معرفی هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد یکی از جدیدترین هتل‌ های لوکس مشهد است. در میان هتل های 5 ستاره مشهد این هتل از کامل‌ترین و جدیدترین امکانات برخوردار می‌باشد. سبک مدرن طراحی این هتل موجب شده تا با عنوان مجلل‌ ترین هتل مشهد شناخته شود. ما در این مطلب ابتدا نکاتی در مورد طراحی هتل بیان می‌کنیم.

پس از آن امکانات این مجموعه از قبیل کافه و رستوران هتل الماس 2 مشهد را معرفی می‌کنیم. در ادامه نظرات مهمانان هتل الماس 2 مشهد را بررسی می‌کنیم. پس از آن راه‌های تماس و نحوه رزرو هتل الماس 2 مشهد را بیان می‌کنیم. در نهایت این مطلب را با معرفی اماکن دیدنی مشهد که در نزدیکی هتل الماس 2 قرار دارند به پایان می‌بریم.

نمای هتل الماس 2 مشهد

معرفی هتل الماس 2 مشهد

تاریخچه

هتل الماس 2 مشهد یکی از جدیدترین پروژه‌های گروه هتل‌ های الماس است. بنای این هتل با معماری خاص و مدرن خود در خیابان امام رضا چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌سازد. این هتل پنج ستاره در اسفند ماه سال 1395 افتتاح شده و مهمترین ویژگی آن معماری بنا و طراحی داخلی آن است.

در این هتل 216 واحد اقامتی در قالب 6 سوئیت پرزیدنت، 24 سوئیت امپریال، 4 سوئیت ماه عسل، 15 سوئیت یک خوابه، 15 اتاق کانکت و 137 اتاق دبل برای پذیرایی از مهمانان هتل تدارک دیده شده است. امکاناتی چون سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال و مینی بار، چای‌ساز، تلویزیون، صندوق امانات و سرویس بهداشتی در تمام اتاق‌های هتل وجود دارد. در برخی واحدهای اقامتی این مجموعه امکانات خاصی مانند وان جکوزی نیز وجود دارد.

معماری هتل الماس دو مشهد

معماری هتل الماس 2 مشهد

همانطور که گفتیم معماری هتل الماس 2 مشهد و طراحی داخلی آن بسیار خاص و تماشایی است. به جز نمای خارجی و طراحی مدرن آن طراحی داخلی هتل بر مبنای یک ایده بسیار خلاقانه صورت گرفته است. در بدو ورود به ساختمان، لابی و پذیرش هتل قرار دارد. در همین فضا سه آسانسور شیشه‌ای برای دسترسی به طبقات مختلف هتل وجود دارد.

انتخاب آسانسور شیشه‌ای انتخاب هوشمندانه‌ای است که در بدو ورود عظمت و زیبایی هتل را در برابر میهمانان هتل به نمایش می‌گذارد. 16 طبقه این هتل به واحدهای اقامتی اختصاص دارد. هریک از طبقات هتل با الهام از تمدن یکی از کشورهای صاحب الماس‌های گرانبهای جهان طراحی شده است. از اسامی الماس‌های گرانبهای دنیا برای نامگذاری طبقات هتل نیز استفاده شده است. در ادامه به معرفی طبقات این هتل می‌پردازیم.

طبقات دوم و سوم؛ آیدل آی

آیدل آی یکی از گرانبهاترین الماس‌های جهان است که به کشور ترکیه تعلق دارد. بر همین اساس طبقات دوم و سوم با الهام از تمدن ترکیه طراحی شده است. لذا در این طبقه علاوه بر سبک معماری ترکیه، طیف رنگی دکوراسیون و نوع مبلمان نیز بر اساس فرهنگ کشور ترکیه انتخاب شده است. اتاق دو تخته، اتاق کانکت، اتاق دو تخته برلیان، اتاق امپریال، سوئیت یک خوابه و سوئیت پرزیدنت واحدهای اقامتی این طبقات هستند.

طبقات چهارم و پنجم: فلورنتاین

فلورنتاین یکی از گرانبهاترین الماس‌های جهان است که به کشور ایتالیا تعلق دارد. لذا طبقات چهارم و پنجم هتل با الهام از تمدن ایتالیا طراحی شده است. سبک معماری روم باستان، طیف رنگی طلایی و استفاده از نقاشی به سبک روم باستان از جمله مؤلفه‌های شاخص در طراحی این طبقات است. اتاق دو تخته، اتاق کانکت، اتاق دو تخته برلیان، اتاق امپریال و سوئیت یک خوابه واحدهای اقامتی این طبقات هستند.

طبقات ششم و هفتم؛ آگرا

الماس صورتی رنگ آگرا یکی از گرانبهاترین الماس‌های جهان است که به کشور هند تعلق دارد. سبک معماری هندی و طیف رنگی صورتی و زرشکی مؤلفه‌های شاخص در طراحی این طبقات است. اتاق دو تخته، اتاق کانکت، اتاق دو تخته برلیان، اتاق امپریال و سوئیت یک خوابه واحدهای اقامتی این طبقات هستند.

طبقات هشتم و نهم؛ دی یونگ

دی یونگ یکی از گرانبهاترین الماس‌های جهان است که به کشور آفریقا تعلق دارد. سبک معماری آفریقایی، طیف رنگی زرد و قهوه‌ای و استفاده از المان‌هایی مانند حصیر از مشخصات بارز طراحی این طبقات است. اتاق دو تخته، اتاق کانکت، اتاق دو تخته برلیان، اتاق امپریال و سوئیت یک خوابه واحدهای اقامتی این طبقات هستند.

طبقه دهم ؛ جوبیلی

جوبیلی یکی از گرانبهاترین الماس‌های جهان است که به کشور تایلند تعلق دارد. سبک معماری تایلندی با طیف رنگهای گرم و به ویژه رنگ قرمز در طراحی اتاق‌های این طبقه بارز است. اتاق دو تخته، اتاق کانکت، اتاق دو تخته برلیان، اتاق امپریال و سوئیت یک خوابه واحدهای اقامتی این طبقه هستند.

طبقات دوازدهم و سیزدهم؛ گروسولار

گروسولار یکی از گرانبهاترین الماس‌های جهان است که به کشور روسیه تعلق دارد. سبک معماری روسی و طیف رنگی سبز و طلایی ویژگی بارز طراحی این طبقات است. اتاق دو تخته، اتاق کانکت، اتاق دو تخته برلیان، اتاق امپریال و سوئیت یک خوابه واحدهای اقامتی این طبقات هستند.

طبقات سیزدهم و چهاردهم؛ ناساک

ناساک یکی از گرانبهاترین الماس‌های جهان است که به کشور عربستان تعلق دارد. سبک معماری عربی و طیف رنگی آبی و طلایی ویژگی بارز طراحی این طبقات است. اتاق دو تخته، اتاق کانکت، اتاق دو تخته برلیان، اتاق امپریال و سوئیت یک خوابه واحدهای اقامتی این طبقات هستند.

واحد های اقامتی هتل الماس 2 مشهد

واحدهای اقامتی صفویه در هتل الماس 2

طبقات پانزدهم و شانزدهم؛ دریای نور

دریای نور یکی از گرانبهاترین الماس‌های جهان است که به کشور ایران تعلق دارد. طبقات پانزدهم و شانزدهم این هتل به سبک معماری هخامنشیان و صفویه طراحی شده است. به همین دلیل این طبقات با عناوین پاسارگاد و صفویه نامگذاری شده است.

طبقه پانزدهم با الهام از کاخ‌های تخت جمشید طراحی شده و المان‌هایی چون سنگ‌های سفید، سرستون‌ها و نقوش هخامنشی در آن به کار رفته است. اتاق دو تخته، اتاق کانکت، سوئیت یک خوابه، سوئیت هانی مون و سوئیت پرزیدنت واحدهای اقامتی این طبقه هستند. در طبقه صفویه نیز به سبک معماری آن دوران از تزئیناتی چون آیینه‌کاری و نقاشی ایرانی استفاده شده است. اتاق دو تخته، اتاق کانکت، سوئیت یک خوابه، سوئیت هانی مون و سوئیت پرزیدنت واحدهای اقامتی این طبقه هستند.

 

سالن‌های پذیرایی هتل الماس 2 مشهد

کافی‌شاپ یاقوت

کافی‌شاپ یاقوت در طبقه اول هتل الماس 2 مشهد راه‌اندازی شده است. از فضای کافی‌شاپ چشم‌انداز زیبایی از لابی هتل و خیابان‌های اطراف قابل مشاهده است. طراحی داخلی این کافه به صورتی است که فضایی دنج و آرام در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

رستوران و تالار فیروزه هتل الماس 2 مشهد

رستوران و تالار فیروزه

رستوران و تالار فیروزه یکی از تالارهای پذیرایی هتل الماس 2 است. این رستوران در طبقه هفدهم هتل راه‌اندازی شده است. به خاطر نمای شیشه‌ای این رستوران تصویر پانورامای بی‌نظیری از حرم امام رضا و شهر مشهد در آن قابل مشاهده است.

کافه رستوران روف گاردن

کافه رستوران روف گاردن در طبقه نوزدهم هتل الماس 2 مشهد راه‌اندازی شده است. دکوراسیون مدرن و آرام‌بخش و فضاهای اختصاصی این مجموعه مهمترین امتیاز آن است.

رستوران پانوراما هتل الماس دو مشهد

رستوران و تالار پانوراما

در طبقه بیستم هتل الماس 2 نیز یک رستوران گردان احداث شده است. در این رستوران نیز چشم‌انداز 360 درجه از شهر مشهد قابل مشاهده است.

 

کافی‌شاپ اسپا

در مجموعه آبی هتل الماس 2 مشهد نیز یک کافه نقلی با امکانات کافی وجود دارد. مهمانان هتل می‌توانند در کنار استفاده از امکانات مجموعه آبی از منوی جذاب و متنوع این کافه نیز لذت ببرند.

 

سالن‌های جلسات و ضیافت‌ها

سالن همایش پانوراما

یکی از فضاهای موجود در هتل الماس 2 برای برگزاری جلسات رسمی سالن همایش پانوراما است. این سالن در طبقه بیستم هتل واقع شده و برای پذیرایی از 120 نفر ظرفیت دارد. چیدمان این سالن مطابق خواست مشتری به صورت سینمایی،کلاسی و U شکل قابل تغییر است. در این سالن تجهیزات کاملی از قبیل سن، پرده نمایش، ویدئو پروژکتور، تریبون و سیستم صوتی مجهز وجود دارد.

سالن فیروزه

در طبقه هفدهم هتل الماس 2 مشهد نیز فضایی برای برگزاری انواع و جلسات و ضیافت‌ها وجود دارد. این سالن برای پذیرایی از 70 نفر ظرفیت دارد. چیدمان سالن نیز بر حسب نیاز قابل تغییر است. تجهیزات کامل صوتی و تصویری نیز در این سالن وجود دارد.

سالن کنفرانس

سالن کنفرانس این هتل نیز در طبقه اول راه‌اندازی شده است. این سالن برای پذیرایی از 40 نفر ظرفیت دارد. تمامی تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری جلسات اعم از سیستم صوتی و تصویری و اینترنت پرسرعت در این سالن مهیا شده است.

مجموعه آبی هتل الماس 2

مجموعه آبی و اسپا

در مجموعه آبی هتل الماس دو مشهد امکانات کافی برای تمام اعضای خانواده وجود دارد. استخر، استخر مخصوص کودکان، سونا خشک و بخار و جکوزی از جمله امکانات این مجموعه است. در بخش اسپا در این مجموعه نیز مهمانان هتل می‌تواند از انواع ماساژ و خدمات مراقبتی استفاده کنند.

بازارچه هتل الماس

در فضای لابی هتل الماس 2 یک بازارچه با چندین فروشگاه نیز وجود دارد. مهمانان هتل می‌توانند برای خرید مایحتاج خود و یا خرید سوغات مشهد از این بازارچه استفاده کنند. البته به تناسب فضای یک هتل پنج ستاره اقلام عرضه شده در این بازارچه نیز کاملاً لوکس محسوب می‌شوند.

خدمات رایگان هتل الماس 2 مشهد

در اغلب هتل‌ ها بخشی از خدمات برای مهمانان هتل رایگان ارائه می‌شود. خدمات رایگان هتل الماس 2 نیز خدماتی چون ترانسفر به حرم مطهر رضوی، ترانسفر به فرودگاه و راه‌آهن، بوفه صبحانه، استخر و اینترنت پرسرعت را در بر می‌گیرد.

نظرات مهمانان هتل الماس 2 مشهد

بررسی نظرات مهمانان هتل الماس 2 مشهد رضایت اغلب آنان را نشان می‌دهد. البته میزان رضایت مهمانان هتل با نوع اقامت آنها ارتباط مستقیم دارد. افرادی که در بخش قدیمی و اتاق‌های معمولی هتل اقامت داشتند از فضای محدود اتاق، عدم تهویه مناسب و آلودگی صوتی ناراضی بودند. اما افرادی که در بخش وی‌آی‌پی هتل و سوئیت‌ها اقامت داشتند کاملاً از فضای اقامتی خود رضایت داشتند. اما مهمترین امتیاز هتل در نگاه مشتریان برخورد حرفه‌ای و محترمانه پرسنل هتل در تمامی بخش‌ها است. مهمترین امتیاز منفی مشتریان نیز به غذای رستوران هتل است. ظاهراً کیفیت، طعم و حجم غذای رستوران با توجه به قیمت بالای آن رضایت‌بخش نیست.

قیمت هتل الماس 2 مشهد

بدیهی است با توجه به امکانات و خدمات این مجموعه قیمت هتل الماس دو مشهد نیز بسیار بالا است. اما در ایام خاصی پیشنهادات ویژه برای اقامت در این هتل مطرح می‌شود.اغلب گردشگران از اقامت در این هتل با استفاده از تخفیفات ویژه رضایت بیشتری داشتند.

رزرو هتل الماس 2 مشهد

برای رزرو هتل الماس دو مشهد می‌توانید از خدمات رزرو اقامتگاه در سایت www.mahaniom.com استفاده کنید. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد شرایط رزرو هتل الماس 2 مشهد می‌توانید با شماره تلفن 02191031931 تماس بگیرید.

راه‌های ارتباطی هتل الماس 2 مشهد

آدرس هتل الماس 2 مشهد : خیابان امام رضا، نبش امام رضا 20

تلفن رزرو هتل الماس 2 مشهد : 02191031931

سایت هتل الماس 2 مشهد : www.mahaniom.com

فاصله هتل الماس 2 تا دیدنی های مشهد

هتل الماس 2 در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های این شهر یعنی خیابان امام رضا قرار دارد. بنابراین این هتل دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی داخل شهر مشهد دارد. مهمترین امتیاز این مجموعه آن است که جزو هتل های نزدیک حرم امام رضا(ع) محسوب می‌شود. به تبع آن، جاهای دیدنی اطراف حرم از جمله باغ نادری، بازار رضا، گنبد سبز، مسجد پیر پالاندوز، خانه تاریخی داروغه و مجتمع تجاری آرمان نیز فاصله چندانی با هتل ندارند. کلیسای مسروپ مقدس، باغ ملی، بوستان کوهسنگی و کاروانسرای بابا قدرت نیز دیگر اماکن دیدنی نزدیک هتل هستند.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱