معرفی و رزرو اتاق در هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد در خیابان امام رضا (ع) واقع شده که یکی از خیابان‌های اصلی شهر مشهد به شمار می‌رود. این هتل در سال 1389 در 10 طبقه و 98 واحد اقامتی و سوئیت افتتاح شد. امکانات رفاهی هتل و کادر مجرب آن این هتل چهار ستاره را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در شهر مشهد تبدیل کرده است.

عکس هتل فردوس

موقعیت مکانی هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد در خیابان امام رضا قرار دارد. این خیابان به حرم مطهر منتهی می‌شود و از هتل تا حرم پیاده فقط 10 دقیقه راه است. همچنین بازار رضا، مجتمع الماس شرق و بازار هفده شهریور همگی در نزدیکی هتل قرار دارند. در نتیجه می‌توان گفت که این هتل از لحاظ مکانی هم برای زیارت و هم برای خرید بهترین موقعیت را دارد. هتل فردوس به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس هم نزدیک است که سبب می‌شود تا بتوانید با کمترین هزینه در سطح شهر جابه جا شوید.

آدرس هتل فردوس مشهد: خراسان رضوی، مشهد ، خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا 8

تلفن رزرو هتل فردوس مشهد: 91031931021

سایت رزرو هتل فردوس مشهد: mahaniom.ir

امکانات اتاق‌های هتل فردوس مشهد

چیدمان اتاق های هتل فردوس مشهد در عین سادگی، شیک و راحت است و امکانات رفاهی آنها در سطح مطلوبی قرار دارد. به طور کلی امکانات رفاهی موجود در هر اتاق شامل مواردی مانند تلفن، مبلمان، تلویزیون و یخچال می‌شود. مبلمان اتاق‌ها شامل دراور، آباژور و کمد لباس هم می‌شود. سشوار و لوازم بهداشتی نیز در همه‌ی اتاق‌ها موجود هستند.

هتل فردوس مشهد در اتاق‌های خود مینی‌بار نیز تعبیه کرده است اما استفاده از آن شامل هزینه می‌شود. صبحانه هم از جمله امکانات همیشگی اتاق‌های هتل فردوس مشهد است. هر اتاق دارای چای‌ساز نیز هست تا مجبور نباشید صرفا برای فنجانی چای به کافی شاپ هتل مراجعه نمایید.

علاوه بر اتاق‌های معمولی، هتل فردوس مشهد امکان رزرو سوئیت و آپارتمان را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. انواع اتاق‌های هتل فردوس مشهد شامل موارد زیر می‌شود:

  • اتاق سینگل
  • اتاق دبل
  • اتاق دبل رویال
  • اتاق تریپل
  • سوئیت دو نفره
  • سوئیت رویال دو نفره

دقت کنید که برای رزرو اتاق در هتل فردوس مشهد حتما به نوع تخت‌های اتاق‌ها دقت نمایید. برخی از اتاق‌های هتل شامل تخت‌های دو نفره یا تک نفره می‌شوند. برای مثال اتاق‌های سه نفره ممکن است شامل سه تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره باشند. اگر به همراه خانواده سفر می‌کنید می‌توانید اتاق‌هایی را انتخاب کنید که هم تخت‌های دو نفره و هم تک نفره داشته باشند. انتخاب سوئیت‌های هتل فردوس هم می‌تواند برای خانواده‌ها گزینه‌ی راحتی باشد و فضای بیشتری را در اختیار آنها قرار دهد.

پذیرش هتل فردوس

به این صورت می‌توانید فضای بیشتر و امکانات بهتری هم داشته باشید. سوئیت‌ها در هتل فردوس مشهد به دو صورت معمولی و رویال و آپارتمان‌ها به دو صورت تک خوابه و دو خوابه ارائه می‌شوند.

در هر اتاق حمام و سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز تعبیه شده است. امکان استفاده از صندوق امانات و سرویس روزانه اتاق نیز وجود دارد و هر اتاق از سیستم تهویه مطبوع برخوردار است. اینترنت هم در تمام اتاق‌های هتل در دسترس است اما میزان استفاده از آن محدودیت دارد.

ویوی اکثر اتاق‌های هتل به سمت خیابان است اما برخی از آنها نیز به حرم مطهر دید دارند. در هنگام رزرو اتاق می‌توانید به این نکته تاکید کرده و اتاقی را رزرو کنید که پنجره‌های آن به سمت حرم امام رضا (ع) باشند.

ایمنی نیز نکته‌ی مهمی است که در طراحی اتاق‌های هتل توجه ویژه‌ای به آن شده است. در همین راستا، تک تک اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل به سیستم اعلام حریق و همچنین سیستم اطفاء حریق مجهز هستند.

امکانات رفاهی هتل فردوس مشهد

لابی هتل فردوس مشهد فضایی گرم و دلنشین و یک آکواریوم زیبا با ماهی‌های رنگارنگ دارد. دسترسی به اینترنت در تمام قسمت‌های لابی نیز فراهم است. رستوران هتل فردوس مشهد ظرفیت پذیرایی از 350 نفر را دارد و علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای ملل را هم ارائه می‌دهد. هتل علاوه بر رستوران دارای کافی شاپ نیز بوده و فعالیت کافی شاپ، شبانه‌روزی است.

هتل فردوس مشهد می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای برگزاری همایش و کنفرانس باشد. سالن کنفرانس هتل به همه‌ی امکانات صوتی و تصویری مجهز بوده و مهمانان می‌توانند از کافی‌نت و امکاناتی مانند فکس و فتوکپی نیز استفاده نمایند.

یک نکته‌ی جذاب دیگر هم فضایی است که این هتل برای بازی کودکان در نظر گرفته است. خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت کودکان خود را در اتاق بازی گذاشته و از مدت اقامت خود در هتل لذت ببرند.

اگر با اتومبیل شخصی سفر کرده باشید می‌توانید به راحتی از پارکینگ هتل استفاده کنید که برای 50 خودرو ظرفیت دارد. استفاده از پارکینگ برای مهمانان رایگان بوده و پارکینگ 24 ساعته فعال است. مکان استفاده از خشکشویی و نمازخانه نیز وجود دارد.

هتل فردوس مشهد می‌تواند سرویس اضافه نیز در اختیار مهمانان خود قرار دهد که این به صورت تخت یا کاناپه‌ی تخت خواب شو باشد. قیمت نفر اضافه برای هر شب برابر با 510 هزار تومان است.

قیمت هتل فردوس مشهد

قیمت هتل و هزینه‌ی اقامت در هتل فردوس با توجه به تعداد همراهان شما، سن آنها و نوع خدمات و اتاق انتخابی‌تان متفاوت خواهد بود. هتل فردوس مشهد تلاش داشته است تا ضمن حفظ قیمت‌های منصفانه امکانات رفاهی مناسبی را هم برای مهمانان خود فراهم نماید. هزینه‌ی رزرو اتاق در هتل فردوس از حدود 800 تا 900 هزار تومن برای هر شب اقامت شروع می‌شود.

قوانین هتل فردوس مشهد

ساعت تحویل اتاق: ساعت 14

ساعت تخلیه اتاق: ساعت 12

قوانین خردسال

مهمانان بالای 6 سال بزرگسال محسوب می‌شوند. در صورتی که سن کودک بین 0 تا 3 سال باشد، هزینه‌ی اقامت آنها رایگان محاسبه می‌شود. درمورد کودکان بین 3 تا 6 سال، مبلغ رزرو نصف مبلغ یک بزرگسال در نظر گرفته می‌شود و این مبلغ در خود هتل قابل پرداخت است.

اتاق های هتل فردوس مشهد

اتاق های هتل فردوس

قوانین کنسلی هتل

اگر قصد کنسلی رزرو خود را داشته باشید باید دقت کنید که این کار را پیش از این که خیلی دیر شود انجام دهید. در غیر این صورت هتل پیش از بازپرداخت مبلغی که برای رزرو پرداخت کرده‌اید، درصدی از آن را به عنوان جریمه کم خواهد کرد. جریمه‌ی کنسلی با توجه به قیمت اتاق به ازای کل شب‌ها محاسبه می‌شود.

کنسلی رزرو تا 11 روز پیش از ورود مهمانان بدون جریمه است. کنسلی تا 6 روز پیش از ورود مهمان شامل 30% جریمه، کنسلی تا 48 ساعت پیش از ورود مهمانان شامل 50% جریمه و کنسلی تا 24 ساعت پیش از ورود مهمانان شامل 70% جریمه می‌شود. اگر همان روز تعیین شده برای ورود به هتل نسبت به کنسلی اقدام نمایید، مبلغ پرداختی بابت رزرو اتاق، قابل استرداد نخواهد بود.

رستوران هتل فردوس مشهد

رستوران هتل فردوس مشهد

پیش از رزرو اتاق در هتل فردوس مشهد می‌توانید نظرات هتل را چک کنید تا از تجربیات مهمانان سابق هتل استفاده نمایید. همچنین با بررسی سایت هتل علاوه بر کسب اطلاع از قیمت‌ها، امکانات و قوانین هتل می‌توانید عکس‌های بیشتری را هم از فضای اتاق‌ها، لابی، رستوران و کافی شاپ هتل مشاهده نمایید.

سوالات پرتکرار

1. هزینه‌ی رزرو اتاق در هتل فردوس چقدر است؟

هزینه‌ی رزرو اتاق در هتل فردوس مشهد با توجه به تعداد همراهان شما و سن آنها و همچنین امکانات مورد نظرتان، متفاوت خواهد بود. هتل فردوس گزینه‌های متعددی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. می‌توانید با در نظر گرفتن فاکتورهای مورد نظر خود، مناسب‌ترین اتاق را برای رزرو انتخاب کنید.

2. جریمه‌ی کنسلی رزرو اتاق در هتل فردوس چقدر است؟

هر چه زودتر نسبت به کنسلی اقدام کنید، مبلغ جریمه هم کاهش پیدا خواهد کرد. اگر تا 11 روز قبل از زمان تعیین شده برای ورود به هتل رزرو خود را کنسل کنید، کنسلی رایگان خواهد بود. در غیر این صورت درصدی از مبلغ پرداختی با توجه به میزان تاخیر در کنسلی از مبلغ کل کسر خواهد شد.

3. هتل فردوس چند ستاره است؟

هتل فردوس مشهد یک هتل چهار ستاره با پذیرش 24 ساعته و خدمات و امکانات عالی است.

رستوران هتل فردوس

4. نزدیک‌ ترین فرودگاه تا هتل فردوس چقدر فاصله دارد؟

تنها فرودگاه شهر مشهد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد است که با هتل حدود 8 کیلومتر فاصله دارد. طی کردن این مسافت با اتومبیل حدود 10 دقیقه زمان می‌برد.

5. فاصله‌ی هتل فردوس با حرم امام رضا چقدر است؟

هتل فردوس مشهد در نزدیکی حرم مطهر قرار داشته و نبش خیابان امام رضا قرار دارد که به حرم منتهی می‌شود. از هتل تا حرم حدود 600 متر راه است و با پای پیاده می‌توانید این مسیر را در کمتر از 10 دقیقه طی کنید.

6. آیا امکان رزرو اتاق در هتل فردوس به صورت آنلاین وجود دارد؟

بله می‌توانید برای رزرو اتاق در هتل فردوس مشهد به صورت آنلاین اقدام نمایید. کافی است با انتخاب نوع اتاق و تعداد تخت‌های آن و همچنین سایر امکانات مد نظر خود به راحتی برای رزرو آنلاین اتاق اقدام نمایید.

7. امکانات هتل فردوس شامل چه مواردی می‌شود؟

هتل فردوس مشهد یک هتل 4 ستاره است که امکانات کاملی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این امکانات شامل روم سرویس، صبحانه، خدمات باربری، خشکشویی، فتوکپی و فکس، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، خدمات بیدارباش و غیره می‌شود.

همچنین برخی از اتاق‌های هتل فولبرد نیستند. یعنی شام و ناهار به آنها تعلق نمی‌گیرد. اما از آنجایی که خود هتل دارای رستوران است، نیازی نیست که برای صرف ناهار و شام از هتل خارج شوید. رستوران هتل ظرفیت بیش از 300 مهمان را دارد و منوی آن علاوه بر غذاهای ایرانی شامل غذاهای بین المللی هم می‌شود.

کافی شاپ هتل هم 24 ساعته فعال است و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید برای هر خوراکی خوشمزه‌ای سری به آنجا بزنید. در هر اتاق چای‌ساز هم تعبیه شده است تا مجبور نباشید صرفا برای صرف فنجانی چای از اتاق خود خارج شوید. بعضی اتاق‌ها قهوه‌ساز هم دارند که استفاده از این امکان هزینه‌ی تمام شده برای اتاق را افزایش خواهد داد.

8. دسترسی هتل فردوس به مراکز خرید و دیدنی‌های شهر چطور است؟

هتل فردوس مشهد از لحاظ موقعیت مکانی هم به بزرگترین مراکز خرید شهر مشهد نزدیک است و هم تا دیدنی‌های شهر فاصله‌ی کمی دارد. به راحتی با یک پیاده روی کوتاه می‌توانید به بازار رضا، بازار هفده شهریور، مجتمع تجاری الماس شرق و غیره دسترسی داشته باشید.

همچنین بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد مانند پارک میرزا کوچک خان، گنبد خشتی، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه و… همگی در نزدیکی هتل واقع شده‌اند.

فاصله‌ی هتل تا ورودی باب الجواد: 11 دقیقه پیاده روی

فاصله‌ی هتل تا موزه‌ی قرآن و نفایس: 12 دقیقه پیاده روی

فاصله‌ی هتل تا موزه‌ی ظروف: 12 دقیقه پیاده روی

فاصله‌ی هتل تا موزه‌ی آستان قدس رضوی: 12 دقیقه پیاده روی

9. آیا دسترسی به مترو و اتوبوس از هتل فردوس راحت است؟

یک ایستگاه اتوبوس و همچنین ایستگاه مترو بسیج مشهد هر دو در نزدیکی هتل قرار دارند. همچنین می‌توانید از تاکسی نیز برای جا به جا شدن در سطح شهر استفاده کنید.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱