در این متن توضیحاتی راجع به شرایط رزرو هتل خورشید هشتم مشهد به شما خواهیم داد. این هتل یکی از گزینه‌های جذاب برای اقامت در شهر مشهد محسوب می‌شود که جزو اولین انتخاب‌های کسانی است که تجربه‌ی بالایی در سفر به شهر مشهد دارند. هتل خورشید هشتم مشهد یک معماری شیک دارد که باعث می‌شود شما هنگام اقامت داخل هتل هم راحتی را تجربه کنید. این هتل 5 ستاره در حومه‌ی حرم مطهر امام رضا (ع) بنا شده اما دسترسی مناسبی هم به نقاط مختلف مشهد دارد. از عکس های هتل خورشید هشتم مشهد هم خواهید فهمید که دکوراسیونی مدرن دارد.

درخواست برای رزرو هتل خورشید هشتم مشهد در چند وقت اخیر بسیار افزایش یافته است. این مکان اقامتی باوجوداینکه به تازگی راه‌اندازی شده اما با خدماتی که ارائه می‌کند توانسته مسافران زیادی را به خود جذب نماید. در این هتل امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی به شیوه‌ای مدرن و استاندارد ارائه می‌شود. از جمله امکانات این هتل می‌شود به اتاق‌های پاکیزه و بهداشتی، آپشن‌های مختلف، وای فای رایگان، امکانات اقامتی، پارکینگ بزرگ، رستوران، کافی شاپ اختصاصی و… اشاره نمود. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به اینکه چرا باید این هتل را برای اقامت در مشهد انتخاب نمایید به شما می‌دهیم.

امکانات هتل خورشید هشتم مشهد

رزرو هتل خورشید هشتم مشهد باعث می‌شود تمام خدماتی که برای رفاه و راحتی شما در این شهر نیاز است را دریافت نمایید. به دلیل اینکه این هتل خیابان نواب صفوی واقع شده است و 5 دقیقه از حرم امام رضا (ع) دارد. موقعیت جغرافیایی این هتل برای کسانی که قصد دارند در کنار رفتن به حرم اماکن تفریحی را هم تجربه نمایند و به آن مکان‌ها هم سر بزنند بسیار مناسب است. به دلیل شناخته شده بودن این هتل پنج ستاره شما می‌توانید از طریق سایت‌ ماهانیوم برای رزرو این هتل اقدام به گرفتن اتاق‌های آن بکنید. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به امکانات این هتل به شما خواهیم داد.

نما هتل خورشید هشتم

به دلیل امکانات متنوع، رزرو هتل خورشید هشتم مشهد یکی از گزینه‌های جذاب هنگام سفر به مشهد محسوب می‌شود.

شرایط رزرو هتل خورشید هشتم مشهد

برای اقامت در شهر مشهد رزرو هتل خورشید هشتم مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. اگر با ماشین شخصی به این شهر سفر می‌کنید پارکینگ این هتل برای ماشین شما جای کافی دارد و همچنین اگر بدون اتومبیل به مشهد سفر می کنید ، این هتل تا حرم امام رضا فقط 2.4 کیلومتر فاصله دارد . این هتل با ارائه‌ی خدمات و امکانات مختلف این امکان را در اختیار شما گذاشته که هنگام رزرو هتل خورشید هشتم آپشن‌های مختلفی را انتخاب کنید. طبیعتاً متغیرهای مختلف مانند تعداد تخت‌های اتاق و… روی قیمت رزرو تأثیرگذار است. یکی از بهترین گزینه‌ها برای آگاهی از جزئیات این هتل و خدمات آن مراجعه به بخش‌های مختلف سایت هتل خورشید هشتم مشهد است.

در ادامه شرایط لغو رزرو هتل خورشید هشتم مشهد را به شما توضیح خواهیم داد. طبق قوانین این هتل تا 72 ساعت قبل از شروع اقامت اگر مهمان اقدام به لغو رزرو کند هیچ هزینه‌ای از او دریافت نخواهد شد. اگر زمان لغو از 72 ساعت کمتر شد ممکن است هزینه‌ی شب اول به عنوان خسارت دریافت گردد. اگر می‌خواهید از امکانات این هتل آگاهی پیدا کنید ادامه‌ی این متن را دنبال نمایید.

آپشن‌های رزرو هتل خورشید هشتم مشهد

از جمله امکاناتی که رزرو هتل خورشید هشتم مشهد در اختیار شما می‌گذارد می‌توان به انواع رستوران، اتاق کودک، سالن‌های همایش و… اشاره نمود. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتر در مورد این هتل اشاره کنیم باید گفت این مکان اقامتی در بخش غذا و نوشیدنی خود انواع رستوران و روم سرویس را دارا است. از سایر خدمات این هتل می‌شود سیستم تهویه‌ی مناسب، تاکسی سرویس دائمی، مکانیزم سرمایشی و گرمایشی مدرن، یخچال، تلویزیون و کپسول آتش نشانی را نام برد. هر کدام از این خدمات باعث می‌شود که سطح رفاهی و کیفیت سفر شما بالا برود.

از جمله امکاناتی که در صورت رزرو هتل خورشید هشتم مشهد در اختیار شما قرار می‌گیرد رستوران بزرگ هتل است.

از سایر امکانات هتل خورشید هشتم مشهد می‌توان به پارکینگ اختصاصی، آسانسوری با ظرفیت مناسب، لاندری یا همان بخش لباسشویی، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، مبلمان، کمد لباس، آباژور، دمپایی، مینی بار، دمپایی، چای ساز، حمام، پذیرش شبانه روزی و خدمات بهداشتی اشاره نمود. این هتل همچنین دارای وای فای رایگان است. این هتل دارای سالن همایش و نمازخانه هم می‌باشد. امکانات یک هتل باعث می‌شود که شما از سفر خود لذت ببرید و مجموعه‌ی خورشید هشتم مشهد نهایت سعی خود را دارد بهترین خدمات را به خصوص در روزهای تعطیل به مسافران ارائه کند. این هتل که دارای 11 طبقه می‌باشد در یک منطقه‌ی خوش و آب و هوا ساخته شده است. هتل خورشید هشتم دارای 158 واحد اقامتی است که باعث می‌شود شما هر زمان که مایل باشید بتوانید یک اتاق در این هتل 5 ستاره رزرو نمایید. درصدی بسیار بالا از نظراتی که در مورد این مکان اقامتی در سایت‌های رزرو هتل یافت می‌شود مثبت هستند.

کافی شاپ و سالن همایش این هتل

یکی از امکانات هتل خورشید هشتم مشهد رستوران‌ها این هتل است. هتل دارای رستوران شیک و بزرگی است که جوابگوی تمام وعده‌های غذایی مسافران می‌باشد. رستوران و غذاهای متفاوت این هتل باعث می‌شود که شما داخل هتل و زمانی که در حال گردش بیرون از هتل هم نیستید از سفر خود لذت ببرید.

یکی از مشکلات دیگر که در صورت اقامت زیاد در یک هتل برای شما پیش می‌آید تکراری شدن غذاها است. در واقع از جمله مسائلی که باعث می‌شود این مشکل در هتل خورشید هشتم برای شما پیش نیاید امکان سفارش غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌فودی و دریایی است. شما با رزرو اتاق در این هتل دیگر نیازی به پیدا کردن رستوران‌های متفرقه نخواهید داشت و به سادگی می‌توانید در مجموعه‌ی خورشید هشتم مشهد غذای مورد علاقه‌ی خود را میل کنید. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به اتاق‌ها و قیمت اتاق‌های این هتل به شما می‌دهیم.

اتاق هتل

به دلیل پرمراجعه این مکان اقامتی بهتر است برای رزرو هتل خورشید هشتم مشهد پیش از شروع سفر خود اقدام کنید.

اتاق‌های آماده به رزرو هتل خورشید هشتم مشهد

هنگام رزرو هتل خورشید هشتم مشهد یکی از مسائلی که کار شما را بسیار راحت می‌کند داشتن آپشن‌های خیلی زیاد است. دلیل وجود گزینه‌های مختلف برای رزرو کردن این است که هتل خورشید هشتم مشهد دارای 158 واحد است. این هتل داری اتاق‌های یک تخته و دو تخته است. این هتل همچنین دارای سوئیت‌های جونیور و دولوکس است. این هتل دارای سوئیت جونیور با خواب مستر می‌باشد. اگر گزینه‌ی مورد نظر خود برای رزرو پیدا نکردید می‌توانید از بین اتاق‌های کانکت چهار نفره یا سوئیت دو خوابه برای چهار نفر انتخاب نمایید. اتاق‌های این هتل دارای یخچال، آباژور، دراور، مبلمان، روم سرویس، چای‌ساز، آب رایگان، وای فای، آشپزخانه و لوازم بهداشتی است. در ادامه راجع به قیمت اتاق‌های این هتل هم توضیحاتی ارائه می‌کنیم.

قیمت رزرو هتل خورشید هشتم مشهد

این هتل به علت اینکه تازه تاسیس می باشد با وجود پنج ستاره بودن قیمت بهتری دارد. هتل خورشید هشتم مشهد برای کسانی که کیفیت خدمات برایشان اهمیت زیادی دارد و نزدیکی به حرم برایشان اولویت نیست گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. هزینه‌ی هر شب اقامت در این مجموعه از 1 میلیون تومان به ازای هر نفر آغاز می‌گردد. این قیمت در مقایسه با سایر هتل‌هایی که امکاناتشان در سطح خورشید هشتم مشهد است مناسب محسوب می‌شود. در هتل خورشید هشتم مشهد صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود و هزینه‌ای بابت این وعده از مسافران دریافت نمی‌گردد.

قوانین رزرو هتل خورشید هشتم مشهد

بعد از رزرو هتل خورشید هشتم مشهد باید یک سری از قوانین را رعایت نمود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. خانم‌های مجرد در صورتی که مدارک شناسایی معتبر ارائه کنند می‌توانند به راحتی اتاق خود را رزرو نمایند. زوج‌هایی هم که برای اقامت به این هتل مراجعه می‌کنند باید شناسنامه و کارت ملی خود را ارائه کنند. رزرو اتاق در این هتل با صیغه نامه‌ی معتبر هم ممکن است. صیغه نامه‌ای که به این هتل ارائه می‌کنید بایستی دارای مهر برجسته باشد. در ضمن اقامت کودکانی که کمتر از دو سال سن دارند در صورتی که از سرویس اضافه‌ی رایگان استفاده نکنید هم رایگان است. همچنین اقامت کودکان بین 2 تا 12 سال در صورتی که از سرویس اضافه استفاده نکنید نیم بها خواهد بود. ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه‌ی اتاق 12 می‌باشد. جهت اطلاع دقیق از شرایط کنسلی می‌توانید به بخش مربوطه در سایت هتل خورشید هشتم مشهد مراجعه نمایید.

یکی از امکانات هتل خورشید هشتم مشهد دسترسی آسانش به اماکن تفریحی و جذاب مشهد است.

 

دسترسی‌های هتل خورشید هشتم رئوف

اگر مایل هستید که آدرس هتل خورشید هشتم مشهد را بدانید باید گفت این هتل واقع در مشهد، بولوار شهید شوشتری، انتهای شهید شوشتری 12 می‌باشد. شماره تلفن هتل خورشید هشتم مشهد هم با سرچ قابل پیدا کردن است. ولی ما شماره 02191031931 را برای راحتی شما در این قسمت قرار میدهیم . در ادامه دسترسی هتل خورشید هشتم به مناطق تفریحی شهر مشهد را توضیح می‌دهیم. زمانی که برای فاصله‌ی این هتل با سایر اماکن ذکر شده با خودرو است. فاصله‌ی این هتل تا پارک ملی چهل بازه با خودرو نیم ساعت است. فاصله هتل خورشید هشتم تا مجتمع تفریحی جام جم نیز نیم ساعت است.

همچنین برای رسیدن به باغ گل‌های مشهد 20 دقیقه با خودرو زمان لازم است. بوستان نیلوفر آبی هم تا این هتل 25 دقیقه فاصله دارد. یکی از اماکن تفریحی جذاب در شهر مشهد سرزمین موج‌های آبی می‌باشد که از هتل خورشید هشتم 40 دقیقه فاصله دارد. یکی دیگر از پارک‌های آبی شهر مشهد سرزمین موج‌های خروشان است که 45 دقیقه از این هتل فاصله دارد. پارک جنگلی وکیل آباد هم تا این هتل 35 دقیقه فاصله دارد. از هتل خورشید هشتم برای رفتن تا ویلاژ توریست و ییلاق شاندیز نهایتاً 40 دقیقه زمان لازم است. همچنین از این مکان اقامتی تا مرکز خرید نیکا و پارک ملت 20 دقیقه فاصله است. کیان سنتر و ییلاق طرقبه هم 45 دقیقه با هتل خورشید هشتم فاصله دارند. دسترسی‌های این هتل بسیار گسترده‌تر از مواردی که ذکر شد می‌باشد. دسترسی آسان باعث می‌شود که شما کمتر خسته شوید و یک سفر باکیفیت را تجربه نمایید.

رستوران هتل

در صورتی که همراه با یک کودک زیر 2 سال اقدام به رزرو هتل خورشید هشتم مشهد بکنید هزینه رایگان خواهد بود.

بررسی کلی هتل خورشید هشتم پارسیان مشهد

یکی از نکات مهم برای اینکه در رزرو هتل خورشید هشتم تردید نکنید پرسنل مجرب و حرفه‌ای آن است. افرادی که در این هتل فعالیت می‌کنند به تمامی اصولی که باید توسط پرسنل حرفه‌ای هتل رعایت شود مسلط هستند. اخلاق خوب و گشاده‌رویی کارکنان این هتل باعث شده اکثر افرادی که در سایت‌های رزرو هتل در مورد این مکان اقامتی نظر می‌دهند رضایت خود را اعلام کنند. شما در صورت بروز هر مشکلی تنها به مراجعه به پرسنل هتل می‌توانید آن را رفع کنید. در انتها باید گفت به دلیل مراجعه‌ی زیاد به این هتل به خصوص در روزهای تعطیل، بهتر است چند روز پیش از سفر اقدام به رزرو اتاق مورد نظر خودتان نمایید.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱