لیست هتل های مشهد ؛ هم سیاحت ، هم زیارت

مشهد همان طور که از پسوندش پیداست، برای فرد فرد ما ایرانی‌ها به یمن وجود مبارک حضرت امام رضا (ع)، به معنای واقعی «مقدس» است.

به همین دلیل سفری که از آن به عنوان «حج فقرا» نام برده می‌شود، خواهان زیادی دارد. سالانه تعداد بی‌شماری مسافر از داخل و کشورهای همجوار مسلمان به قصد زیارت به سمت پهناورترین استان کشور و شهر مشهد روانه می‌شوند. مسافرت به مشهد، مانند سفر به سایر شهرها برای توریست‌ها با دغدغه‌هایی مانند رزرو هتل و دسترسی به اماکن تفریحی هم همراه است. بر این اساس، معرفی لیست هتل های مشهد و بهترین هتل‌های این شهر که با رزرو از طریق ماهانیوم امکان‌پذیر است، می‌تواند دیدگاه درستی به مسافران و زائران مشهد مقدس جهت انجام بهترین انتخاب بدهد. همچنین می‌توانید برای آشنایی بهتر و مطالعه کامل لیست هتل های مشهد pdf آن‌ را دانلود کنید.

هتل الماس 2 مشهد در مجاورت حرم می‌درخشد.

برای اطلاع از بهترین هتل های مشهد، نیازمند در اختیار داشتن لیست هتل های مشهد هستیم.

هتل الماس 2، یکی از مجلل‌ترین‌ها

هتل پنج ستاره الماس 2 به عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل های مشهد نزدیک حرم است. این هتل موقعیت مکانی ممتازی دارد؛ امکاناتی از جمله قابلیت دسترسی مهمانان به راه آهن، فرودگاه و جاذبه های تاریخی. شما در مدت اقامت در این هتل، لوکس‌ترین سوئیت‌ها، اتاق‌های رویـــال و وی آی پی و مشرف به حــرم، سرویس خدمات 24 ساعته، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، رستوران گردان در طبقه بیست و پنجم، روف گاردن و کافی‌شاپ با فضاهـای متنوع، کافی نت، سالن مــاساژ و سالــن‌های همایش، استخر، سونا و جکوزی و همچنین ترانسفر رایگان فرودگاهی را در اختیار خودتان دارید.

سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی هم این هتل را دارای آب و هوای مطبوعی می‌کند. سیستم مرکزی پخش فیلم کار شما را راحت می‌کند و البته استعمال دخانیات در اتاق های هتل ممنوع است. در لیست قیمت هتل های مشهد، این هتل 5‌ ستاره در ردیف گران‌ها قرار دارد. هتل الماس 2، 5 ستاره و در خیابان امام رضا (ع) در مجاورت حرم است.

یکی از بهترین‌های لیست هتل های مشهد؛ هتل قصر طلایی

قصر طلایی یکی از موارد در لیست هتل های مشهد نزدیک حرم است. . یکی از لوکس ترین هتل‌های خاورمیانه با معماری چشمگیر، نزدیکی به حرم، قیمت مناسب، سرویس و خدمات مطابق با استانداردهای بین‌المللی و همچنین داشتن محیط آرام و همین‌طور دسترسی آسان به برخی جاذبه‌های گردشگری به خوبی جای خود را در قلب مسافران باز کرده است.

20 طبقه و 610 باب واحد اقامتی همراه دکوراسیون متنوع که چشم انداز دلنوازی از حرم حضرت رضا (ع) در خود دارد، استقبال بی‌نظیر مسافران از هتل قصر طلایی را رقم می‌زند و می‌توان با رزرو از طریق ماهانیوم یکی از مسافران پرشمارش شد! پارکینگ با ظرفیت بالا، استخر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و محل تفریح و بازی کودکان و چندین رستوران با سرو غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی، بیش از پیش هتل قصر طلایی را مرکز توجهات قرار داده و البته باید توجه داشت در ‎‌لیست هتل های مشهد، هتل قصر طلایی در ردیف گران‌هاست. این هتل 5 ستاره در خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضای 34 و 36 قرار دارد.

مورد خاص در لیست هتل های مشهد؛ مدینه الرضا

هتل مدینه‌الرضا معماری خاص و باشکوهی دارد.

در لیست هتل های مشهد، مدینه‌الرضا یک هتل خاص محسوب می‌شود. چون نزدیک‌ترین هتل به حرم مطهر است و فاصله‎‌ای 2دقیقه‌ای با بارگاه نورانی حضرت رضا (ع) دارد. برخورداری از معماری به سبک ایرانی – اسلامی، این هتل را از دیگر هتل‌ها در مشهد متمایز می‌کند. رستوران گردان و تمام شیشه‌ای در مرتفع‌ترین نقطه هتل با چشم‌انداز حرم مطهر، چیزی است که نظر هر ببینده‌ و میهمانی را به خودش جلب می‌کند و شما با رزرو از طریق ماهانیوم، می‌توانید اقامت در این محیط زیبا را تجربه کنید.

بوفه ناهار و شام هم در تمام ایام سال ارائه می‌شود. همچنین برخورداری از رستوران سنتی با فضای نوستالژیک یکی دیگر از وجوهات تمایز هتل مدینه‌الرضا مشهد با سایر هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. یک گالری دائمی ثابت هنری هم در مجموعه دایر است. 2 مجموعه آبی مجزا برای آقایان و بانوان و همچنین اینترنت پرسرعت رایگان و اتاق بازی کودکان وکتابخانه هم وجود دارد. اتاق‌های اکونومی، استاندارد، لوکس و ویژه، گزینه‌های موجود پیش روی مشتریان برای انتخاب اتاق‌ها هستند. هتل 5 ستاره مورد اشاره در ابتدای خیابان شیرازی قرار دارد.

سی‌نور؛ از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم

امکانات هتل «سی‌نور» در نوع خودش بی‌نظیر است.

«سی‌نور» یکی از موارد موجود در لیست هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا است. این هتل در فاصله‌ای 5 دقیقه‌ای با حرم امام رضا (ع) قرار دارد و گزینه بسیار خوبی برای زائران و مسافران محسوب می‌شود. رزرو از طریق ماهانیوم یکی از راه‌های آسان در جهت حضور و استفاده کردن از امکاناتش است. در میان لیست هتل های مشهد، این هتل به لطف برخورداری از محیط صمیمی، حس آسایش و آرامش را به میهمانان می‌دهد. سطح دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی، راه‌آهن، ترمینال مسافربری، مراکز تجاری و بازار رضا باعث شده در فصول اوج سفر، هتل سی‌نور بسیار پرطرفدار شود.

طبقات 16 و 17 هتل با چشم‌انداز زیبا از بارگاه امام رضا، رستوران سنتی، روف گاردن، کافی شاپ، روم سرویس، سونا، ماساژ، حمام‌های ترکی و مغربی، غار و حوضچه نمک، پینگ پنگ، سالن بدنسازی، فوتبال دستی، سرویس رفت و برگشت، پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس چند منظوره، فست فود، کافی نت، سالن بیلیارد و استخر سرپوشیده، امکانات خاص این هتل را تشکیل می‌دهند. انتهای بازار رضا، نبش دانش شرقی جایی است که شما می‌توانید این هتل 5 ستاره را پیدا کنید.

هتل قصر؛ هتلی با سرگذشت جالب

لیست هتل های مشهد

در میان هتل‌های مشهد، هتل قصر داستان خاص خودش دارد.

در لیست هتل های مشهد، هتل بین‌المللی قصر مشهد علاوه بر امکانات، سرگذشت خاصی هم دارد. این هتل که با مساحتی حدود 20 هزار متر مربع در سال 1367 افتتاح شد، فروردین 1391 به هتل قصر الماس تغییر کرد و در خرداد 1393 به محض 5 ستاره شدن به نام قبلی خودش بازگشت.

هتلی که با رزرو از طریق ماهانیوم هم در دسترس شماست در خیابان امام رضا (ع) واقع شده و تا مرکز شهر، حرم مطهر امام رضا (ع) و مراکز تفریحی و خرید فاصله چندانی ندارد. از طراحی مجلل این هتل 5 ستاره می‌توان به عنوان نقطه قوتش یاد کرد. از سوی دیگر رستوران‌های هتل قصر هم با تنوع فراوان بر جذابیت زندگی مسافران مشهد می‌افزایند. این هتل به نسبت هتل‌های دیگر مشهد چندان گران نیست و با توجه به خدماتش، قیمت مناسبی دارد. هتل 5 ستاره قصر مشهد در خیابان امام رضا(ع) چهارراه دانش، بین امام رضا 14 و 16 واقع شده است.

هتل هما؛ با اصالت مثل هایت

هتل هایت مشهد

هتل هما در مشهد اعتبار خاصی دارد.

قدیمی‌ترها این هتل را با نام «هایت» می‌شناسند؛ بنایی که سال 1352 در خیابان احمدآباد افتتاح شد و در لیست هتل های مشهد جای ویژه‌ای دارد. 135 بابت فضای اقامتی متنوع مجلل به آخرین تجهیزات مدرن، مجهز شده‌اند و میهمان نوازی را به بالاترین و باکیفیت‌ترین حالت ممکن رسانده‌اند.

علاوه بر نزدیکی به مترو و مراکز خرید، قرار داشتن خارج از محدوده طرح ترافیک و برخورداری از کادری مجرب و تحصیلکرده از ویژگی‌های اصلی این هتل است. انواع رستوران، کافی شاپ و چایخانه به همراه تاکسی سرویس و خدمات پزشکی 24 ساعته، سالن کنفرانس، پارک بازی کودکان، مرکز خرید، آسانسور، خشکشویی، سونا و جکوزی، پیست دوچرخه سواری و پیست پیاده‌روی را هم می‌توان از دیگر امکانات هتل هما به حساب آورد و شما می‌توانید با رزرو از طریق ماهانیوم به راحتی در این هتل اقامت کنید. میدان احمد آباد، نبش کلاهدوز، محل قرارگیری این هتل 5 ستاره است.

هتل درویشی؛ گل سرسبد لیست هتل های مشهد

معماری هتل درویشی در نوع خودش خاص است.

معماری منحصر به فرد هتل درویشی، هر ساله مسافران و میهمانان زیادی را جذب این هتل خاص می‌کند. این سازه 20 طبقه‌ای به عنوان یکی از بلندترین ساختمان‌های اقامتی مشهد و بزرگ‌ترین هتل آتریوم کشور با سطح شیشه‌ای از زمان تاسیس در سال 1390 نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخته است. در شناسنامه این هتل درباره آن نوشته شده که دارای 223 اتاق در ابعاد و مدل‌های مختلف است و رستوران‌های متنوع ایرانی و فرنگی، انتخاب برای مشتریان را بسیار سخت جلوه می‌دهد. رزرو این هتل راه‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها، رزرو از طریق «ماهانیوم» است. هتل 5 ستاره درویشی در خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا 24 و 26 قرار دارد.

این هتل ها را میتوانید به صورت آنلاین و یا تلفنی از ماهانیوم رزرو کنید ، کارشناسان ماهانیوم 24 ساعت شبانه در 7 روز هفته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱