توضیحاتی درباره رزرو هتل مینو مشهد

برای رزرو هتل مینو مشهد که با فاصله ای كمتر از 400 متر از حرم آقا علي ابن موسي الرضا افتخار دارد با كادري مجرب و پرسنلی خدوم در خدمت زائرين محترم باشد . با آرزوی زیارتی دلنشین و اقامتی به یاد ماندنی.

این هتل چهار ستاره ۱۰ طبقه از یک دهه پیش در خیابان امام رضا افتتاح شده و با ۹۰ واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می کند. رزرو هتل مینو یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر مشهد است.این هتل دارای سه رستوران (با نام‌های مروارید، مرجان و صدف) و یک کافی‌شاپ با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم بوده که به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی از مسافرین گرامی است، همچنین دارای اینترنت پرسرعت وایرلس در تمامی قسمت‌ها است.

توضیحاتی درباره رزرو اتاق‌های هتل مینو مشهد

واحدهای اقامتی هتل مینو مشهد شامل ۶ واحد آپارتمان ۲ خوابه، ۱۲ واحد آپارتمان یک خوابه و ۷۲ باب اتاق ۲-۴ نفره بوده و در کل با ظرفیت میزبانی از ۴۰۰ نفر به فعالیت در این عرصه می پردازد. به همین ترتیب، مهمانان نیز بسته به بودجه و سلیقه خود می توانند اتاق مدنظرشان را از هر طبقه ای انتخاب کنند. این اتاق ها و واحدها به صورت کاملا ساده ای دکور شده اند اما امکانات رفاهی مثل تلویزیون، کانال های ماهواره ای، رخت آویز، دراور، اینترنت، یخچال، سیستم قفل کامپیوتری، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع در آن ها گنجانده شده است. این اتاق ها دارای حمام اختصاصی نیز هستند و در تمامی آن ها لوازم استحمام و دمپایی در اختیار مهمانان قرار داده می شود.

لابی هتل مینو

 

اتاق های هتل مینو مشهد

هتل چهار ستاره مینو دارای 90 واحد 4 ستاره به تفکیک ( 6 واحد آپارتمان دوخوابه – 12 واحد آپارتمان یکخوابه – 66 واحد اتاق سه نفره و 6 واحد اتاق 4 نفره )  ظرفیت اتاقها به صورت تخت استاندارد 300 نفر و 101 نفر کاناپه تختخوابشو (جمعا 401 نفر) می باشد.

پارکینگ در اطراف هتل – لابی -اینترنت با سرعت بالا – تهویه مطبوع – خودپرداز بانک -مرکز خرید – کافی شاپ -تاکسی سرویس – رستوران در هتل – روم سرویس 24 ساعته -کافی نت – نمازخانه – الن جشن و مراسم عروسی

از امکانات جهت رزرو هتل مینو مشهد می باشد .

امکانات اتاق‌های هتل مینو مشهد

در حمام همه اتاق‌های این هتل شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان و دستمال کاغذی موجود است. ضمنا در همه اتاق‌های این هتل صندوق امانات رایگان وجود دارد. همچنین امکان شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در همه اتاق‌های هتل برای همه مسافران فراهم شده است. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست مسافران نگران تمام شدن شارژ موبایل یا لپ تاپ خودشان باشند.

در همه اتاق‌های هتل مینو مشهد دستگاه پخش فیلم وجود دارد. در نتیجه همه مسافران می‌توانند در اتاق‌هایشان فیلم ببینند و از تماشای آن لذت ببرند. ضمنا همه اتاق‌های این هتل شیک و تمیز است و دکوراسیون زیبایی دارد.

به این نکته توجه کنید که در هیچ‌کدام از اتاق‌های هتل مینو مشهد میز تحریر، رخت آویز و چای ساز وجود ندارد. هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل بالکن، آشپزخانه و اتاق خواب مجزا ندارند. مسافران نمی‌توانند در اتاق های هتل آشپزی کنند. زیرا آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است. بنابراین همه مسافران می‌توانند در رستوران هتل هر غذایی که دوست دارند را سفارش دهند و همان‌جا میل کنند. ذکر این نکته ضروری است که اگر مسافران بخواهند در اتاق خود از میز مینی بار استفاده کنند باید هزینه اضافه تر بپردازند. ضمنا امکان خواندن روزنامه به صورت رایگان برای مسافران در همه اتاق‌ها فراهم شده است.

اتاق های هتل مینو

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل

امکانات رفاهی برای رزرو هتل مینو مشهد عبارتند از : نمازخانه، رستوران و کافی شاپ. خوب است بدانید که این هتل برای مواقع ضروری آسانسور، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی دارد.

جهت رزرو هتل مینو مشهد اتاق مخصوص نگهداری چمدان هم دارد. همه مسافران می‌توانند چمدان‌هایشان را در این اتاق بگذارند. بدین ترتیب دیگر لازم نیست آن‌ها نگران گم شدن چمدان‌هایشان باشند. اما به این نکته توجه کنید که نگهداری و سرویس دهی به معلولین در این هتل انجام نمی‌شود. لابی این هتل ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. لابی این هتل دارای تلویزیون ال ای دی (LED) و مبلمان لاکچری می‌باشد. بنابراین تعدادی از مسافران می‌توانند در لابی این هتل به تماشای تلویزیون مشغول شوند. لابی این هتل به سیستم اعلام حریق مجهز شده است. لابی این هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. بعضی از طبقات این هتل سرویس بهداشتی ایرانی دارد. امکانات لباسشویی -تلوزیون معمولی – سشوار- فن کویل -اینترنت وای فای -تلوزیون معمولی- حمام -سرمایش وگرمایش مرکزی-دوش- سرویس ایرانی- سرویس فرنگی – صندوق امانات -مینی بار -یخچال – میز آرایش وان در برخی از اتاق ها

امکانات رفاهی حهت رزرو هتل مینو مشهد

هتل چهار ستاره مینو دارای امکانات رفاهی:  1 – سه رستوران مجزا 2- کافی شاپ مستقل با انواع نوشیدنیهای سرد و گرم و روم سرویس  24 ساعته , … 3 – اینترنت پر سرعت وایرلس در کلیه قسمت های هتل 4 – استخر – سونای خشک و جکوزی با مساحت 300 متر مربع 5 – آژانس هواپیمایی جهت تهیه بلیط  6 –  تاکسی سرویس شبانه روزی 7 -چای ساز 8 – پک بهداشتی هتل در اتاق ها 9 -صبحانه به صورت بوفه سرد و گرم

این هتل به همت تجربه ۱۰ ساله خود در زمینه هتلداری توانسته در جلب رضایت مهمانان خود موفق باشد. برخورداری از فضای بزرگ و آرامش بخش و همچنین واحدهای اقامتی متنوع باعث شده که این هتل سلیقه بسیاری از زائران را پاسخگو باشد. با اقامت در هتل مینو مشهد می توان بعد از گشت و گذار و دوندگی های روزانه به استخر سرپوشیده، اتاق سونای خشک و یا جکوزی هتل مراجعه کرد و خستگی را از تن بیرون راند.
در این هتل نیازی به نگرانی درباره ذائقه و رژیم غذایی خاص نیست چون Minoo Hotel با داشتن ۳ رستوران مجزا (مروارید، مرجان و صدف) و یک کافی شاپ طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی ها را برای مهمانانش سرو می کند. پارکینگ هتل نیز با ظرفیت ۷۰ خودرو از مهمانانی که با خودروی شخصی به این سفر آمده اند، استقبال می کند.

استخر هتل مینو مشهد

 

 

رستوران هتل مینو مشهد

هتل مینو دارای سه رستوران مجزا ( سالنهای مروارید – مرجان و صدف ) با ظرفیت حدودا 800 نفر . این هتل همچنین دارای کافی شاپ مستقل با کلیه امکانات با انواع تنقلات و نوشیدنیهای سرد و گرم و روم سرویس 24 ساعته می باشد.

مهمانان در روزهای اقامتشان، صبح خود را با صرف صبحانه در اتاق یا سالن غذاخوری شروع می کنند و به جهت بهره مندی از روم سرویس ۲۴ ساعته می توانند هر زمانی که احساس گرسنگی کردند، غذایی سفارش دهند. هتل مینو برای رفاه حال گردشگران و زائران خدماتی همچون تاکسی سرویس و خدمات خرید بلیط و همچنین امکاناتی نظیر فروشگاه، اتاق چمدان، نمازخانه، کافی نت و دستگاه فتوکپی را برای میزبانی خود تدارک دیده و امکان دسترسی به اینترنت رایگان آن هم در واحدهای اقامتی و هم در لابی هتل فراهم شده است

در این هتل برای صرف غذا از سه رستوران به نام‌های مروارید، مرجان و صدف می‌توانید استفاده کنید. همچنین کافی‌شاپ هتل 4 ستاره مینو با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از مهمانانی است که این هتل را برای اقامت انتخاب کردند. پیشنهاد می‌کنیم صبحتان را با صبحانه رایگان هتل آغاز کنید که  برای یک روز پرانرژی برنامه بریزید. می‌توانید برای آنکه شادابی خود را در طول سفر حفظ کنید، استخر، سونای خشک و جکوزی هتل مینو را امتحان کنید. تاکسی سرویس هتل نیز می‌تواند شما را به هر نقطه‌ای از شهر که خواستید برساند.

نحوه رزرو هتل مینو مشهد

بهتر است مسافران قبل از رزرو اتاق در هتل مینو مشهد درباره هزینه میز مینی بار از مسئول پذیرش سؤال کنند.

پیشنهاد می‌شود همه مسافران پیش از رزرو هتل مینو مشهد از قیمت دقیق اتاق‌ها اطمینان حاصل کنند. زیرا قیمت اتاق‌های این هتل در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

خوب است بدانید که تعداد زیادی از مسافران برای رزرو هتل مینو مشهد بازیگران و ورزشکاران معروف بوده اند. این افراد برای مدتی در این هتل اقامت داشته اند.

همه مسافران می‌توانند به صورت آنلاین وارد سایت رزرو هتل مینو مشهد در ماهانیوم شوند و عکس‌های رزرو هتل مینو مشهد را که در قسمت‌های مختلف این وب سایت موجود می‌باشد به طور کامل مشاهده نمایند.

آدرس هتل مینو مشهد

آدرس هتل: مشهد، خيابان امام رضا (ع)، بين امام رضا ۱۶ و ۱8

تلفن رزرو هتل مینو مشهد

شماره تلفن رزرو هتل مینو مشهد 02191031931 است.

نظرات رزرو هتل مینو مشهد

برای اینکه شما عزیزان بهترین انتخاب را در رزرو هتل مینو مشهد داشته باشید ، ما تعدادی از نظرات مهمانانی که در این هتل اقامت داشته اند را عینا در این قسمت آورده ایم تا بهترین مقایسه را انجام دهید و هتل مورد نظر خود را انتخاب و از سامانه رزرواسیون سراسری ماهانیوم رزرو فرمایدد . همکاران واحد پشتیبانی ماهانیوم به صورت 24 ساعته در تمامی روز های هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند .

  • تمیزی و بهداشت ، رفتار خوب پرسنل ، نزدیکی به حرم امام رضا ، کیفیت خوب صبحانه
  • کیفیت ناهار و شام می توانست بهتر باشد
  • برخورد محترمانه پرسنل و محل مناسب هتل و جا دار بودن پارکینگ
  • سرویس داخل اتاق (مسواک و حوله و دستمال کاغذی) کمی ضعیف بود
  • تمیزی اتاق هارفتار خوب پرسنل
  • نبود اب در یخچال کیفیت غذا معمولی
  • سرویس بهداشتی و حمام افتضاح و کوچک. دستمال کاغذی بدتر از بی کیفیت. روی ملافه های تخت مو بود . نبود چای ساز . در کل در حد هتل چهار ستاره نبود متاسفانه
  • تنها نکته مثبت نزدیک بودن به حرم و بعد هم بزرگ بودن اتاق ها بود ، پارکینگ هتل هم خوب بود
  • در مورد نکات مثبت هتل باید عرض کنم که نزدیکی به حرم ، برخورد خوب پرسنل ، پارکینگ خوب ، صبحانه خوب ، سرویس دهی خوب ، اتاق های مرتب و مناسب اقامت

 

 

موقعیت مکانی برای رزرو هتل مینو

با اقامت در هتل مینو مشهد می‌توانید از دیدنی‌های مشهد همچون باغ ملک آباد، موزه آب، آرامگاه نادرشاه، بازار رضا و مرکز خرید الماس شرق که در نزدیکی این هتل قرار دارند دیدن کنید. برای رفتن به هتل مینو مشهد باید خود را به آدرس خیابان امام رضا مشهد، بین امام رضا 14-16 برسانید. با اقامت در هتل مینو از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد و خاطره‌ای متفاوت و خوش از سفر به مشهد در ذهن خود و همراهانتان ثبت خواهد شد. برای رزرو هتل در مشهد به ویژه هتل 4 ستاره مینو می‌توانید روی دکمه رزرو کلیک کرده و به آسانی رزرو خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱