معرفی بهترین هتل های 4 ستاره مشهد همراه با آدرس

بهترین هتل های 4 ستاره مشهد هم در نزدیکی حرم و هم با کمی فاصله دورتر از آن در دسترس هستند. مشهد از جمله شهرهایی است که در همه فصل های سال مسافر و گردشگر دارد و هتل های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد. تعداد زیاد هتل ها در این شهر منجر شده است که هتل ها بر سر امکانات و خدمات رقابت تنگاتنگی با هم داشته باشند. وقتی هتل ها می توانند چهار ستاره داشته باشند که بر اساس استانداردهای هتل داری خدماتی را به مهمانانشان ارائه دهند. گاهی حتی این هتل ها به اندازه هتل هایی که پنج ستاره دارند، در خود امکانات جای داده اند. اگر مسافر این شهر هستید و می خواهید در یک هتل 4 ستاره خوب اقامت داشته باشید، بهتر است خواندن متن را ادامه دهید.

هتل فردوس مشهد

هتل های 4 ستاره نزدیک حرم

هتل فردوس از هتل های 4 ستاره مشهد

از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد می توان به هتل فردوس اشاره کرد. این هتل در نزدیک ترین خیابان به حرم، یعنی خیابان امام رضا، واقع شده است. این هتل با ساختمانی هشت طبقه و 98 اتاق خدمات رسانی به زائران را از سال 1389 آغاز کرده است. امکان رزرو اتاق یک نفره تا چهار نفره در این هتل وجود دارد. از آنجا که این هتل نسبتاً قدیمی است توانسته است همه امکاناتی را که مسافران در طی اقامت خود در این شهر نیاز دارند در اتاق ها تأمین کند. از جمله امکانات داخل سرویس بهداشتی فرنگی و حمام می توان به صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، دمپایی، سشوار و حوله اشاره کرد. علاوه بر تلفن، تلویزیون و یخچال وجود مبلمان و میز و صندلی اقامت در اتاق ها را با آسودگی بیشتری همراه کرده است. رخت ‌آویز، کمد لباس و دراور برخی دیگر از امکانات اتاق ها هستند. صندوق امانات و اعلام حریق را نیز می توان به آنها اضافه کرد.

این هتل را می توان یکی از هتل های 4 ستاره نزدیک حرم دانست که با ده دقیقه پیاده روی می توان خود را به زیارت حرم رساند. ضمن این که می توان به راحتی از این هتل به دیگر اماکن دیدنی شهر مشهد رفت. آدرس دقیق این هتل نبش خیابان امام رضا هشتم است.

هتل جواد مشهد

هتل های 4 ستاره مشهد با ناهار و شام

هتل جواد از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد هتل جواد است. علاوه بر این که امکانات بسیار خوبی که در اتاق ها وجود دارد، این مزیت را هم داراست که مهمانان با کمتر از پنج دقیقه پیاده روی می توانند خود را به حرم برسانند. این هتل کار خود را از سال 1389 با 105 اتاق و سوئیت شروع کرده است. ظرفیت آنها از یک تا چهار نفر است. از امکانات ورزشی هتل می توان به استخر و سونا و جکوزی و سالن بدن سازی اشاره کرد. روم سرویس و اسپا از امکانات ویژه هتل به شمار می روند. همه اتاق ها شرایط یکسانی ندارند و بعضی از آنها به شکل وی آی پی مجهز شده اند. به دلیل این که در مرکز شهر واقع شده است، دسترسی مهمانان آن به فرودگاه و راه آهن شهر و همچنین پایانه مسافربری راحت است.

از امکانات ویژه بهترین هتل های 4 ستاره مشهد می توان به وجود صندوق امانات و سشوار در اتاق ها اشاره کرد. البته مینی بار هم وجود دارد که بابت آن باید هزینه جدا پرداخت شود و رایگان نیست. آدرس دقیق این هتل نبش خیابان امام رضا سوم است.

رزرو هتل الماس 1 مشهد

قیمت هتل های 4 ستاره مشهد

هتل الماس 1 از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد

هتل الماس 1 مشهد را هم می توان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد دانست. هم به حرم نزدیک است و هم این که ساختمان آن نسبتاً جدید است و خدمات رفاهی بسیار خوبی دارد. این هتل کارش را از سال 1392 شروع کرده است. ساختمان 9 طبقه هتل 163 واحد اقامتی از یک نفره تا پنج نفره دارد. از امکانات ویژه آن می توان به وجود فضای باز برای بازی کودکان در آن اشاره کرد. یک سالن کنفرانس هم در طبقه نهم دارد که می توان برای برگزاری مراسم ها از آن استفاده کرد. موقعیت مکانی این هتل طوری است که نه تنها رفت و آمد به حرم برای زائران راحت است، بلکه برای دسترسی به دیگر مکان های دیدنی شهر هم لازم نیست زمان زیادی را صرف کنند. نزدیک بودن آن به ایستگاه اتوبوس و مترو را می توان یکی دیگر از مزایای آن دانست.

در مقایسه با قیمت هتل های 4 ستاره مشهد این هتل را نمی توان در بین هتل های ارزان قیمت دسته بندی کرد. در اتاق ها و سرویس های بهداشتی و حمام امکانات خوبی برای آسایش مهمانان در نظر گرفته شده است. وجود سرمایش و گرمایش مرکزی اقامت در این هتل را دلپذیرتر کرده است. این هتل بین خیابان های چهارم و ششم خیابان امام رضا واقع شده است.

هتل مینو از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد

هتل مینو را به دلیل واقع شدن در نزدیکی حرم و دیگر نقاط دیدنی شهر می توان در دسته بهترین هتل های 4 ستاره مشهد جای داد. البته که این هتل امکانات بسیار خوبی را هم در اتاق ها و هم در فضاهای عمومی خود برای پذیرایی از مهمانان فراهم کرده است. کارش را از سال 1388 آغاز کرده و در ساخت آن از سبک معماری مدرن بهره برده شده است. با این که نسبتاً قدیمی است، اما همیشه توانسته است رضایت مسافرانش را جلب کند. در میان واحدهای اقامتی هتل می توان اتاق ها و سوئیت های دو تخته دابل، سوئیت یک خوابه دو تخته و چهار تخته را یافت.

مسافران و مهمانان قبلی این هتل به کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت آن امتیاز کامل را داده اند. شاید به همین دلیل هم در فهرست بهترین هتل های 4 ستاره مشهد قرار گرفته است. ساختمان آن در بین خیابان های شانزدهم و هجدهم خیابان امام رضا واقع شده است.

اتاق تریپل

بهترین هتل های 4 ستاره مشهد

هتل الماس نوین از گران ترین هتل های 4 ستاره مشهد

ساختمان هتل الماس نوین تازه ساز است و کارش را از سال 1396 شروع کرده است. این هتل هم به خاطر امکانات بسیار زیاد و مدرنی که دارد در فهرست گران ترین و بهترین هتل های 4 ستاره مشهد جای گرفته است. ساختمان شانزده طبقه این هتل 123 واحد اقامتی دارد که به شکل یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و حتی پنج تخته قابل رزرو هستند. اتاق ها از نظر امکانات تنوع زیادی دارند که پاسخگوی مسافرانی با هر ذائقه ای هستند. ماساژ، استخر، سونا و جکوزی از امکانات ویژه این هتل به شمار می روند. امکان روم سرویس نیز برای آسایش هر چه بیشتر مهمانان در این هتل فراهم شده است.

در رستوران های هتل با وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می شود و از هتل های 4 ستاره مشهد با ناهار و شام است. درست است که این هتل در خیابان اصلی قرار ندارد، اما دسترسی آن به حرم و دیگر نقاط شهر بسیار راحت است. به خصوص این که در نزدیکی آن یک ایستگاه اتوبوس و یک ایستگاه مترو هم قرار دارد. این هتل در خیابان نهم خیابان امام رضا و کوچه مهرآیین واقع شده است.

هتل سارینا از ارزان ترین هتل های 4 ستاره مشهد

هتل سارینا امکاناتی بیشتر از یک هتل 4 ستاره دارد و شاید به همین دلیل هم در فهرست بهترین هتل های 4 ستاره مشهد قرار گرفته و مهمانان پیشین آن به مناسب بودن قیمت آن با توجه به امکاناتش رأی زیادی داده اند. یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن این هتل تازه تأسیس بودن آن است که با 211 واحد اقامتی کار خود را از سال 1398 شروع کرده است. به رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی هم مجهز است. اما این هتل را نمی توان در دسته هتل هایی که به حرم نزدیک هستند قرار داد. زیرا در خیابان امام رضا قرار ندارد. اما با این حال در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی آن به همه جای شهر آسان است. این هتل در خیابان جهاد پنجم در چهارراه بیسیم واقع شده است.

برای رزرو این هتل ارزان می توانید به سایت ماهانیوم مراجعه کنید و از امکانات بی نظیر آن بهره ببرید. به طور حتم این هتل را به دیگران هم معرفی خواهید کرد و خودتان دوباره در سفر به مشهد در آن اقامت خواهید داشت.

هتل های چهار ستاره مشهد

ارزان ترین هتل های 4 ستاره مشهد

تور هتل های 4 ستاره مشهد

در بالا چند تا از ارزان ترین و بهترین هتل های 4 ستاره مشهد معرفی شده اند. این هتل ها برای تورهایی که از شهرهای مختلف به قصد زیارت به مشهد می آیند هم مناسب هستند. سفر با تور همیشه از سفر به تنهایی کم هزینه تر است. زیرا یک فرد متخصص هزینه های سفر را مدیریت می کند. ضمن این که بسیاری از هزینه ها در تور بین افراد تقسیم می شود و باعث می شود که سفر با تور طرفداران زیادی داشته باشد. شاید اقامت در هتل در سفر تنهایی خیلی به صرفه نباشد، اما از این امکان به راحتی می توان در سفر همراه با تورها بهره برد. به این ترتیب، انتخاب هتل و برنامه سفر به دست افراد دیگر است و تنها کاری که مسافر می کند لذت بردن از زیارت و سفر است.

آدرس صفحه اینستاگرام ماهانیوم : mahaniom_official