تجربه سفری رویایی با رزرو هتل لیان مشهد

رزرو هتل لیان مشهد انتخابی هوشمندانه برای گذراندن روزهایی بدون دغدغه و نگرانی است.

شما با رزرو هتل لیان مشهد ، امنیت و آرامش را در سفر برای خود و خانواده خود تضمین خواهید کرد. هتل 4 ستاره لیان مشهد دارای کلیه امکانات رفاهی و خدماتی است. همین طور کادری متخصص و آموزش دیده، در کلیه ساعات شبانه روز به شما و نیازهای شما پاسخ خواهند داد.

هتل لیان مشهد هتلی نوساز است که با معماری مدرن ساخته شده است. این هتل مجلل 4 ستاره در سال 1400 افتتاح شده است. هتل لیان  دارای 6 طبقه و دارای 126 باب اتاق مبله و مجهز است.

کلیه امکانات رفاهی  مورد نیاز در اتاق ها فراهم است و نظافت اتاق ها و کلیه مکان ها لحظه ای متوقف نمی شود.

هتل لیان مشهد

ساختمان مجلل هتل لیان مشهد

مزیت های رزرو هتل لیان مشهد

رزرو هتل لیان مشهد دارای مزیت هایی است که در ادامه قصد برشمردن برخی از آنها را داریم. اگرچه تمامی مزیت های رزرو هتل لیان مشهد را در قالب این مقاله نمی توان برشمرد اما جهت آگاهی و کمک به شما عزیزان در انتخابی شایسته به بررسی برخی از با اهمیت ترین مزیت های رزرو هتل لیان مشهد می پردازیم.

1)فاصله کوتاه تا حرم مطهر امام رضا(ع)

مزیت مهمی که رزرو هتل لیان مشهد دارا می باشد نزدیکی به حرم امام رضا(ع) است. چنانچه اهل پیاده روی باشید، فقط با 10 دقیقه پیاده روی به ورودی حرم مطهر می رسید. اما چنانچه تمایلی به پیاده روی نداشته باشید در کمتر از 5 دقیقه شما در جوار حرم مطهر ضامن آهو هستید.

فاصله کوتاه هتل لیان با حرم مطهر یکی از بزرگترین مزیت های رزرو هتل لیان مشهد است که مورد استقبال همه زائرین عزیز بوده است.

2)فاصله کوتاه تا مراکز تجاری و خرید

مزیت دیگری که رزرو هتل لیان مشهد برای شما خواهد داشت دسترسی به مراکز تجاری و خرید در کمترین زمان ممکن است.

معمولا اطرافیان از فردی که عازم مشهد مقدس می شود انتظار سوغات را دارند. از این رو گاها خرید سوغات دغدغه ای برای زائران امام رضا می شود، اما هتل لیان به جهت فاصله کوتاه تا مراکز خرید به این دغدغه پایان داده است. شما نیاز ندارید که زمان طولانی را برای خرید در نظر بگیرید، چرا که در زمانی کوتاه به مراکز خرید می رسید و می توانید پس از خرید به سرعت به هتل بازگردید.

از این رو با رزرو هتل لیان مشهد برای خود زمان اضافه جهت رسیدگی به سایر امور ذخیره می نمایید.

رزرو هتل لیان مشهد

تلفیقی از هنر و سلیقه در چیدمان اتاق های هتل لیان مشهد

3)تجهیزات کامل در اتاق

از مزیت مهم دیگری که رزرو هتل لیان مشهد دارد، اتاق های مبله و مجهز است. در چیدمان اتاق ها و وسایل اتاق به تک تک نیازهای مسافران فکر شده است. از این رو با رزرو هتل لیان مشهد نیازی نیست که وسیله های اضافی که بار شما را سنگین می نمایند به همراه داشته باشید.

در اتاق های هتل لیان وسایل مورد نیاز هر فرد مانند: یخچال، چای ساز، تلوزیون، شبکه پخش فیلم، تلفن و دیگر اسباب رفاهی مهیا است.

4)صندوق امانات

مزیت دیگر رزرو هتل لیان مشهد ، وجود صندوق امانات در این هتل مجلل است.

ممکن است شما قصد رفتن به حرم و یا خرید را داشته باشید اما نگران گم شدن اشیای قیمتی خود نیز باشید. هتل لیان مشهد با در نظر گرفتن صندوق امانات به این نگرانی شما پایان داده است.

کافی است اشیای قیمتی و مهم خود را به صندوق امانات هتل لیان بسپارید و به زیارت و تفریح و سایر امور خود رسیدگی نمایید.

5) اینترنت رایگان در لابی

با رزرو هتل لیان مشهد از اینترنت رایگان در لابی بهره مند می شوید.

امروزه اهمیت اینترنت و نقش اساسی که در زندگی تک تک افراد ایفا می نماید بر کسی پوشیده نیست. از این رو هتل 4 ستاره لیان مشهد با درنظر گرفتن این نیاز مهم مهمانان عزیز، اینترنت رایگان در لابی هتل ارائه می دهد.

البته در اتاق ها نیز اینترنت پر سرعت موجود است تا در کمال آرامش به امور خود در سفر نیز رسیدگی نمایید.

جکوزی از امکانات رفاهی هتل لیان مشهد

6) سالن ورزشی و وسایل بدنسازی

مزیت دیگر رزرو هتل لیان مشهد وجود سالن ورزشی و وسایل بدنسازی در این هتل است.

این مزیت را می توان مژده ای به ورزشکاران حرفه ای قلمداد کرد. چرا که معمولا در سفر اجرای کامل برنامه های ورزشی برای این عزیزان فراهم نیست. اما هتل لیان مشهد کاملا هوشیارانه این موضوع را پیشبینی نموده است و نتیجه آن ارائه سالن های ورزشی و وسایل بدنسازی است که در هتل لیان در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

7) استخر و سونا و جکوزی

مزیت منحصر به فرد دیگر هتل لیان مشهد، استفاده از استخر و سونا و جکوزی است.

دانشمندان معتقدند 80 درصد بدن انسان از آب تشکیل شده است. همین موضوع هم باعث شده است انسان حتی با نگاه کردن به آب هم آرامش بگیرد. با این اوصاف قطعا شنا و آب تنی در رفع خستگی و آرامش بسیار تاثیر دارند.

شما می توانید با رزرو هتل لیان مشهد بعد از یک زیارت چند ساعته و یا تفریح در شهر مشهد، با استفاده از استخر و سونا و جکوزی ریلکس کنید و خود را از فشارهای درونی و بیرونی نیز رها سازید.

البته چنانچه راه طولانی را تا مشهد پشت سر گذاشته اید، مطمئننا قوای جسمانی شما تحلیل رفته است، در این مواقع می توانید با استفاده از استخر و آب تنی قوای از دست رفته خود را احیا نماید.

 امکانات رفاهی هتل لیان مشهد

8) ماساژ

ماساژ نیز از جمله مزیت های خاص و فوق العاده هتل لیان مشهد است. بدیهی است که هیچ چیز مانند ماساژ نمی تواند بعد از یک مسافرت طولانی خستگی را از جسم شما دور نماید و این موضوع بسیار هوشمندانه در لیست امکانات رفاهی هتل لیان مشهد قرار گرفته است.

البته لازم به ذکر است که این امر توسط افراد متخصص انجام میگیرد.

9) پارکینگ

گروهی از افراد هستند که ترجیح می دهند مسافرت خود را با وسیله نقلیه شخصی انجام دهند.  یکی از دغدغه های همیشگی این افراد پارکینگ است. هتل لیان مشهد نیز با آگاهی نسبت به این موضوع، پارکینگ کاملا امن و مجهزی را به این منظور اختصاص داده است.

شما با رزرو هتل لیان مشهد برای وسیله نقلیه خود نیز مکانی مطمئن در اختیار خواهید داشت.

10) خدمات به معلولین

خدمات به معلولین و مهیا بودن وسایل خدمت رسانی به این عزیزان نیز از دیگر مزیت های رزرو هتل لیان مشهد است.

برای جانبازان عزیز و افرادی که قوای حرکتی ندارند ویلچر و سایر امکانات مورد نیاز فراهم است.

11)صبحانه سلف سرویس

صبحانه سلف سرویس از دیگر مزیت های هتل لیان مشهد است.

بعد از یک استراحت شبانه در محیطی آرام بهتر است با صبحانه ای مقوی و متفاوت کیفیت روز خود را تضمین نمایید.

هتل 4 ستاره لیان مشهد با در نظر گرفتن سلیقه و ذائقه های متفاوت، هر آنچه لازم است را در میز صبحانه هتل فراهم نموده است. صبحانه سلف سرویس هتل لیان مشهد همواره مورد توجه و رضایت مهمانان عزیز بوده است.

اتاق دو نفره مخصوص زوج های جوان در هتل لیان مشهد

11) کافی شاپ

با رزرو هتل لیان مشهد خود را به  قهوه ای داغ در زمستان و نوشیدنی خنک در تابستان دعوت کنید.

کافی شاپ هتل لیان مشهد با انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها، آماده خدمت رسانی در هر ساعتی از شبانه روز به مهمانان عزیز است.

12)تاکسی سرویس 24 ساعته

رزرو هتل لیان مشهد این امکان را برای شما فراهم می نماید که تاکسی سرویس 24 ساعته در اختیار داشته باشید.

اگر شما قصد خروج از هتل در هر ساعتی از شبانه روز را داشته باشید، بدون هیچ معطلی تاکسی سرویس های 24 ساعته هتل لیان شما را تا مقصد همراهی می نمایند.

بدیهی است که تمامی امکانات هتل را نمی توان نام برد و موارد گفته شده تنها بخشی از مزایای رزرو هتل لیان مشهد است. امکانات دیگری همچون: اتاق چمدان، فتوکپی، پرینتر، نمازخانه، پله اضطراری، کپسول آتش نشانی و… نیز در لیست امکانات این هتل مجلل است.

رستوران هتل لیان مشهد با منظره ای منحصر به فرد

آدرس هتل لیان مشهد

آدرس هتل لیان مشهد: خیابان نواب صفوی، بین شهید شوشتری هشتم و دهم

تلفن تماس : 021921031931

رزرو هتل لیان مشهد جهت سفرهای کاری

معمولا سفرهای کاری از اهمیت بالاتری نسبت به سایر سفرها برخوردارند. در سفرهای کاری گاها کوچکترین مشکلی می تواند سیستم عصبی را مختل نماید و در امور کاری شما خلل ایجاد نماید. از این رو بسیار مهم است که در ابتدا همه چیز بررسی و برنامه ریزی شده باشد.

رزرو هتل لیان مشهد به جهت دارا بودن مزیت های خاص و منحصر به فردی که دارد می تواند به بسیاری از دغدغه های سفر کاری شما پایان دهد.

در این هتل 4 ستاره مجلل نیاز نیست شما به هیچ موضوع حاشیه ای توجه کنید. چرا که کادر متخصص و متبحر هتل لیان از پیش به تک تک نیازهای شما فکر کرده اند و هر آنچه نیاز خواهید داشت در محل اقامت شما مهیا است.

حتی شما می توانید قرارهای کاری خود را در کافی شاپ و یا رستوران هتل لیان مشهد برگذار نمایید.

رستوران های هتل لیان مشهد

با رزرو هتل لیان مشهد دغدغه رستوران خوب و غذای با کیفیت در سفر را نخواهید داشت.

جدای از آشپزهای حرفه ای و با تجربه، کیفیت بالای مواد غذایی نیز در طعم غذاها بی تاثیر نیست. اما ایده جالب و فوق العاده هتل 4 ستاره لیان مشهد در چیدمان رستوران بام هتل است. منظره ای بی نظیر که در هیچ جای دیگر مشابه آن را نخواهید دید. رستوران بام هتل لیان مشهد کاملا مشرف به حرم امام رضا(ع) نیز هست. شما با رزرو هتل لیان مشهد می توانید غذای خود را در محیطی منحصر به فرد میل نمایید.

رستوران هتل لیان مشهد با دیزاین خاص و جذاب

قیمت هتل لیان مشهد

هتل لیان مشهد ترتیبی داده است که مسافران عزیز پیش از رزرو هتل لیان مشهد به صورت آنلاین بتوانند لیست قیمت ها و امکانات هر اتاق را مشاهده نمایند. همچنین در این قسمت عکس اتاق ها نیز در کنار قیمت هتل لیان مشهد موجود و قابل رویت است. مهمانان عزیز با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانند انتخاب و رزرو را انجام دهند.

لازم به ذکر است که در رزرو هتل لیان مشهد به صورت آنلاین تخفیف هایی نیز برای مهمانان عزیز در نظر گرفته شده است. البته این اطمینان به شما داده می شود، که کیفیت امکانات رفاهی و خدماتی که در هتل لیان به شما ارائه خواهد شد به نسبت قیمتی که پرداخت می نمایید مناسب است.

تلفن هتل لیان مشهد

تلفن هتل لیان مشهد ، جهت ارائه بهتر خدمات به مهمانان عزیز در 24 ساعت شبانه روز پاسخگو شما هستند.

اگرچه در این مقاله سعی بر این بود تا هتل لیان مشهد را به طور کامل خدمت شما معرفی نماییم اما باز هم ممکن است سوالاتی در ذهن شما ایجاد شده باشد که پاسخ آنها در این مقاله آورده نشده باشد. از این رو شما جهت رسیدن به پاسخ سوالات ذهنی خود کافی است که با تلفن هتل لیان مشهد تماس بگیرید، تا همکاران ما، شما را راهنمایی نمایند.

همکاران ما می توانند شما را در رزرو هتل لیان مشهد یاری دهند تا انتخابی مناسب با سلیقه و نیاز خود داشته باشید.

عکس های هتل لیان مشهد

عکس های هتل لیان مشهد به جهت نشان دادن تجهیزات و امکانات رفاهی هتل است. عکس های هتل لیان مشهد که از قسمت های مختلف هتل لیان گرفته شده است، تا مسافران عزیز پیش از رزرو هتل لیان مشهد فرصت داشته باشند با توجه به سلیقه خود اتاق مورد نظر خود را سفارش دهند.

در واقع عکس های هتل که به اشتراک گذاشته شده اند حاکی از ارزش و احترامی است که کادر هتل لیان مشهد برای مهمانان خود قائل است.

نمایی از چیدمان شیک و مجلل یکی از اتاق های هتل لیان مشهد

نظرات هتل لیان مشهد

هتل لیان مشهد با کادر متخصص و آموزش دیده خود تمام سعی و اهتمام خود را در رضایت مهمانان خود می نماید. هتل لیان مشهد برای ارائه بهتر خدمات به نظرات شما عزیزان نیز نیازمند است و از تمامی نظرات شما چه مثبت و چه منفی استقبال می نماید.

میزبانی زائران امام رضا افتخاری برای ما محسوب می شود، از این رو از تمامی نظرات هتل لیان مشهد که توسط کاربران ثبت می شود، در جهت بهتر شدن استفاده می نماییم.

هتل لیان مشهد هتلی نوساز با معماری مدرن و با دکوراسیونی شیک و مجلل است. این هتل 4 ستاره کادری آموزش دیده و متخصص را برای ارائه خدمات به مهمانان عزیز به خدمت گرفته است تا سفری خاطره انگیز را برای زائران امام رضا در خاطر آنها ثبت نماید.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱