فهرست بهترین هتل های 5 ستاره مشهد برای زائران

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد کم نیستند و در میان آنها می توان هتل هایی با قیمت های مناسب و با امکانات عالی یافت. هتل هایی در مشهد طرفداران بیشتری دارند که به حرم نزدیک تر باشند. مسافران این شهر به هر بهانه ای که پایشان به آنجا برسد، حتماً بخشی از وقت خود را برای زیارت صرف خواهند کرد. به همین دلیل هم همه مسافران این شهر ترجیح می دهند هتلشان تا آنجا که می شود همسایه حرم باشد. هتل های 5 ستاره زیادی در مشهد بر سر ارائه خدمات بهتر و بیشتر با هم رقابت می کنند و گاهی انتخاب از میان آنها کار ساده ای نیست. در ادامه برخی از هتل های 5 ستاره این شهر معرفی شده اند.

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد

بهترین هتل های 5 ستاره

قصر الضیافه از گران ترین هتل های 5 ستاره مشهد

قصر الضیافه مشهد را می توان یکی از گران ترین و بهترین هتل های 5 ستاره دانست. مهم ترین امتیاز و ویژگی این هتل موقعیت مکانی آن است. این هتل در ضلع شرقی حرم واقع شده است. در واقع، می توان آن را بخشی از ورودی صحن حرم امام رضا به حساب آورد. حتی قسمتی از آن نیز در حرم قرار دارد. همین مسئله است که این هتل را با وجود گران بودن یکی از پر طرفدارترین هتل های این شهر کرده است. ساختمان آن دو طبقه است و مجموع اتاق ها و سوئیت ها به 57 واحد اقامتی می رسد. امکانات داخل اتاق ها و فضای سبز بیرونی و رستوران هتل نیز اقامت در این هتل را با آرامش و آسایش بیشتری همراه کرده است. دسترسی مهمانان این هتل به مکان های دیگر دیدنی این شهر نیز به سادگی دسترسی دارند و وقت زیادی لازم نیست برای دیدن از شهر بگذارند.

قیمت این هتل در مقایسه با قیمت هتل های 5 ستاره نشان از گران بودن این هتل دارد. نظرسنجی از مهمانان این هتل نشان داده است که بیشتر آنها از موقعیت مکانی آن رضایت داشته اند. ضمن این که این هتل دارای امکانات تفریحی و ورزشی خوبی نیز هست.

پردیسان از ارزان ترین هتل های 5 ستاره مشهد

هتل پردیسان مشهد را می توان یکی از ارزان ترین و البته بهترین هتل های 5 ستاره مشهد به شمار آورد. این هتل 5 ستاره به حرم نزدیک نیست، اما ویژگی منحصر به فرد آن این است که در یک منطقه خوش آب و هوا واقع شده است. ساختمان این هتل پنج طبقه است و 162 واحد اقامتی دارد که از سال 1380 کارش را شروع کرده است. بازسازی ساختمان در سال 1398 موجب شده است که امکانات آن به استانداردهای روز نزدیک تر شود. این هتل چند رستوران دارد که هر کسی با هر ذائقه ای می تواند غذای مورد علاقه اش را در میان آنها بیابد. امکانات رفاهی و تفریحی و ورزشی هتل نیز محیط و فضایی دلپذیر را در هتل فراهم کرده اند. دسترسی به مکان های دیدنی شهر از این هتل به سادگی هتل هایی که در مرکز شهر هستند نیست. اما سخت هم نیست، به دلیل این که در نزدیکی آن ایستگاه مترو و اتوبوس قرار دارد.

این هتل از حرم دور است، اما امکاناتی دارد که آن را به یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد بدل کرده است. این هتل در بزرگراه کلانتری و جنب پارک صدا و سیما قرار دارد.

لابی هتل مجلل درویشی مشهد

قیمت هتل های 5 ستاره

هتل درویشی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد

هتل مجلل درویشی از مجلل ترین و بهترین هتل های 5 ستاره است. با این که قدیمی نیست و کارش را از سال 1390 شروع کرده است، شهرت خوبی در بین مسافران دارد. ساختمان این هتل 25 طبقه است و همین مسئله موجب شده است که پنجره اتاق های آن رو به حرم باز شوند و نمایی دلخواه و آرامش بخش دارند. برای آنها که دوست دارند حتی وقتی در حرم هم نیستند از فضای معنوی آن فاصله نگیرند گزینه بسیار مناسبی است. این هتل به چند رستوران متنوع نیز مجهز است که می توان انواع و اقسام غذاها را در آنها یافت. امکانات تفریحی و ورزشی هتل هم طوری در نظر گرفته شده اند که مهمانان بتوانند از اقامت خود در این هتل بیشترین لذت را ببرند. نه تنها دسترسی این هتل مجلل و شیک به حرم ساده است، بلکه برای دیدار از دیگر جاذبه های شهر هم به راحتی می توان از آن اقدام کرد.

در میان هتل های 5 ستاره نزدیک حرم در چند سال اخیر همیشه نام این هتل بوده است. زیرا نه تنها امکانات رفاهی آن مثال زدنی است، بلکه برای آنها که به قصد سفر کاری به این شهر می روند هم محل اقامت بسیار مناسبی است و سالن کنفرانس و همایش های بی نظیری دارد. مهمانان وب سایت بیشترین رأی را به نظافت و تمیزی آن داده اند. این هتل در بین خیابان های بیست و چهارم و بیست و ششم خیابان امام رضا قرار دارد.

نمای هتل الماس 2 مشهد

هتل های 5 ستاره نزدیک حرم

هتل الماس 2 از بهترین هتل های 5 ستاره

هتل الماس 1 و هتل الماس نوین از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد است و هتل الماس 2 با امکانات بیشتر توانسته است در فهرست بهترین هتل های 5 ستاره مشهد جای بگیرد. این هتل را می توان شعبه دوم آن در نظر گرفت. ساختمان 25 طبقه این هتل کار خود را از سال 1396 شروع کرده است و در مجموعه 216 واحد اقامتی دارد. این هتل در دسته مدرن ترین و به روزترین هتل ها نیز هست و هر آنچه اقامت مهمانان و مسافران را در آن راحت تر و دلپذیرتر می کند در آن یافت می شود. اتاق ها با سلایق مختلفی چیدمان شده اند که می توان در میان آنها سبک هایی از کشورهای مختلف از جمله ایتالیا و ترکیه و روسیه را دید.

این هتل پنج رستوران دارد که در همه آنها می توان غذاهایی بی نظیر و خوش طعم یافت. این هتل در فهرست هتل های 5 ستاره مشهد با ناهار و شام هم جای دارد. این هتل هم به حرم نزدیک است و از پنجره اتاق ها در این ساختمان بلند می توان نمایی دلنشین از حرم را به تماشا نشست. بیشترین امتیاز این هتل نصیب کارکنان خوشروی آن شده است. این هتل لوکس در خیابان بیستم خیابان امام رضا قرار دارد.

هتل مدینه الرضا از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد درست است که در خیابان امام رضا قرار ندارد، اما نزدیک حرم است و آن را به دلیل امکاناتش می توان در فهرست بهترین هتل های 5 ستاره مشهد قرار داد. ساختمان 12 طبقه این هتل با 330 واحد اقامتی بسیار بزرگ است و کار خدمات رسانی به مسافران را از سال 1392 شروع کرده است. یکی از نقاط قوت این هتل معماری آن است که برگرفته از معماری اصیل ایرانی است که در کنار امکانات بی نظیرش آن را به فضایی معنوی و آرامش بخش بدل کرده است. تنوع غذای رستوران ها به قدری است که حتی برای افراد گیاه خوار هم می توان در میان آنها غذاهای بسیار خوش مزه ای را یافت.

واقع شدن این هتل در همسایگی حرم آن را مکانی آرام و دلپذیر کرده است. علاوه بر این که دسترسی آن به مکان های دیگر دیدنی شهر هم آسان است. مهمانان زیادی در موقعیت مکانی این هتل همیشه احساس رضایت کرده و به آن رأی داده اند. شاید به همین خاطر است که همیشه در فهرست بهترین هتل های 5 ستاره مشهد نام این هتل هم می درخشد. این هتل در خیابان شیرازی و نبش شارستان رضوی واقع شده است. در واقع بین خیابان دوم و چهارم است.

هتل های هما مشهد

هتل های 5 ستاره با ناهار و شام

هتل بین المللی قصر از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد

هتل بین المللی قصر به این دلیل یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که اتاق ها و سوئیت های دلبازی دارد. ساختمان این هتل به بلندی دیگر هتل های 5 ستاره نیست و تنها هفت طبقه دارد، اما قرار گرفتن آن در نزدیکی حرم یکی از مهم ترین امتیازهای آن محسوب می شود. تعداد واحدهای اقامتی این هتل 220 عدد می رسد. رستوران و کافی شاپ و چایخانه سنتی در کنار دیگر امکانات این هتل اقامت در آن در خاطره ها ماندگار می کند. موقعیت مکانی این هتل رأی زیادی را در میان مسافران و زائران به خود اختصاص داده است. این هتل در بین خیابان چهاردهم و شانزدهم خیابان امام رضا واقع شده است و نه تنها رفت و آمد به حرم آسان است، بلکه به دیگر نقاط دیدنی شهر نیز دسترسی خیلی خوبی دارد.

به طور قطع امکانات تفریحی و ورزشی این هتل هم آنقدر خوب هستند که موجب شوند بتوان این هتل را در میان بهترین هتل های 5 ستاره مشهد دسته بندی کرد.

معرفی هتل پارس مشهد

تور هتل های 5 ستاره

رزرو تور هتل های 5 ستاره مشهد

در میان بهترین هتل های 5 ستاره می توان هتل هایی را یافت که برای رزرو و سفر با تور مناسب هستند. مثل هتل ضیافت الزهرا مشهد ، هتل پارسیس مشهد ، هتل سی نور مشهد ، هتل پارک حیات مشهد و … .  اقامت در هتل های 5 ستاره برای زائرانی که خودشان اقدام به سفر می کنند چندان ساده نیست. زیرا ممکن است از پس پرداخت هزینه ها نتوانند بر بیایند. اما سفر با تور می تواند این امکان را به آنها بدهد که در کنار چشیدن طعم شیرین زیارت از امکانات هتل های 5 ستاره هم بهره ببرند و لذت سفرشان را چند برابر کنند. برای رزرو هتل های 5 ستاره می توانید به سایت ماهانیوم مراجعه کنید.

تلفن تماس ماهانیوم جهت رزرو هتل ها :  02191031931

آدرس اینستاگرام  : https://instagram.com/mahaniom_official