توضیحاتی درباره اتاق‌های هتل سقا مشهد

همانطور که قبلا هم گفته شد ، هتل سقا مشهد دارای 82 اتاق می باشد که در ساختمانی 6 طبقه بنا شده است . این 82 اتاق شیک اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان هتل سقا مشهد فراهم می کنند . مجموع ظرفیت هتل سقای مشهد از نظر تخت های هتلی به عدد 240 تخت می رسد .

در این واحدهای اقامتی، امکاناتی مثل یخچال، مبلمان شیک، دراور، کمد، آباژور، چای ساز، تلویزیون، حمامی همراه با لوازم بهداشتی، و سرویس اینترنت بی سیم فراهم شده تا مهمانان هتل سقا مشهد علی رغم پرداخت هزینه بسیار پایین نسبت به سایر اقامتگاه‌ها، از امکانات مناسبی استفاده کنند. لازم به ذکر است که ساختمان هتل سقا در سال ۱۳۹۲ ساخته و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است.

امکانات اتاق‌های هتل

در همه اتاق‌ها و لابی هتل سقا مشهد امکان استفاده از اینترنت برای همه مسافران فراهم است. البته دسترسی به اینترنت در لابی با محدودیت‌هایی همراه است. استفاده از اینترنت تا ۵۰ مگابایت در لابی هتل رایگان است. اگر بخواهید در لابی هتل از اینترنت بیشتری استفاده کنید باید هزینه اضافه تر بپردازید. هم‌چنین در همه اتاق های هتل امکانات زیر وجود دارد. از امکاناتی که این هتل مشهد در داخل اتاق‌ های خود تعبیه کرده می توان به: سیستم تهویه مطبوع، تلفن، آباژور، آینه دراور، حمام، ملزومات بهداشتی و … اشاره کرد. ناگفته نماند اتاق های این هتل از نظر ابعاد کمی کوچک هستند و شاید برای خانواده پرجمعیت مناسب نباشد.

1 – قفل در

2 – سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی مرکزی

3 – سیستم تهویه مطبوع

4 – سیستم اطفاء حریق

خوب است بدانید که تمام اتاق‌های هتل سقا مشهد تلویزیون ال ای دی ( LED) ، یخچال و تلفن دارند. در همه اتاق‌های این هتل میز آرایش، کمد لباس، مبلمان راحتی، پاور سوئیچ و آباژور وجود دارد. تمام اتاق‌های این هتل به سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز هستند. در همه اتاق‌های این هتل حوله و دمپایی نو موجود می‌باشد. در همه اتاق‌های این هتل لوازم بهداشتی یکبار مصرف موجود است.

اتاق هتل

در حمام همه اتاق‌های این هتل شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان و دستمال کاغذی موجود است. ضمنا در همه اتاق‌های این هتل سقا صندوق امانات رایگان وجود دارد. همچنین امکان شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در همه اتاق‌های هتل برای همه مسافران فراهم شده است. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست مسافران نگران تمام شدن شارژ موبایل یا لپ تاپ خودشان باشند.

در همه اتاق‌های هتل سقا مشهد دستگاه پخش فیلم وجود دارد. در نتیجه همه مسافران می‌توانند در اتاق‌هایشان فیلم ببینند و از تماشای آن لذت ببرند. ضمنا همه اتاق‌های این هتل شیک و تمیز است و دکوراسیون زیبایی دارد.

به این نکته توجه کنید که در هیچ‌کدام از اتاق‌های هتل سقا مشهد میز تحریر، رخت آویز و چای ساز وجود ندارد. هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل بالکن، آشپزخانه و اتاق خواب مجزا ندارند. مسافران نمی‌توانند در اتاق های هتل آشپزی کنند. زیرا آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است. بنابراین همه مسافران می‌توانند در رستوران هتل هر غذایی که دوست دارند را سفارش دهند و همان‌جا میل کنند. ذکر این نکته ضروری است که اگر مسافران بخواهند در اتاق خود از میز مینی بار استفاده کنند باید هزینه اضافه تر بپردازند. ضمنا امکان خواندن روزنامه به صورت رایگان برای مسافران در همه اتاق‌ها فراهم شده است.

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل

امکانات رفاهی هتل سقا مشهد عبارتند از : نمازخانه، رستوران و کافی شاپ. خوب است بدانید که این هتل برای مواقع ضروری آسانسور، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی دارد.

هتل سقا مشهد اتاق مخصوص نگهداری چمدان هم دارد. همه مسافران می‌توانند چمدان‌هایشان را در این اتاق بگذارند. بدین ترتیب دیگر لازم نیست آن‌ها نگران گم شدن چمدان‌هایشان باشند. اما به این نکته توجه کنید که نگهداری و سرویس دهی به معلولین در این هتل انجام نمی‌شود. لابی این هتل 50 نفر ظرفیت دارد. لابی این هتل دارای تلویزیون ال ای دی (LED) و مبلمان می‌باشد. بنابراین تعدادی از مسافران می‌توانند در لابی این هتل به تماشای تلویزیون مشغول شوند. لابی این هتل به سیستم اعلام حریق مجهز شده است. لابی این هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.

پارکینگ هتل سقا یکی از مواردی است که حتما باید به آن بپردازیم. این پارکینگ با ظرفیت ۲۵ خودرو نقش موثری در تامین امنیت اقامت شما خواهد داشت. جالب است بدانید که استفاده از پارکینگ هتل سقا برای مهمانان این اقامتگاه رایگان است. دیگر قسمت مهم هتل سقا لابی آن است که با متراژ ۲۰۰ متری‌اش ظرفیت میزبانی از ۳۰ مهمان را داراست.

همچنین نمازخانه هتل سقا مشهد در کنار کتابخانه آن از مکان‌های محبوب مسافران مذهبی و فرهنگی این هتل هستند. شما می‌توانید در طول اقامت خودتان سری به آتلیه این هتل بزنید و عکس‌های یادگاری زیبایی بگیرید. ضمنا، دو دستگاه آسانسور در داخل ساختمان تعبیه شده تا مهمانان هتل دسترسی آسانی به طبقات فوقانی آن داشته باشند.

اتاق هتل سقا

خوب است بدانید که اگر مسافران تمایل داشته باشند در هر ساعت از شبانه روز به حرم مطهر امام رضا (ع) تشرف پیدا کنند فاصله زمانی کمتر از 10 دقیقه ای برای پیاده روی تا حرم مطهر پیش روی آنهاست که این موقعیت مکانی هتل سقا را جزو هتل های نزدیک حرم قرار داده است . همچنین چنانچه مسافران از تاکسی سرویس این هتل استفاده نمایند باید هزینه بپردازند.

خدمات هتل سقا مشهد عبارتند از: روم سرویس، خرید بلیط، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات اتو، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر. این هتل برای مسافران ویژه خود خدمات سی آی پی(CIP) در نظر گرفته است. اگر مسافران بخواهند در اتاق خودشان چای بخورند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.بخش پذیرش هتل سقا که فعالیت ۲۴ ساعته‌ای دارد متولی اصلی خدمات متنوعی هست که در این اقامتگاه ارائه می‌شوند. از خدمات این بخش می‌توان به انجام فکس و کارهای مربوط به کپی و پرینت اشاره کرد. برای خواندن روزنامه‌های هر روز نیز می‌توانید به لابی بروید و آنجا مشغول مطالعه شوید.

رستوران هتل سقا مشهد

هتل سقا واقعا یک سر و گردن از تمامی اقامتگاه‌های هم تراز خود بالاتر است. این را وقتی متوجه می‌شویم که ببینیم این هتل غیر از واحدهای اقامتی دنج، دارای یک رستوران شیک نیز هست. این رستوران که فضا و غذاهای فوق العاده خوبی دارد، با ظرفیت پذیرایی از ۸۰ مهمان، لحظات خوشی برای شما در طول سفرتان رقم خواهد زد. رستوران این هتل مشهد غذای خود را به صورت منو انتخابی ارائه می دهد و تمامی غذاها توسط پرسنلی مجرب و آشپزهای حرفه ای طبخ می شوند. سرویس دهی مطلوب، فضایی تمیز و مطبوع و … از شاخصه های رستوران هتل هستند.

کافی شاپ هتل سقا مشهد

نواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسر های لذیذ در کافی شاپ هتل سرو می گردد. کافی شاپ هتل سقا مشهد برای مهمانان لحظاتی شاد و دل انگیزی را به خاطر می سپارد .

لابی هتل سقا

لابی هتل سقا

قیمت هتل سقا مشهد

قیمت هتل سقا مشهد با توجه به خدمات و امکاناتی که به مسافران ارائه می‌دهد نسبت به سایر هتل‌های سه ستاره مقرون به صرفه تر است. برای اقامت در هتل 2 ستاره سقا باید از شبی 220 هزار تومان تا 440 هزار تومان پرداخت کنید که قیمت های ذکر شده در زمان های مختلف، تغییر خواهد کرد.

هزینه سایر اتاق‌ها هم بسته به نوع اتاق‌ها، تعداد تخت‌ها و امکانات موجود در آن‌ها بیشتر یا کمتر خواهد بود. البته این قیمت‌ها متغیر است. ضمنا با توجه به تخفیفات ویژه فصلی، قیمت اتاق‌های این هتل در بعضی از فصل‌های سال ممکن است کمتر یا بیشتر از این مبلغ بشود.

رزرو هتل سقا مشهد

بهتر است مسافران قبل از رزرو اتاق در هتل سقا مشهد درباره هزینه میز مینی بار از مسئول پذیرش سؤال کنند.

پیشنهاد می‌شود همه مسافران پیش از رزرو هتل سقا مشهد از قیمت دقیق اتاق‌ها اطمینان حاصل کنند. زیرا قیمت اتاق‌های این هتل در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

همه مسافران می‌توانند به صورت آنلاین وارد سایت هتل سقا مشهد در ماهانیوم شوند و عکس‌های هتل سقا مشهد را که در قسمت‌های مختلف این وب سایت موجود می‌باشد به طور کامل مشاهده نمایند.

آدرس هتل سقا مشهد

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

تلفن هتل سقا مشهد

شماره تلفن رزرو هتل سقا مشهد 91031931021 است.

اتاق دبل هتل سقا

نظرات هتل سقا مشهد

اگر به دنبال اتاق لوکس در هتل سقا هستید، کاملا در اشتباهید، چون این هتل هیچ اتاق لوکسی ندارد. اما جهت رفع این نیاز، می توانید به رزرو اتاق های هتل الماس 2 مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد بپردازید.

هتل سقا با توجه به لول خود، دارای امکانات و خدمات مطلوبی می باشد که از جمله آن ها می توان به لاندری، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت، اتاق چمدان و … اشاره کرد.

هتل سقا به مکان هایی همچون بازار رضا، مسجد هفتاد و دو تن، بازا سرشور، بازار فرش فروش ها و … دسترسی آسانی دارد. ضمن این که ایستگاه اتوبوس بی آرتی هم در فاصله ی کمی از هتل قرار گرفته است.

از مهم ترین دلایل رزرو هتل سقا تمیزی اتاق ها، کیفیت مطلوب و قیمت بسیار ارزان آن می باشد که سبب شده گردشگران با خرید تور مشهد هتل سقا، سفری مقرون به صرفه را تجربه کنند.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱