رزرو هتل درویشی مشهد

رزرو هتل درویشی مشهد این امکان را به شما می دهد که اقامتگاهی با کلیه امکانات رفاهی  و خدماتی را تجربه کنید. سفری که قطعا با گذر زمان هم خاطرات آن از یادتان نخواهد رفت.

رزرو هتل درویشی مشهد ، نشانگر این است که شما برای امنیت و آسایش خود و خانواده خود بها و ارزش قائل هستید. بی شک رزرو هتل اولین اقدام برای شروع یک سفر است. از این رو چه خوب است که قدم اول را محکم بردارید.

هتل مجلل درویشی مشهد ، هتلی 5 ستاره و دارای 23 طبقه و 223 واحد مبله و کاملا مجهز است. این هتل مجلل از سال 1390 مفتخر است در خدمت زائران امام رضا(ع) باشد. در تمامی این سال ها هم، هر روز بهتر از دیروز درخشیده است و همواره در جهت رفاه حال مهمانان عزیز سعی در بهتر شدن داشته و دارد.

در ادامه به مزیت ها و امکاناتی که با رزرو هتل درویشی مشهد به دست می آورید اشاره می شود، تا با خاطری آسوده انتخاب صحیحی داشته باشید.

لابی هتل مجلل درویشی مشهد

لابی شیک و مجلل هتل درویشی مشهد

مزیت های رزرو هتل درویشی مشهد

از مهم ترین مزیت های رزرو هتل درویشی مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1)فاصله کوتاه هتل درویشی مشهد تا حرم مطهر امام رضا(ع)

از مزیت های رزرو هتل درویشی مشهد ، می توان به فاصله کوتاه هتل تا حرم مطهر امام رضا( ع) اشاره کرد. فاصله هتل ۵ ستاره درویشی مشهد تا ورودی حرم امام رضا(ع) با خودرو تنها ۵ دقیقه است.

و این امر بدین معناست که لازم نیست زمان زیادی را در ازدحام خیابان ها سپری کنید. شما هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید به هتل بازگردید و پس از استراحت کافی دوباره به حرم مراجعه کنید، بدون اینکه در این میان نگران هدر رفتن زمان طولانی برای رفت و آمد باشید.

2)فاصله کوتاه هتل با ایستگاه قطار

از مزیت های دیگر رزرو هتل درویشی مشهد فاصله کوتاه هتل تا ایستگاه قطار است. اگر برای مسافرت خود قطار را مناسب دانسته اید، بهتر است رزرو هتل درویشی مشهد را هم برای اقامت خود برگزینید، تا نیاز نباشد زمان طولانی ترافیک و ازدحام خیابان ها را تحمل نمایید.

3)اتاق بازی کودکان

رزرو هتل درویشی مشهد نگرانی شما در مورد مکان بازی فرزندتان را برطرف می نماید.

این امر مسلم است که تفریحات کودکان با تفریحات بزرگسالان متفاوت است. کودک دلبند شما تمایل دارد که در سفر نیز وسایل بازی خود را به همراه داشته باشد، که در اغلب موارد این امر برای شما مقدور نیست. در این مواقع ممکن است شما به دلیل نبود وسایل بازی فرزندتان، با بهانه گیری های او مواجه شوید.

مسلما هر پدر و مادری تمایل دارد که در سفر به فرزندش سخت نگذرد و بهترین لحظات را تجربه کند. اما آیا مقدور است که اتاق و کلیه اسباب بازی های فرزندتان را با خود همراه داشته باشید؟

بدیهی است که چنین امری محال است. اما این مژده را به شما می دهیم که کادر متخصص هتل درویشی مشهد این موضوع را بررسی نموده اند. نتیجه بررسی ها در نظر گرفتن اتاقی مجهز  جهت بازی کودکان در هتل است.

با رزرو هتل درویشی مشهد ، گویا شما اتاق بازی فرزندتان را نیز به همراه خود به مسافرت آورده اید.

از این رو دیگر لازم نیست نگران باشید که با بیقراری فرزندتان در سفر مواجه شوید. شما می‌توانید از اتاق بازی کودک در هتل درویشی مشهد استفاده نمایید و خود به خرید و زیارت و سایر امور برسید.

رزرو هتل مجلل درویشی مشهد

نمایی از مجلل هتل درویشی مشهد

4)استخر و سالن های ورزشی

از دیگر مزیت های رزرو هتل درویشی مشهد وجود استخر و سالن های ورزشی است.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که برنامه ورزشی خاصی دارید و نگران این موضوع هستید که در سفر، برنامه ورزشی شما قطع و یا با سختی همراه شود؛ لازم به ذکر است که رزرو هتل درویشی مشهد این امکان را به شما میدهد که سفر خود را داشته باشید، بدون اینکه به برنامه ورزشی شما خللی وارد شود.

چرا که در هتل درویشی مشهد استخر و سونا و جکوزی و سالن های ورزشی کاملا مجهز و حرفه ای تدارک دیده شده است، که نگرانی شما را کاملا برطرف می‌نماید. دیگر لازم نیست به خاطر سفر برنامه های ورزش حرفه ای خود را متوقف کنید.

با رزرو هتل درویشی مشهد از امکانات زمین ورزشی، سالن بدنسازی، زمین تنیس نیز می توانید استفاده نمایید.

حتی سالن ماساژ نیز برای رفع خستگی و ریلکس شدن شما در هتل درویشی مشهد تدارک دیده شده است.

5)لاندری(خشکشویی هتل )

با رزرو هتل درویشی مشهد می توانید خدمات لاندری( خشکشویی) را در هتل دریافت نمایید.

یکی از دغدغه های افرادی که به لباس های خود حساس هستند و یا خانواده هایی که فرزند کوچک دارند، کثیف شدن لباس ها در سفر است.

به هر حال گرما و سرما و حادثه های غیر منتظره، هر کدام به نحوی ممکن است باعث شود لباس های شما و یا فرزندانتان کثیف شوند و نیاز به شست و شو داشته باشند.

این ترس گاها باعث می شود افرادی که حساسیت بیشتری دارند، حجم بالایی لباس در سفر با خود حمل نمایند. البته واضح است که این امر سبب دشواری هایی نیز می شود. اما با رزرو هتل درویشی مشهد ، به دلیل وجود خشکشویی در هتل، نیازی نیست لباس های فراوانی با خود به همراه داشته باشید.

هتل درویشی مشهد دارای لاندری(خشکشویی) می باشد. در این مواقع شما میتوانید لباس مورد نظر خود و یا فرزندانتان را به خشکشویی هتل درویشی مشهد بسپارید و در مدت زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

از این رو با رزرو هتل درویشی مشهد نیازی نیست از ترس کثیف شدن لباس های خود و خانواده، البسه فراوان با خود حمل کنید، چرا که در صورت بروز این مشکل به سهولت این موضوع قابل حل شدن است.

اتاق مخصوص ماه عسل ویژه عروس و داماد در هتل درویشی مشهد

6)فاصله کوتاه تا مراکز تجاری و خرید

مزیت دیگر رزرو هتل درویشی مشهد ، دسترسی آسان به مراکز تجاری و خرید است.

لذت خرید در سفر بر کسی پوشیده نیست. اما گاهی مسافران به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از مرکزهای خرید، ممکن است خریدهای مناسبی نداشته باشند. البته فاصله طولانی محل اقامت با مرکز های تجاری و خرید هم گاهی آنها را از خرید منصرف می نماید.

اما با رزرو هتل درویشی مشهد ، شما این مشکل را نخواهید داشت، چرا که هتل 5 ستاره درویشی مشهد به مراکز تجاری و خرید دسترسی کامل دارد.

شما می توانید در کمتر از 5 دقیقه به وسیله خودرو به مراکز تجاری و خرید برسید. همچنین می توانید پس از خرید در همان فاصله زمانی کوتاه به هتل خود بازگردید.

7)کرایه اتومبیل بدون راننده

رزرو هتل درویشی مشهد امکان کرایه اتومبیل بدون راننده را به شما می دهد.

گاها به جهت فاصله های طولانی برخی از شهرها با مشهد مقدس، اغلب افراد تمایلی به استفاده از وسیله نقلیه شخصی در مسیر بین شهرها ندارند. چنین افرادی ترجیح می دهند از وسایل حمل و نقل همچون قطار، هواپیما و… استفاده نمایند.

اما بسیاری از این افراد با رسیدن به مقصد کمبود وسیله نقلیه شخصی را به شدت احساس می نمایند.

هتل درویشی مشهد برای این امر نیز تدبیری اندیشیده است. کرایه اتومبیل بدون راننده از دیگر مزیت های رزرو هتل درویشی مشهد است.

مهمانان عزیز می‌توانند، اتومبیل مورد نظرشان را برای مدت زمانی که نیاز دارند کرایه نمایند و به تفریح و یا امور کاری خود بپردازند.

با رزرو هتل درویشی مشهد ، شما می توانید با هر وسیله ای سفر کنید و در مقصد با کرایه اتومبیل بدون راننده، از وسیله نقلیه شخصی استفاده نمایید.

نمایی از اتاق هتل درویشی مشهد با دکوراسیون خاص

8)رستوران هتل درویشی مشهد

غذا و کیفیت آن همیشه مهم بوده است. اما در سفر اهمیت آن بالاتر می رود، چرا که در صورت بروز مسمومیت غذایی ممکن است لذت سفر از شما سلب شود. از این رو بسیار مهم است که در مورد غذا و کیفیت آن سخت گیری بیشتری داشته باشید.

با رزرو هتل درویشی مشهد ، از این جهت هیچ نگرانی نخواهید داشت. رستوران هتل 5 ستاره درویشی مشهد با آشپز های با تجربه ای که به خدمت گرفته است، بهترین و با کیفیت ترین غذاهای ایرانی و بین المللی را ارائه می دهد.

در هتل درویشی مشهد شما با منوی متفاوت و جذاب روبرو خواهید شد. شما می توانید با خاطری آسوده از کیفیت و مرغوبیت غذاها، هر غذایی را که میخواهید سفارش دهید. غذای شما در کمترین زمان ممکن برای شما سرو می شود.

9)پارکینگ هتل درویشی مشهد

چنانچه شما از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید با وسیله نقلیه شخصی سفر کنید، مسلما یکی از دغدغه ها و نگرانی های شما پارکینگ است.

اما جای نگرانی نیست. چرا که با رزرو هتل درویشی مشهد همان طور که شما در اقامتگاهی مجهز و با امکانات عالی استراحت می نمایید، وسیله نقلیه شما نیز در پارکینگ امن هتل درویشی خستگی راه را از تن بیرون میکند و شما را در ادامه سفر یاری خواهد داد.

تلفیقی از هنر و زیبایی در هتل درویشی مشهد

10)آتلیه هتل درویشی مشهد

از دیگر امکانات رزرو هتل درویشی مشهد ، وجود آتلیه در این هتل 5 ستاره است.

شاید به جرات بتوان گفت یکی از بزرگترین دستاوردهای بشر، اختراع دوربین عکاسی بوده است. مسلم است که گاهی انسان در موقعیتی قرار می گیرد که مشابه آن را دیگر تجربه نخواهد کرد.

بعضی از لحظات زندگی سرشار از شادی و شعف هستند، تا حدی که آرزو میکنیم زمان متوقف شود، اما چه می توان کرد که زمان در گذر است.

اما این امکان هست که لحظات خوب و ناب را ثبت کرد و هر بار با نگاه کردن به لحظات خوش ثبت شده، جانی تازه گرفت.

با رزرو هتل درویشی مشهد می توانید به کمک آتیه هتل و عکاسان حرفه ای آن، از لحظات ناب خود عکس های خاص و جذاب تهیه کنید.

این عکس ها می توانند خاطره اولین سفر مشترک، اولین سفر کاری، اولین سفر دوستانه و یا اولین سفر زیارتی شما باشند. لذا ارزش آن را دارند که با کیفیت و حرفه ای ثبت شوند.

مواردی که بیان شد تنها بخشی از امکاناتی بود که با رزرو هتل درویشی مشهد از آنها بهره مند می شوید.

امکانات دیگری مانند: آرایشگاه زنانه و مردانه با کادر مجرب، گیم نت، دستگاه واکس کفش، فروشگاه، اینترنت پر سرعت در لابی، کافی نت، کتابخانه، فروشگاه، سرویس حرم، صرافی و… نیز در لیست امکانات هتل وجود دارند.

اتاقی رمانتیک ویژه عروس و داماد در هتل درویشی مشهد

عکس های هتل درویشی مشهد

گاهی عکس های هتل ها که در اینترنت مشاهده می کنید، شما را به شدت اغوا می نمایند، اما زمانی که مراجعه می نمایید واقعیت امر با عکس ها مطابقت ندارند. اما در هتل 5 ستاره درویشی مشهد عکس های هتل که در اینترنت مشاهده می کنید، کاملا مطابق با واقع هستند.

شما این امکان را دارید که پیش از رزرو هتل درویشی مشهد ، عکس های هتل که از قسمت های مختلف گرفته شده اند را مشاهده نمایید.

عکس های هتل بیانگر دکوراسیون های خاص و جذاب اتاق های هتل هستند. هتل درویشی مشهد برای هر سلیقه ای دکوراسیون متفاوت ارائه داده است.

تلفن هتل درویشی مشهد

پاسخگویی 24 ساعته هتل درویشی مشهد این امکان را فراهم ساخته است که پیش از رزرو هتل درویشی مشهد ، از طریق تلفن هتل و با شماره 02191031931 با کادر متخصص هتل تماس بگیرید. همکاران ما با صبوری و بردباری سوالات و ابهامات ذهنی شما را برطرف خواهند نمود.

شما پس از صحبت با کادر هتل درویشی مشهد، با خاطری آسوده می توانید رزرو هتل درویشی مشهد را در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

تلفیقی از هنر و خلاقیت در معماری هتل درویشی مشهد

رزرو هتل درویشی مشهد جهت سفرهای کاری

با رزرو هتل درویشی مشهد استرسها و نگرانیهای سفر کاری را از خود دور نمایید.

گاها سفرهای کاری با تشویش و نگرانی هایی همراه است. نگرانی هایی مانند: مکان مناسب جهت استراحت شبانه، یافتن محیطی مناسب جهت برگزاری جلسات و مذاکرات و….

هتل درویشی مشهد این نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت. چرا که معماری هتل درویشی مشهد کاملا اصولی و منحصر به فرد است. در این هتل 5 ستاره، این امکان برای شما فراهم است که بدون کوچکترین اصوات مزاحم استراحت کنید و یا برنامه های کاری خود را مدیریت نمایید.

گاهی ممکن است جهت کار مورد نظرتان نیاز به مکانی برای مذاکره و صحبت داشته باشید. اگر تعداد همکاران شما محدود است، پیشنهاد هتل درویشی مشهد استفاده از کافی شاپ و یا لابی خاص هتل است.

کافی شاپ هتل درویشی مشهد نیز با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و… آماده میزبانی از شما و مهمانان شماست.

البته چنانچه تمایل داشته باشید و نوع جلسات کاری شما ایجاب کند، چایخانه سنتی هتل درویشی مشهد هم می تواند محیطی دنج و راحت برای صحبت های کاری شما باشد.

شما در این مکان نیز می توانید در مورد مسائل کاری خود بحث و گفت و گو داشته باشید.

اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قرار است با جمع کثیری از افراد ملاقات داشته باشید، بهتر است از سالن کنفرانس هتل درویشی مشهد استفاده نمایید.

سالن کنفرانس هتل درویشی مشهد دارای تالارهای دیپلمات و آینه کاری شده است.  سالن کنفرانس هتل 5 ستاره مشهد، مکانی آرام و راحت و البته مجهز است که برای سخنرانی و جلسات مهم کاری شما کاملا مناسب می باشد.

آدرس هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره درویشی مشهد واقع در خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

نمایی از اتاقی مبله و لوکس در هتل درویشی مشهد

قیمت هتل درویشی مشهد

رزرو هتل نیز از جمله هزینه هایی است که افراد با توجه به هزینه ای که پرداخت می نمایند، انتظار امکانات رفاهی مناسب و خدمات کافی را دارند.

هتل درویشی مشهد  این اطمینان را به شما می دهد که به نسبت هزینه ای که جهت رزرو هتل درویشی مشهد صرف میکنید، خدمات مناسب و کافی به شما ارائه خواهد شد.

البته هتل درویشی مشهد در جهت رفاه حال زائران عزیز در کنار خدمات عالی ارائه شده، تخفیف نیز در نظرگرفته است.

شما با رزرو هتل درویشی مشهد به صورت آنلاین میتوانید از تخفیف های در نظر گرفته شده نیز استفاده نمایید.

شما می توانید از طریق سایت یوتراورز نیز رزرو هتل درویشی مشهد را انجام دهید. این سایت تضمین قیمت نیز دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو هتل شما انجام می شود.

نظرات هتل

مسلما هر مجموعه ای برای بهتر شدن و البته خوب ماندن نیازمند بازخوردهای مثبت و منفی است. هتل 5 ستاره درویشی مشهد همیشه سعی در جهت بهتر شدن داشته و دارد.

هتل درویشی مشهد برای خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان نیازمند نظرات و پیشنهادات شما خوبان نیز هست.

چنانچه تجربه رزرو هتل درویشی مشهد و اقامت در این هتل 5 ستاره را داشته اید، خوشحال می شویم تجربه و نظرات خود را با عنوان نظرات هتل به اشتراک بگذارید.

در هتل درویشی مشهد، جمعی از افراد دانش آموخته و با تجربه در هتل داری گرد هم آمده اند تا این مجموعه بی نظیر شکل بگیرد. کادر متخصص و آموزش دیده هتل درویشی مشهد در تلاشند، تا خاطره ای به یاد ماندنی از اقامت در این هتل را به شما هدیه دهند.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱