در این متن توضیحاتی راجع به شرایط رزرو هتل توریست توس مشهد به شما خواهیم داد. این هتل یکی از گزینه‌های جذاب برای اقامت در شهر مشهد محسوب می‌شود که جزو اولین انتخاب‌های کسانی است که تجربه‌ی بالایی در سفر به شهر مشهد دارند. هتل توریست توس مشهد یک معماری شیک دارد که باعث می‌شود شما هنگام اقامت داخل هتل هم راحتی را تجربه کنید. این هتل 4 ستاره در حومه‌ی مشهد بنا شده اما دسترسی مناسبی هم به نقاط مختلف مشهد دارد.

از عکس های هتل توریست توس مشهد هم خواهید فهمید که دکوراسیونی مدرن دارد. هتل توریست توس از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک به بیمارستان رضوی واقع شده است. ساختمان اصلی هتل توریست توس مشهد، در قسمت ورودی محوطه هتل واقع شده است که شامل لابی و پذیرش می باشد. فضای سبز، مسیر پیاده روی و دیگر امکانات تفریحی واقع در محوطه هتل توریست توس مشهد، فضای مناسبی را جهت گذراندن اوقات فراغت مهمانان مهیا کرده است.

درخواست برای رزرو هتل توریست توس مشهد در چند وقت اخیر بسیار افزایش یافته است. این مکان اقامتی باوجوداینکه به تازگی راه‌اندازی شده اما با خدماتی که ارائه می‌کند توانسته مسافران زیادی را به خود جذب نماید. در این هتل امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی به شیوه‌ای مدرن و استاندارد ارائه می‌شود. از جمله امکانات این هتل می‌شود به اتاق‌های پاکیزه و بهداشتی، آپشن‌های مختلف، وای فای رایگان، امکانات اقامتی، پارکینگ بزرگ، رستوران، کافی شاپ اختصاصی و… اشاره نمود. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به اینکه چرا باید این هتل را برای اقامت در مشهد انتخاب نمایید به شما می‌دهیم.

امکانات هتل توریست توس مشهد

رزرو هتل توریست توس مشهد باعث می‌شود تمام خدماتی که برای رفاه و راحتی شما در این شهر نیاز است را دریافت نمایید. به دلیل اینکه این هتل در بزرگراه آسیایی واقع شده است و 20 دقیقه از حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی این هتل برای کسانی که قصد دارند در کنار رفتن به حرم اماکن تفریحی را هم تجربه نمایند و به آن مکان‌ها هم سر بزنند بسیار مناسب است. به دلیل شناخته شده بودن این هتل چهار ستاره شما می‌توانید از طریق سایت‌ ماهانیوم برای رزرو این هتل اقدام به گرفتن اتاق‌های آن بکنید. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به امکانات این هتل به شما خواهیم داد.

به دلیل امکانات متنوع، رزرو هتل توریست توس مشهد یکی از گزینه‌های جذاب هنگام سفر به مشهد محسوب می‌شود.

شرایط رزرو هتل توریست توس مشهد

برای اقامت در شهر مشهد رزرو هتل توریست توس مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. اگر با ماشین شخصی به این شهر سفر می‌کنید پارکینگ این هتل برای ماشین شما جای کافی دارد و همچنین اگر بدون اتومبیل به مشهد سفر می کنید . این هتل با ارائه‌ی خدمات و امکانات مختلف این امکان را در اختیار شما گذاشته که هنگام رزرو هتل توریست توس آپشن‌های مختلفی را انتخاب کنید. طبیعتاً متغیرهای مختلف مانند تعداد تخت‌های اتاق و… روی قیمت رزرو تأثیرگذار است. یکی از بهترین گزینه‌ها برای آگاهی از جزئیات این هتل و خدمات آن مراجعه به بخش‌های مختلف سایت هتل توریست توس مشهد در ماهانیوم است.

در ادامه شرایط لغو رزرو هتل توریست توس مشهد را به شما توضیح خواهیم داد. طبق قوانین این هتل تا 72 ساعت قبل از شروع اقامت اگر مهمان اقدام به لغو رزرو کند هیچ هزینه‌ای از او دریافت نخواهد شد. اگر زمان لغو از 72 ساعت کمتر شد ممکن است هزینه‌ی شب اول به عنوان خسارت دریافت گردد. اگر می‌خواهید از امکانات این هتل آگاهی پیدا کنید ادامه‌ی این متن را دنبال نمایید.

آپشن‌های رزرو هتل توریست توس مشهد

از جمله امکاناتی که رزرو هتل توریست توس مشهد در اختیار شما می‌گذارد می‌توان به انواع رستوران، اتاق کودک، سالن‌های همایش و… اشاره نمود. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتر در مورد این هتل اشاره کنیم باید گفت این مکان اقامتی در بخش غذا و نوشیدنی خود انواع رستوران و روم سرویس را دارا است. از سایر خدمات این هتل می‌شود سیستم تهویه‌ی مناسب، تاکسی سرویس دائمی، مکانیزم سرمایشی و گرمایشی مدرن، یخچال، تلویزیون و کپسول آتش نشانی را نام برد.

هر کدام از این خدمات باعث می‌شود که سطح رفاهی و کیفیت سفر شما بالا برود. با رزرو این هتل در اتاقتان اینترنت و تلوزیون خواهید داشت تا در وقت های بیکاری کسل نشوید، اما راه بهتری هم برای وقت گذرانی در این هتل دارید؛ استخر، سونا و جکوزی هتل آماده استفاده مهمانان است. اگر هم قصد رفتن به بازار را داشتید سرویس بازار هتل در اختیار شما خواهد بود. بسیاری از کسانی که به مشهد سفر می کنند دوست دارند تا از آرامگاه فردوسی دیدن کنند، از هتل پارسیان توریست توس با ماشین در کمتر از نیم ساعت می توانید به آرامگاه فردوسی برسید. هتل پارسیان توریست توس سوئیت ها و اتاق هایی دوبلکس و شیک برای مسافران آماده کرده است و رستوران ها و سالن های چند منظوره این هتل آماده خدمت رسانی به مهمانانش است.

از جمله امکاناتی که در صورت رزرو هتل توریست توس مشهد در اختیار شما قرار می‌گیرد رستوران بزرگ هتل است.

از سایر امکانات هتل توریست توس مشهد می‌توان به پارکینگ اختصاصی، آسانسوری با ظرفیت مناسب، لاندری یا همان بخش لباسشویی، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، مبلمان، کمد لباس، آباژور، دمپایی، مینی بار، دمپایی، چای ساز، حمام، پذیرش شبانه روزی و خدمات بهداشتی اشاره نمود. این هتل همچنین دارای وای فای رایگان است. این هتل دارای سالن همایش و نمازخانه هم می‌باشد. امکانات یک هتل باعث می‌شود که شما از سفر خود لذت ببرید و مجموعه‌ی الغدیر مشهد نهایت سعی خود را دارد بهترین خدمات را به خصوص در روزهای تعطیل به مسافران ارائه کند. هتل توریست توس دارای 44 واحد ویلایی است که باعث می‌شود شما هر زمان که مایل باشید بتوانید یک اتاق در این هتل 4 ستاره رزرو نمایید.

درصدی بسیار بالا از نظراتی که در مورد این مکان اقامتی در سایت‌های رزرو هتل یافت می‌شود مثبت هستند. هتل توریست توس با داشتن 44 ویلا با طراحی مدرن و لوکس، آماده پذیرایی از مسافران است. همچنین، این هتل دارای رستوران با منوی فوق العاده و کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد است. از دیگر امکانات هتل توریست توس ، رستوران ، کافی شاپ، وی آی پی لانژ، فضاهای تجاری، سالن‌های همایش، فضاهای ورزشی و…است.

کافی شاپ و سالن همایش این هتل

یکی از امکانات هتل توریست توس مشهد رستوران‌ها این هتل است. هتل دارای رستوران شیک و بزرگی است که جوابگوی تمام وعده‌های غذایی مسافران می‌باشد. رستوران و غذاهای متفاوت این هتل باعث می‌شود که شما داخل هتل و زمانی که در حال گردش بیرون از هتل هم نیستید از سفر خود لذت ببرید.

یکی از مشکلات دیگر که در صورت اقامت زیاد در یک هتل برای شما پیش می‌آید تکراری شدن غذاها است. در واقع از جمله مسائلی که باعث می‌شود این مشکل در هتل توریست توس برای شما پیش نیاید امکان سفارش غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌فودی و دریایی است. شما با رزرو اتاق در این هتل دیگر نیازی به پیدا کردن رستوران‌های متفرقه نخواهید داشت و به سادگی می‌توانید در مجموعه‌ی الغدیر مشهد غذای مورد علاقه‌ی خود را میل کنید. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به اتاق‌ها و قیمت اتاق‌های این هتل به شما می‌دهیم.

به دلیل پرمراجعه این مکان اقامتی بهتر است برای رزرو هتل توریست توس مشهد پیش از شروع سفر خود اقدام کنید.

اتاق‌های آماده به رزرو هتل توریست توس مشهد

هتل چهار ستاره توریست توس مشهد دارای ۴۴ باب ویلا است که به 6 بلوک A,B,C و E,F,G تقسیم شده که هر بلوک شامل ۸ ویلا است و آخرین ویلاها واقع در بلوک C و G است که بیش ترین فاصله، حدود صد متر را تا ساختمان اصلی دارند.

سوییت های ویلایی شامل ۴۲ سوئیت با چیدمان های متنوع دو تا شش نفره است که در صورت تمایل می‌توانید ظرفیت به آن اضافه کنید. طراحی خوب سوئیت‌ها، تمیز و شیک بودن آنها و امکانات خوبی که ارائه می‌کنند می‌توانند سفر شما را به سفری خاطره‌انگیز تبدیل کنند.

سوئیت دوبلکس هتل توریست توس در طبقه بالا دو و یا سه اتاق دارند و هر کدام از آنها دارای یک تراس‌اند که در آن می‌توانید با دیدن فضای سرسبز لذت ببرید. سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن همراه با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که افتخار میزبانی از میهمانان گرانقدر در تمامی فصول سال را دارد.

قیمت رزرو هتل توریست توس مشهد

این هتل به علت اینکه تازه بازسازی شده می باشد با وجود چهار ستاره بودن قیمت بهتری دارد. هتل توریست توس مشهد برای کسانی که کیفیت خدمات برایشان اهمیت زیادی دارد و نزدیکی به حرم برایشان اولویت نیست گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. هزینه‌ی هر شب اقامت در این مجموعه از 1 میلیون تومان به ازای هر نفر آغاز می‌گردد. این قیمت در مقایسه با سایر هتل‌هایی که امکاناتشان در سطح الغدیر مشهد است مناسب محسوب می‌شود. در هتل توریست توس مشهد صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود و هزینه‌ای بابت این وعده از مسافران دریافت نمی‌گردد.

قوانین رزرو هتل توریست توس مشهد

بعد از رزرو هتل توریست توس مشهد باید یک سری از قوانین را رعایت نمود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. خانم‌های مجرد در صورتی که مدارک شناسایی معتبر ارائه کنند می‌توانند به راحتی اتاق خود را رزرو نمایند. زوج‌هایی هم که برای اقامت به این هتل مراجعه می‌کنند باید شناسنامه و کارت ملی خود را ارائه کنند.

رزرو اتاق در این هتل با صیغه نامه‌ی معتبر هم ممکن است. صیغه نامه‌ای که به این هتل ارائه می‌کنید بایستی دارای مهر برجسته باشد. در ضمن اقامت کودکانی که کمتر از دو سال سن دارند در صورتی که از سرویس اضافه‌ی رایگان استفاده نکنید هم رایگان است. همچنین اقامت کودکان بین 2 تا 12 سال در صورتی که از سرویس اضافه استفاده نکنید نیم بها خواهد بود. ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه‌ی اتاق 12 می‌باشد. جهت اطلاع دقیق از شرایط کنسلی می‌توانید به بخش مربوطه در سایت هتل توریست توس مشهد در ماهانیوم مراجعه نمایید.

یکی از امکانات هتل توریست توس مشهد دسترسی آسانش به اماکن تفریحی و جذاب مشهد است.

دسترسی‌های این هتل پارسیان توریست توس مشهد

اگر مایل هستید که آدرس هتل توریست توس مشهد را بدانید باید گفت این هتل واقع در مشهد ابتدای بزرگراه آسیایی- بعد از پل قائم- جنب بیمارستان رضوی   می‌باشد. شماره تلفن هتل توریست توس مشهد هم با سرچ قابل پیدا کردن است. ولی ما شماره 02191031931 را برای راحتی شما در این قسمت قرار میدهیم . در ادامه دسترسی هتل توریست توس به مناطق تفریحی شهر مشهد را توضیح می‌دهیم. زمانی که برای فاصله‌ی این هتل با سایر اماکن ذکر شده با خودرو است. فاصله‌ی این هتل تا پارک ملی چهل بازه با خودرو نیم ساعت است. فاصله هتل توریست توس تا مجتمع تفریحی جام جم نیز نیم ساعت است.

همچنین برای رسیدن به باغ گل‌های مشهد 20 دقیقه با خودرو زمان لازم است. بوستان نیلوفر آبی هم تا این هتل 15 دقیقه فاصله دارد. یکی از اماکن تفریحی جذاب در شهر مشهد سرزمین موج‌های آبی می‌باشد که از هتل توریست توس 20 دقیقه فاصله دارد. یکی دیگر از پارک‌های آبی شهر مشهد سرزمین موج‌های خروشان است که 20 دقیقه از این هتل فاصله دارد. پارک جنگلی وکیل آباد هم تا این هتل 20 دقیقه فاصله دارد. از هتل توریست توس برای رفتن تا ویلاژ توریست و ییلاق شاندیز نهایتاً 20 دقیقه زمان لازم است.

همچنین از این مکان اقامتی تا مرکز خرید نیکا و پارک ملت 10 دقیقه فاصله است. کیان سنتر و ییلاق طرقبه هم 20 دقیقه با هتل توریست توس فاصله دارند. دسترسی‌های این هتل بسیار گسترده‌تر از مواردی که ذکر شد می‌باشد. دسترسی آسان باعث می‌شود که شما کمتر خسته شوید و یک سفر باکیفیت را تجربه نمایید.

در صورتی که همراه با یک کودک زیر 2 سال اقدام به رزرو هتل توریست توس مشهد بکنید هزینه رایگان خواهد بود.

بررسی کلی هتل توریست توس مشهد

هتل چهار ستاره توريست توس مشهد با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه خدمات هتلداری، يكی از هتل‌های زنجيره‌ پر افتخار شركت هتل‌های بين المللی پارسيان، وابسته به سازمان سياحتی و مراکز تفریحی بنياد مستضعفان انقلاب اسلامی می‌باشد. این هتل با ارائه سرویس گشت رایگان صبح به مرکز خرید الماس شرق و عصر به مرکزخرید کیان سنتر و جمعه ها به آرامگاه فردوسی اقامتی راحت را برای مسافرین فراهم میکند.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱