آشنایی با هتل حیات شرق مشهد

برای رزرو هتل حیات شرق به صورت آنلاین چه اقداماتی باید انجام داد؟ اقامت در هتل حیات شرق مشهد چه مزیت هایی به دنبال دارد؟ قیمت هتل حیات شرق برای اقامت یک شبانه روز چقدر می باشد؟ بهترین زمان برای سفر و رزرو اتاق در این هتل کی است؟ با رزرو هتل حیات شرق از چه امکانات و خدماتی برخوردار خواهیم بود؟ فاصله این هتل از مراکز مهم شهر چقدر می باشد؟ برای دریافت پاسخ هر یک از سوالات خود کافیست تا پایان مقاله با ما همراه بوده و اطلاعات گسترده ای را در این زمینه بدست آورید.

رزرو هتل حیات شرق با توجه به کیفیت خدمات و امکانات ارائه شده در روزهای اخیر بسیار افزایش یافته است. هتل حیات شرق که با نام هتل سارا در ابتدای افتتاح خود معروف شده بود، به عنوان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد شناخته شده است. این هتل فعالیت خود را از سال 1394 شروع کرده و با توجه به معماری و طراحی بسیار زیبایی که دارد، از جمله هتل های نوساز به شمار می رود. این هتل در ساختمانی 8 طبقه قرار گرفته و در حالت کلی از 332 واحد اقامتی برخوردار می باشد. هتل حیات شرق دارای اتاق ها و آپارتمان های مختلفی با امکانات مجزا می باشد. مسافرانی که قصد اقامت در این هتل معروف را دارند، می توانند بر اساس سلیقه و تعداد نفرات بهترین گزینه را رزرو کنند. شما می توانید در هتل حیات شرق ، آپارتمان های یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه، سوئیت های مختلف و … را انتخاب کنید.

هتل حیات شرق

رزرو هتل حیات شرق

تنوع بسیار اتاق های هتل حیات شرق این فرصت را به مسافران می دهد که بر اساس بودجه و انتظارات خود آپارتمان مدنظر را رزرو نمایند. هتل آپارتمان حیات شرق مشهد یکی از لوکس ترین هتل آپارتمان های شهر مشهد می باشد. این هتل از بهترین امکانات رفاهی و خدماتی برخوردار بوده و با توجه به موقعیت مناسب مزایای بسیاری را در اختیار مسافران قرار می دهد. هتل حیات شرق با استخدام کادر و پرسنل حرفه ای و خوش اخلاق، از بدو ورود به هتل به بهترین شکل ممکن از مسافران استقبال می کند. به همین منظور با انتخاب هتل حیات شرق و رزرو آپارتمان و سوئیت در این هتل می توانید سفری بسیار جذاب و به یادماندنی را تجربه کنید.بدون تردید می توان گفت نحوه برخورد و رفتار پرسنل هتل به اندازه کیفیت خدمات ارائه شده از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

برای رزرو هتل حیات شرق نیازی به مراجعه نبوده و امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی به صورت آنلاین می توانید آپارتمان مدنظر خود را با مشاهده عکس و خدمات ارائه شده، رزرو کنید. سامانه ماهانیوم به عنوان یکی از فعالان حرفه ای در حوزه رزرو هتل، خرید بلیط، خرید تور و … به فعالیت گسترده ای مشغول می باشد. شما می توانید برای رزرو هتل حیات شرق از مجموعه ماهانیوم اقدام نموده و در کوتاه ترین مدت زمان رزرو خود را نهایی کنید. این مجموعه با در اختیار قرار دادن اطلاعات دقیق از امکانات و خدمات هتل حیات شرق، به صورت آنلاین فرصت بررسی کیفیت خدمات این هتل را به شما ارائه می دهد. هم چنین می توانید عکس هتل حیات شرق را از طریق این سامانه مشاهد کنید.

خدمات هتل حیات شرق

امکانات و خدمات هتل حیات شرق

با رزرو هتل حیات شرق می توانید از امکانات و خدمات بی نظیر برخوردار شوید. هتل حیات شرق با امکانات لوکس و مدرن از جمله روم سرویس، کافی شاپ، رستوران ایرانی، خدمات خانه داری و … از مهمانان خود استقبال می کند. لابی این هتل از طراحی بسیار لوکس و خیره کننده ای برخوردار بوده و مسافران می توانند پس از یک تفریح طولانی مدت در لابی هتل حیات شرق به استراحت بپردازند. از جمله سایر خدمات هتل حیات شرق می توان به گشت درون و برون شهری، تاکسی سرویس، اینترنت با سرعت بالا، آشپزخانه در سوئیت، صندوق امانات در لابی، سرویس فرنگی و ایرانی، پارکینگ، لاندری و مینی بار اشاره نمود.

رزرو هتل حیات شرق با توجه به امکانات لوکس و به روز در حال حاضر ار تقاضای قابل توجهی برخوردار می باشد. شما با اقامت در این هتل می توانید از صبحانه رایگان بهره مند شده و در رستوران مجلل و باشکوه آن لذیذترین غذاهای ایرانی و خارجی را میل کنند. اقامت در هتل حیات شرق یک تجربه بسیار عالی و فراموش نشدنی می باشد. در آپارتمان های این هتل خدماتی نظیر اینترنت، کتری برقی، تلویزیون ال سی دی، اتو، سشوار و … ارائه می شود.

رزرو اتاق در هتل حیات شرق

قیمت هتل حیات شرق

هزینه اقامت و رزرو هتل حیات شرق در مقایسه با بسیاری از هتل های مشابه ارزان و اقتصادی می باشد. مسافرانی که به دنبال اقامتگاه لوکس و شیک با هزینه های مقرون به صرفه هستند، می توانند هتل حیات شرق را در اولویت انتخاب خود قرار دهند. برخی از هتل های 3 ستاره با وجود اینکه از امکانات متوسطی برخوردار هستند با این حال هزینه های بالایی از مهمانان دریافت می کنند. البته توجه داشته باشید که هزینه های اقامت در هتل حیات شرق با توجه به نوع آپارتمان مد نظر و خدمات ارائه شده در آن متغیر می باشد. برای مثال هزینه اقامت در آپارتمان تک خوابه نسبت به آپارتمان سه خوابه ارزان تر محاسبه می شود.

رزرو هتل حیات شرق به عنوان اقتصادی ترین اقامتگاه در مشهد، در اولویت بسیاری از مسافران و زائران قرار گرفته است. هم چنین قیمت هتل حیات شرق در فصول مختلف از سال به دلیل ظرفیت مسافران ورودی به شهر مشهد متغیر می باشد. برای مثال هزینه اقامت در فصل تابستان نسبت به فصل پاییز گران تر می باشد. در فصل پاییز به دلیل کم بودن ظرفیت مسافران ورودی به مشهد، با هزینه بسیار پایین محاسبه می گردد. آرامش، پاکیزگی و وضعیت اتاق های هتل حیات شرق از جمله عوامل تاثیرگذار در هزینه های رزرو آپارتمان در این هتل می باشند.

هتل آپارتمان حیات شرق

هزینه اقامت در هتل حیات شرق

بهترین زمان رزرو هتل حیات شرق

بهترین زمان برای رزرو هتل حیات شرق ، چند هفته قبل از شروع زمان سفر به مشهد می باشد. با توجه به محبوبیت این هتل در میان مسافران و زائران احتمال پر بودن ظرفیت در بسیاری از ایام سال بالا می باشد. به همین دلیل مسافرانی که قصد سفر زیارتی یا تفریحی به این شهر مقدس را دارند می توانند به صورت آنلاین از وب سایت ماهانیوم در اسرع وقت جهت رزرو آپارتمان در هتل حیات شرق اقدام نمایند. همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم در فصل تابستان میزان تردد مسافران در شهر مشهد نسبت به فصول دیگر زیاد می باشد. به همین منظور بهترین زمان برای رزرو آپارتمان در هتل حیات شرق در فصل بهار و تابستان حدود 10 الی 20 روز قبل از سفر می باشد.

برای برخی از مسافران جای سوال می باشد که آیا در صورت عدم رزرو هتل حیات شرق، قبل از شروع سفر از فرصت اقامت در این هتل محروم خواهند شد؟ در پاسخ به این سوال نمی توان با قطعیت جواب داد. چرا که با توجه به ظرفیت بالایی که هتل حیات شرق دارد، امکان باقی ماندن ظرفیت در ایام مختلف از سال وجود دارد. اما اینکه ظرفیت پر شود را نمی توان یک موضوع نشدنی و غیرممکن در نظر گرفت. به همین منظور بهتر است برای اینکه با هیچ گونه موانع در رزرو هتل حیات شرق مواجه نشوید، چند هفته قبل آپارتمان مورد پسند خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید.

امکانات هتل حیات شرق

موقعیت و آدرس هتل حیات شرق

هتل حیات شرق  با توجه به دسترسی راحت به حرم مطهر امام رضا (ع) از موقعیت مکانی بسیار خوب برخوردار می باشد. به گونه ای که می توان گفت موقعیت این هتل از جمله نقاط قوت این اقامتگاه به شمار می رود. با رزرو هتل حیات شرق و اقامت در آن می توانید با 10 دقیقه پیاده روی به حرم مقدس امام رضا(ع) برسید. این هتل در مکان پرتردد قرار گرفته است به همین منظور مسافران می توانند به راحتی از انواع وسیله های نقلیه مشهد بهره مند شوند. هتل حیات شرق به عنوان یکی از نزدیکترین هتل های مشهد به حرم مطهر رضوی با ظرفیت 300 نفر بهترین خدمات را در اختیار مسافران قرار می دهد.

رزرو هتل حیات شرق می توانید به همراه خانواده از پارک بازی کودکان بهره مند شوید. هم چنین می توانید از آرایشگاه مردانه و آتلیه عکاسی برای ثبت خاطرات بی نظیر خود در این شهر استفاده کنید. شما می توانید با رزرو اینترنتی هتل حیات شرق از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید. بدون تردید تجربه اقامت در این هتل با کمترین هزینه یکی از بهترین و فراموش نشدنی ترین سفرهای داخلی شما به شمار محسوب می شود.

آپارتمان های هتل حیات شرق

فاصله هتل حیات شرق  با مراکز دیدنی مشهد

با رزرو هتل حیات شرق از موقعیت مکانی بسیار خوبی بهره مند شده و با بسیاری از مکان های دیدنی و تفریحی شهر مشهد فاصله کوتاهی را خواهید داشت. یکی از دلایلی که مسافران این هتل را برای اقامت در اولویت قرار می دهند، نزدیک بودن بازارهای تاریخی، مراکز تجاری دیدنی، اماکن باستانی و … به این هتل می باشد. شما می توانید قبل از رزرو هتل حیات شرق اطلاعات دقیق از موقعیت جغرافیایی آن به دست آورید. فاصله بین هتل تا مراکز تجاری بیشتر از چند دقیقه نبوده و مسافران می توانند در هر ساعات از شبانه روز به این مراکز مراجعه نمایند. هم چنین می توانید با ماشین تنها در چندین دقیقه به طبیعت دیدنی و بکر مشهد دسترسی داشته باشید.

برخی از هتل های لوکس و مدرن شهر مشهد به دلیل موقعیت مکانی نامناسب و دور بودن از مرکز شهر، بسیاری از مسافران و مهمانان خود را از دست می دهند. به همین منظور می توان هتل حیات شرق برای مسافرانی که دسترسی به مرکز شهر یک معیار اصلی برایشان محسوب می شود، از موقعیت عالی برخوردار می باشد. به جرات می توان گفت از دلایل مهم جلب توجه و جذب مسافران برای اقامت در این هتل، آدرس و موقعیت مناسب آن می باشد. فاصله هتل تا اماکن مهم شهر را می توان به صورت زیر مورد بررسی قرار داد:

–         فاصله تا پارک جنگلی طرق: 7 کیلومتر

–         فاصله تا آرامگاه نادرشاه: 3 کیلومتر

–         فاصله تا مسجد گوهرشاد: 1 کیلومتر

–         فاصله تا حرم امام رضا: 546 متر

 

تلفن هتل حیات شرق

برای رزرو هتل حیات شرق کافیست از طریق سامانه ماهانیوم اقدام نموده و در کسری از ثانیه محبوب ترین اتاق را برای اقامت خود انتخاب کنید. پشتیبانی هتل حیات شرق جهت رسیدگی به سوالات مسافران در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی می باشد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات از قیمت، امکانات آپارتمان،ساعات تحویل و ترک آپارتمان و … از طریق شماره تماس 021921031931  اقدام کنید. با توجه به اینکه هتل های متعددی در نزدیکی حرم مطهر امام رضا افتتاح شده اند، انتخاب بهترین گزینه از میان انواع مختلف اقامتگاه های 3 ستاره و 4 ستاره بسیار دشوار می باشد. در صورتی که با بهره مندی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه ماهانیوم دیگر جای نگرانی نبوده و به راحتی می توانید از تمامی امکانات و خدمات هتل حیات شرق آگاهی لازم را به دست آورید.

هتل حیات شرق در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. اما دسترسی راحت به وسیله های نقلیه عمومی از مهمترین مزیت های اقامت در هتل می باشد. هم چنین از بالکن این هتل می توان به راحتی به حرم مطهر دید داشته باشید. ظرفیت لابی هتل حیات شرق 100 نفر بوده و در مجموع 358 تخت در آپارتمان های خود موجود دارد. هم چنین پارکینگ آن با ظرفیت 1000 خودرو این امکان را به مسافران می دهد که هر خانواده 2 یا 3 دستگاه خودرو خود را در پارکینگ آن قرار دهند.

 

قوانین و مقررات اقامت در هتل حیات شرق

نرخ رزرو هتل حیات شرق برای مهمانان خارجی یکسان با نرخنامه می باشد. اقامت برای کودکان زیر 3 سال رایگان بوده اما استفاده از سرویس برای کودکان زیر 3 سال ممنوع می باشد. برای پذیرش خانم مجرد در هتل حیات شرق بایستی مدارک شناسایی معتبر ارائه داده شود. هم چنین برای پذیرش زوجین نیاز به صیغه نامه با مهر برجسته محضر می باشد. اتباع خارجی برای رزرو هتل حیات شرق بایستی ویزای معتبر با مهر اجازه ورود به خاک ایران را ارائه دهند. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق و به روز از شرایط کنسلی رزرو آپارتمان در هتل حیات شرق از سامانه ماهانیوم اقدام نمایید.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱