توضیحاتی درباره رزرو هتل خورشید تابان مشهد

هتل خورشید تابان جزو یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره مشهد است که با برخی از هتل های ۵ ستاره مشهد به رقابت می پردازد. این هتل در سال ۱۳۹۳ با دکوراسیون و طراحی داخلی لوکسی احداث شده است که با پرسنل مجرب و آموزش دیده به پذیرایی از زائرین عزیز حرم مطهر رضوی می پردازند.

هتل خورشید تابان یک هتل هفت طبقه بسیار مجهز و مدرن بوده که جمعا 65 اتاق و 10 باب سوئیت دارد و اقامتی سراسر آرامش را برای زائران فراهم می آورد. قرار گرفتن هتل در بهترین منطقه مشهد، امکانات خوب هتل و پرسنل مجرب آن باعث شده تا رزرو هتل خورشید تابان به یکی از محبوب ترین هتل های چهار ستاره مشهد تبدیل شود.

لابی هتل خورشید تابان

 

توضیحاتی درباره رزرو اتاق‌های هتل خورشید تابان مشهد

هتل خورشید تابان مشهد در ساختمانی ۷ طبقه بنا شده است و در مجموع دارای ۷۲ واحد اقامتی مجزا می‌باشد. از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق‌های هتل تعبیه شده است هم می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ال سی دی، تلفن، مبل راحتی و میز تحریر اشاره کرد.

صندوق امانات نیز در اتاق ها قرار داده شده تا افراد برای نگهداری اشیا و لوازم قیمتی خود، از آن استفاده نمایند. استفاده رایگان از اینترنت رایگان در فضای لابی هتل و همچنین در داخل اتاق‌ها نیز امکان پذیر است. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کاربران است.

به منظور تسهیل رفت و آمد مسافران به حرم مطهر امام رضا (ع)، سرویس رایگان به مقصد حرم تدارک دیده شده است و کاربران نگرانی خاصی برای عزیمت به مکان‌های زیارتی نخواهند داشت. افراد برای دریافت وجه، نیازی به خروج از محوطه هتل خورشید تابان مشهد نخواهند داشت زیرا دستگاه خودپرداز در لابی هتل تعبیه شده است.

روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاور سوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر، آب رایگان، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم گرمایشی و سرمایشی، قفل درب با کارت، دمپایی حمام، دمپایی روفرشی، دمپایی دستشویی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق و اینترنت پرسرعت از امکانات واحدهای اقامتی رزرو هتل خورشید تابان هستند.

امکانات اتاق‌ های هتل خورشید تابان مشهد

در همه اتاق‌ها و لابی رزرو هتل خورشید تابان مشهد امکان استفاده از اینترنت برای همه مسافران فراهم است. البته دسترسی به اینترنت در لابی با محدودیت‌هایی همراه است. استفاده از اینترنت تا محدود در لابی هتل رایگان است. اگر بخواهید در لابی هتل از اینترنت بیشتری استفاده کنید باید هزینه اضافه تر بپردازید. هم‌چنین در همه اتاق های هتل امکانات زیر وجود دارد.

1 – قفل در

2 – سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی مرکزی

3 – سیستم تهویه مطبوع

4 – سیستم اطفاء حریق

خوب است بدانید که تمام رزرو اتاق‌های هتل خورشید تابان مشهد تلویزیون ال ای دی ( LED) ، یخچال و تلفن دارند. در همه اتاق‌های این هتل میز آرایش، کمد لباس، مبلمان راحتی، پاور سوئیچ و آباژور وجود دارد. تمام اتاق‌های این هتل به سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز هستند. در همه اتاق‌های این هتل حوله و دمپایی نو موجود می‌باشد. در همه اتاق‌های این هتل لوازم بهداشتی یکبار مصرف و سشوار موجود است.

در حمام همه اتاق‌های این هتل شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان و دستمال کاغذی موجود است. ضمنا در همه اتاق‌های این هتل صندوق امانات رایگان وجود دارد. همچنین امکان شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در همه اتاق‌های هتل برای همه مسافران فراهم شده است. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست مسافران نگران تمام شدن شارژ موبایل یا لپ تاپ خودشان باشند.

در همه اتاق‌های هتل خورشید تابان مشهد دستگاه پخش فیلم وجود دارد. در نتیجه همه مسافران می‌توانند در اتاق‌هایشان فیلم ببینند و از تماشای آن لذت ببرند. ضمنا همه اتاق‌های این هتل شیک و تمیز است و دکوراسیون زیبایی دارد.

به این نکته توجه کنید که در هیچ‌کدام از اتاق‌ های هتل خورشید تابان مشهد میز تحریر، رخت آویز و چای ساز وجود ندارد. هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل بالکن، آشپزخانه ندارند. مسافران نمی‌توانند در اتاق های هتل آشپزی کنند. زیرا آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است. بنابراین همه مسافران می‌توانند در رستوران هتل هر غذایی که دوست دارند را سفارش دهند و همان‌جا میل کنند. ذکر این نکته ضروری است که اگر مسافران بخواهند در اتاق خود از میز مینی بار استفاده کنند باید هزینه اضافه تر بپردازند. ضمنا امکان خواندن روزنامه به صورت رایگان برای مسافران در همه اتاق‌ها فراهم شده است.

اتاق دبل هتل خورشید تابان

 

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی جهت رزرو هتل خورشید تابان مشهد

امکانات رفاهی رزرو هتل خورشید تابان مشهد عبارتند از : نمازخانه، رستوران و کافی شاپ. خوب است بدانید که این هتل برای مواقع ضروری آسانسور، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی دارد.

برای رزرو هتل خورشید تابان مشهد اتاق مخصوص نگهداری چمدان هم دارد. همه مسافران می‌توانند چمدان‌هایشان را در این اتاق بگذارند. بدین ترتیب دیگر لازم نیست آن‌ها نگران گم شدن چمدان‌هایشان باشند. اما به این نکته توجه کنید که نگهداری و سرویس دهی به معلولین در این هتل انجام می‌شود. لابی این هتل 50 نفر ظرفیت دارد. لابی این هتل دارای تلویزیون ال ای دی (LED) و مبلمان لاکچری می‌باشد. بنابراین تعدادی از مسافران می‌توانند در لابی این هتل به تماشای تلویزیون مشغول شوند. لابی این هتل به سیستم اعلام حریق مجهز شده است. لابی این هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. بعضی از طبقات این هتل سرویس بهداشتی ایرانی دارد.

خوب است بدانید که اگر مسافران تمایل داشته باشند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از پذیرش این هتل تاکسی بگیرند و با تاکسی به زیارت حرم امام رضا (ع)، خرید و گردش بروند و برگردند. چنانچه مسافران از تاکسی سرویس این هتل استفاده نمایند باید هزینه بپردازند.

خدمات رزرو هتل خورشید تابان مشهد عبارتند از: روم سرویس، خرید بلیط، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات اتو، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر. این هتل برای مسافران ویژه خود خدمات سی آی پی(CIP) در نظر گرفته است. اگر مسافران بخواهند در اتاق خودشان چای بخورند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.

رزرو هتل خورشید تابان مشهد

بهتر است مسافران قبل از رزرو اتاق در هتل خورشید تابان مشهد درباره هزینه میز مینی بار از مسئول پذیرش سؤال کنند.

پیشنهاد می‌شود همه مسافران پیش از رزرو هتل خورشید تابان مشهد از قیمت دقیق اتاق‌ها اطمینان حاصل کنند. زیرا قیمت اتاق‌های این هتل در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

خوب است بدانید که تعداد زیادی از مسافران رزرو هتل خورشید تابان مشهد بازیگران و ورزشکاران معروف بوده اند. این افراد برای مدتی در این هتل اقامت داشته اند.

همه مسافران می‌توانند به صورت آنلاین وارد سایت رزرو هتل خورشید تابان مشهد در ماهانیوم شوند و عکس‌های هتل خورشید تابان مشهد را که در قسمت‌های مختلف این وب سایت موجود می‌باشد به طور کامل مشاهده نمایند.

 

لابی هتل خورشید تابان مشهد

 

رستوران هتل خورشید تابان مشهد

مهمانان هتل برای صرف غذا نیازی نیست تا از هتل خارج شوند. هتل خورشید تابان، دو رستوران مجلل و زیبا در طبقه پنجم برای صرف وعده های غذایی در نظر گرفته است، رستوران گلایل و رستوران ارکیده، به ترتیب 150 و 270 نفر ظرفیت دارند و انواع غذاهای خوشمزه را به مهمانان ارائه می دهند.

به غیر از رستوران، کافی شاپ هتل خورشید تابان در طبقه همکف فعالیت می کند و انواع نوشیدنی های متنوع را به همراه میان وعده های لذیذ به مهمانان ارائه می نماید. چایخانه تابستانی و رستوران تابستانی نیز دو مجموعه دیگر هتل هستند که برای مهمانان در نظر گرفته شده است. هتل خورشید تابان، مجموعه آبی و تفریحی را برای سرگرم کردن مهمانان در نظر گرفته است، استخر، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان، استخر فضای بسته شامل این مجموعه آبی است که علاقه مندان می توانند در آن به تفریح بپردازند.

علاوه بر مجموعه آبی، سالن ماساژ و سالن بدن سازی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است و  خدمات ماساژ و انواع دستگاه های ورزشی را به مهمانان ارائه می دهد.

یکی از امکانات ویژه رزرو هتل خورشید تابان ، اتاق عقد و خدمات ویژه عروس است که در فضایی زبیا و مجلل امکان برگزاری مراسم عقد را فراهم می آورد.

آدرس هتل خورشید تابان مشهد

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام خمینی، خیابان پاسداران، جنب فرمانداری

هتل خورشید تابان مشهد در خیابان پاسداران و منطقه خوش آب و هوای مشهد قرار گرفته است و دسترسی خوبی به حرم و بازارهای و مراکز خرید مشهد دارد، برای رفتن به حرم می توانید در مدت زمان 8 دقیقه با ماشین خود را به ورودی باب الرضا برسانید. بازار رضا، که معروفترین بازار مشهد است 10 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. برج تجاری آلتون در 900متری هتل و مجتمع تجاری زیست خاور در یک کیلومتر هتل خورشید تابان قرار دارد. بازار جنت نیز یکی دیگر از بازارهای نزدیک به هتل است که در فاصله 700 متری از هتل واقع شده است.

تلفن رزرو هتل خورشید تابان مشهد

شماره تلفن رزرو هتل خورشید تابان مشهد 91031931- 021 است.

 

 

رستوران هتل خورشید تابان

نظرات رزرو هتل خورشید تابان مشهد

برای اینکه شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید ما تعدادی از نظرات مهمانان محترمی را که در این هتل اقامت داشته اند در زیر آورده ایم تا رزرو هتل خورشید تابان مشهد را مقایسه و بررسی و سپس از سامانه رزرواسیون سراسری ماهانیوم رزرو فرمایید .

  • شارژ ضعیف اتاقها ، صبحانه ضعیف با توجه به چهار ستاره بودن هتل نبودن ترانسفر از فرودگاه به هتل و بالعکس
  • بهترین نکته احترام و ادب کارکنان هتل بود.
  • نداشتن چایسازدراتاق حداقل یک چای رامهمان خودش درست بکند حالا گازنداردم هم نیست ولی چای سازباشد.
  • برخورد بسيار خوب پرسنل و موقعيت مكانى بسيار خوب و اتاق هاى بسيار بزرگ و سيستم مناسب سرمايشى از نكاتى بود كه خيال مسافر رو از هر جهت راحت ميكرد!
  • درمورد نظافت اتاق در مدت ٤ روزى كه در هتل اقامت داشتيم يكبار هم انجام نشد و براى دريافت مواد شوينده و آب معدنى بايد با خانه دارى تماس ميگرفتيم كه متأسفانه خدمات خانه دارى فقط در صبحها انجام ميشد و از عصر به بعد خدماتى انجام نمى دادن.
  • امکانات استخر فراهم نبود و اینترنت محدود بود.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱