معرفی هتل رز درویشی

رزرو هتل رز درویشی به عنوان یکی از لوکس ترین و مدرن ترین اقامتگاه های شهر مشهد روز به روز در حال افزایش می باشد. هتل رز درویشی مشهد از جدیدترین هتل های 4 ستاره بوده که از خانواده درویشی می باشد. این هتل مدرن به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب از اوایل مهرماه سال 99 به بهره برداری رسیده است. این هتل دارای 16 طبقه ساختمانی و 107 اتاق می باشد. اتاق های هتل رز درویشی دارای امکانات و خدمات متنوعی بوده، به همین منظور هزینه اقامت در این هتل با توجه به نوع اتاق رزرو شده متغیر خواهد بود. طراحی داخلی و معماری خارجی بی نظیر این هتل، تمامی مسافران و مهمانان را مجذوب خود کرده است. لابی این هتل با بهره مندی از مبل های سلطنتی و دیوارهای طلایی، از جذابیت غیرقابل توصیف برخوردار می باشد. نزدیکی هتل رز درویشی به حرم مطهر امام رضا (ع) از مهمترین مزیت ها و ویژگی های این اقامتگاه به شمار می رود.

هتل رز درویشی از واحد های بسیار شیک طراحی شده که مسافران می توانند بر اساس سلیقه و نوع انتظارات خود بهترین گزینه را برای رزرو در اولویت قرار دهند. این هتل با استخدام کادر حرفه ای و متعهد از بهترین خدمات برخوردار بوده و شما با اقامت در این هتل می توانید لذت یک سفر ناب و رویایی را تجربه نمایید. بدون تردید برای اینکه بتوان یک سفر زیارتی یا تفریحی به یاد ماندنی را تجربه کرد، بایستی در وهله اول به کیفیت خدمات و امکانات هتل رزرو شده توجه داشته باشید. چرا که بی کیفیت بودن امکانات اقامتگاه می تواند در کیفیت سفر شما تاثیر منفی داشته باشد. امروزه با توجه به افزایش تعداد سفرهای زیارتی و تفریحی به شهر مشهد، اقامتگاه ها و هتل های متعددی در سطح شهر مشهد راه اندازی شده اند.

هتل رز درویشی مشهد

رزرو هتل رز درویشی

بهترین زمان برای رزرو هتل رز درویشی چه زمانی است؟ به چه روش هایی می توان جهت رزرو اتاق در این هتل اقدام نمود؟ دلیل انتخاب هتل رز  درویشی برای اقامت در مشهد چیست؟ امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های آنلاین و اینترنتی بهترین گزینه برای رزرو هتل و اقامتگاه می باشد. در این روش می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت آنلاین و انجام بررسی های لازم، اتاق مدنظر را رزرو کنید. با توجه به اینکه هتل رز درویشی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین اقامتگاه های شهر مشهد می باشد به همین منظور احتمال پر شدن ظرفیت در برخی از ایام سال بالا است. به همین دلیل پیشنهاد می شود یک ماه الی یک هفته قبل از شروع سفرتان، جهت رزرو اتاق در این هتل اقدامات لازم را انجام دهید. در روش اینترنتی می توانید اطلاعاتی از نوع خدمات و امکانات ارائه شده در هتل رز درویشی را به دست آورید.

با رزرو هتل رز درویشی به صورت آنلاین می توانید از هزینه های اقامت به صورت دقیق کسب اطلاعات کنید. اقامت در این هتل مزیت های بسیاری را برای مسافران به دنبال خواهد داشت. چرا که با حضور در این هتل می توانند بدون نیاز به وسیله حمل و نقل و با چند دقیقه پیاده روی خود را به حرم مطهر امام رضا (ع) برسانند.  رزرو هتل رز درویشی در روزهای اخیر با توجه به کیفیت خدمات و موقعیت ایده آل در اولویت بسیاری از مسافران و زائران قرار گرفته است.

رزرو اقامتگاه رز درویشی

قیمت هتل رز درویشی

رزرو هتل رز درویشی بهترین گزینه در پیش روی مسافران می باشد، که با انتخاب آن می توانند سفری بسیار ناب و رویایی را تجربه کنند. همانطور که میدانید این هتل از اتاق های متنوع با امکانات متفاوتی طراحی شده است. به همین منظور هزینه اقامت در این هتل مبلغ ثابتی نبوده و براساس نوع خدمات ارائه شده متغیر می باشد. مسافران می توانند با توجه به انتظارات خود از اقامت در این هتل، بهترین اتاق را برای رزرو انتخاب کنند. در این راستا می توانند به صورت اینترنتی از هزینه اتاق های هتل رز درویشی اطلاعاتی به دست آورده و متناسب با بودجه خود جهت رزرو اتاق اقدام نمایند. توجه داشته باشید که هر یک از امکانات ارائه شده در هتل رز درویشی در هزینه اقامت تاثیر مستقیمی خواهد داشت. شما می توانید با انتخاب نوع خدمات و امکانات مدنظر هزینه های اقامت در این هتل را افزایش یا کاهش دهید.

در حین رزرو هتل رز درویشی بهتر است قبل از نهایی کردن رزرو خود، به نوع و کیفیت خدمات هر یک از اتاق ها و واحدهای این هتل دقت داشته باشید. برخی از واحدها به دلیل ویوی جذاب و برخورداری از بالکن به سمت منظره دیدنی شهر از هزینه های بالایی برخوردار هستند. در صورتی که همان واحد با همان امکانات، بدون ویو جذاب با هزینه های ارزان ارائه می شود. در این راستا شما می توانید براساس میل و علاقه خود بهترین گزینه از میان اتاق های مختلف هتل رز درویشی را در اولویت قرار دهید.

هزینه هتل رز درویشی

امکانات عمومی هتل رز درویشی

از جمله امکانات عمومی رزرو هتل رز درویشی می توان به واحدها و سوئیت های متنوع آن اشاره نمود. اتاق های این هتل با امکاناتی از جمله سیستم تهویه مطبوع، مبل های فوق العاده زیبا، ملزومات بهداشتی، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایشی و … از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد محسوب می شود. از مهمترین اتاق های هتل رز درویشی می توان به سوئیت های رضوان اشاره نمود. این سوئیت ها به صورت 2 تخته و 4 تخته بوده و امکانات سوئیت رضوان 4 تخته نسبت به 2 تخته لوکس تر و مدرن تر می باشد. یکی دیگر از اتاق های این هتل، سوئیت هانی مون بوده که در این اتاق می توانید از سونا خشک، وان جکوزی و تخت دبل نهایت لذت را ببرید.

از دیگر امکاناتی که در جلب توجه مسافران و افزایش رزرو هتل رز درویشی تاثیرگذار می باشد، می توان به رستوران فیروزه اشاره نمود. این رستوران همانطور که از نامش نیز پیداست از جذاب ترین قسمت های دیدنی این اقامتگاه می باشد. دیوارها و میز و صندلی های رستوران، طلایی و فیروزه ای بوده و این ترکیب رنگ آرامش بی نظیری را در محیط رستوران به وجود آورده است. هم چنین در رستوران فیروزه می توانید از منوی غذایی متنوع بین المللی بهره مند شده و لذیذ ترین غذاهای ایرانی، دریایی، عربی و … را میل کنید.

امکانات ویژه هتل رز درویشی: رزرو هتل رز درویشی

بهره مندی از امکانات ویژه با رزرو هتل رز درویشی مشهد امکان پذیر می باشد. از جمله خدمات مدرن این اقامتگاه می توان به اینترنت در لابی، کافی شاپ فضای باز، پارکینگ اختصاصی، لاندری، اینترنت وایرلس، خدمات باربری، خدمات خانه داری، پذیرش 24 ساعته، چاپخانه سنتی و … اشاره نمود. اتاق های این هتل از امکاناتی نظیر بالکن، یخچال، مبلمان، تلویزیون، برخوردار می باشد.  با توجه به تمامی امکانات هتل رز درویشی، اقامت در این هتل برای مسافران و زائران از مزایای بسیاری برخوردار خواهد بود. به جرات می توان گفت هر نرخ قیمت برای اقامت در هتل رز درویشی ارزشش را دارد. چرا که در برخی دیگر از اقامتگاه ها با کمترین خدمات، بیشترین هزینه را از مسافران دریافت می کنند.

پشتیبانی 24 ساعته برای پاسخگویی به خدمات رزرو هتل رز درویشی، این امکان را به مخاطبان می دهد که به صورت 24 ساعته جهت رزرو اتاق در این هتل اقدام کنند. روف گاردن این هتل با وجود رستوران فیروزه، محیطی بسیار جذاب و رویایی را در اختیار مسافران قرار می دهد. شما با حضور در این مکان می توانید در کافی شاپ آن از عطر و طعم لذیذ قهوه نهایت لذت را تجربه کنید. در حالت کلی می توان گفت هتل رز درویشی خدمات بسیار با کیفیتی را ارائه می دهد که در مقایسه با قیمت منصفانه می باشد.

رزرو هتل رز درویشی مشهد

بهترین زمان رزرو اقامتگاه رز درویشی

فاصله هتل رز درویشی با مراکز مهم شهر

یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل رز درویشی برای رزرو و اقامت، فاصله بسیار نزدیک با اماکن مهم شهر مشهد می باشد. از مکان های نزدیک به هتل رز درویشی می توان به ایستگاه قطار شهری، ایستگاه اتوبوس، بیمارستان موسی بن جعفر، بازارهای 17 شهریور و حرم مطهر امام رضا(ع) و … اشاره نمود. هتل رز درویشی در خیابان امام رضا، بین امام رضا 1 و 3 واقع شده است که همجوار رستوران های لوکس و تشریفاتی شهر مشهد می باشد. هم چنین هتل 4 ستاره رز درویشی به مکان های تاریخی از جمله حمام مهدی قلی بیگ، مسجد هفتاد و دو تن، بازار رضا، بازار سرشور و … نزدیک است. در نتیجه با اقامت در این هتل می توانید در کوتاهترین مدت زمان خود را به مکان های دیدنی و بازارهای قدیمی شهر مشهد برسانید.

هتل رز درویشی به دلیل موقعیت مکانی با هیچ هتل 4 ستاره دیگری قابل قیاس نمی باشد. این هتل از نظر معماری داخلی و خارجی و نوساز بودن هیچ رقیبی نداشته و به عنوان محبوب ترین و بهترین اقامتگاه شهر مشهد شناخته شده است.

تلفن هتل رز درویشی: رزرو هتل رز درویشی

همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم برای رزرو هتل رز درویشی می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. سامانه رزرواسیون ماهانیوم یکی از معتبرترین وب سایت های خدماتی می باشد. مسافران می توانند جهت رزرو اتاق در هتل رز درویشی از ایت سامانه اقدام کنند. هم چنین می توانند از طریق این وب سایت، عکس هتل رز درویشی از ویوهای مختلف را مشاهده کنند. در این راستا به نوع امکانات و خدمات ارائه شده در آن پی می برند. مخاطبانی که قصد اقامت در این هتل 4 ستاره لوکس را دارند، می توانند با برقراری تماس با شماره تلفن 021921031931 از نوع خدمات و نحوه رزرو اتاق در هتل رز درویشی اطلاعاتی دقیق به دست آورند. پشتیبانی هتل رز درویشی به صورت شبانه روزی در حال رسیدگی به سوالات مخاطبان می باشد. شما با دریافت راهنمایی های لازم می توانید در اسرع وقت رزرو خود را نهایی کنید.

شما می توانید قبل از رزرو هتل رز درویشی به بخش ثبت نظرات مراجعه کنید. با بررسی نظرات ثبت شده به رضایتمندی مسافران و زائران نسبت به این هتل پی ببرید. در هتل مجلل رز درویشی مجموعه ای کامل از امکانات و خدمات مدرن مهیا است. شما با اقامت در این مجموعه نهایت آرامش را در کنار ظاهری لوکس تجربه خواهید کرد.

تلفن هتل رز درویشی

آدرس هتل رزو درویشی

هتل رز درویشی در خیابان امام رضا واقع بوده و یکی از نوسازترین اقامتگاه های شهر مشهد می باشد. اقامت در این هتل زیبای مشهد، سفری بسیار ناب و رویایی را برای مخاطبان به ارمغان خواهد آورد. با رزرو اتاق در هتل رز درویشی نیازی به اجاره ماشین نخواهید داشت. چرا که در موقعیت مکانی بسیار ایده آل قرار خواهید گرفت که به تمامی مکان های دیدنی مشهد نزدیک خواهید بود.

با توجه به محبوبیت این هتل در میان مخاطبان و مسافران، بهتر است رزرو اتاق در هتل رز درویشی را به تاخیر نینداخته و در اسرع وقت جهت رزرو اقدام کنید. چرا که ممکن است در زمان سفرتان با پر بودن ظرفیت مواجه شده و فرصت اقامت در این هتل رویایی را از دست بدهید. در ایام تعطیلی به خصوص عید نوروز و فصل تابستان انبوهی از مسافران این هتل را در اولویت رزرو قرار می دهند. به همین منظور در صورتی که در این ایام از سال به مشهد سفر خواهید داشت، روزها قبل از شروع سفر رزرو خود را نهایی کنید.

قوانین هتل رز درویشی

هزینه رزرو هتل رز درویشی برای کودکان زیر 3 سال رایگان بوده و بالای 5 سال به صورت کامل محاسبه می شود. ساعت تحویل اتاق در این هتل ساعت 14 و ساعت تخلیه 12 ظهر می باشد. در صورت بومی بودن پذیرش آقا و خانم با ارائه کارت شناسایی امکان پذیر بوده و از پذیرش صیغه نامه معذور می باشد. بدون ارائه کارت شناسایی پذیرش از سوی هتل انجام نمی شود. هرگونه خسارتی که به اتاق یا اموال هتل وارد گردد، جریمه ای به دنبال خواهد داشت. هم چنین پذیرش اتباع خارجی با ارائه مهر ویزای ورود به ایران امکان پذیر می باشد. قوانین کنسلی هتل به اینگونه است که تا 4 روز قبل از ورود به هتل اگر کنسلی انجام شود، جریمه ای نخواهد داشت. اما در صورت کنسلی تا 0 روز قبل از ورود به هتل شامل 100 درصد جریمه  از نرخ یک شب اقامت می باشد.

اتاق هتل رز درویش مشهد

قوانین هتل رز درویشی

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱