توضیحاتی درباره شهر مشهد

شهر مشهد یکی از مذهبی ترین و بزرگ‌ترین شهرهای کشور ایران است. به طوری که می‌توان شهر مشهد را پایتخت مذهبی کشور ایران دانست. هر ساله تعداد زیادی از مردم از سر تا سر جهان برای زیارت امام رضا (ع) به شهر مشهد می‌آیند. – هتل سی نور مشهد

تعدادی از بهترین و بزرگترین هتل‌ها در شهر مشهد ساخته شده است. همه هتل‌های شهر مشهد دارای بهترین امکانات رفاهی هستند. همه مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل‌ها از بهترین امکانات رفاهی استفاده کنند. لازم به ذکر است که قیمت همه این هتل‌ها مناسب است.

توضیحاتی درباره هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد است. این هتل در خیابان هفده شهریور شهر مشهد می‌باشد. این هتل به مراکز خرید، پاساژها، پارک‌ها، ایستگاه های قطار شهری، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نزدیک است و فاصله چندانی تا حرم امام رضا (ع) ندارد. خوب است بدانید این هتل نوساز پنج ستاره در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است.

هتل سی نور به حرم امام رضا (ع) نزدیک است. فاصله این هتل تا حرم امام رضا (ع) تقریبا یک کیلومتر است و با ماشین ۳ دقیقه راه است. همچنین این هتل به مرکز شهر نزدیک است و فاصله چندانی با ایستگاه قطار شهری ندارد.

هتل سی نور

هتل سی نور مشهد تا خیابان ۱۷ شهریور فاصله چندانی ندارد. اگر بخواهید از هتل به این خیابان بروید باید ۸ دقیقه پیاده روی کنید. اگر بخواهید از هتل به پارک میرزا کوچک خان جنگلی بروید باید تقریبا ۳ تا ۴ دقیقه پیاده روی کنید. اگر بخواهید از هتل به مرکز خرید آسمان و برج تجاری اکسون بروید باید تقریبا ۹ دقیقه پیاده روی کنید.

اگر بخواهید با خودرو از هتل به بازار رضا بروید ۳ دقیقه در راه هستید. اگر بخواهید با خودرو به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) و بیمارستان سینا بروید تقریبا ۳ دقیقه در راه هستید. اگر بخواهید با خودرو از این هتل 5 ستاره به ایستگاه قطار شهری بسیج و ایستگاه قطار شهری پروین اعتصامی بروید تقریبا ۳ دقیقه در راه هستید.

توضیحاتی درباره اتاق‌های هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد در ۲۲ طبقه و ۲۸۶ اتاق ساخته شده است. این هتل دارای ۸۰۰ تخت است. این هتل اتاق‌های دو نفره، سه نفره و اتاق پرنسس دارد. در هر کدام از اتاق‌های دو نفره یک تخت دبل وجود دارد. در هر کدام از اتاق‌های سه نفره یک تخت سینگل و یک تخت دبل وجود دارد. به طور کل اتاق‌ دبل برای اقامت زوجین و اتاق پرنسس برای اقامت عروس و دامادها مناسب است.

این هتل اتاق کانکت چهار نفره با دو تخت دبل نیز دارد. خوب است بدانید که این هتل سوئیت امپریال دو نفره، سوئیت پرزیدنت دو نفره و سوئیت یک خوابه چهار نفره دارد. سوئیت امپریال دو نفره این هتل یک تخت دبل دارد. سوئیت پرزیدنت دو نفره این هتل نیز یک تخت دبل دارد. سوئیت یک خوابه چهار نفره این هتل دو تخت سینگل و یک تخت دبل دارد. ویو بعضی از اتاق‌های هتل رو به حرم است و ویو بعضی دیگر از اتاق‌های هتل رو به خیابان است.

اتاق سه تخته

امکانات اتاق‌های هتل سی نور مشهد

در اتاق های هتل سی نور مشهد و لابی آن امکان استفاده از اینترنت ( وای فای) رایگان برای همه مسافران وجود دارد. هم‌چنین همه مسافران در همه اتاق های هتل می‌توانند از امکانات زیر استفاده کنند.

۱ – قفل در

۲- سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی مرکزی

۳ – سیستم تهویه مطبوع

۴- سیستم اطفاء حریق

۵- تمام اتاق‌های هتل تلویزیون ال ای دی ( LED) ، یخچال و تلفن دارند.

۶- همه اتاق‌های هتل میز آرایش، جا لباسی، کمد لباس، مبلمان راحتی، پاور سوئیچ و آباژور دارند.

۷- همه اتاق‌های هتل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و دوش ( همراه با حوله و دمپایی) دارند.

۸- همه اتاق‌های هتل لوازم بهداشتی و سشوار دارند.

۹- همه اتاق‌های هتل صندوق امانات رایگان دارند.

۱۰- شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در همه اتاق‌های هتل امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که اتاق‌های هتل بالکن ندارند. اتاق‌های هتل میز تحریر ندارند. خوب است بدانید که امکان آشپزی در اتاق‌های هتل وجود ندارد.

سایر امکانات اتاق‌های هتل

در آشپزخانه همه اتاق‌های هتل دستگاه چای ساز، کتری برقی، چای کیسه ای و آب معدنی رایگان وجود دارد. در همه اتاق‌های هتل امکان استفاده از میز مینی بار به صورت رایگان وجود دارد. علاوه بر این موارد، شما می‌توانید در صورت تمایل صبحانه و ناهار را در اتاق خودتان میل کنید.

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل سی نور مشهد

همه مسافران می‌توانند از بهترین امکانات رفاهی در هتل سی نور مشهد استفاده کنند. این هتل کتابخانه، صرافی، گیم نت، آرایشگاه زنانه و مردانه، رستوران، کافی شاپ، سالن صبحانه خوری، پارکینگ سرپوشیده خودرو، آسانسور و خودپرداز دارد.

پارکینگ هتل سی نور مشهد ظرفیت پارک ۱۰۰ خودرو به صورت رایگان را دارد. این هتل نمازخانه و آتلیه عکاسی نیز دارد. ضمنا امکان برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های عقد و عروسی در سالن مخصوص این هتل وجود دارد. این هتل سالن کنفرانس و سالن اجتماعات هم دارد. این هتل اتاق مخصوصی برای سیگاری‌ها و اتاق مخصوصی برای سرگرمی و بازی کودکان دارد. لابی هتل تلویزیون و مبلمان دارد. لابی هتل ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. طبقات هتل سرویس بهداشتی فرنگی دارد. شما می‌توانید از فروشگاه هتل زرشک و زعفران بخرید. ضمنا لازم نیست برای خرید سوغاتی به بیرون از هتل بروید.

اتاق دو نفره

شما می‌توانید از تاکسی سرویس هتل سی نور مشهد استفاده کنید. خوب است بدانید که امکان ترانسفر رایگان برای همه مسافران از هتل به فرودگاه و بالعکس فراهم است. همچنین در اتاق رمپ این هتل امکان خدمت رسانی به معلولین وجود دارد.

سایر امکانات رفاهی و ورزشی هتل

هتل سی نور مشهد امکانات رفاهی و ورزشی خوبی دارد. استخر سرپوشیده، زمین ورزشی، زمین تنیس و باشگاه از امکانات رفاهی و ورزشی این هتل می‌باشد. شما می‌توانید از خدمات و وسایل سالن بدنسازی هتل استفاده کنید. در این هتل خدمات زیر به همه مسافران ارائه می‌گردد. این خدمات شامل روم سرویس، خدمات آژانس مسافرتی، خرید بلیط، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات بیدار باش، دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر می‌باشد.

کارکنان هتل سی نور مشهد هر روز هفته حتی در ایام تعطیل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از همه مسافران هستند.

رستوران‌ هتل سی نور مشهد

رستوران هتل سی نور مشهد واقع در طبقه ۱۶ و ۱۷ هتل ۸۰۰ نفر ظرفیت دارد. برای رزرو غذا حتما زودتر با شماره ۱۶۸۵ تماس حاصل نمایید. در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی، دسرها و نوشیدنی‌ها با بهترین کیفیت و مواد اولیه تهیه می‌شوند. شما می‌توانید در رستوران هتل برای وعده شام و ناهار، غذای مورد علاقه خودتان را سفارش دهید.

منوی غذای هتل متنوع است. در صورت تمایل می‌توانید برای صرف صبحانه به بوفه سلف سرویس صبحانه هتل بروید. همچنین نوشیدنی‌های سرد و گرم در بوفه صبحانه هتل سرو می‌شود. خوب است قبل از رفتن به بوفه جهت رزرو صبحانه با پذیرش هتل تماس حاصل نمایید. قبل از رفتن به رستوران هتل برای اطلاع از ساعات سرو صبحانه، ناهار و شام با پذیرش هتل تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است که کیفیت غذاها و تنوع منوی غذاها برای همه مسافران بسیار اهمیت دارد. بنابراین سرآشپزها و کارکنان آشپزخانه در رستوران هتل سی نور مشهد همواره در تلاش هستند تا غذاهای متنوع، سالم و خوشمزه را با بهترین کیفیت تهیه کنند. ضمنا همه کارکنان و سر آشپزهای این هتل در هنگام تهیه و سرو غذا تمام اصول بهداشتی را کاملا رعایت می‌کنند.

غذاهای هتل

کافی شاپ هتل سی نور مشهد

این کافی شاپ ۶۰ نفر ظرفیت دارد. شما می‌توانید در تمام ایام هفته و به صورت ۲۴ ساعته حتی روزهای تعطیل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم با انواع کیک‌ها و دسرهای تازه و خوشمزه را در کافی شاپ این هتل میل کنید. بهتر است جهت رزرو با شماره تلفن 91031931-021 تماس حاصل نمایید.

توضیحاتی درباره سالن کنفرانس و سالن اجتماعات هتل

سالن کنفرانس و سالن اجتماعات هتل سی نور مشهد واقع در طبقه هجدهم ۶۰ نفر ظرفیت دارد. شما می‌توانید در سالن کنفرانس و سالن اجتماعات این هتل از ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی تصویری و نورپردازی استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از اینترنت به صورت رایگان در سالن اجتماعات و سالن کنفرانس هتل وجود دارد. ضمنا امکان خوردن غذا و میان وعده در سالن اجتماعات هتل وجود دارد. شما می‌توانید هر غذا یا میان وعده ای که دوست دارید را از رستوران هتل سفارش دهید. سپس غذا یا میان وعده خود را در سالن کنفرانس یا سالن اجتماعات میل کنید.

قیمت هتل سی نور مشهد

به این نکته توجه کنید که قیمت هتل سی نور مشهد در بازه های زمانی مختلف و در فصل‌های مختلف سال متفاوت است. قیمت اتاق به نوع اتاق، تعداد تخت‌ها و امکانات اتاق بستگی دارد. هرچه امکانات و تعداد تخت‌های اتاق‌ها بیشتر باشد مسلما قیمت اتاق‌ها هم بیشتر خواهد بود. اتاق‌های فولبرد از اتاق‌های معمولی گران ترند. مثلا مسافرانی که در اتاق سه تخته فولبرد اقامت دارند نسبت به مسافرانی که در اتاق دو تخته فولبرد اقامت دارند باید هزینه بیشتری بپردازند. زیرا اتاق‌ سه تخته فولبرد امکانات بیشتری نسبت به اتاق دو تخته فولبرد دارد. بنابراین ضروری است که هنگام رزرو هتل سی نور مشهد حتما به این نکته دقت کنید.

لابی طبقات هتل

نحوه رزرو هتل سی نور مشهد

لازم به ذکر است که اگر مسافران به صورت آنلاین و غیر حضوری از طریق سایت هتل سی نور مشهد نسبت به رزرو اتاق اقدام نمایند بهتر است. زیرا این هتل برای مسافرانی که به صورت آنلاین اتاق رزرو می‌کنند تخفیفات ویژه دارد. به عنوان مثال مسافرانی که به صورت آنلاین در این هتل اتاق رزرو می‌کنند می‌توانند از تخفیفات ۱۰ درصدی، ۲۰ درصدی، ۵۰ درصدی و ۷۰ درصدی این هتل استفاده نمایند. اگر مسافران می‌خواهند در اتاق‌های فولبرد هتل اقامت داشته باشند بهتر است حتما از چند هفته قبل یا چند روز قبل از سفر، به فکر رزرو اتاق در هتل باشند. مسافران در صورت تمایل می‌توانند سؤالات خود را از پذیرش هتل بپرسند.

خوب است بدانید که در سایت هتل سی نور مشهد درباره امکانات رفاهی و تفریحی هتل، نوع اتاق‌های هتل، نوع غذاهای هتل و قیمت آن‌ها به طور کامل توضیح داده شده است. لازم به ذکر است که عکس‌های هتل سی نور مشهد در سایت هتل قرار داده شده است. در صورت تمایل می‌توانید از سایت هتل بازدید نمایید و نظرات مسافران را هم درباره هتل بخوانید.

آدرس هتل سی نور مشهد

آدرس هتل سی نور مشهد به شرح زیر است: مشهد، خیابان هفده شهریور، انتهای بلوار رضا، نبش دانش شرقی.

تلفن هتل سی نور مشهد

شماره تلفن رزرو هتل سی نور مشهد 91031931-021 است.

نظرات هتل سی نور مشهد

خوب است بدانید که اکثر مسافرانی که در هتل سی نور مشهد اتاق رزرو کرده اند از خدمات و امکانات هتل، قیمت اتاق‌های هتل، کیفیت و نوع غذاهای هتل رضایت کامل داشته اند. همچنین همه مسافران از برخورد کارکنان هتل راضی بوده اند. چون این هتل تا مراکز خرید و پاساژها، مراکز تفریحی و گردشگری و حرم امام رضا (ع) فاصله چندانی ندارد مسافران ترجیح می‌دهند که در این هتل اتاق رزرو نمایند.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱