معرفی اجمالی هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد در لیست هتل های سه ستاره مشهد قرار گرفته است. به طور کلی این هتل بیش از 20 سال سابقه دارد و توانسته در طی بازسازی های پی در پی در سال های مختلف، دقیقاً مطابق با استانداردهای سازمان ایرانگردی و جهانگردی پیش برود. این هتل در خیابان امام رضا و بین امام رضا 7 و 9 قرار گرفته است.

اینطور که مشخص است هتل مدائن از هتل های قدیمی محسوب می شود. سال ساخت این هتل به 1366 باز می گردد. مهمانان گرامی می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به آستان مبارک امام رضا دسترسی داشته باشند. پرسنل این هتل در تلاش هستند که فضای اقامتی بی نظیری برای مهمانان فراهم شود.

هتل مدائن در 8 طبقه طراحی شده است و حدود 100 اتاق دارد که 97 اتاق برای مسافران در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال هتل ارزان قیمت برای استراحت هستید هتل مدائن مشهد بهترین گزینه برای شما خواهد بود. هتل مدائن از دسته هتل های بسیار معتبر در مشهد است و بسیاری از معماران بزرگ ایرانی در مورد طراحی این هتل نظر داده اند.

اتاق های دو تخته هتل مدائن مشهد به صورت دبل و سینگل طراحی شده اند. از سوی دیگر شرایط رزرو اتاق دو تخته فولبرد نیز وجود دارد. برخی دیگر از اتاق ها به صورت سه تخته طراحی شده اند که یک تخت سینگل و یک تخت دبل است. اتاق های سه تخته فولبرد هستند. در بهترین شرایط رزرو اتاق ها به صورت کاملاً اصولی صورت می گیرد.

هتل مدائن مشهد از دسته هتل های نوستالژی محسوب می شود. شاید بسیاری از امکانات مدرن در این هتل دیده نشود اما از دسته هتل های بی نظیر در مشهد بوده و مورد پذیرش مسافران قرار گرفته است.

هتل مدائن

امکانات هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد در 8 طبقه ساخته شده است. این هتل شامل 97 اتاق است و 250 تخت را پوشش داده است. ظرفیت لابی برای هتل مدائن نیز 50 نفر اعلام شده است. هتل مدائن مشهد در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است. رستوران هتل مدائن مشهد بسیار بزرگ است و 400 نفر ظرفیت دارد. پارکینگ این هتل نیز دارای ظرفیت 30 ماشین به صورت رایگان است. در این هتل اینترنت در لابی با هزینه خواهد بود. دقت کنید که استخر هنوز به امکانات هتل مدائن افزوده نشده است.

هتل مدائن

هتل مدائن

در مورد امکانات هتل مدائن می توان اینطور در نظر گرفت که اتاق ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. البته سرویس بهداشتی فرنگی در برخی از واحدها دیده می شود. برخی از اتاق ها شامل مبلمان هستند. اتاق ها شامل رخت آویز بوده و همینطور لوازم بهداشتی نیز برای اتاق ها در نظر گرفته شده است.

از فن کوئل به عنوان سیستم گرمایش و سرمایش در هتل مدائن مشهد استفاده شده است. همه اتاق ها دارای یخچال هستند. در برخی از اتاق ها آباژور وجود دارد. از سوی دیگر بسیاری از اتاق ها دارای کمد لباس هستند. دقت کنید که اینترنت در اتاق ها به صورت محدود در نظر گرفته شده است. برخی از اتاق ها دارای دراور هستند. سیستم اطفا حریق در  همه اتاق ها اجرا شده است.

هتل مدائن

صرف صبحانه در هتل مدائن با تشریفات بالایی صورت می گیرد. برخی از اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع دارند. دقت کنید که این هتل توانسته با قیمت مناسب سطح نیاز بسیاری از افراد را فراهم سازد و در این زمینه موفق ظاهر شده است.

وضعیت غذا در هتل مدائن مشهد مناسب است. قفل دیجیتال کارتی برای امنیت بیشتر برای بخش ورودی اتاق ها در نظر گرفته شده است.

هتل مدائن

کیفیت هتل مدائن

کیفیت غذاهای هتل مدائن مشهد ، داشتن یا نداشتن منوی فولبرد

رستوران هتل مدائن مشهد ظرفیت پذیرش 400 نفر را دارد. بنابراین فضای داخلی رستوران بسیار بزرگ است و به نوبه خود فضای غذاخوری گسترده ای را شامل شده است. اما نمی توان گفت که دارای منوی فولبرد است. هنوز بسیاری از غذا ها به لیست غذاها افزوده نشده است.

رستوران هتل مدائن مشهد در طبقه منفی یک واقع شده است و حالت زیر زمینی دارد. به طور کلی این رستوران از نظر طعم غذا مورد تایید قرار گرفته است. طعم غذاها توسط افراد مختلف سنجیده می شود و سعی شده تا بهترین کیفیت در نظر گرفته شود. اما تنوع غذاها کم است و این موضوع بسیاری از کاربران را ناراحت کرده است.

سیستم خدمات و گارسون در رستوران هتل مدائن کمی کند پیش می رود. در واقع این موضوع سبب شده است که افراد نتوانند دسترسی خوبی به بخش های مختلف رستوران داشته باشند و یا صرف غذا در زمان دقیق خود صورت نمی گیرد و مساله ساز می شود. از سوی دیگر رستوران هتل مدائن مشهد به خاطر وسعت زیادی که دارد گاه دچار بی نظمی می شود و مسائل زیادی ایجاد می کند.

کاربران از تاخیر عملکرد بخش کافی شاپ نیز عدم رضایت دارند. کیفیت غذا و نوشیدنی در رستوران هتل مدائن کاملاً تضمین شده است و همه چیز طبق اصول ارزیابی می شود. در این رستوران سعی شده تا همه چیز به شکل اصولی دنبال شود و موقعیت اجرایی رستوران نیز روز به روز بهتر می شود. این رستوران بر اساس کیفیت غذای خود توانسته نظر بسیاری از افراد را جلب نماید و بسیار عالی ظاهر شده است. امید است که رضایت از بخش خدمات رستوران نیز بهبود یابد و منوی متنوع تری ارائه شود.

لابی هتل مداین

هتل مدائن

فاصله از حرم و مراکز مهم مثل راه آهن و فرودگاه

فاصله هتل مدائن مشهد تا حرم ورودی باب الرضا در حدود یک کیلومتر و 254 متر اعلام شده است. این هتل تا حرم ورودی باب الجواد حدوداً یک کیلومتر و 480 متر فاصله دارد. فاصله از هتل مدائن تا حرم ورودی حرعاملی یک کیلومتر و 693 متر اعلام شده است. فاصله از هتل مدائن تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی نیز یک کیلومتر و 979 متر ارزیابی شده است. این هتل تا حرم ورودی صحن جمهوری حدوداً 2 کیلومتر و 325 متر فاصله دارد. فاصله تا حرم ورودی شیخ طبرسی نیز 2 کیلومتر و 504 متر اعلام شده است.

فاصله هتل مدائن مشهد تا ایستگاه قطار ظهری قائم سه کیلومتر و 978 متر اعلام شده است. از این هتل تا ایستگاه راه آهن فاصله اعلام شده حدوداً 4 کیلومتر و 226 متر است. فاصله از هتل مدائن با فرودگاه بین المللی حدوداً 8 کیلومتر و 26 متر ارزیابی شده است. این هتل تا بیمارستان روانپزشکی ابن سینا نیز 8 کیلومتر و 477 متر ارزیابی شده است. فاصله تا مرکز خرید نیکا نیز 8 کیلومتر و 994 متر اعلام شده است.

فاصله از هتل مدائن مشهد تا بوستان حجاب حدوداً 9 کیلومتر و 355 متر است. فاصله از هتل مدائن مشهد تا پارک پردیس قائم حدوداً 15 دقیقه با خودرو خواهد بود. از این هتل تا پارک ملت ده کیلومتر فاصله خواهید داشت.

برای دسترسی به بازار بین المللی سپاد 15 دقیقه با خودرو در نظر گرفته شده است. این هتل تا پارک ساحلی آفتاب حدوداً 10 کیلومتر فاصله دارد. فاصله از هتل مدائن مشهد تا باغ پرندگان 10 کیلومتر است. فاصله از هتل مدائن مشهد تا ایستگاه قطار شهری هفت تیر حدوداً 14 کیلومتر و 90 متر در نظر گرفته شده است.

معماری و سال ساخت هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد در سال 1366 ساخته شده است. بازسازی این هتل به سال 1392 باز می گردد. از سوی دیگر این هتل قدیمی دارای موقعیت ساخت مشخصی است و توانسته یک سری المان های جدید را اجرا نماید. به طور کلی این هتل در 8 طبقه طراحی شده است و در بازسازی سعی شده به نمای ظاهری هتل بسیار اهمیت داده شود. از سوی دیگر لابی این هتل به شکل خاصی طراحی شده است و ظرفیت آن نیز مشخص است. این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است. رستوران این هتل به نوبه خود شامل ظرفیت 400 نفری است و طراحی رستوران به صورت خاصی ارزیابی می شود که افراد بتوانند به راحتی تردد داشته باشند.

طراحی پارکینگ هتل مدائن بسیار خاص است. در واقع نوع معماری به شکلی است که ماشین ها می توانند در یک فضای درست پارک شوند بدون اینکه مزاحمتی برای سایر ماشین ها ایجاد شود. اتاق ها دارای کاغذ دیواری هستند و کف و سقف نیز از روش های شاد و روشن استفاده کرده اند. نورپردازی بخش مهمی از طراحی و معماری هتل مدائن مشهد محسوب می شود. در واقع نورپردازی به قدری عالی صورت گرفته که شرایط خوبی در اتاق ها دیده می شود. سیستم اجرای هتل مدائن مشهد در سال های اخیر دستخوش یک سری تغییرات بوده است.

هتل مدائن از دسته هتل های بسیار عالی محسوب می شود. این هتل دارای موقعیت منطقه ای خاصی است و می تواند یک شاخص ضروری را در نظر بگیرد.

نمای ظاهری هتل مدائن مشهد از سنگ های مرمری سفید تشکیل شده است و البته که به طور کلی از نمای شیشه برای طبقات بالاتر استفاده شده است. راهروها و آسانسور به سبک جدید طراحی شده اند و نورپردازی در راهرو هتل نیز دیده می شود.

 

هتل مدائن

نظرات افراد

رضایت بسیاری از افراد به خاطر نزدیک بودن هتل مدائن به حرم است. همینطور دیده شده که از مدیریت هتل بسیار راضی هستند و همه چیز طبق نظم و ترتیب صورت می گیرد. پروتکل های کرونایی در این هتل به شکل مرتب و منظم دنبال می شود و در نهایت کیفیت غذا نیز خوب اعلام شده است. در مورد معطلی در بخش پذیرش کمی عدم رضایت دیده می شود. بسیاری از مسافران معتقد هستند که آسانسورها بسیار محدود و شلوغ هستند و رفت و آمد را دشوار می کنند.

در مورد محدود بودن حجم اینترنت در هتل مدائن مشهد بسیار عدم رضایت دیده می شود و امید است که وضعیت اینترنت در این هتل بهبود یابد. به طور کلی نباید روی اینترنت هتل مدائن حسابی باز کنید چون شرایط به شکل خاصی است.

رضایت از تیم خدمات و پذیرش و همه پرسنل هتل مدائن مشهد به شکل کامل دیده می شود. همه کسانی که در این هتل فعال هستند دوره دیده هستند و از نظر روانشناسی نیز به تایید رسیده اند.

از نمازخانه هتل مدائن مشهد عدم رضایت اعلام شده است و نظافت این بخش از موضوعاتی است که باید بیشتر به آن دقت شود. نمازخانه بسیار کوچک است و به شکل بهم ریخته طراحی شده است که به طور کلی از سوی نمازگزاران با نارضایتی همراه شده است.

شنیدن صدای موتورخانه در طول شب برای برخی از اتاق ها ناراحت کننده اعلام شد. در مورد نیروی کافی شاپ نیز رضایت کافی دیده نمی شود. اینطور که مشخص است به طور کلی نیروی رستوران نیز صلاحیت کامل برای سرو غذا را نداشتند. هواکش های به کار برده شده در توالت ها عملکرد مناسبی نداشتند و این موضوع سبب شد تا برخی از مسافران عدم رضایت داشته باشند.

 

جمع بندی

هتل مدائن مشهد از دسته هتل های بزرگ در مشهد محسوب می شود. این هتل دارای 100 اتاق است و در پلان های 3 تخته، 2 تخته و 4 تخته اجرا شده است. اتاق های هتل مدائن در دو فاز جدید و قدیمی طراحی شده است و دقیقاً مطابق با استانداردهای سازمان ایرانگردی هستند. در اتاق ها از سیستم تهویه مطبوع استفاده شده است. هتل مدائن مشهد دارای خدمات روم سرویس و لاندری بوده و ظرفیت آن بالا ارزیابی شده است. به طور کلی برخی از اتاق ها ظرفیت نسبتاً کوچکی دارند و البته که از نظر قیمت مناسب تر هستند.

در هتل مدائن مشهد دو رستوران اجرا شده است که انواع غذاهای ایرانی را به بهترین کیفیت ارائه می دهد. مواد اولیه برای تهیه غذاها بسیار مرغوب هستند. رستوران دیگر مخصوص سرو صبحانه در نظر گرفته شده است و فضایی بسیار آرام و دلچسب دارد. این هتل دارای کافی شاپ مخصوص است و کافی شاپ به شکل 24 ساعته فعال است. نوشیدنی های سرد و گرم بخش مهمی از خدمات کافی شاپ هتل مدائن مشهد را تشکیل می دهد.

پارکینگ هتل مدائن دو طبقه طراحی شده است و شامل ظرفیت های مختلف است. از سوی دیگر این هتل مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی است. هتل مدائن مشهد در خیابان امام رضا بین امام رضا 7 و 9 قرار گرفته است. دسترسی به هتل در سال های اخیر به بهترین نحو انجام شده است.

 

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱