معرفی هتل رضوان

بهترین زمان برای رزرو هتل رضوان مشهد کی می باشد؟ برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی آیا می توان روی هتل رضوان حساب کرد؟ قیمت هتل رضوان و اقامت در این هتل چقدر می باشد؟ هتل رضوان یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد بوده و در یک ساختمان 5 طبقه با طراحی بسیار لوکس از مهمانان و مسافران استقبال می کند. هتل رضوان در تیرماه سال 1400 با 100 باب اتاق و آپارتمان به بهره برداری رسیده و در حال حاضر از محبوب ترین اقامتگاه های شهر مشهد محسوب می شود. هتل رضوان با توجه به نوساخت بودن، از معماری داخلی و خارجی بسیار چشم نوازی برخوردار می باشد. طراحی اتاق ها و آپارتمان های این هتل بسیار جذاب و مدرن بوده و هر بیننده ای را مجذوب خود می سازد. اتاق های هتل رضوان با چشم انداز به حرم مطهر امام رضا(ع) بسیار دلباز بوده و از امکانات عالی بهره مند می باشند.

رزرو هتل رضوان در میان هتل های مشابه در اولویت انتخاب مسافران و زائران قرار گرفته است. هتل رضوان با امکانات به روز و پیشرفته سعی بر آن دارد، بهترین خدمات را در اختیار مسافران قرار دهد. بدون تردید انتخاب این هتل 3 ستاره در مقایسه با هتل های دیگر شهر مشهد، بهترین لحظات را در طول سفر زیارتی و تفریحی برای مهمانان به ارمغان خواهد آورد. از مهمترین مزیت های اقامت در این هتل می توان به موقعیت مکانی عالی آن اشاره نمود. هتل رضوان با فاصله بسیار کوتاه از حرم مطهر قرار گرفته و با اقامت در این هتل می توان بدون نیاز به وسیله نقلیه در چند دقیقه پیاده روی خود را به حرم رساند.

هتل رضوان مشهد

رزرو هتل رضوان مشهد

هتل رضوان مشهد

رزرو هتل رضوان

برای رزرو هتل رضوان روش های مختلفی را پیش روی خواهید داشت. یکی از بهترین روش های رزرو اتاق در این هتل، اقدام از سامانه ماهانیوم می باشد. این سامانه با بهره مندی از خدمات نوین، بهترین امکانات را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. شما می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی فرصت رزرو اتاق در این هتل 3 ستاره لوکس را داشته باشید. در این روش بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با چند کلیک می توانید عکس هتل رضوان، خدمات ارائه شده در اتاق، عکس های رستوران و منوی غذایی ارائه شده در آن و … را مشاهده و بررسی نمایید. هم چنین در این روش می توانید از هزینه های اقامت در هتل رضوان اطلاعاتی دقیق و به روز به دست آورید.

هتل رضوان یکی از نوسازترین هتل های 3 ستاره مشهد بوده و با وجود اینکه هنوز در این زمینه نو پا میباشد، اما با مدیریت بسیار حرفه ای از خدمات با کیفیتی برخوردار می باشد. مسافرانی که قصد اقامت در این هتل را دارند می توانند برای مطمئن شدن از کیفیت امکانات ارائه شده به بخش نظرات هتل مراجعه کنند. در این بخش با بررسی نظرات ثبت شده می توان به نوع خدمات ارائه شده و کیفیت امکانات پی برده و با اطمینان رزرو خود را نهایی کنند. شما می توانید برای اقامت در این هتل با شماره تلفن هتل رضوان تماس برقرار نموده و پس از دریافت پاسخ سوالات خود، رزرو خود را نهایی کنید. هم چنین می توانید با پشتیبانی سامانه ماهانیوم از نوع خدمات این هتل اطلاعاتی کسب کنید به این منظور بایستی با شماره 021921031931 تماس برقرار کنید.

رزرو اتاق هتل رضوان

بهترین زمان برای رزرو هتل رضوان

برای رزرو هتل رضوان بهتر است قبل از شروع سفر به شهر مشهد، اقدامات لازم را انجام دهید. برای مثال اگر در فصل بهار تا تابستان قصد سفر به این شهر مقدس را دارید، پس بهتر است چند هفته قبل از سفرتان اتاق مدنظر در این هتل لوکس را رزرو کنید. چرا که در نیمه اول سال به دلیل شرایط اقلیمی مناسب و تعطیلات بسیار، مسافران زیادی خواهان سفر زیارتی و تفریحی به این شهر هستند. به همین منظور امکان پر شدن ظرفیت و نبودن اتاق خالی در زمان سفر شما وجود دارد. در نتیجه با رزرو اتاق در اسرع وقت می توانید فرصت اقامت در این هتل مدرن و نوساخت را برای خود و خانواده تان مهیا کنید.

هتل رضوان از مزایای متعددی برخوردار بوده و مسافران بسیاری با هدف بهره مندی از این مزایا علاقه مند رزرو اتاق در هتل رضوان هستند. از جمله مزیت های اقامت در این هتل می توان به موقعیت مکانی عالی، ویو بسیار جذاب و رو به حرم مطهر، اتاق های لوکس و دلنشین، دسترسی راحت به مرکز شهر، تجربه یک سفر آرام بخش و … اشاره نمود. هتل رضوان بر اساس به روز ترین استانداردهای هتل سازی در جهان طراحی شده و خدماتی مطابق با استانداردهای روز هتل داری را در برگرفته است. به همین منظور در یک کلام می توان گفت این هتل 3 ستاره یکی از مجلل ترین و به روزترین اقامتگاه های طراحی شده در شهر مشهد می باشد.

هزینه هتل رضوان

هزینه رزرو هتل رضوان

رزرو هتل رضوان برای مسافرانی که به دنبال یک اقامتگاه تمیز و نو ساخت هستند، بهترین گزینه به شمار می رود. این هتل از نظر شرایط بهداشتی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار گرفته و به عنوان جدیدترین هتل مشهد از تقاضای بسیار بالایی برای اقامت برخوردار می باشد. خدماتی که در این هتل 3 ستاره ارائه می شود، خدماتی در حد یک هتل 5 ستاره بوده و این مورد سبب افزایش رضایت مسافران و مهمانان شده است. این هتل با بهره مندی از متدهای جدید هتلداری، توانسته است در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از فعالیت خود در لیست بهترین هتل های شهر مشهد قرار بگیرد. بدون تردید شما نیز با یک بار اقامت در این هتل لوکس، یک سفر بسیار رویایی و تکرار نشدنی را تجربه خواهید کرد.

هزینه رزرو هتل رضوان با توجه به نوع خدماتی که قصد بهره مندی از آنها را دارید، متغیر می باشد. برای مثال هزینه اقامت در اتاق دو خوابه این هتل نسبت به اتاق سه خوابه آن ارزان تر خواهد بود. هم چنین در صورت استفاده از دیگر امکانات هتل، از جمله صرف ناهار و شام در هزینه نهایی اقامتتان تاثیرگذار خواهد بود. به همین منظور مسافران می توانند بر اساس مقدار بودجه ای که در اختیار دارند، از امکانات متنوع هتل رضوان بهره مند شوند.

خدمات هتل رضوان

امکانات و خدمات هتل رضوان

با رزرو هتل رضوان مشهد می توانید از امکانات به روز و مدرن این هتل 3 ستاره بهره مند شوید. بدون تردید می توان گفت اقامت در یک هتل لوکس و شیک، تاثیر بسزایی را در کیفیت سفرتان به دنبال خواهد داشت. برای مثال در صورتی که اقامت در یک هتل بی کیفیت و قدیم ساخت را در اولویت قرار دهید، در این صورت آرامش کافی برای ادامه سفر را نخواهید داشت. در حالی که با انتخاب یک هتل 3 ستاره و نوساز با به روز ترین امکانات و خدمات، شما را برای ادامه سفر به وجد خواهد آورد. به همنی منظور پیشنهاد می شود برای اینکه یک سفر رویایی و به یاد ماندنی برای خود و خانواده تان به ارمغان آورید، حتما رزرو هتل رضوان از در اولویت قرار دهید.

هتل رضوان دارای 100 باب اتاق با امکانات متنوع می باشد. مسافران می توانند بر اساس نیاز و انتظاراتی که دارند بهترین گزینه را در اولویت قرار دهند. هم چنین امکان درخواست تخت اضافه در برخی از اتاق های این وجود دارد. اتاق های دو تخته دبل با ظرفیت دو نفره، اتاق های سه تخته با ظرفیت 3 نفره، اتاق های چهار تخته اکونومی برای ظرفیت 4 نفره، اتاق های دو تخته دبل، آپارتمان های یک خوابه برای 4 نفر و … از جمله تنوع اتاق های هتل رضوان محسوب می شوند. اگر به صورت دسته جمعی و خانوادگی قصد سفر و اقامت در این هتل لوکس را دارید، بهتر است آپارتمان های تک خوابه این هتل را در اولویت قرار دهید. فضای مناسب این آپارتمان ها برای پذیرایی از خانواده ها نسبت به دیگر گزینه ها بهتر می باشد.

امکانات هتل رضوان

امکانات ویژه هتل رضوان

هتل 3 ستاره رضوان دارای دو رستوران با نام های آنتاریوم و لیلیوم بوده که در طبقات اول و منفی 2 قرار دارند. این رستوران ها با سرو لذیذترین غذاهای ایرانی و بین المللی از مسافران و مهمانان پذیرایی می کنند. صرف غذا در رستوران های هتل رضوان به صورت بوفه آزاد انتخابی بوده و نرخ بهره مندی از بوفه آزاد بسیار منصفانه محاسبه می گردد. از سایر امکانات هتل رضوان می توان به کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، صندوق امانات، پارکینگ روباز، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفای حریق، آسانسور، رمپ، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، فضای سبز و … اشاره نمود.

از امکانات اتاق های هتل رضوان می توان تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، وسایل بهداشتی، حمام، مبلمان، سشوار، تلفن و … را نام برد. شما می توانید با اقامت در هتل رضوان، ساعاتی را در فضای دنج و آرام کافی شاپ سپری کنید. در این مجموعه با پخش آهنگ های ملایم می توانید خودتان را به سرو یک نوشیدنی گرم یا سرد دعوت کنید.

فاصله هتل رضوان  تا مراکز دیدنی شهر مشهد

رزرو هتل رضوان مشهد برای مسافرانی که قصد گردش و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی شهر مشهد را دارند، بهترین انتخاب به شمار می رود. هتل نوساز رضوان با فاصله بسیار کوتاه به اماکن دیدنی و مراکز تجاری شهر مشهد از موقعیت مکانی بسیار ایده آلی برخوردار می باشد. هتل رضوان دسترسی بسیار راحت به باغ موزه نادری، مجتمع تجاری امید، بازارچه سنتی خیابان شیرازی، مجتمع تجاری نگین، بازار بزرگ مرکزی و حرم مطهر امام رضا دارد. نزدیک بوده به ایستگاه بی آر تی از این هتل، سبب شده است که مسافران بدون دغدغه به تمامی نقاط از شهر دسترسی داشته باشند. هتل رضوان مشهد تنها 4 دقیقه فاصله با حرم مطهر داشته و این موضوع یکی از مهمترین فاکتورهای مسافران برای انتخاب این هتل برای اقامت می باشد. با رزرو هتل رضوان می توانید با پیاده روی و بدون نیاز به وسیله نقلیه در سطح شهر مشهد جابجا شوید.

با توجه به اینکه مسافران ساعاتی از روز را برای گشت و گذار در سطح شهر و بازدید از مراکز دیدنی مشهد سپری می کنند. نزدیک بودن این هتل به حرم این مزیت را به وجود می آورد که در ساعات دیر وقت  نیز فرصت حضور در حرم مطهر امام رضا را داشته باشند. در صورتی که دور بودن هتل از حرم، این امکان را از مسافران و مهمانان سلب می کند.

آدرس هتل رضوان

رزرو هتل رضوان مشهد در خیابان شیرازی، شیرازی 5 قرار گرفته است. مسافران می توانند برای رزرو هتل رضوان آدرس دقیق آن را روی نقشه سایت ماهانیوم مشاهده کنند. هتل رضوان تا فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد 25 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 10 دقیقه فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس و مترو نیز در فاصله 2 کیلومتری از هتل قرار گرفته اند. هم چنین تاکسی های اینترنتی نیز مداوم در این مسیر در حال تردد می باشند. به همین منظور دسترسی به تمامی نقاط شهر مشهد برای مهمانان آسان خواهد بود. شما می توانید با رزرو هتل رضوان و اقامت در آن در کمترین مدت زمان خود را به جاهای دیدنی مشهد از جمله کوهسنگی و پارک ملت برسانید. هتل رضوان تنها 30 کیلومتر با مجموعه گردشگری چالیدره و موج های خروشان فاصله دارد.

موقعیت مکانی هتل رضوان یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای رزرو هتل رضوان به شمار می رود. شما با اقامت در این هتل می توانید از امکانات بی نظیری برخوردار شوید. با توجه به تمامی این مزیت ها و خدمات به روز و با کیفیت، اقامت در این هتل ارزش هر گونه هزینه ای را به دنبال خواهد داشت. هتل رضوان 3 ستاره با امکانات لوکس، قیمت بسیار منصفانه ای را برای زائران و مسافران در نظر گرفته است. در نتیجه رزرو اتاق در این هتل، سرشار از منفعت و مزیت برای مسافران می باشد.

قوانین هتل رضوان

برای رزرو هتل رضوان بهتر است از قوانین و مقررات حاکم در این هتل مطلع شوید. پذیرش مسافر بدون ارائه مدرک شناسایی معتبر امکان پذیر نمی باشد. به همین منظور اصل شناسنامه و کارت ملی شرط اولیه برای پذیرش مسافران می باشد. برای پذیرش مهمانان خارجی نیاز به داشتن ویزای معتبر با تاریخ اعتبار و انقضاء می باشد. در زمان ترک اتاق، پرسنل های هتل تمامی اموال مربوط به اتاق را بررسی می کنند در صورت وارد شدن هرگونه خسارت به اتاق جریمه ای را بایستی متقبل شوید. ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت ترک 12 ظهر می باشد. در صورتی که مهمان قبل از ساعت 14 وارد هتل شود، هیچ تضمینی برای تحویل اتاق قبل از ساعت 14 وجود ندارد. برای کودکان بالای 6 سال، هزینه به صورت کامل دریافت می شود.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱