سفری ارزان با بهترین هتل های 3 ستاره مشهد

بهترین هتل های 3 ستاره مشهد برای اقامت و سفری ارزان گزینه های بسیار خوبی هستند. پرداخت هزینه هتل های گران قیمت برای همه مسافران و زائران شهر مشهد امکان پذیر نیست. برای این که بتوان هزینه های سفر را به خوبی مدیریت کرد، رفتن به سراغ هتل های 3 ستاره راه حل بسیار خوبی است. زیرا در این هتل ها همه امکانات برای یک اقامت آرام و پر از آسایش وجود دارد. تنها تفاوت آنها می تواند در امکانات تفریحی و ورزشی این هتل ها باشد که برای بسیاری از گردشگران این شهر اهمیت چندانی ندارد.

بهترین هتل های 3 ستاره مشهد

هتل صدر از ارزان ترین هتل های 3 ستاره مشهد

هتل صدر را می توان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد دانست. این هتل هم قیمت های به صرفه ای برای رزرو اتاق هایش در نظر گرفته است و هم این که در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به آن آسان است. این هتل بسیار به حرم امام رضا نزدیک است و همین یک مزیت برای بسیاری از زائران بیش از بقیه ارجحیت دارد. ساختمان این هتل کارش را از سال 1370 شروع کرده و بازسازی آن در سال 1391 بر ارزش آن افزوده است. ساختمان یازده طبقه این هتل دارای 148 واحد اقامتی است. اتاق ها از یک تخته تا پنج تخته قابل رزرو هستند. در اتاق ها امکانات معمول از جمله اینترنت رایگان برای همه مهمانان در نظر گرفته شده اند.

وجود ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو در نزدیک این هتل از دیگر مزایای اقامت در آن محسوب می شود. قیمت های این هتل در مقایسه با بهترین هتل های 3 ستاره مشهد بسیار ارزان است و خوشرویی کارکنان آن بیشترین امتیاز را در نظرسنجی به خود اختصاص داده است. نشانی دقیق این هتل بین خیابان های هفدهم و نوزدهم خیابان امام رضا است.

هتل 3 ستاره در مشهد

هتل رضوان از گران ترین هتل های 3 ستاره مشهد

هتل رضوان قیمت های ارزانی ندارد، اما می توان آن را یکی از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد به شمار آورد. مهم ترین مزیت این هتل تازه ساز بودن ساختمان آن است که در سال 1400 بنا شده است. ساختمان آن زیاد بلند نیست و تنها پنج طبقه دارد و 100 واحد اقامتی را در خود جای داده است. درست است که این هتل 3 ستاره است، اما رستوران و کافی شاپ مجهزی دارد. اما اگر به دنبال امکانات ورزشی و تفریحی بیشتر هستید، باید به دنبال هتل هایی با ستاره های بیشتر باشید. اتاق ها به شکل دو تخته، سه تخته و چهار تخته اجاره داده می شوند. این هتل از حرم امام رضا فاصله زیادی ندارد و در کمتر از 10 دقیقه پیاده روی می توان خود را به زیارت رساند. برای دیدار از دیگر اماکن تاریخی شهر نیز می توان از ایستگاه اتوبوس و مترو نزدیک آن استفاده کرد.

قیمت هتل های 3 ستاره مشهد در مقایسه با این هتل ارزان تر است، اما نمی توان امکانات بسیار خوب این هتل را نسبت به بقیه نادیده گرفت. ضمن این که وضعیت نظافت اتاق ها از نظر مهمانان رأی زیادی را به خود اختصاص داده است. این هتل در خیابان پنجم خیابان شیرازی و در کوچه ای به نام صاحب کار واقع شده است.

هتل اطلس از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد

هتل اطلس را می توان به دلایل زیادی یکی از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد دانست. این هتل قدمت زیادی دارد و از زائران و مهمانان زیادی در اتاق هایش پذیرایی کرده است. شاید جالب باشد بدانید که ساخت ساختمان این هتل به سال 1355 بر می گردد. با این که ساختمانی هشت طبقه است، اما 188 واحد اقامتی پر نور و پر از آرامش دارد. بازسازی آن در سال 1378 به بهتر شدن آن کمک بسیار زیادی کرده است.

این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و مسافران و زائرانی که قبلاً در آن اقامت داشته اند، بیشترین رأی را به همین مسئله داده اند. برای زائرانی که دسترسی به حرم امام رضا گزینه اصلی به حساب می آید، این هتل گزینه بسیار مناسبی است. در واقع، می توان این هتل را در شمار هتل های 3 ستاره نزدیک حرم دانست. نه تنها دسترسی به حرم از این هتل راحت است، بلکه مهمانان برای رفتن به دیگر نقاط شهر هم به سادگی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توانند اقدام کنند. اگر پیش از این مشهد رفته باشید، حتماً نام منطقه فلکه آب قدیم به گوشتان خورده است که این هتل در آن واقع شده است.

هتل هاترا از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد

هتل هاترا هم از بهترین هتل های 3 ستاره است. این هتل در دسته هتل های جدید این شهر است و کارش را از سال 1392 آغاز کرده است. ساختمان 9 طبقه با 45 واحد اقامتی در سال 1397 بازسازی شده است. رستوران هتل با انواع غذاهای خوش طعم سفر زائران را دلچسب تر و گذراندن اوقات در کافی شاپ سفرشان را به یاد ماندنی تر خواهند کرد. موقعیت مکانی بسیار نزدیک این هتل به حرم هم آن را یکی از پرطرفدارترین ها کرده است. در ضمن، این هتل به نقاط دیگر شهر هم دسترسی بسیار خوبی دارد و به راحتی می توان خود را به دیگر مکان های دیدنی شهر رساند.

این هتل در نبش خیابان سرشور واقع در خیابان دانش غربی در خیابان امام رضا ساخته شده است. در رأی گیری از مسافران پیشین برای تشخیص بهترین هتل های 3 ستاره مشهد، بیشترین رأی به بالا بودن کیفیت نسبت به خدماتی که در هتل ارائه می شود اختصاص یافته است.

هتل های 3 ستاره نزدیک حرم

هتل آدینا از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد

هتل آدینا هم از بهترین هتل های 3 ستاره است که در خیابان امام رضا قرار دارد. از آنجا که این خیابان به حرم امام رضا منتهی می شود، قرار داشتن هتل در آن برای بسیاری از زائران مزیت خیلی بزرگی محسوب می شود. به خصوص برای آنها که قصدشان از رفتن به شهر مشهد تنها زیارت است و نمی خواهند به دیگر اماکن دیدنی شهر بروند. البته برای آنها که دوست دارند بقیه شهر را ببیند هیچ مشکلی وجود ندارد و می توانند برای شهرگردی از اتوبوس و مترو استفاده کنند. این هتل را می توان نوساز دانست، زیرا ساختمان سیزده طبقه آن کارش را با 69 واحد اقامتی از سال 1397 شروع کرده است.

این ویژگی موجب شده است مهمانان پیشین این هتل به آن رأی زیادی بدهند و آن را بتوان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد دانست، وضعیت نظافت اتاق ها است. این هتل 3 ستاره بین خیابان های شانزدهم و هجدهم خیابان امام رضا قرار دارد.

هتل نیما از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد

هتل نیما را هم می توان در فهرست بهترین هتل های 3 ستاره جای داد. تنها خیابانی که در مشهد به حرم امام رضا ختم می شود خیابان امام رضا نیست. یکی دیگر از خیابان های قدیمی این شهر به نام طبرسی هم در انتها به حرم می رسد. هتل نیما خیلی قدیمی نیست، اما در سال 1389 ساخته شده و از همان سال هم کارش را شروع کرده است. بعدها بازسازی این هتل در سال 1393 به بهتر شدن ارائه خدمات به مهمانان آن کمک زیادی کرده است. ساختمان آن تنها دو طبقه دارد که 59 واحد اقامتی در آن جای داده شده است. در صورت درخواست مسافران می توانند از سرویس رفت و برگشت به فرودگاه استفاده کنند.

از نظر مسافران پیشین، این هتل کیفیت خدماتی که ارائه می دهد نسبت به قیمتی که دریافت می کند بسیار بالاتر است و به همین دلیل در فهرست بهترین هتل های 3 ستاره مشهد جای گرفته است. این هتل در بین خیابان های بیست و پنجم و بیست و هفتم طبرسی واقع شده است.

از دیگر هتل های معروف و سه ستاره می توان به هتل آرتیمان ، هتل میامی ، هتل سهند 1 ، هتل آپارتمان حیات شرق ، هتل تبرک و … اشاره کرد .

هتل های 3 ستاره مشهد

رزرو بهترین هتل های 3 ستاره مشهد

برای رزرو بهترین هتل های مشهد می توانید به سایت ماهانیوم مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید همه هتل ها با امکاناتشان را بررسی کنید. بعد از مقایسه قیمت ها و امکانات می توانید برای رزرو هتل مورد نظر خود اقدام کنید. به طور کلی هتل ها با توجه به ستاره هایشان امکانات مشابه هم دارند. یعنی همه هتل های 3 ستاره امکاناتی شبیه هم دارند، تنها تفاوت در نحوه ارائه این خدمات و کیفیت آنها است که آنها را از هم مجزا می کند. مثلاً همه هتل های 3 ستاره ممکن است رستوران داشته باشند، اما مهم ترین مسئله در زمان انتخاب هتل این است که کدام یک از آنها غذاهای باکیفیت تری سرو می کنند. مهم است که خدمات مشابه با چه کیفیتی به مهمانان داده شوند.

مسائل بسیاری هستند که دست به دست هم می دهند تا یک هتل 3 ستاره در لیست بهترین هتل های 3 ستاره قرار گیرد. شهر مشهد هتلداران بسیار قدیمی و خوبی دارد و همه آنها به خوبی با امور هتلداری آشنایی دارند. از آنجا که هتل در این شهر توریستی زیاد وجود دارد، هتل ها بر سر ارائه امکانات با هم رقابت تنگاتنگی دارند و یک اشتباه کوچک در یک هتل ممکن است آنها از این قافله عقب نگه دارد. پس در اکثر واقع می توانید با خیال راحت هتل خود را رزرو کنید و از امکانات آن لذت ببرید.

آدرس صفحه اینستاگرام ماهانیوم : mahaniom_official