قوانین و مقررات

سامانه رزرواسیون ماهانیوم تضمین می‌کند که در صورت تکمیل فرآیند خرید از سوی کاربر و دریافت تاییدنامه اقامت (واچر)، بتوانید به‌راحتی در اقامتگاه مدنظر پذیرش شده و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

در مواردی نادر ممکن است به دلایل مختلف از جمله مشکلات اعلام‌شده از طرف اقامتگاه مثل خرابی‌ها و حوادث طبیعی، اشتباهات انسانی همچون اشتباه فاحش در مبلغ اعلامی و همچنین موارد امنیتی مانند ورود مقامات بلندپایه، رزرو ثبت‌شده با مشکل مواجه شود؛ در این‌گونه موارد، ماهانیوم تمام تلاش خود را می‌کند تا برای مهمان خود، اقامتگاهی مشابه با واحد رزروشده فعلی در نظر گیرد و در صورت عدم موفقیت در جلب رضایت مهمان (مسافر)، مبلغ را به‌صورت کامل به او بازگرداند و امتیاز ویژه‌ای را برای رزرو بعدی او در نظر بگیرد.

حفظ و نگهداری از رمز عبور برعهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری افشاء کنند. تمامی اطلاعات کاربران پیش ماهانیوم محرمانه تلقی می‌شود و ما متعهد هستیم این اطلاعات را در اختیار شخص دیگر قرار ندهیم ؛ مگر در مواقعی که این اطلاعات از جانب مقامات قضایی ذی‌صلاح و با حکم قانونی درخواست شود.

در صورت بروز مشکلات احتمالی بین میزبان و مهمان، ماهانیوم تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکل برطرف شود.