئیت شایگان است که هزینه هر شب اقامت در آن با تخفیف، ۱۱۵۲۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

امکانات اتاق‌های هتل تارا

در همه اتاق‌ها و لابی رزرو هتل تارا مشهد امکان استفاده از اینترنت برای همه مسافران فراهم است. البته دسترسی به اینترنت در لابی با محدودیت‌هایی همراه است. استفاده از اینترنت تا محدود در لابی هتل رایگان است. اگر بخواهید در لابی هتل از اینترنت بیشتری استفاده کنید باید هزینه اضافه تر بپردازید. هم‌چنین در همه اتاق های هتل امکانات زیر وجود دارد.

1 – قفل در

2 – سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی مرکزی

3 – سیستم تهویه مطبوع

4 – سیستم اطفاء حریق

خوب است بدانید که تمام اتاق‌های رزرو هتل تارا مشهد تلویزیون ال ای دی ( LED) ، یخچال و تلفن دارند. در همه اتاق‌های این هتل میز آرایش، کمد لباس، مبلمان راحتی، پاور سوئیچ و آباژور وجود دارد. تمام اتاق‌های این هتل به سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز هستند. در همه اتاق‌های این هتل حوله و دمپایی نو موجود می‌باشد. در همه اتاق‌های این هتل لوازم بهداشتی یکبار مصرف و سشوار موجود است.

در حمام همه اتاق‌های این هتل شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان و دستمال کاغذی موجود است. ضمنا در همه اتاق‌های این هتل صندوق امانات رایگان وجود دارد. همچنین امکان شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در همه اتاق‌های هتل برای همه مسافران فراهم شده است. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست مسافران نگران تمام شدن شارژ موبایل یا لپ تاپ خودشان باشند.

در همه اتاق‌های رزرو هتل تارا مشهد دستگاه پخش فیلم وجود دارد. در نتیجه همه مسافران می‌توانند در اتاق‌هایشان فیلم ببینند و از تماشای آن لذت ببرند. ضمنا همه اتاق‌های این هتل شیک و تمیز است و دکوراسیون زیبایی دارد.

به این نکته توجه کنید که در هیچ‌کدام از اتاق‌های رزرو هتل تارا مشهد میز تحریر، رخت آویز و چای ساز وجود ندارد. هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل بالکن، آشپزخانه ندارند. مسافران نمی‌توانند در اتاق های هتل آشپزی کنند. زیرا آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است. بنابراین همه مسافران می‌توانند در رستوران هتل هر غذایی که دوست دارند را سفارش دهند و همان‌جا میل کنند.

ذکر این نکته ضروری است که اگر مسافران بخواهند در اتاق خود از میز مینی بار استفاده کنند باید هزینه اضافه تر بپردازند. ضمنا امکان خواندن روزنامه به صورت رایگان برای مسافران در همه اتاق‌ها فراهم شده است. اتاق‌های هتل تارا مشهد همچنین دارای امکاناتی مثل چای ساز، آب معدنی رایگان، رخت‌آویز، کمد لباس، حمام به همراه لوازم بهداشتی و دمپایی، تلویزیون، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق است. سیستم اطفاء و اعمال حریق هم در همه اتاق‌ها تعبیه شده است.

اتاق های هتل تارا

اتاق 2 تخته هتل تارا مشهد

توضیحاتی درباره امکانات هتل

امکانات رزرو هتل تارا مشهد عبارتند از : نمازخانه، رستوران و کافی شاپ. خوب است بدانید که این هتل برای مواقع ضروری آسانسور، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی دارد.

رزرو هتل تارا مشهد اتاق مخصوص نگهداری چمدان هم دارد. همه مسافران می‌توانند چمدان‌هایشان را در این اتاق بگذارند. بدین ترتیب دیگر لازم نیست آن‌ها نگران گم شدن چمدان‌هایشان باشند. اما به این نکته توجه کنید که نگهداری و سرویس دهی به معلولین در این هتل انجام می‌شود. لابی این هتل 50 نفر ظرفیت دارد. لابی این هتل دارای تلویزیون ال ای دی (LED) و مبلمان لاکچری می‌باشد. بنابراین تعدادی از مسافران می‌توانند در لابی این هتل به تماشای تلویزیون مشغول شوند. لابی این هتل به سیستم اعلام حریق مجهز شده است. لابی این هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. بعضی از طبقات این هتل سرویس بهداشتی ایرانی دارد.

سالن های برگزاری همایش هتل، مجموعه ای است منحصر به فرد با امکاناتی پیشرفته و مدرن، فضایی مناسب و تجهیزاتی کامل که هتل را قادر می سازد تا برای برگزاری همایش های ملی و بین المللی در هر سطحی و یا محتوایی اعم از علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، هنری، … آمادگی و قابلیت لازمه را کسب نماید.

مجموعه متناسب و فاخر برگزاری همایش ها در کنار فضای عمومی هتل و نیز بخش های اقامتی، خدماتی و تشریفاتی، آرامش خاطر بی نظیری را به برگزارکنندگان و متولیان گردهمایی های ملی و بین المللی ارزانی می داردتا آنان فارغ از دغدغه های معمول و وسواس های متداول با خیالی آسوده به برنامه ریزی برای محتوا و متن همایش خود بپردازند و از حواشی ناخوشایند و جزئیات وقت گیر و فرساینده آسوده و در امان بمانند.

به اطلاع می رساند مجموعه آبی هتل چهار ستاره تارابا تجهیزات و امکانات ذیل افتتاح گردید.

1- استخر

2- جکوزی

3- سونا خشک و سونا بخار

4- خدمات ماساژ

خوب است بدانید که اگر مسافران تمایل داشته باشند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از پذیرش این هتل تاکسی بگیرند و با تاکسی به زیارت حرم امام رضا (ع)، خرید و گردش بروند و برگردند. چنانچه مسافران از تاکسی سرویس این هتل استفاده نمایند باید هزینه بپردازند.

خدمات رزرو هتل تارا مشهد عبارتند از: روم سرویس، خرید بلیط، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات اتو، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر. این هتل برای مسافران ویژه خود خدمات سی آی پی(CIP) در نظر گرفته است. اگر مسافران بخواهند در اتاق خودشان چای بخورند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. تالار کوروش هتل تارا برای برگزاری انواع مراسم و مجالس جشن تولد، عقد، نامزدی، ضیافت‌های رسمی و خانوادگی و برگزاری نمایشگاه‌های تجاری، فرهنگی، هنری و صنعتی مناسب است. این سالن امکان تغییر طراحی و چیدمان بنا به درخواست سفارش‌دهنده را نیز دارد.

کافی شاپ هتل تارا مشهد که در لابی هتل قرار گرفته است با ظرفیت ۷۰ نفر، مجموعه‌ای از بهترین قهوه‌ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌کند.

همچنین سالن خرمن هتل تارا مشهد از ساعت ۸ شب تا ۲ بامداد آماده سرو غذاهای ایتالیایی و فست فود به مهمانان است.

مجموعه آبی هتل تارا مشهد با داران بودن یک استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، زمینه استراحت و آرامش میهمانانش را فراهم می‌کند.

همچنین یک آرایشگاه و پیرایشگاه مردانه در هتل تارا مشهد قرار دارد که نیاز مهمانان به پیرایش را برطرف می‌کند. هتل تارا از یک باشگاه ورزشی و بدنسازی نیز بهره می‌برد که با تجهیزات به روز ورزشی، کمک می‌کند تا از برنامه ورزشی خود عقب نمانید.

هتل تارا یک تراس با چشم اندازی بی‌نظیر از شهر مشهد و بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) دارد. در بخش دیگری از هتل یک لمکده و چایخانه سنتی قرار دارد تا در فضایی سنتی و آرامش‌بخش چای و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی را میل کنید. سالن بدن سازی هتل تارا مجهز به جدید ترین و حرفه ای ترین تجهیزات بدن سازی می باشد. این سالن دارای آخرین متد و مدرن ترین وسایل تخصصی و لوازم و دستگاه های پیشرفته و مجهز به وسایلی که مستقیماً بروی یک نقطه از عضلات بدن اثر دارد می باشد که برا ی شما مسافرین گرامی تعبیه شده است.

مجموعه آبی هتل تارا

مجموعه آبی هتل تارا

 

رستوران هتل تارا مشهد

جالب است بدانید که؛ برای صرف نهار و شام نیز نیازی نیست به خارج از هتل تارا مشهد تشریف ببرید، چرا که رستوران هتل تارا مشهد مقدس با منو متنوع خود به شکل رستوران بام آماده پذیرایی از شما است. در رستوران هتل تارا مشهد شما می‌توانید انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را که توسط بهترین سرآشپزها طبخ می‌شود را میل نمایید. کافی شاپ هتل تارامشهد؛ با سرو انواع دسرها، آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم عصرانه‌ای خوشمزه را آماده کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم حتما خود را مهمان یک فنجان قهوه در کافی‌شاپ هتل تارا مشهد نمایید. رستوران خرمن در محیطی آرام و دنج با انواع غذاهای ایتالیایی، تهیه شده از تازه ترین و بهترین مواد غذایی و طبخی کاملا متفاوت ،طعم دلنشین غذایی خاص را به شما هدیه می کند. هتل تارا چند رستوران و کافی‌شاپ و همچنین یک لمکده دارد! در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل تارا برای هر سلیقه و ذائقه‌ای غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی و فست‌فود سرو می‌شود. در کافی‌شاپ هتل واقع در قسمت لابی نیز می‌توانید در محیطی آرام و دلنشین نوشیدنی دلچسبی بنوشید و از خوراکی‌ها و دسرهای خوشمزه سفارش بدهید.

رستوران هتل تارا مشهد

 

امکانات تفریحی برای رزرو هتل تارا مشهد

مجموعه آبی رزرو هتل تارا مشهد در حال حاضر در حال باز سازی میباشد. شما می توانید رفاه کودکان خود را با مجموعه بازی هتل تارا فراهم سازید. یکی از خدمات رزرو هتل تارا مشهد واحد لاندری می باشد که با مجهزترین دستگاههای اتوماتیک مربوط به شستشو و اتوی البسه و با بکارگیری آخرین متدهای روز دنیا و استفاده از مرغوبترین مواد شوینده و پرسنل با سابقه و مجرب در این رشته و با رعایت کامل اصول بهداشتی، آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی می باشد.

این واحد که علاوه بر شستشوی کامل و ضدعفونی تمامی موارد مورد استفاده میهمانان از جمله ملحفه ها، روبالشتی ها و پتوهای داخل اتاقها و استفاده از غلطک پیشرفته ویژه اتوی ملحفه ها و پرده های اتاق، تمامی البسه رسمی و غیر رسمی میهمانان مقیم را نیز در اسرع وقت بر اساس خواسته میهمانان مورد آبشویی، خشکشویی، اتوی بخار و غیره قرار داده و به طور کاملا” بهداشتی در کاور مخصوص درب اتاق تحویل میهمانان محترم می نماید.

به منظور رفاه شما میهمانان گرامی، نیروهای کارآزموده هتل تارا مسئولیت حمل وسایل و چمدانهای شما، در هنگام ورود به هتل تا درب اتاق و در زمان خروج از هتل را عهده دار هستندو میهمانان محترم می توانند هرگونه درخواست کمک در حمل ونقل وسایل خود را به این واحد اعلام تا در اسرع وقت توسط پرسنل این واحد خدمات رسانی گردد.

هتل با انواع تورها و گشت های روزانه در خدمت میهمانان هتل می باشد. میهمانان محترم می توانند همزمان با ورود به هتل جهت دریافت نقشه شهر مشهد و اخذ اطلاعات مورد نیاز از جمله اماکن مذهبی، اماکن تاریخی و دیدنی، مراکز تفریحی و توریستی، مراکزخرید معتبر، امکانات حمل و نقل در مشهد، درخواست تورهای یک روزه به اماکن گردشگری از جمله طرقبه، شاندیز، نیشابور، کلات نادری، آرامگاه فردوسی و غیره و نیز درخواست تهیه بلیط برای مکان هایی که دارای هزینه ورودی هستند، به بخش کانسیرج مراجعه نمایند.

همچنین میهمانان محترم می توانند با اقامت در هتل تارا در زمان Check In و Check Out با خاطری آسوده چمدانهای خود را به اتاق نگهداری چمدان مستقر در لابی هتل سپرده ، میهمانان مسن و افرادی که دارای معلولیت های حرکتی هستند می توانند در طول اقامت خود در هتل تارا از خدمات ویلچری نیز بهره مند گردند.

رزرو هتل تارا مشهد

بهتر است مسافران قبل از رزرو اتاق در رزرو هتل تارا مشهد درباره هزینه میز مینی بار از مسئول پذیرش سؤال کنند.

پیشنهاد می‌شود همه مسافران پیش از رزرو هتل تارا مشهد از قیمت دقیق اتاق‌ها اطمینان حاصل کنند. زیرا قیمت اتاق‌های این هتل در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

خوب است بدانید که تعداد زیادی از مسافران رزرو هتل تارا مشهد بازیگران و ورزشکاران معروف بوده اند. این افراد برای مدتی در این هتل اقامت داشته اند.

همه مسافران می‌توانند به صورت آنلاین وارد سایت رزرو هتل تارا مشهد در ماهانیوم شوند و عکس‌های رزرو هتل تارا مشهد را که در قسمت‌های مختلف این وب سایت موجود می‌باشد به طور کامل مشاهده نمایند.

 

باشگاه هتل تارا

آدرس رزرو هتل تارا مشهد

آدرس هتل: مشهد ، بين چهارراه شهدا و ميدان شهدا

تلفن رزرو هتل تارا مشهد

شماره تلفن رزرو هتل تارا مشهد 91031931– 021 است.

نظرات رزرو هتل تارا مشهد

طبق بررسی های صورت گرفته از مهمانانی که هتل تارا مشهد را رزرو و در آن اقامت داشتند قریب به اتفاق آنان از خدمات این هتل رضایت داشتند و نقاط مثبت آن را نظافت و خدمات خوب خانه داری و پذیرش می دانستند و نقطه منفی آن را موقیعت مکانی آن ذکر کردند. شما می توانید این هتل را از ماهانیوم سامانه رزرواسیون سراسری رزرو و با تخفیف ویژه در این هتل 4 ستاره اقامت کنید .

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱