رزرو هتل کیانا مشهد

بهترین زمان برای رزرو هتل کیانا چه زمانی می باشد؟ هزینه رزرو هتل کیانا چقدر است؟ با اقامت در هتل کیانا مشهد از چه امکاناتی بهره مند خواهیم شد؟ فاصله هتل کیانا مشهد از مراکز مهم شهر چقدر می باشد؟ هتل کیانا مشهد به عنوان محبوب ترین و بهترین هتل های چهار ستاره شهر مشهد شناخته شده است. این هتل در خیابان امام رضا 2 با فاصله 500 متری از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. معماری و طراحی داخلی این هتل بسیار لوکس و جذاب بوده و با توجه به ساخت جدید آن، از به روز ترین امکانات و خدمات برخوردار می باشد. هتل کیانا مشهد در سال 1391 افتتاح شده و از دو تیپ اتاق هتلی و آپارتمانی برخوردار است. هتل زیبای کیانا مشهد دارای اتاق های دوتخته، سه تخته، کانکت و اتاق های ویژه می باشد. افراد می توانند بر اساس سلیقه و نوع نیاز خود بهترین گزینه را برای رزرو در اولویت قرار دهند.

اتاق های دو تخته این هتل از یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره تشکیل شده اند. هم چنین اتاق های سه نفره آن دارای یک تخت دو نفره و یک تخت سینگل بوده و اتاق های کانکت برای خانواده ها و بیش از 3 نفر مناسب می باشد. آپارتمان های هتل کیانا مشهد، یک اتاق خواب اصلی و یک اتاق خواب مجاور دارد، از امکانات منحصر بفرد این اقامتگاه می توان به دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی آن اشاره نمود. اتاق های ویژه ی این هتل برای زوجین تازه عروس مناسب بوده و در راستای پذیرایی از عروس و داماد از بهترین امکانات برخوردار می باشند. هتل کیانا با بهره مندی از لابی مجلل از همان بدو ورود از مهمانان پذیرایی نموده و افراد در این بخش از هتل می توانند به استراحت بپردازند. از امکانات لابی هتل کیانا می توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع و دستگاه واکس کفش اشاره نمود.

رزرو هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

رزرو هتل کیانا

برای رزرو هتل کیانا می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام کنید. بهترین زمان برای رزرو یک هفته قبل از سفر به مشهد می باشد. مسافران می توانند از طریق وب سایت  ماهانیوم جهت رزرو هتل کیانا مشهد اقدام نموده و با بررسی های لازم، اطلاعات مفیدی از نوع خدمات و امکانات عرضه شده و هزینه رزرو اتاق مدنظر به دست آورند. از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های این هتل می توان به فاصله بسیار کوتاه به حرم مطهر اشاره کرد. مسافران می توانند در هر ساعات از شبانه روز با پیاده روی چند دقیقه ای خود را به حرم مطهر برسانند. هتل کیانا در 7 طبقه طراحی شده و جمعه دارای 110 اتاق با ابعاد مختلف می باشد. هتل کیانا با تمامی مزیت ها و ویژگی هایی که دارد، در سال های اخیر مورد توجه و تقاضای بسیاری از مسافران واقع شده است. به همین منظور پیشنهاد می شود برای رزرو هتل کیانا دیر نکنید و رزرو اتاق در این هتل را به تاخیر نیندازید.

هزینه رزرو هتل کیانا

با رزرو هتل کیانا انتخاب های متنوعی را پیش روی خواهید داشت. همانطور که مطلع هستید هتل کیانا از اتاق های متنوع با امکانات بی نظیر برخوردار است. مخاطبان می توانند بر اساس مقدار بودجه ای که در اختیار دارند و انتظاراتی که از اقامتگاه خود دارند، بهترین اتاق را برای رزرو در اولویت قرار دهند. هزینه و قیمت هتل کیانا به عوامل مختلفی بستگی دارد، به همین منظور نمی توان نرخ ثابتی را برای اقامت در این هتل مشخص کرد. برای مثال رزرو اتاق دو تخته در مقایسه با اتاق های ویژه بسیار ارزان تر خواهد بود. به همین دلیل مسافران بایستی قبل از رزرو هتل کیانا، از هزینه های اقامت در هر یک از اتاق های این هتل مطلع شوند. پس از سبک و سنگین کردن و با توجه به نیازهای خود، می توانند یکی از گزینه های پیش روی را برای رزرو انتخاب نمایند.

کیفیت خدمات و امکانات اتاق های هتل کیانا مشهد، تاثیر مستقیمی در قیمت هتل کیانا خواهند داشت. مسافران می توانند با مشخص کردن نوع امکانات مدنظر، هزینه های اقامت در این هتل را افزایش یا کاهش دهند. هم چنین با انتخاب نمای پنجره و سرویس های ارائه شده در اتاق مدنظر، بر هزینه های اقامت تاثیرگذار خواهد بود. در حالت کلی هزینه رزرو هتل کیانا از 600 شروع و تا بالای 4 میلیون ادامه پیدا می کند.

هزینه هتل کیانا مشهد

امکانات عمومی هتل کیانا

قبل از اقدام به رزرو هتل کیانا بهتر است اطلاعاتی از امکانات و خدمات ارائه شده به دست آورید. این هتل چهار ستاره دارای یک رستوران با ظرفیت 200 نفر بوده و از امکانات عالی برای برگزاری مراسم های مختلف برخوردار می باشد. تمامی اتاق های هتل کیانا دارای حمام و سرویس بهداشتی مجزا هستند. از دیگر امکانات عمومی هتل کیانا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–         تلویزیون

–         یخچال

–         سیستم تهویه هوا

–         سرویس روزانه

هتل کیانا برای رفاه هرچه بیشتر زائرین و مسافران، امکاناتی نظیر فروشگاه، آرایشگاه، خشکشویی و کافی شاپ را در بین خدمات خود در نظر گرفته است. به همین منظور شما با رزرو اتاق و اقامت در این هتل، می توانید از بهترین و با کیفیت ترین خدمات برخوردار شوید. این هتل با زیر بنایی به مساحت 8000 متر مربع با به روز ترین امکانات از مسافران استقبال می کند. ساعت تحویل اتاق در هتل کیانا در ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق در ساعت 12 انجام می شود. استفاده از سونا و جکوزی در این هتل برای یک نوبت ویژه مهمانان رایگان می باشد. ساعات کاری مجموعه آبی هتل نیز برای بانوان و آقایان به ترتیب از ساعت 8 صبح تا 14 و 16 تا 22 شب است.

هتل کیانا مشهد

امکانات هتل کیانا مشهد

امکانات ویژه هتل کیانا

مسافران می توانند در حین رزرو هتل کیانا به صورت آنلاین نسبت به خدمات و امکانات ارائه شده در آن اطلاعاتی به دست آورند. از جمله امکانات ویژه هتل کیانا مشهد می توان به تاکسی سرویس، خدمات باربری، خدمات خانه داری، سونا و جکوزی، رستوران، اینترنت در لابی، لوازم بهداشتی، تلفن در اتاق، بالکن، مبلمان و … اشاره نمود. هتل کیانا مشهد با تضمین خدمات ارائه شده، با منصفانه ترین قیمت از مسافران استقبال و پذیرایی می کند. استخدام کادر حرفه ای و کارکنان خوش اخلاق از مهمترین خدمات این اقامتگاه بوده و مسافران تنها با یک شب اقامت در این هتل نهایت رضایت را از خدمات ارائه شده به دست خواهند آورد.

هتل دیدنی کیانا دارای رستورانی مدرن و لوکس در طبقه همکف بوده که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از مهمانان پذیرایی می کند. رستوران ارغوان هتل کیانا در منوی خود غذاهای عربی را نیز بر اساس سلیقه مخاطبان جای داده است. شما می توانید با حضور در این رستوران، احساس منحصر بفرد بودن را تجربه کنید. هم چنین با حضور در کافی شاپ و لمکده آن می توانید ساعاتی را به استراحت و سرو نوشیدنی های سرد و گرم بپردازید.

هتل کیانا مشهد - 200 هزار تومن تخفیف + تضمین قیمت

استخر هتل کیانا

خدمات هتل کیانا مشهد

فاصله هتل کیانا با مراکز مهم شهر

هتل کیانا مشهد با توجه به موقعیت بسیار خوبی که دارد، در نزدیکترین فاصله به حرم مطهر قرار گرفته است. به همین دلیل بسیاری از مسافران اقامت در این هتل را برای دسترسی راحت به مکان های مهم شهر، در اولویت قرار می دهند. هتل کیانا تا بازار رضا حدود 500 متر فاصله دارد و مسافران می توانند با پیاده روی خود را به این بازار محبوب و قدیمی مشهد برسانند. هم چنین فاصله بین هتل تا مراکز تجاری بیش از چند دقیقه نبوده و تا مرکز خرید آسمان حدود 1140 متر فاصله خواهید داشت. فاصله بین هتل تا برج تجاری آکسون و مرکز خرید اطلس به ترتیب 1150 و 1160 متر می باشد.

فاصله هتل کیانا مشهد از ییلاقات و طبیعت بی نظیر این شهر چندان دور نبوده و تا ییلاق شاندیز حدود 26 کیلومتر است. هم چنین برای بازدید از پارک تفریحی کوهسنگی تنها 7 کیلومتر از هتل فاصله خواهید داشت. فاصله هتل کیانا تا راه آهن و فرودگاه به ترتیب 4 و 8 کیلومتر می باشد. با توجه به فاصله بسیار کم بین مراکز مهم شهر با هتل کیانا، انتخاب این اقامتگاه مزیت های بسیاری را برای مسافرین به دنبال خواهد داشت.

مزایای هتل کیانا مشهد

تلفن هتل کیانا

مخاطبانی که قصد رزرو هتل کیانا مشهد را دارند، می توانند با برقراری تماس تلفنی اطلاعات مدنظر را به صورت آنلاین از کادر و پشتیبانی این هتل به دست آورند. هم چنین کاربران می توانند به منظور مطمئن شدن از کیفیت خدمات ارائه شده در هتل کیانا مشهد، به بخش نظرسنجی هتل مراجعه نموده و با بررسی نظرات دیگر مخاطبان از نوع خدمات و کیفیت امکانات آن اطمینان حاصل کنند. جهت رزرو میتوانید با شماره تلفن 02191031931 تماس برقرار کنید. پشتیبانی هتل ماهانیوم با رسیدگی به درخواست مسافران در اسرع وقت به تمامی سوالات آنها پاسخگو می باشد. شما نیز می توانید از این طریق با دریافت راهنمایی های مربوطه به راحتی و در کوتاهترین مدت زمان اتاق مدنظر و محبوب خود را رزرو کنید.

در پاسخ به سوال” بهترین زمان برای رزرو هتل کیانا کی است” ؟ می توان گفت با توجه به اینکه هتل کیانا از پرتردد ترین هتل های مشهد به شمار می رود، امکان پر بودن ظرفیت در بسیاری از ایام سال وجود دارد. به همین منظور پیشنهاد می شود رزرو هتل کیانا را به تاخیر نینداخته و هرچه سریع تر جهت رزرو اتاق در هتل کیانا اقدام نمایید.

آدرس هتل کیانا

رزرو هتل کیانا با توجه به موقعیت جغرافیای آن روز به روز در حال افزایش می باشد. به جرات می توان گفت موقعیت این هتل در شهر مشهد برای مسافرین و زائرین از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. این هتل در خیابان امام رضا 2 قرار گرفته و به دلیل فاصله بسیار کوتاه که با حرم دارد، برای اقامت در اولویت افراد قرار گرفته است. رزرو اتاق در هتل کیانا مشهد در ایام مختلف از سال دارای نرخ های متفاوتی بوده و افراد با توجه به شرایط و زمان سفر خود می توانند از قیمت آنلاین و به روز اقامت در این هتل اطلاعاتی کسب کنند.

با توجه به موقعیت هتل کیانا، با اقامت در این هتل به راحتی می توانید در هر ساعات از شبانه روز به بازار قدیمی امام رضا رفته و سوغاتی های مدنظر را تهیه کنید. هم چنین در فصل تابستان می توانید با حضور در منطقه ییلاقی طرقبه و شاندیز از زیبایی طبیعت این مناطق نهایت لذت را ببرید. شما می توانید قبل از رزرو هتل کیانا، با مشاهده عکس هتل کیانا به زیبایی و امکانات به روز این اقامتگاه لوکس پی ببرید. سامانه رزرواسیون ماهانیوم یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین وب سایت های خدماتی برای رزرو هتل، بلیط و تور مشهد می باشد. شما می توانید از طریق این سامانه عکس های هتل کیانا مشهد را بررسی و پس از پسند، جهت رزرو هتل کیانا اقدام نمایید.

قوانین هتل کیانا

مخاطبان با رزرو هتل کیانا می توانند از تخفیفات ویژه برخوردار شوند. برای مثال هزینه اقامت برای تمامی کودکان زیر 3 سال در این هتل رایگان بوده و برای کودکان بین 3 تا 7 سال به صورت نیم بها محاسبه می گردد. بانوان مجرد می توانند با داشتن مدارک شناسایی معتبر، بدون هیچ گونه مشکلی در این هتل فرصت اقامت داشته باشند. هم چنین ارائه صیغه نامه هایی که دارای مهر برجسته محضر می باشد، برای پذیرش زوجین از الزامات به شمار می رود. هتل کیانا مشهد تمامی شرایط و ضوابط هتلداری را به خوبی رعایت می کند. شما می توانید با رزرو اتاق مدنظر از طریق سایت ماهانیوم در صورت منصرف شدن از سفر به مشهد، جهت کنسلی رزرو خود اقدام کنید. در این راستا هزینه ای به منظور جریمه از شما کسر شده و مابقی وجه را دریافت خواهید نمود.

با رزرو هتل کیانا مشهد از سایت ماهانیوم می توانید از بهترین خدمات بهره مند شوید. پشتیبانی 24 ساعته ماهانیوم شما عزیزان را در انتخاب بهترین اقامتگاه راهنمایی خواهد کرد. به همین منظور شما می توانید مدرن ترین اقامتگاه با هزینه ارزان را از طریق ماهانیوم رزرو کرده و در طول سفر خود در مشهد از اقامتگاه خود نهایت رضایت را به دست آورید.

قوانین هتل کیانا مشهد

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱