هتل ضیافت الزهرا مشهد در خیابان نواب صفوی، کوچه شوشتری ۷، آخر کوچه شریفی سمت چپ قرار دارد. این هتل به عنوان یک هتل تازه تاسیس و نو ساز است که در سال ۱۴۰۰ مورد بهره ‌برداری قرار گرفته ‌است. این هتل نزدیک به حرم مطهر رضوی قرار دارد. هتل ضیافت الزهرا مشهد پرسنلی مجرب و کاربلد دارد که آماده میزبانی از شما سروران عزیز هستند.

هتل ضیافت الزهرا

هتل ضیافت الزهرا مشهد از هتل ‌های پنج ‌ستاره و با امکانات ویژه و خدمات رفاهی فراوان است. این امکانات در بالاترین سطح به میهمانان عزیز ارائه می ‌شوند. امکان مشاهده عکس‌ های هتل ضیافت الزهرا مشهد و رزرو اتاق به ‌صورت آنلاین و وجود دارد. در این هتل سه طبقه پارکینگ، یک‌ طبقه رستوران، یک‌ طبقه استخر و درنهایت ۵ طبقه برای اقامت در اختیار شما عزیزان قرار می‌ گیرد.

فاصله ها

  • از هتل تا حرم امام رضا با ماشین حدود ۹ دقیقه فاصله است.
  • از هتل تا فرودگاه ۲۶ دقیقه با ماشین فاصله دارد.
  • از هتل تا ایستگاه راه ‌آهن ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.
  • فاصله این هتل از مراکز تفریحی مانند پارک ملت ۱۵ دقیقه ، پارک آبی ایرانیان ۲۰ دقیقه، سرزمین موج ‌های آبی ۳۲ دقیقه ،سرزمین موج ‌های خروشان ۲۹ دقیقه است.
  • از هتل تا ترمینال مسافربری حدود ۲۱ دقیقه فاصله است .

 

رستوران هتل ضیافت الزهرا مشهد

در طبقه اول مجموعه هتل ضیافت الزهرا مشهد رستوران صفا واقع ‌شده است. می ‌توانید در رستوران صفا ساعت ۸ تا ۱۰ صبح صبحانه سرو کنید. برای ناهار نیز از یک‌ و نیم تا ۳ نیم بعد از ظهر و همچنین برای شام از ۸ تا ۱۰ شب خدمات‌ دریافت خواهید کرد. همچنین هتل ضیافت الزهرا مشهد دارای روف گاردن مشرف به صحن نواب است. روف گاردن هتل ضیافت الزهرا غذاهای کبابی را سرو می ‌کند.

 

امکانات هتل ضیافت الزهرا مشهد

از دیگر امکانات هتل ضیافت الزهرا مشهد که می ‌تواند همه افراد را راضی نگه دارد می ‌توان استخر، خدمات خانه ‌داری، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، اتاق تلفن، اتاق چمدان، جکوزی، شبکه پخش فیلم، تلفن، پارکینگ، استخر و سونا، دستگاه واکس کفش، تاکسی‌ سرویس، صندوق امانات، آسانسور، سیستم اعلام حریق، رستوران مرکز خرید و کافی ‌شاپ، فکس ، پرینتر و فتوکپی، روم سرویس و… را نام برد. همه این امکانات باعث می ‌شوند تا یک سفر بی ‌نظیر برای شما رقم بخورد. هتل ضیافت الزهرا دارای لابی شیک و جذابی است. در این لابی فضای سبز وجود داشته و رنگ های زرشکی و طلایی برای آن انتخاب‌ شده است. سه‌ طبقه از هتل برای پارکینگ در نظر گرفته ‌شده و ۶ آسانسور داشته که هر کدام 17 نفر گنجایش دارند.

هتل ضیافت الزهرا مشهد

رزرو هتل ضیافت الزهرا مشهد

تلفن هتل ضیافت الزهرا مشهد

برای اینکه با قسمت پذیرش این هتل ارتباط برقرار کنید یا سوالات خود را درباره نحوه رزرو هتل ضیافت الزهرا مشهد بپرسید می ‌توانید با شماره 02191031931 تماس بگیرید .

اتاق‌ های هتل ضیافت الزهرا

علاوه‌ بر امکانات ویژه ‌ای که خدمت شما معرفی کردیم اکنون می ‌خواهیم اتاق ‌های این هتل را نیز با یکدیگر بررسی و معرفی کنیم. در این هتل تمامی اتاق ‌ها نور گیری خوبی داشته و تمام استانداردها در آن‌ ها رعایت شده ‌است. از جمله اتاق ‌های این هتل می توان اتاق دبل، اتاق توئین، اتاق تریپل، اتاق کانکت و سوئیت رویال سلام وجود دارد.

اتاق دبل ۳۰ متر، اتاق توئین ۵۵ متر ، اتاق تریپل ۷۰ متر، اتاق کانکت ۱۲۰ مترمربع و در نهایت سوئیت رویال سلام ۱۵۰ مترمربع فضا به شما می ‌دهند. در اتاق دبل یک تخت وجود دارد همچنین تمامی امکانات ویژه رفاهی در این اتاق در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. از جمله امکاناتی که در اتاق‌ های نامبرده وجود دارد می‌ توان تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی، حمام و سشوار را نام برد. تمامی این اتاق ‌ها چشم ‌اندازی رو به حرم دارند.

اتاق های هتل ضیافت الزهرا مشهد

اتاق های هتل ضیافت الزهرا

در این هتل اتاق ۲ تخته ۳ تخته نیز وجود دارد. اتاق دو تخته همانطور که از نامش پیداست ۲ نفر ظرفیت داشته و امکان پذیرش نفر اضافه در این اتاق ها وجود نخواهد داشت. صبحانه در تمامی اتاق های هتل مدینه الرضا مشهد سرو می ‌شود. امکانات ویژه ‌ای در این اتاق ‌ها وجود داشته که عبارت‌ اند از: سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، صبحانه، مبلمان، آباژور، چای‌ ساز، میز تحریر و کمد لباس، سرویس بهداشتی، آب رایگان، تلفن در اتاق، شبکه پخش فیلم ، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام، دمپایی، تلویزیون، لوازم بهداشتی ، اینترنت و قفل درب اتاق و… ( تمامی این امکانات در مورد اتاق های 3 و 4 تخته نیز وجود دارد.)

مجموعه آبی هتل ضیافت الزهرا

هتل ضیافت الزهرا دارای مجموعه آبی و ورزشی است. استخر این هتل با بروز ترین سیستم تصفیه به‌ همراه سونا و جکوزی در اختیار شما عزیزان قرار می‌ گیرد. همچنین در مجموعه آبی هتل ضیافت الزهرا مشهد کافی‌ شاپ وجود داشته و خدمات اسپا و ماساژ هم انجام می ‌شود. از دیگر امکانات هتل ضیافت‌ الزهرا مشهد حمام سنتی را می ‌توان نام برد. در این حمام که به ‌صورت نوستالژی نیز طراحی‌ شده کیسه‌ کشی، مشت‌ و مال و لیف و صابون یکبار مصرف وجود دارد. مجموعه آبی و ورزشی به ‌صورت مجزا برای خانم ‌ها و آقایان مورد بهره‌ برداری قرار می ‌گیرد. نوبت خانم‌ ها از ۸ صبح تا 2 و نیم بعدازظهر بوده سپس آقایان ساعت ۳ عصر الی 10 و نیم می ‌توانند از مجموعه آبی و ورزشی هتل ضیافت الزهرا استفاده کنند. این مجموعه آبی در طبقه منفی ۳ هتل در کنار یکی از طبقات پارکینگ قرارگرفته است.

استخر هتل ضیافت الزهرا

مجموعه آبی هتل ضیافت الزهرا

قوانین و مقررات هتل ضیافت الزهرا

این هتل مانند تمامی هتل ‌های دیگر قوانینی برای خود دارد. این قوانین که برای رفاه حال مسافران عزیز در نظر گرفته‌ شده عبارت ‌اند از:

  1. ساعت تحویل گرفتن اتاق در این هتل ساعت ۱۲ ظهر می‌ باشد هم چنین روزی را که می ‌خواهید اتاق را تحویل بدهید باید تا قبل از ساعت ۱۵ اتاق را تخلیه کرده باشید.
  2. در مورد پذیرش خانم و آقای مجرد با مدرک شناسایی معتبر بلامانع است.
  3. در مورد پذیرش با صیغه نامه با مهر برجسته محضر امکان ‌پذیر است.
  4. در نوروز اگر از قبل اتاق رزرو کنید برخی از قیمت ‌ها به ‌صورت علی‌ الحساب با شما حساب می‌ شود. در صورت افزایش قیمت ما به ‌التفاوت باید به هتل پرداخت شود. در نوروز به ‌هیچ ‌عنوان تغییر تاریخ، تغییر نام یا کنسلی اتاق وجود نخواهد داشت. پس باید قبل ‌از سفر از تصمیم خود مطمئن باشید.
  5. در مورد نیم ‌بها بودن اقامت نیز برای کودکان زیر ۲ سال در صورتی ‌که سرویسی استفاده نکنند رایگان بوده برای ۲ الی ۶ سال نیز در صورتی ‌که از سرویسی استفاده نکنند نیم ‌بها بوده از ۶ سال به بالا هزینه کامل بابت کودک دریافت می‌ شود. موارد ذکر شده برای یک کودک قابل ‌اجرا است.
  6. کنسلی در ایام پیک یا غیر پیک متفاوت است. اگر به هر دلیلی از سفر خود پشیمان شدید و می ‌خواستید اقامت خود را کنسل کنید باید مبلغ دقیق آن را از هتل استعلام بگیرید.

سرویس بهداشتی هتل ضیافت الزهرا

امکاناتی که در هتل ضیافت الزهرا وجود ندارند عبارت ‌اند از:

بانک ، سالن نگهداری کودک، خدمات ویژه معلولین، سونا، پارک کودکان، پارک آبی، خدمات پزشکی، گیم ‌نت، استخر روباز، صرافی، سالن همایش، باشگاه بیلیارد، اتاق جلسات، باشگاه ورزشی، سالن اختصاصی، مرکز سلامت، سالن بدنسازی، زمین تنیس، آرایشگاه آقایان، رستوران فضای باز، حمام ترکی، رستوران غذاهای بین‌ المللی فضای سبز، آرایشگاه بانوان، سالن ماساژ، اجاره خودرو و غیره.

با تمام این تفاسیر نظرات هتل ضیافت الزهرا مشهد همگی مثبت بوده و افراد پس ‌از اقامت در این هتل رضایتمندی صد درصدی خود را از خدمات ارائه ‌شده نشان داده ‌اند.

قیمت اقامت در هتل ضیافت الزهرا

یکی از بهترین و جدیدترین هتل‌ های پنج‌ ستاره در شهر مشهد هتل ضیافت الزهرا است. واضح است برای اقامت در آن باید هزینه بیشتری نسبت ‌به دیگر هتل ‌ها پرداخت کنید. اگر برای شما هم سوال است که به ازای هر شب اقامت در این هتل چه مقدار هزینه باید پرداخت کنید باید بگوییم که قبل ‌از این ‌که اتاق رزرو کنید می ‌توانید با شماره تلفن این هتل (02191031931) تماس حاصل فرمایید و سوال‌ های خود را بپرسید. ویژگی‌ منحصر به فردی که این هتل نسبت ‌به دیگر هتل ‌ها دارد امکانات ویژه آن است. با توجه به امکاناتی که در این هتل دریافت می ‌کنید، می‌ توان گفت هتل ضیافت الزهرا مشهد یک هتل به‌ صرفه است. پس خیالتان از بابت مبلغی که پرداخت می ‌کنید راحت باشد. در هتل ضیافت الزهرا نرخ میهمانان خارجی غیر عرب ‌زبان ، خارجی عرب ‌زبان و هموطنان عزیز با نرخ ‌نامه یکسان است.

هتل ضیافت الزهرا مشهد

میزان علاقه مندی مسافران به هتل ضیافت الزهرا

طبق نظرسنجی‌ های اعلام ‌شده و بررسی‌ های صورت‌ گرفته از طریق دیگر سایت ‌ها و جمع ‌آوری نظرات متوجه شده‌ ایم که میزان علاقه ‌مندی و نظرات درمورد هتل ضیافت الزهرا مشهد به این صورت است در مورد فرآیند پذیرش، رضایتمندی صد درصدی وجود داشته، از برخورد پرسنل و سایر کارکنان هتل نیز افراد رضایت کامل داشته اند. همچنین از نظافت هتل و پروتکل ‌های بهداشتی به‌ طور صد درصد رضایت کامل ثبت‌ شده است. همچنین تجهیزات اتاق مانند تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و خدمات هتل مانند اینترنت ،تاکسی‌ سرویس و فروشگاه به ‌صورت صد درصد رضایت بخش بوده است. برای کیفیت غذا و نوشیدنی نیز رضایتمندی صد درصدی وجود داشته و تنها نظرات منفی در مورد قیمت اتاق و قیمت رستوران بوده که آن ‌هم با توجه به امکانات ویژه ای که دریافت می‌ کنید هزینه هایی پرداخت می کنید می توان گفت به ‌صرفه است.

وضعیت ترافیکی در موقعیت مکانی هتل ضیافت الزهرا

با توجه به این‌ که هتل ضیافت الزهرا در خیابان شوشتری واقع ‌شده و نزدیک به حرم رضوی است طرح زوج و فرد اجرا می‌ شود. می‌ توانید در شهر از وسایل حمل ‌و نقل عمومی برای تردد استفاده کنید تا مشمول جریمه نشوید. البته این نکته هم قابل‌ بیان است که در زمان همه ‌گیری کرونا طرح ترافیکی شهر مشهد نیز به ‌صورت موقت لغو شده‌ است.

پارکینگ هتل ضیافت الزهرا

هتل ضیافت الزهرا مشهد دارای پارکینگ بزرگ و سه‌ طبقه ای است که خیالتان را از بابت وسایل نقلیه تان راحت می‌ کند. این پارکینگ که به ‌اندازه ‌ی کافی برای همه میهمانان هتل جا دارد سه ‌طبقه است و در طبقه ‌های منفی ۱، منفی ۲ و منفی ۳ قرار گرفته است. این پارکینگ به ‌صورت رایگان پذیرای خودروهای شما در مدت اقامت در هتل است.

کلام پایانی

در این مطلب سعی کردیم تمامی اطلاعات و مطالبی که در مورد این هتل مورد نیاز شما است را بیان کنیم. چنانچه می خواهید از سایت هتل ضیافت الزهرا نیز بازدید کنید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

آدرس سایت رزرو هتل ضیافت الزهرا www.mahaniom.com

تلفن تماس : 02191031931

آدرس اینستاگرام : https://instagram.com/mahaniom_official