توضیحاتی درباره رزرو هتل سلام مشهد

رزرو هتل چهار ستاره سلام مشهد که در فاصله ۲ کیلومتری از حرم مطهر رضوی در زمینی به مساحت ۳۶۵۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان ۱۳ طبقه هتل دارای زیربنایی معادل ۱۱۰۰۰ متر مربع است و در مجموع با ۶۸ واحد اقامتی در قالب اتاق، سوئیت و آپارتمان میزبان زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان می باشد.

این هتل چهار ستاره با استانداردهای ایرانگردی و جهانگردی مطابق بوده و به دلیل قرارگیری در خیابان پاسداران تا حرم مطهر دو کیلومتر فاصله دارد و بدین جهت دسترسی راحتی برای زائران به ارمغان می آورد. همچنین این هتل به دلیل دسترسی آسان به مرکز شهر و جاذبه های دیدنی شهر مشهد یکی از گزینه های مناسب برای اقامت مخصوصا به همراه خانواده به شمار می رود. لازم به ذکر است به منظور افزایش رضایتمندی مهمانان، تمامی بخش ها در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته و با امکانات بهتری مجهز گردیده است.

توضیحاتی درباره رزرو اتاق‌های هتل سلام مشهد

خدمات مطلوب از ویژگی های رزرو هتل سلام است ؛ از جمله مهمترین امکانات و خدمات رفاهی آن می توان اشاره کرد به تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، یخچال، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خدمات بیدار باش، اینترنت بی سیم (امکان خرید اینترنت پر سرعت برای امور اداری و تجاری وجود دارد).

نمازخانه، لاندری، کافی نت، تاکسی سرویس، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ. اتاق های یک تخته در طبقات اول تا نهم هتل قرار دارند و این اتاق ها امکان پذیرش نفر اضافه ندارند. اتاق دو تخته دوبل دارای تخت دو نفره بوده و در طبقات اول تا نهم قرار گرفته اند، با این تفاوت که در این اتاق ها ظرفیت نفر اضافه وجود دارد و کاناپه تختشو ارائه می شود.

اتاق دو تخته توئین نیز دارای دو تختخواب تکنفره بوده و دارای ظرفیت یک نفر اضافه هستند. اتاق دو تخته رویال از نظر امکانات با سایر اتاق های دو نفره متفاوت و تکمیل تر هستند. سوئیت دو نفره دارای یک اتاق خواب، سالن نشیمن و آشپزخانه هستند، همچنین شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تکنفره با ظرفیت نفر اضافه کاناپه تخت شو هستند. سوئیت دوخوابه رویال با دو اتاق خواب دارای ظرفیت چهار نفره است و امکان پذیرش نفر اضافه وجود ندارد. سوئیت دو خوابه چهار نفره نیز دارای امکاناتی مانند آپارتمان های رویال بوده و ظرفیت یک نفر اضافه در این سوئیت ها امکان پذیر است.

لابی هتل سلام

 

امکانات اتاق‌ های هتل

در همه اتاق‌ها و لابی رزرو هتل سلام مشهد امکان استفاده از اینترنت برای همه مسافران فراهم است. البته دسترسی به اینترنت در لابی با محدودیت‌هایی همراه است. استفاده از اینترنت تا محدود در لابی هتل رایگان است. اگر بخواهید در لابی هتل از اینترنت بیشتری استفاده کنید باید هزینه اضافه تر بپردازید. هم‌چنین در همه اتاق های این هتل 4 ستاره امکانات زیر وجود دارد.

1 – قفل در

2 – سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی مرکزی

3 – سیستم تهویه مطبوع

4 – سیستم اطفاء حریق

خوب است بدانید که تمام رزرو اتاق‌های هتل سلام مشهد تلویزیون ال ای دی ( LED) ، یخچال و تلفن دارند. در همه اتاق‌های این هتل میز آرایش، کمد لباس، مبلمان راحتی، پاور سوئیچ و آباژور وجود دارد. تمام اتاق‌ های این هتل به سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز هستند. در همه اتاق‌های این هتل حوله و دمپایی نو موجود می‌باشد. در همه اتاق‌ های این هتل لوازم بهداشتی یکبار مصرف و سشوار موجود است.

در حمام همه اتاق‌های این هتل شامپو ، صابون، مسواک، خمیردندان و دستمال کاغذی موجود است. ضمنا در همه اتاق‌های این هتل صندوق امانات رایگان وجود دارد. همچنین امکان شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در همه اتاق‌های هتل برای همه مسافران فراهم شده است. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست مسافران نگران تمام شدن شارژ موبایل یا لپ تاپ خودشان باشند.

در همه اتاق‌ های هتل سلام مشهد دستگاه پخش فیلم وجود دارد. در نتیجه همه مسافران می‌توانند در اتاق‌هایشان فیلم ببینند و از تماشای آن لذت ببرند. ضمنا همه اتاق‌های این هتل شیک و تمیز است و دکوراسیون زیبایی دارد.

به این نکته توجه کنید که در هیچ‌کدام از اتاق‌های هتل سلام مشهد میز تحریر، رخت آویز و چای ساز وجود ندارد. هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل بالکن، آشپزخانه ندارند. مسافران نمی‌توانند در اتاق های هتل آشپزی کنند. زیرا آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است. بنابراین همه مسافران می‌توانند در رستوران هتل هر غذایی که دوست دارند را سفارش دهند و همان‌جا میل کنند. ذکر این نکته ضروری است که اگر مسافران بخواهند در اتاق خود از میز مینی بار استفاده کنند باید هزینه اضافه تر بپردازند. ضمنا امکان خواندن روزنامه به صورت رایگان برای مسافران در همه اتاق‌ها فراهم شده است.

 

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی جهت رزرو هتل سلام مشهد

امکانات رفاهی رزرو هتل سلام مشهد عبارتند از : نمازخانه، رستوران و کافی شاپ. خوب است بدانید که این هتل برای مواقع ضروری آسانسور، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی دارد.

برای رزرو هتل سلام مشهد اتاق مخصوص نگهداری چمدان هم دارد. همه مسافران می‌توانند چمدان‌هایشان را در این اتاق بگذارند. بدین ترتیب دیگر لازم نیست آن‌ها نگران گم شدن چمدان‌هایشان باشند. اما به این نکته توجه کنید که نگهداری و سرویس دهی به معلولین در این هتل انجام می‌شود. لابی این هتل 50 نفر ظرفیت دارد. لابی این هتل دارای تلویزیون ال ای دی (LED) و مبلمان لاکچری می‌باشد. بنابراین تعدادی از مسافران می‌توانند در لابی این هتل به تماشای تلویزیون مشغول شوند. لابی این هتل به سیستم اعلام حریق مجهز شده است. لابی این هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. بعضی از طبقات این هتل سرویس بهداشتی ایرانی دارد.

خوب است بدانید که اگر مسافران تمایل داشته باشند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از پذیرش این هتل تاکسی بگیرند و با تاکسی به زیارت حرم امام رضا (ع)، خرید و گردش بروند و برگردند. چنانچه مسافران از تاکسی سرویس این هتل استفاده نمایند باید هزینه بپردازند.

خدمات رزرو هتل سلام مشهد عبارتند از: روم سرویس، خرید بلیط، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات اتو، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر. این هتل برای مسافران ویژه خود خدمات سی آی پی(CIP) در نظر گرفته است. اگر مسافران بخواهند در اتاق خودشان چای بخورند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.

برای رزرو هتل سلام مشهد از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و برایتان اقامتی خاطره انگیز مهیا می شود، مطمئن باشید یکی از اهداف اصلی Salam Hotel فراهم کردن اقامتی امن همراه با آرامش و ارائه خدمات مناسب است. از امکانات عمومی این هتل می توان به سرویس رایگان رفت و آمد به حرم، آلاچیق های زیبا، رستوران و کافی شاپ و تاکسی سرویس اشاره کرد. در صورت رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده به صورت ۲۴ ساعته در قسمت پذیرش آماده استقبال از میهمانان گرامی داخل و خارج از کشور است. امکاناتی مانند مجموعه آبی بسیار مجهز در این هتل دایر است و برایتان اقامتی خاطره انگیز مهیا می کند، برخی از این امکانات عبارتند از استخر، سالن بیلیارد، جکوزی، سونا، فضای سبز. همچنین امکانات تفریحی و رفاهی ارائه شده در این هتل تاثیر زیادی بر میزان رضایت مسافران دارد.

کافی شاپ هتل به صورت ۲۴ ساعته با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای لذیذ پذیرای میهمانان است. به علاوه کافی شاپ امکان روم سرویس ۲۴ ساعته را نیز دارد.

اتاق هتل سلام مشهد

رزرو هتل سلام مشهد

بهتر است مسافران قبل از رزرو اتاق در هتل سلام مشهد درباره هزینه میز مینی بار از مسئول پذیرش سؤال کنند.

پیشنهاد می‌شود همه مسافران پیش از رزرو هتل سلام مشهد از قیمت دقیق اتاق‌ها اطمینان حاصل کنند. زیرا قیمت اتاق‌های این هتل در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

خوب است بدانید که تعداد زیادی از مسافران رزرو هتل سلام مشهد بازیگران و ورزشکاران معروف بوده اند. این افراد برای مدتی در این هتل اقامت داشته اند.

همه مسافران می‌توانند به صورت آنلاین وارد سایت رزرو هتل سلام مشهد در ماهانیوم شوند و عکس‌های هتل سلام مشهد را که در قسمت‌های مختلف این وب سایت موجود می‌باشد به طور کامل مشاهده نمایند.

رستوران هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد دارای سه رستوران است؛ رستوران ارکیده که گنجایش پذیرایی از ۲۵۰ نفر را با انواع غذای سنتی و فرنگی دارد. رستوران کاج میزبان مسافران هتل برای وعده صبحانه است، همچنین این رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر امکان میزبانی از میهمانی های خصوصی را در ایام خاص دارد. برای آن دسته از مسافرانی که صرف غذا در فضایی باز را ترجیح می دهند، رستوران فضای باز ارکیده گزینه خوبی است. این رستوران در فصولی از سال که هوا مناسب است پذیرای میهمانان می باشد.

هتل سلام دارای چندین رستوران است که عبارتند از رستوران ارکیده واقع در طبقه همکف با ۲۰۰ نفر ظرفیت برای وعده های ناهار و شام است. رستوران کاج با ظرفیت ۱۲۰ نفری مختص صبحانه بوده و در طبقه اول واقع شده است. رستوران تابستانی در محوطه هتل قرار دارد و با ظرفیت ۲۵۰ نفری در وعده های ناهار و شام خدمات ارائه می دهد. کافی شاپ موجود در هتل نیز برای صرف نوشیدنی های سرد و گرم مناسب است و این کافی شاپ در طبقه همکف واقع شده و به صورت ۲۴ ساعته قابل دسترس است.

آدرس هتل سلام مشهد

آدرس هتل: مشهد – خيابان پاسداران – نبش پاسداران ۶

تلفن رزرو هتل سلام مشهد

شماره تلفن رزرو هتل سلام مشهد 91031931- 021 است.

استخر هتل سلام

نظرات رزرو هتل سلام مشهد

برای اینکه شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید ما تعدادی از نظرات مهمانان محترمی را که در این هتل اقامت داشته اند در زیر آورده ایم تا رزرو هتل سلام مشهد را مقایسه و بررسی و سپس از سامانه رزرواسیون سراسری ماهانیوم رزرو فرمایید .

  • تمیز بودن و تکمیل بودن امکانات اتاق ها پرسنل مودب ،فضای آرام اتاق نسبتا بزرگ
  • اینترنت رایگان وصل نمیشد .ما دو روز اقامت داشتیم صبحانه یکی از روز ها خیلی خوب بود یکی از روز ها متوسط بود.
  • برخورد خوب پرسنل ، غذای رستوران ، عالی بهداشت متوسط به بالا ، صبحانه هتل عالی ، فضای داخلی هتل خیلی مناسب
  • فضای اطاقها بزرگ و پر نور بود.سرویسهای بهداشتی خوب بودند سرویس به حرم منظم و خوب بود.در کل هتل خوبی بود و آرامش خوبی داشت.
  • سر در ورودی هتل خیلی سطح پایین است و به دو ستاره میخورد.
  • قیمت رستوران و غذاها بالا بود .
  • فضای صبحانه کمی خفه است چون سقف آن کوتاه بود ولی تنوع صبحانه نسبتا خوب بود.
  • ظاهرا پرسنل خیلی براشون مهم نبود مسافر راضی باشد یا نباشد.
  • اتاق دو تخته رزرو شده بود ولی ۴ تخته تحویل دادن که بسیار راحت بود.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱