معرفی و اطلاعات کامل هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد یک هتل سه ستاره‌ی لوکس است که در خیابان امام رضا در شهر مشهد مقدس واقع شده است. این هتل دارای 90 واحد اقامتی است که در 6 طبقه پراکنده شده‌اند. هتل ایران زمین مشهد در سال 1393 افتتاح شد. از آن زمان تا به حال این هتل تلاش داشته تا خدمات رفاهی استاندارد و مناسبی را در اختیار زائران قرار دهد.

هتل ایران زمین مشهد

موقعیت مکانی هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که این خیابان به حرم مطهر رضوی منتهی می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت موقعیت مکانی هتل آن را به یک انتخاب عالی برای زوّار تبدیل کرده است. هتل همچنین با مراکز خرید مهم شهر مشهد مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور، فاصله‌ی کمی دارد. در نتیجه دسترسی از هتل به حرم مطهر و همچنین به مراکز تفریحی و گردشگری شهر، آسان است.

از هتل ایران زمین مشهد می‌توانید به راحتی و حتی با پای پیاده هم سری به مهمترین جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد بزنید. این هتل از موزه آستان قدس رضوی، موزه فرش، موزه مدال، موزه نجوم و ساعت، موزه تمبر و اسکناس، موزه مردم شناسس، موزه قرآن و نفایس و موزه ظروف فقط به اندازه‌ی 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

نزدیک‌ترین فاصله تا حرم (ورودی باب الرضا): 700 متر (9 دقیقه پیاده روی)

فاصله تا بازار رضا: 600 متر (5 دقیقه پیاده روی)

فاصله تا پارک میرزا کوچک خان: 800 متر (10 دقیقه پیاده روی)

فاصله تا آرامگاه شیخ بهایی: 1 کیلومتر (15 دقیقه پیاده روی)

فاصله تا مرکز خرید آسمان: 1.5 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

فاصله تا مرکز خرید اطلسیه: 1.5 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

فاصله تا مسجد گوهرشاد: 2 کیلومتر (4 دقیقه با خودرو)

فاصله تا کلیسای مسروپ مقدس: 2 کیلومتر (4 دقیقه با خودرو)

فاصله تا پارک کوهسنگی: 7 کیلومتر (13 دقیقه با خودرو)

فاصله تا ییلاق طرقبه: 24 کیلومتر

فاصله تا بند گلستان: 25 کیلومتر

فاصله تا مجتمع توریستی پدیده شاندیز: 35 کیلومتر

فاصله تا آرامگاه فردوسی: 38 کیلومتر

هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد، پایانه مسافربری امام رضا (ع) و ایستگاه راه آهن شهر مشهد نیز فاصله‌ی زیادی ندارد. پس به راحتی می‌توانید به هر یک از آنها دسترسی داشته باشید.

آدرس هتل ایران زمین مشهد: خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا ، امام رضا 8 ، کوچه شهید حسنی

تلفن رزرو هتل ایران زمین مشهد: 91031931021

سایت رزرو هتل ایران زمین مشهد: WWW.MAHANIOM.COM

امکانات اتاق‌های هتل ایران زمین مشهد

اتاق‌های هتل ایران زمین مشهد شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های پنج نفره می‌شود. همچنین امکان استفاده از اتاق‌های کانکت نیز وجود دارد. تمامی اتاق‌ها دارای یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، آباژور، روم سرویس، پاورسوئیچ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، تلویزیون LED، صندوق امانات، سیستم تهویه‌ی مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام، دمپایی، رخت آویز و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. برخی از اتاق‌های هتل سرویس بهداشتی فرنگی نیز دارند. همچنین برخی واحدها دارای کمد لباس هم هستند.

اتاق دبل هتل ایران زمین مشهد

اتاق های هتل ایران زمین مشهد

استفاده از اینترنت در اتاق‌ها و همچنین لابی هتل ، رایگان بوده اما دارای محدودیت حجم است. البته لازم به ذکر است که برخی اتاق‌های هتل فاقد پنجره و نورگیر بوده و چای‌ساز نیز در اتاق‌ها تعبیه نشده است. اتاق‌های هتل دارای مینی بار نیز هستند اما استفاده از آن شامل هزینه می‌شود.

اتاق‌های هتل ایران زمین مشهد برای معلولین نیز استاندارد است و امکان حرکت ویلچر در اتاق و همچنین درون سرویس بهداشتی، وجود دارد.

امکانات رفاهی هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد تلاش داشته است تا امکانات رفاهی مطلوبی را در اختیار مهمانان خود قرار دهد. در واقع هتل ایران زمین مشهد یک هتل 3 ستاره اما لوکس و شیک است. این هتل امکاناتی نظیر پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، اتاق چمدان، اتاق سیگار و غیره را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

لابی هتل ایران زمین

لابی هتل ایران زمین مشهد

پارکینگ سرپوشیده‌ی هتل برای بین 30 تا 40 خودرو ظرفیت دارد و استفاده از آن برای مهمانان رایگان است. همچنین همانطور که گفته شد، اینترنت هتل برای مهمانان چه در اتاق‌ها و چه در لابی، رایگان اما دارای محدودیت حجمی است.

پذیرش هتل ایران زمین مشهد 24 ساعته بوده و امکان استفاده از تاکسی سرویس را نیز مهیا می‌کنند. همچنین می‌توانید تهیه‌ی بلیط خود را به کارکنان هتل بسپارید. می‌توانید از فکس، پرینتر و فتوکپی هم استفاده کنید.

هتل هم دارای ویلچر بوده و هم رمپ دارد تا معلولین بتوانند از طریق رمپ به ورودی هتل دسترسی داشته باشند.

امکان استفاده از ترانسفر رفت و برگشت و استقبال فرودگاهی در هتل ایران زمین مشهد وجود دارد اما بابت آن هزینه دریافت می‌شود. حتما باید برای استفاده از این خدمات اطلاعات پرواز خود را هنگام رزرو اتاق در قسمت توضیحات ثبت نمایید.

خدمات خانه داری و خشکشویی نیز در هتل ایران زمین مشهد انجام می‌شود. هم سرویس بهداشتی فرنگی و هم ایرانی نیز در لابی و طبقات هتل تعبیه شده است.

در حال حاضر هتل ایران زمین مشهد دارای مجموعه‌ی آبی (استخر، سونا، جکوزی) نیست. هر چند که این موارد نیز در حال احداث بوده و به زودی به امکانات هتل اضافه خواهند شد.

قیمت هتل ایران زمین مشهد

قیمت رزرو هتل ایران زمین مشهد با توجه به تعداد همراهان شما، سن آنها و امکانات مورد نظرتان متفاوت خواهد بود. به طور کلی قیمت‌ها برای رزرو اتاق در این هتل از حدود 830 هزار تومان شروع می‌شود.

تمامی اتاق‌های هتل شامل صبحانه نیز می‌شوند. همچنین می‌توانید با رزرو اتاق‌های فولبرد، شام و ناهار را هم در هتل صرف کنید. البته در این صورت هزینه‌ی رزرو اتاق افزایش پیدا می‌کند.

قوانین هتل ایران زمین مشهد

ساعت تحویل اتاق: ساعت 14

ساعت تخلیه اتاق: ساعت 12

قوانین عمومی

صیغه نامه تنها در صورت ارائه‌ی صیغه نامه‌ی رسمی دفترچه‌ای و با مهر برجسته محضر پذیرفته می‌شود. همچنین ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه‌ی عکس‌دار زوجین نیز الزامی است.

پذیرش آقا و خانم تنها صرفا در صورت ارائه‌ی نامه از اداره‌ی اماکن و همچنین ضمن دریافت مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر خواهد بود.

هتل ایران زمین مشهد برای مهمانان خارجی پذیرش ندارد. هرچند که در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء، پذیرش مهمانان خارجی امکان پذیر خواهد بود. همچنین افراد نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت داشته باشند.

پذیرش مهمان در هتل به هیچ وجه بدون مدارک شناسایی معتبر انجام پذیر نیست. منظور از مدارک شناسایی معتبر اصل شناسنامه و یا پاسپورت است.

وارد کردن خسارت به اموال اتاق‌های هتل شامل جریمه می‌شود و هرگونه خرابی وسایل اتاق‌ها، توسط پرسنل هتل بررسی می‌گردد.

اتاق سه تخته هتل ایران زمین

اتاق های هتل ایران زمین مشهد

جهت استفاده از ترانسفر فرودگاهی، هنگام رزرو اتاق اطلاعات پرواز خود نظیر شماره پرواز، ساعت حرکت، شرکت هواپیمایی و مبدا را در قسمت توضیحات ثبت نمایید.

قوانین خردسال

در هتل ایران زمین مشهد هزینه‌ی اقامت کودکان زیر 3 سال در صورتی که از سرویس هتل استفاده نکنند، رایگان محاسبه می‌شود. هزینه‌ی اقامت کودکان بین 3 تا پنج سال نیم بها در نظر گرفته می‌شود. در مورد کودکان بالای 5 سال نیز هزینه‌ی اقامت برابر با یک بزرگسال محاسبه خواهد شد.

قوانین کنسلی

کنسلی رزرو تا 10 روز پیش از تایم تعیین شده برای ورود به هتل بدون جریمه خواهد بود. در غیر این صورت مبلغی به عنوان جریمه‌ی کنسلی از مبلغ پرداخت شده کسر می‌شود.

سوالات پرتکرار

  1. آیا بررسی نظراتاین هتل پیش از رزرو اهمیت دارد؟

بله حتما. بررسی نظرات مهمانان پیشین یک هتل می‌تواند کمک کند تا دیدگاه دقیقی از نحوه‎ی خدمات دهی، برخورد پرسنل، کیفیت غذا و… پیدا کنید. مطالعه‌ی نظرات باعث می‌شود بتوانید فارغ از تبلیغات صورت گرفته برای هر هتل، به درستی برای انتخاب واحد اقامتی خود تصمیم بگیرید.

  1. قیمت این هتل سه ستاره در مشهد چقدر است؟

قیمت رزرو اتاق در هتل ایران زمین مشهد از مبلغ 830 هزار تومان شروع می‌شود. این قیمت، هزینه‌ی رزرو یک اتاق دو تخته (یک تخت دبل) بدون ناهار و شام است. اگر تعداد تخت‌های بیشتری مد نظر داشته باشید و یا بخواهید یک اتاق فولبرد (دارای شام و ناهار) رزرو کنید، این هزینه افزایش خواهد یافت.

  1. فاصله‌ی هتل با ایستگاه مترو و اتوبوس چقدر است؟

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل ایران زمین مشهد ایستگاه مترو هفده شهریور است که در فاصله‌ی یک کیلومتری هتل قرار دارد. در صورت اقامت در این هتل برای دسترسی به حرم مطهر رضوی نیازی به استفاده از مترو، اتوبوس یا تاکسی نخواهید داشت. فاصله‌ی هتل تا حرم امام رضا (ع) با پای پیاده تنها حدود 10 دقیقه است.

علاوه بر این خود هتل می‌تواند امکان تماس با آژانس و تاکسی تلفنی را برایتان مهیا نماید. استفاده از تاکسی‌های اینترنتی نیز روش مناسبی برای جا به جایی در شهر مشهد و بازدید از اماکن گردشگری آن خواهد بود.

  1. اگر قبل از ساعت 14 به هتل برسیم آیا امکان تحویل اتاق وجود دارد؟

خیر. در صورتی که پیش از ساعت مقرر برای تحویل اتاق به هتل برسید، هتل هیچ تعهدی برای تحویل پیش از موعد اتاق به شما ندارد. اگر اتاق از لحاظ شرایط نظافت و پذیرایی در وضع مطلوبی باشد می‌توانید ضمن هماهنگی با مدیریت هتل اتاق را پیش از ساعت تعیین شده تحویل بگیرید. در غیر این صورت باید تا ساعت 14 که ساعت رسمی تحویل اتاق است، منتظر بمانید.

  1. آیا این هتل آپارتمان‌ های خوابدار هم دارد؟

خیر. واحدهای این هتل همگی فاقد اتاق خواب هستند.

  1. آیا امکان پخت و پز و آشپزی در اتاق‌ های این هتل وجود دارد؟

خیر در اتاق‌ها آشپزخانه یا وسایل مورد نیاز برای پخت و پز تعبیه نشده است. می‌توانید غذاهای مورد نظر خود را از رستوران هتل  سفارش دهید.

  1. آیا امکان دعوت مهمان به اتاق در هتل  وجود دارد؟

بله ولی اگر مهمان بخواهد در اتاق شما اقامت داشته باشد باید هزینه‌ی جداگانه‌ای بابت اقامت مهمان پرداخت شود. در صورت اقامت شبانه‌ی مهمان، هزینه‌ی مازاد یا به صورت سرویس اضافه و یا به عنوان تخت بیشتر دریافت می‌شود. مهمانان مدعو به هتل نیز ملزم به ارائه‌ی مدارک شناسایی معتبر هستند.

  1. نزدیک‌ ترین مراکز گردشگری شهر مشهد به هتل کدام موارد است؟

هتل هم به بازار رضا و هم به بازار هفده شهریور نزدیک است. در نتیجه می‌توانید به راحتی و با پای پیاده هم برای خرید به هر یک از این بازارها سری بزنید. علاوه بر این دسترسی آن به سایر جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد مانند باغ خونی، گنبد خشتی، آرامگاه نادرشاه و غیره نیز مناسب است.

  1. آیا کنسلی رزرو شامل جریمه می‌شود؟

اگر تا 3 روز پیش از ورود به هتل نسبت به کنسلی اقدام نمایید، هیچ هزینه‌ای به عنوان جریمه از شما دریافت نخواهد شد. در غیر این صورت مبلغی به عنوان جریمه‌ی کنسلی از مبلغ پرداختی شما بابت رزرو اتاق کسر خواهد شد. هر چه دیرتر برای کنسلی اقدام کنید، مبلغ جریمه نیز افزایش خواهد یافت. اگر در روز ورود به هتل برای کنسلی اقدام کنید کل مبلغ پرداختی بابت جریمه‌ی کنسلی در نظر گرفته شده و عودت داده نخواهد شد.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱