رزرو هتل جوارالملک مشهد : بررسی و کنترل امکانات و خدمات

در جهان ماشینی امروزی عصر، عصرِ تکنولوژی، اینترنت و فضای مجازی است. در این روزها با توجه به شرایط حاکم بر جوامع جهانی اینترنت، فضای مجازی و دیگر امکانات مانند آن، به یک مکان امن و راه فرار برای افراد در سنین مختلف؛ بدل شده است. به طوری که افراد برای شانه خالی کردن در برابر مشکلات روزمره و مقابله نکردن با آنها، به فضای جذاب، فریب دهنده و اعتیاد آور شبکه های مجازی پناه می برند.

انسان در میان این حجم از آشفتگی و ترافیک اینترنتی پس از مدتی انرژی خود را از دست خواهد داد. قطعا افراد در وضعیت موجود، دچار یک خستگی مفرط و آزاردهنده ذهنی و جسمی خواهند شد. لازم به ذکر است؛ بروز این خستگی برای همه افراد یکسان است. چه افرادی که سواد استفاده از این فضا و امکانات آن دارا هستند؛ و چه افرادی که در این زمینه از فقر فرهنگی برخوردارند. این خستگی بی شک می تواند، منجر به ایجاد اختلال در فعالیت های روزانه و مسئولیت های فردی و اجتماعی افراد گردد.

اما سفر کردن یک راه حل مفید برای رهایی از حس خستگی، دست یافتن به آرامش و بازگشت به شرایط دلخواه ذهنی و جسمی است. بدون هیچ تردیدی می‌توان گفت؛ سفر کردن از جمله تفریحات است، که هر از گاهی برای ریکاوری و بازگشت به شرایط مطلوب و ایده آل جسمی و روحی افراد کارساز و موثر است.

اما هدف از نوشتن این مقاله چیست؟!

یقینا برای داشتن یک سفر لذت‌بخش و به یادماندنی انتخاب هتل برای اقامت در طول سفر، عاملی اصلی و مهم تلقی می شود. در ادامه این مقاله جهت راهنمایی بیشتر شما به بررسی امکانات، مزایا و خدمات هتل های ۳ و ۴ ستاره و مقایسه میان این دو می پردازیم.

پس از آن به منظور راهنمایی بیشتر شما، به معرفی امکانات و خدمات یکی از هتل های ۴ ستاره؛ به نام هتل جوارالملک مشهد می پردازیم. قطعا آنچه که در مقاله پیش رو به آن اشاره خواهیم داشت؛ میتواند راهنمای خوبی برای افرادی که قصد مسافرت به مشهد مقدس را دارند، باشد. محتوای این مقاله در جهت یاری رساندن به شما، برای انتخاب و رزرو هتل جوارالملک نگارش شده است.

مقایسه میان امکانات و توانایی های هتل های ۳ و ۴ ستاره

بررسی امکانات و مزایا هتل های ۳ و ۴ ستاره

در ابتدا با هدف راهنمایی شما، در زمینه انتخاب و رزرو هتل به بررسی امکانات هتل های ۳ و ۴ ستاره می پردازیم.

سپس بر اساس این اطلاعات میان این دو هتل مقایسه ای انجام خواهیم داد. باید بدانید؛ انتخاب و رزرو هتل به تنهایی عامل اصلی و حائز اهمیت برای ساختن یک سفر فراموش نشدنی و دلچسب است.

هتل های ۳ ستاره و امکانات آنها

در توصیف هتل های ۳ ستاره از حیث مختصات و ویژگی های عمرانی باید گفت؛ این هتل ها دارای بنایی عظیم، به همراه لابی گسترده با چیدمانی طراحی شده هستند. تعداد و وسعت اتاق ها در هتل های ۳ ستاره نسبت به هتل های ۲ ستاره بیشتر و وسیع تر است. همچنین سرویس بهداشتی و حمام به صورت جداگانه و مجزا در هر یک از اتاق ها موجود است. لازم به ذکر است؛ در این هتل ها در کنار دیگر اتاق ها، سوئیت اتاق لوکس هم در اختیار مراجعان قرار خواهد گرفت. هتل های ۳ ستاره دارای استخر نیز هستند؛ که یا در داخل ساختمان واقع است یا در نزدیک به آن قرار دارد.

اما در راستای بیان امکانات و خدمات هتل های ۳ ستاره، ماهانیوم لیستی را تهیه نموده است؛ موارد لیست به شرح زیر است:

  1. وجود سیستم مرکزی تهویه هوا
  2. مجهز به ترموستات کنترل درجه دما در هر اتاق
  3. دسترسی به تلفن در اتاق ها
  4. وجود کمد و تلویزیون در اتاق ها
  5. امکان اتصال و بهره مندی از اینترنت
  6. بهره مندی از امکانات بهداشتی در اتاق ها، امکاناتی نظیر وسایل شستشو، صابون، مسواک و خمیردندان، حوله و دستمال
  7. امکان استفاده از بالش و پتو اضافه برای هر مسافر
  8. وجود آینه تمام قد، جعبه نخ و سوزن و سشوار در اتاق ها
  9. ارائه خدمات خشکشویی و لاندری
  10. روم سرویس و نظافت روزانه
  11. بهره مندی از خدمات رستوران هتل

در مورد تعداد پرسنل و وضعیت نیروی انسانی هتل های ۳ ستاره باید گفت؛ این هتل ها دارای تعداد نسبتاً بالایی از نیروی انسانی هستند. قسمت پذیرش در این هتل ها در ۱۴ ساعت از شبانه روز فعال هستند؛ علاوه بر این سرویس پاسخگویی تلفنی به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی فعالیت دارند. پرسنل مشغول به کار در بخش پذیرش به دو زبان مسلط هستند. در هتل های ۳ ستاره همچنین افرادی مسئولیت جابجایی و حمل و نقل چمدان ها را برعهده دارند. افزون بر آنچه تاکنون گفته شد؛ هتل های ۳ ستاره دارای قسمت روابط عمومی و سیستم پیشنهادات و انتقادات برای مدیریت نیز هستند.

آشنایی با امکانات هتل های ۴ ستاره

هتل های ۴ ستاره

به منظور توضیح امکانات و مزایای موجود در هتل های ۴ ستاره می توان بیان داشت، افزون بر همه امکاناتی که در هتل های ۳ ستاره موجود است؛ امکانات و خدمات زیر نیز به میهمانان و مراجعان ارائه خواهد شد:

  1. بهره مندی از سیستم روشنایی هوشمند در اتاق ها
  2. برخورداری از امکانات تفریحی همچون سونا، باشگاه ورزشی و زمین بازی
  3. مجهز به دستگاه خشک کن در سرویس های بهداشتی
  4. وجود کافی شاپ و امتحان کردن منوی مختص آن
  5. وجود یخچال در اتاق ها
  6. امکان برخورداری از خدماتی مانند واکس، روزنامه رایگان و جعبه کمک های اولیه در هر اتاق

در پایان و در خصوص بخش نیروی انسانی این هتل ها باید اظهار داشت؛ پرسنل هتل های ۴ ستاره افرادی آموزش دیده و آگاه با روابط عمومی قوی هستند. بخش پذیرش هتل های ۴ ستاره به صورت ۱۸ ساعت در شبانه روز فعال است. همچنین علاوه بر این در بخش خانه داری دارای عملکردی قدرتمند، حرفه‌ای و مثال زدنی هستند. سرویس دهی در اتاق‌ها روزانه دو مرتبه انجام می‌گیرد؛ و بنابر درخواست و نظر مسافران شرایط صرف صبحانه در اتاق ها یا رستوران امکان پذیر است.

با توجه به تمام مشخصات و ویژگی هایی که در رابطه با هتل های ۳ و ۴ ستاره گفته شد؛ بدیهی است افراد بر اساس توان مالی و میزان توقعی که در مورد امکانات و خدمات دارند و به شکل کاملا سلیقه ای جهت انتخاب و رزرو هتل مدنظر خود اقدام می کنند.

همانگونه که مشخص است، هتل های ۴ ستاره علاوه بر آن که تمامی امکانات و مزایای هتل های ۳ ستاره را در بر دارند؛ دارای امکانات و خدمات بهتر و پیشرفته تری هستند. قطعا این خدمات شرایط را برای یک اقامت دلچسب، راحت و آسان فراهم می کند. بنابراین برای افرادی که از نظر مسائل اقتصادی و امور مالی دغدغه ای ندارند؛ انتخاب هتل های ۴ ستاره برای داشتن سفری لذت بخش بهترین گزینه است.

پس از اشتراک گذاری این اطلاعات، نوبت به معرفی یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره شهر مشهد می رسد. بی شک شهر مقدس مشهد سرمنشا میهمان پذیری و هتل داری در کشور است. بنابراین بدون کوچکترین تردیدی می‌توان بیان داشت، برای مردم ما سفر به شهر مقدس مشهد جهت ساختن اوقاتی خوش و فراموش نشدنی بهترین و زیباترین انتخاب است. بر این اساس ماهانیوم قصد دارد، در ادامه این مقاله به معرفی هتل ۴ ستاره جوار الملک بپردازد. در این راستا یکسری اطلاعات مفید و سودمند، در جهت تصمیم گیری در رابطه با رزرو هتل جوارالملک با شما به اشتراک می گذاریم.

رزرو هتل جوار الملک مشهد

آشنایی با خدمات هتل ۴ ستاره جوارالملک مشهد

هتل جوارالملک مشهد

هتل جوارالملک مشهد از جمله هتل های ۴ ستاره شهر مشهد است. این هتل در فهرست تازه تاسیس ترین و نوپا ترین هتل های این شهر قرار می گیرد. یقینا رزرو هتل جوارالملک بر این اساس که هتل در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده و دارای جدیدترین، مدرن ترین و به روز ترین امکانات و تجهیزات است، انتخابی کاملاً عاقلانه و درست به نظر می آید.

رزرو هتل جوارالملک و انتخاب آن برای اقامت، امکان دسترسی سریع به حرم مطهر رضوی را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر آن انتخاب این هتل ۴ ستاره لوکس، شیک و مجلل نوید دهنده استفاده از امکانات و خدماتی نو، فوق العاده و درجه یک خواهد بود. در ادامه پس از شرح موقعیت بنایی و مکانی هتل، به طور مفصل تر به بررسی امکانات و خدمات آن می پردازیم. مواردی که در ادامه ذکر می شود، به گونه‌ای شناسنامه هتل جوار الملک تلقی می شود. قطعاً این اطلاعات برای شما در جهت رزرو هتل جوارالملک راهنمای خوبی به حساب می آید.

بررسی مختصات بنایی و مکانی جهت کسب اطمینان برای رزرو هتل جوارالملک

رزرو هتل جوارالملک با نظر به اینکه این هتل ۴ ستاره با سود بردن از به روزترین تجهیزات و به کارگیری کارشناسان زبده در حرفه هتلداری در تلاش است، تا بهترین و شایسته ترین خدمات را به مسافران ارائه دهد؛ یک عمل سنجیده و صحیح به حساب می آید.

اکنون جهت معرفی بیشتر برای رزرو هتل جوارالملک، نخست به بررسی ویژگی های بنایی آن می پردازیم. همان‌طور که پیش‌تر از این هم عنوان داشتیم، هتل جوارالملک مشهد با بهره برداری در فروردین ماه ۱۴۰۱ در گروه هتل های نوساز و تازه ساخت قرار می‌گیرد.

این هتل دارای ۹ طبقه بنا و ۱۴۶ باب اتاق است. هتل جوارالملک مشهد شامل سینگل روم، اتاق های ۲ و ۳ نفره و سوئیت های ۱ و ۲ خوابه است. در اینجا باید افزود، سوئیت های این هتل با عنوان سوئیت های ملل در اختیار میهمانان قرار می گیرد. سوئیت های ملل با در بر داشتن چیدمان و دکوراسیون خاص و نورپردازی ویژه خود، از جمله شیک ترین اتاق های این هتل است. در مورد معماری هتل باید گفت؛

سبک به کار برده شده در اتاق های این هتل جلوه ای از تمدن باستانی ایران زمین است.

نمایی از اتاق های هتل جوارالملک

موقعیت مکانی و آدرس هتل جوار الملک مشهد

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب و رزرو هتل جوارالملک اثر گذار و مهم است؛ موقعیت مکانی هتل است. هتل ۴ ستاره جوار الملک در خیابان اندرزگو یا همان آخوند خراسانی ۸ قرار دارد.

باید گفت رزرو هتل جوارالملک برای آن گروه از افرادی که مسافت و تایم لازم جهت رسیدن به حرم مطهر امام هشتم را اولویت خود قرار داده اند؛ گزینه ای هوشمند و درست است. چرا که این هتل در فاصله ۷۶۰ متری از حرم ملکوتی رضوی (ورودی درب باب الجواد) واقع است. تایم مورد نیاز برای رسیدن به حرم، دقیقاً یک تایم ۸ دقیقه ای است. همچنین این مسیر با استفاده از ماشین تنها در ۲ سپری خواهد شد‌‌.

لازم به ذکر است، در ادامه مقاله جهت آگاهی و اطمینان هر چه بیشتر شما برای رزرو هتل جوارالملک و اقامت در آن، مسافت موجود میان هتل و سایر مراکز مهم شهر مشهد در دست بررسی قرار خواهد گرفت.

آشنایی با امکانات موجود به منظور رزرو هتل جوارالملک

در این قسمت از مقاله سعی کردیم، فهرستی از امکانات و خدمات که راهنمای شما در زمینه رزرو هتل جوارالملک است؛ تهیه کنیم. بدیهی است، خدماتی که یک هتل در اختیار میهمانان قرار می دهد و اقدامات و تلاشی که در راستای ایجاد آرامش برای آنها انجام می دهد، بیش از هر چیزی مورد توجه و اهمیت مراجعان قرار می گیرد. این امر قطعا در جلب نظر و دیدگاه آنان برای مراجعه و اقامت مجدد در هتل بسیار تعیین کننده و اثر گذار است.

لیست امکانات، با هدف تصمیم گیری آسان تر و راحت تر جهت رزرو هتل جوارالملک تهیه شده است. موارد فهرست به شکل زیر است:

  1. پذیرش ۲۴ ساعته
  2. روم سرویس
  3. خدمات خانه داری
  4. لاندری
  5. خدمات مختص کودکان، سالمندان و معلولین
  6. سیستم اعلام حریق
  7. سیستم اطفاء حریق
  8. سیستم تهویه مطبوع
  9. سیستم بیدار باش
  10. نمازخانه
  11. آسانسور
  12. پارکینگ
  13. صندوق امانات
  14. اینترنت پر سرعت در لابی و اتاق خواب ها
  15. روزنامه رایگان
  16. مینی بار با هزینه
  17. ترانسفر استقبال هزینه دار
  18. ترانسفر بدرقه هزینه دار
  19. گشت نیم روزی هزینه دار
  20. تاکسی سرویس

با نگاهی به لیست امکانات و خدمات این هتل مجدداً باید بیان داشت؛ رزرو هتل جوارالملک

و به طور کلی انتخاب هتل های ۴ ستاره عموما برای افرادی است، که دغدغه مالی و اقتصادی ندارند. همچنین کسانی که هدفشان از سفر و اولویتشان در انتخاب هتل، آسایش خاطر کامل و بی چون و چرا است. رزرو هتل جوارالملک و اقامت در آن، به عنوان یک هتل ۴ ستاره با نظر به هر آنچه تاکنون بدان اشاره شد، قطعاً موجبات آسایش خاطر شما را به طور کامل فراهم می کند.

تصویری از لابی هتل جوار الملک

مسافتی که میان هتل و مراکز مهم شهر وجود دارد:

مسافت موجود میان یک هتل و مراکز مهم شهر محل اقامت از دیگر عواملی و نکاتی است، که می‌تواند در انتخاب هتل جهت اقامت گزیدن، موثر و پراهمیت باشد. با رزرو هتل جوارالملک می توانید، به سهولت و آسانی به مراکز مهم شهر مشهد دسترسی پیدا کنید. موارد زیر فاصله موجود میان هتل و سایر مراکز شهر مشهد، همچنین تایم لازم برای رسیدن به آنها را برایتان بازگو می‌کند:

  • بازار رضا: مسافتی حدود ۸۹۹ متر موجود است. این مسافت با ماشین در ۲ دقیقه و با پیاده روی در ۱۰ دقیقه سپری خواهد شد.
  • مجتمع تجاری زیست خاور: فاصله میان هتل جوارالملک و این مجتمع ۲.۳۶ کیلومتر است. این فاصله با ۴ دقیقه رانندگی یا ۲۷ دقیقه پیاده روی قابل طی شدن است.
  • مجتمع تجاری الماس شرق: مسافت ۵.۳۸ کیلومتری میان این دو مکان با ماشین در ۷ دقیقه و پیاده در ۱ ساعت و ۳ دقیقه طی خواهد شد.
  • پارک ملت مشهد: فاصله میان هتل جوارالملک مشهد و پارک ملت، مسافتی حدود ۷.۰۸ کیلومتر است. شما می توانید این مسافت را با ۱۸ دقیقه رانندگی سپری کنید.
  • پارک کوهسنگی: برای رسیدن به پارک کوهسنگی تنها کافی است؛ یک مسافت ۵.۴۹ کیلومتری را در ۱۱ دقیقه با خودرو طی کنید.
  • سرزمین موج های آبی: برای مراجعه به پارک آبی مشهور شهر، باید یک مسیر حدودا ۷ کیلومتری را با ماشین در ۱۸ دقیقه پشت سر بگذارید.
  • سرزمین موج های خروشان: مسافت ۶۱.۹۱ کیلومتری موجود میان هتل و این مجموعه آبی، با حدودا ۱ ساعت و نیم رانندگی طی خواهد شد.
  • مجتمع تفریحی توریستی چالیدره: این مجتمع تفریحی در فاصله ۶۶.۵۷ کیلومتری از هتل قرار دارد. این مسافت با ماشین در ۱ ساعت و ۴۷ دقیقه سپری خواهد شد.
  • منطقه ییلاقی طرقبه: منطقه ییلاقی طرقبه در فاصله ی ۶۲ کیلومتری از هتل جوار الملک واقع است. با ۱ ساعت و ۳۴ دقیقه رانندگی به این مقصد خواهید رسید.
  • نمایشگاه بین المللی مشهد: مسافت ۲۲.۰۵ کیلومتری میان هتل و نمایشگاه، با در اختیار داشتن ماشین در ۳۱ دقیقه طی خواهد شد.

نمایی دیگر از لابی هتل

  • آرامگاه فردوسی: فاصله تا آرامگاه فردوسی حکیم ۲۱.۳۲ کیلومتر است. این مسافت تنها با ۲۸ دقیقه راندن سپری خواهد شد.
  • بارگاه امامزادگان یاسر و ناصر: برای رسیدن به بارگاه این امامزادگان، باید یک مسیر حدودا ۶۰ کیلومتری را با ۱ ساعت و ۲۹ دقیقه رانندگی سپری کنیم.
  • فرودگاه شهید هاشمی نژاد: میتوانیم مسافت موجود میان فرودگاه و هتل را با ماشین در ۷ دقیقه و با پای پیاده در ۵۶ دقیقه طی نماییم.
  • ایستگاه راه آهن: فاصله تا ایستگاه راه آهن را میتوان، با ماشین در ۴ دقیقه و با پای پیاده در ۴۷ دقیقه سپری کرد.
  • پایانه مسافربری: مسافت میان هتل جوارالملک مشهد و پایانه مسافربری حدودا ۲ کیلومتر است. این فاصله با خودرو در ۳ دقیقه و پیاده در ۲۳ دقیقه قایل سپری شدن است.

با توجه به موارد گفته شده، رزرو هتل جوارالملک برای افرادی که مسافت میان محل اقامت خود و مراکز شهر و صرفه جویی در زمان را ملاک انتخاب خود می دانند؛ تصمیمی نسبتاً عاقلانه و درست تلقی می شود.

و کافی شاپ

به طور قطع امروزه مسائل سلامت و تغذیه، در حد چشم گیری مورد بحث و توجه عموم مردم قرار گرفته است. بدیهی است؛ این امر در طول سفر بیش از پیش مورد توجه و وسواس قرار گیرد. چرا که شرط داشتن یک سفر لذت بخش و به یاد ماندنی، حفظ و بازیابی سلامت در طول آن است.

رزرو هتل جوارالملک با توجه امکاناتی که در زمینه تغذیه و غذا در اختیار میهمان قرار می دهند؛ اقدامی کاملا مطمئن و تضمین شده است. هتل جوارالملک مشهد دارای آشپزخانه مرکزی، رستوران بام و کافی شاپ است. این هتل با ارائه منوهای متنوع و مخصوص در تلاش است؛ خدماتی درجه یک و مطابق با استانداردهای بین المللی را در اختیار مسافرانش قرار دهد. با رزرو هتل جوارالملک می توانید از منوی بی نظیر رستوران هتل که شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و بین المللی است، برخوردار شوید.

تجربه میهمانان پیشین از رزرو هتل جوارالملک و اقامت در آن

با نگاهی به نظرات میهمانانی که پیش تر با رزرو هتل جوارالملک و اقامت در آن در این زمینه تجربه داشته اند، به راحتی میتوان دریافت، این هتل تازه تاسیس تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته است. به طوری که تعداد زیادی از نظرات به ثبت رسیده در این مورد، مثبت بوده است.

هتل جوار الملک و چشم انداز بی نظیر آن

تنها ایرادی که کماکان بر عملکرد این هتل ۴ ستاره وارد است؛ سرویس دهی در بخش رستوران است. قطعا این مورد هم با گذشت زمان و کسب تجربه از جانب مدیریت و پرسنل شاغل در این بخش، بهبود خواهد یافت.

بنابراین با مرور محتوای مقاله، با قاطعیت میتوان گفت؛ رزرو هتل جوارالملک و اقامت در آن سفری دلنشین را برای شما رقم خواهد زد. هتلی که هر بار یاد آوری آن، تداعی گر خاطرات زیبای شما خواهد بود.

برای کسب اطلاع از شرایط رزرو هتل جوارالملک ، قیمت هتل جوارالملک و تلفن هتل جوارالملک میتوانید به سامانه رزرواسیون ماهانیوم مراجعه نمایید.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱