هتل جهان مشهد از هتل‌ های لوکس و پنج‌ ستاره در شهر مشهد می ‌باشد. این هتل در بین گردشگران محبوب است. به علت این ‌که هتل جهان در نزدیکی مرقد امام رضا علیه ‌السلام قرار گرفته یک انتخاب عالی برای اقامت چند روزه شما در سفر به مشهد فراهم می ‌کند. هتل جهان یک گزینه عالی برای اقامت لوکس در جوار بارگاه امام هشتم است. در ادامه به معرفی کلی از هتل جهان و امکاناتی که دارد می پردازیم. پس اگر دنبال هتل در مشهد برای اقامت می ‌گردید تا انتهای این مقاله که عکس های هتل جهان مشهد نیز در آن قرار داده شده است با ما همراه باشید.

هتل جهان مشهد

هتل بزرگ جهان

رزرو هتل جهان مشهد

این هتل به ‌صورت 24 ساعته پذیرای میهمانان و زائرین عزیز است. جهت رزرو هتل جهان مشهد می ‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید. با رزرو هتل جهان می ‌توانید از تخفیف‌ های هیجان‌انگیز و پشتیبانی 24 ساعته تیم ما بهره ‌مند شوید. ما این امکان را به شما می‌ دهیم تا با مشاوره‌ های تلفنی مناسب‌ ترین هتل را برای خود و خانواده‌ تان انتخاب کنید. رزرو این هتل با بهترین قیمت به صورت آنلاین نیز امکان ‌پذیر است.

سوئیت ‌های هتل جهان

هتل جهان مشهد اتاق‌ های متنوعی دارد که با امکانات عالی و فضای زیبا مناسب هر تیپ از میهمانان عزیز می ‌باشد. مسافران با هر سلیقه و هر تعداد از افراد می ‌توانند با توجه به تنوعی که بین اتاق ‌ها وجود دارد اقدام به رزرو اتاق موردنظر خود در این هتل نمایند. براساس ظرفیت و امکاناتی که اتاق ‌ها دارند قیمت ‌های آن ‌ها با یکدیگر متفاوت است. این هتل دارای سوئیت ‌های ویژه و سوئیت ‌های استاندارد است. سوئیت های ویژه اتاق‌ های لوکسی هستند که امکانات ویژه ای نسبت به نوع استاندارد این اتاق ها دارند.

هتل بزرگ جهان مشهد

سوئیت هتل جهان مشهد

انواع اتاق هتل جهان مشهد

سوئیت‌ های ویژه هتل جهان مشهد عبارت ‌اند از:

سوئیت چهار نفره اختر، سوئیت ویژه معلولین، سوئیت دابل، سوئیت شمس و… برخی از سوئیت های موجود در هتل جهان مشهد هستند. هر کدام از این سوئیت ‌ها ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد و ویژه ‌ای دارند که با توجه به شرایط خود می‌ توانید یکی از آن ‌ها را انتخاب کنید. به ‌عنوان مثال بزرگ‌ ترین سوئیت در این هتل سوئیت ‌های شمس هستند که ۷۵ متر دارند و تراس رو به صحن غدیر برای زائرین عزیز فراهم‌ شده است که می‌ توان گفت بهترین گزینه برای اقامت در هتل جهان سوئیت ‌های ویژه شمس هستند. یا به ‌طور مثال سوئیت ‌های اختر در هتل جهان مشهد وجود دارند که امکانات ویژه ‌ای مانند وان حمام دارد. اما این سوئیت ها ویویی رو به حرم ندارند. از لحاظ متراژ این سوئیت‌ ها نسبت‌ به سوییت ‌های شمس کمتر و حدود ۵۰ متر هستند.

اتاق های دو نفره هتل جهان مشهد

سوئیت‌ های تابان نیز وجود دارند که در روبروی حرم هستند و متراژ آن‌ ها ۳۵ متر می ‌باشد. یک پیشنهاد فوق ‌العاده برای زوجین محسوب می ‌شود. همچنین سوییت هایی وجود دارند که مخصوص معلولین هستند و امکاناتی دارند که این اتاق ها را برای استفاده این عزیزان مجهز می کنند. با استفاده از سوئیت ‌های این هتل اقامت راحت و بدون مشکل برای شما فراهم خواهد شد. اما سوئیت‌ هایی نیز هستند به عنوان سوئیت های استاندارد. این سوئیت‌ ها یک طراحی ساده اما شیک دارند. سوئیت ‌های استاندارد دو نفر ظرفیت دارند و برای اقامت حدود ۲۵ متر فضا در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. در تمامی سوئیت‌ های استاندارد امکانات رفاهی مانند یخچال، تلویزیون، آباژور، سیستم‌ های تهویه مطبوع و سیستم ‌های گرمایش و سرمایش، مینی بار، مبلمان راحتی، تلفن و غیره وجود دارد که رفاه شما را در زمانی که میهمان هتل جهان مشهد هستید تضمین می ‌کند.

امکانات هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد ساختمان بزرگی دارد و به ‌صورت سوئیت‌ های ۱ تا ۵ نفره مناسب زائرین و مهمانان عزیز است. با توجه به این‌ که این هتل تازه تاسیس شده دکوراسیون داخلی بسیار شیکی داشته و دارای اتاق‌ های زیبا و تروتمیز برای مهمانان عزیز است تا بتواند بهترین خاطره را از اقامت در مشهد در ذهنشان ماندگار کنند. امکانات ویژه‌ ای چون تلویزیون، یخچال ، چایی ‌ساز، صندوق امانات، حمام، سیستم ‌های سرمایشی و گرمایشی ، مبلمان و میز ، سرویس‌ بهداشتی (هم ایرانی و هم فرنگی) در اتاق ها وجود دارد. همچنین در روزی ‌که اتاق رزرو می ‌کنید صابون، شامپو ، مسواک و حوله در اختیارتان قرار می ‌گیرد. برخی از این اتاق‌ ها بالکن نیز دارند .

هتل جهان

لابی هتل جهان مشهد بسیار شیک است. این لابی ظرفیت ۱۵۰ نفر را دارد مبلمان و روزنامه نیز در آن فراهم ‌شده است. میهمانان عزیز در لابی هتل می ‌توانند به استراحت بپردازند. همچنین امکانات دیگری در این هتل مانند پارکینگ، استخر ، سونا و جکوزی ، کتابخانه ، خودپرداز، آژانس مسافرتی، پارک‌ های کودک، گیم ‌نت ، کافی ‌نت، فروشگاه و لاندری وجود دارد. همچنین خدمات دیگری در این هتل به شما ارائه داده می شود مانند خدمات باربری، خدمات سی آی ‌پی، خدمات ویژه معلولین ، خانه ‌داری و ماساژ نیز در این هتل برای میهمانان عزیز ارائه می ‌شود تا شما عزیزان در زمان اقامت کمبودی احساس نکرده و روزها و لحظات رضایت‌ بخشی در این هتل داشته باشید.

پارکینگ هتل جهان مشهد

در طبقه منفی ۳ ساختمان هتل جهان مشهد یک پارکینگ سرپوشیده وجود دارد که ۱۵۰ خودرو را در خود جای می‌ دهد. میهمانان هتل به‌ صورت رایگان از این پارکینگ استفاده می‌ کنند و نگرانی بابت امنیت نخواهند داشت.

کافی ‌شاپ و رستوران هتل

هتل جهان مشهد دارای کافی ‌شاپ شیک و دنج در مجموعه خود است. شما میهمانان عزیز می ‌توانید در اوقات فراغت یا در زمان خستگی به این کافی ‌شاپ مراجعه کرده و در محیط آرام‌ بخش این کافی ‌شاپ بتوانید دسر یا نوشیدنی میل بفرمایید. در این کافی‌ شاپ می ‌توانید لحظات خوب و دور از دغدغه‌ های روزانه تجربه کنید. علاوه‌ بر کافی‌ شاپ ‌های مدرن و رستوران ‌های شیک ، هتل جهان دارای یک چایخانه سنتی نیز است که در یک محیط با صفا می‌ توانید میهمان این هتل باشید. همچنین دارای یک رستوران شیک و زیبا است که محیط تمیزی داشته تا بتوانند از میهمانان پذیرایی کنند. غذاهایی که این رستوران برای میهمانان تدارک می بیند با استفاده از مواد غذایی تازه و با کیفیت بالا پخت می ‌شوند تنوع مناسبی داشته و تا به امروز رضایت میهمانان را توانسته به دست بیاورد.

هتل جهان

از دیگر امکاناتی که این هتل برای میهمانان عزیز فراهم کرده آسانسور، استخر ، اینترنت، تلفن، شبکه های پخش فیلم و… در اتاق های این هتل است.

قوانین هتل بزرگ جهان مشهد

هتل جهان مشهد قوانین ویژه و خاص خودش را دارد تا در برقراری نظم و ایجاد آرامش برای میهمانان عزیز کوشا باشد. برخی از این قوانین عبارت ‌اند از :

  • زمان ورود به هتل و رزرو اتاق از ۱۵ عصر به بعد و زمان تحویل اتاق ۱۲ ظهر است .
  • این هتل با مدارک شناسایی معتبر خانم ‌های مجرد را پذیرش کرده و با قوانین صیغه نامه که با مهر برجسته محضر است از میهمانان عزیز پذیرایی می ‌کند.
  • در صورت عدم استفاده از سرویس ، برای کودکان بین دو الی دوازده ‌ساله هزینه نیم ‌بها دریافت می شود.
  • برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس به ‌صورت رایگان اقامت داده می شود.
  • نرخ میهمانان خارجی چه عرب ‌زبان و چه غیر عرب‌زبان متفاوت با نرخ ‌نامه است.

هتل لوکس هتل جهان

فاصله ‌ها:

  • فاصله هتل جهان مشهد تا حرم امام رضا حدود 3 دقیقه پیاده ‌روی است.
  • تا بازار رضا ۱۴ دقیقه پیاده ‌روی دارد.
  • با خودرو از هتل تا فرودگاه ۲۰ دقیقه می باشد.
  • تا ایستگاه راه ‌آهن نیز ۹ دقیقه است.
  • تا ترمینال مسافر بری ۱۰ دقیقه با خودرو می باشد.

صندوق امانات

اگر وسیله با ارزش همراه خود دارید و نمی ‌خواهید هنگامی‌ که بیرون هستید درون اتاقتان قرار دهید و یا همراه خود ببرید بدون هیچ مشکلی می‌ توانید آن ‌ها را در صندوق امانات در لابی هتل قرار دهید و نگران وسایل با ارزش خود در هنگامی ‌که در هتل حضور ندارید نباشید.

موقعیت و آدرس هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد در خیابان شیرازی ۴ قرار دارد. مسافت این هتل تا حرم مطهر امام هشتم ۵۰۰ متر است. تنها مکان زیارتی نزدیک به این هتل، حرم امام هشتم نیست. شما می‌ توانید مکان ‌های گردشگری و زیارتی بسیاری را در اطراف این هتل پیدا کرده و به آن ها مراجعه کنید.

در نزدیکی هتل جهان مشهد فروشگاه‌ ها و پاساژ های زیادی وجود دارد. به شما این اجازه را می ‌دهد تا هر چه که نیاز دارید را به ‌آسانی و در نزدیکی خود بیابید. همچنین دغدغه ‌ای بابت مواد غذایی و سوغاتی هایی که می‌ خواهید برای اقوام تان ببرید نداشته باشید.

هزینه اقامت در هتل جهان مشهد

هزینه اقامت در این هتل با توجه به امکانات و خدمات و موقعیت ‌ها و نوع سوئیت‌ هایی که در بالا هم آن‌ ها را معرفی کردیم و چندین مورد دیگر که زیر نظر اتحادیه هتل داران شهر مشهد تعیین ‌شده بستگی دارد. با توجه به امکانات و خدماتی که در این هتل ارائه می ‌شود می‌ توانیم بگوییم هزینه اقامت در هتل جهان مشهد مناسب است. برای یک هتل پنج ‌ستاره این رنج قیمت بسیار منصفانه است.

نقد و بررسی هتل جهان به قلم کاربران

نظرات هتل جهان مشهد:

باتوجه به نظرسنجی که از افرادی که در هتل جهان اقامت داشتند صورت‌ گرفته بسیار قابل ‌توجه است که اکثر افرادی که در این هتل اقامت داشتند توانسته اند اوقات خوشی را در این هتل داشته باشند. از نظر کاربران برخورد کارکنان، رسیدگی به درخواست ها، نظافت اتاق ‌ها، کیفیت و تنوع غذا، امکانات و … ارزش آن نسبت ‌به قیمت‌ هایی که ارائه می دهد بسیار بالا بوده‌ است.

معرفی هتل بزرگ جهان مشهد

سوئیت های لوکس هتل بزرگ جهان

خدماتی که در آینده به امکانات هتل جهان مشهد اضافه خواهد شد:

به نقل از سایت رسمی هتل جهان ، مدیریت این هتل آینده روشنی برای رفاه مسافرین عزیز در نظر گرفته است. می ‌توان امکانات زیر را نیز در آینده در هتل جهان تماشا کرد:

  • نمایندگی آژانس هواپیمایی
  • خدمات تاکسی و کرایه خودرو
  • صرافی
  • اتاق نگهداری از کودکان
  • کتابخانه
  • توریست درمانی
  • نمایندگی فروشگاه‌ های کالاهای سوغاتی
  • نمایندگی برندهای معروف پوشاک
  • و…

شما عزیزان پس ‌از اقامت در هتل پنج ‌ستاره جهان می ‌توانید خدمات ویژه ‌ای را دریافت کنید. این هتل یک محیط صمیمی و امن که باعث آسایش شما عزیزان می‌ شود را دارد. شما هنگامی ‌که در هتل جهان مشهد اقامت می ‌کنید حس آرامش درون خانه خود را دارید.

اطلاعات تماس هتل

آدرس صفحه اینستاگرام : https://instagram.com/mahaniom_official

تلفن تماس : 910319310_021