توضیحاتی درباره هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصر قصرالضیافه مشهد یکی از منحصر به فرد ترین هتل ها در بین هتل های مشهد است ، چرا که تنها هتلی در مشهد مقدس است که در داخل حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است . این هتل پنج ستاره در شرق حرم مطهر رضوی و در قسمت ورودی صحن هدایت قرار گرفته است . جدای از قرار گیری این هتل در دل حرم ، هتل قصرالضیافه یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های شهر مشهد است . تنوع اتاق‌ها در این هتل بالاست و شما می‌توانید بسته به نیازتان از بین آنها انتخاب کنید. وجود سوئیت‌های مختلفی که با جدیدترین امکانات تجهیز شده‌اند، باعث راحتی مهمانان قصر الضیافه شده است. سوئیت‌ های یک‌خوابه فدک، قدس و رویال نور ازجمله اتاق‌های ۲ نفرِ این هتل مشهد می‌باشند. سوئیت ‌های ویژه هتل قصر الضیافه مشهد که شامل: سوئیت ‌های بقیع و رویال شمس می‌شوند، برای خانواده ‌هایی با جمعیت زیاد مناسب است.
هتل قصر الضیافه مشهد تمامی اتاق‌های خود، مخصوصاً سوئیت بقیع را اسلامی طراحی کرده است. از امکانات داخل سوئیت‌ها می‌توان به: میزتحریر، آینه درآور، کمد لباس، ملزومات بهداشتی، حمام، آباژور اشاره کرد. لازم به ذکر است اتاق‌ های هتل قصر الضیافه مشهد چشم‌انداز مطلوبی از گنبد طلایی امام رضا (ع) دارند. فضای هتل نیز آرام و متناسب با فضای معنوی شهر است و بیشتر اتاق‌های آن منظره‌ای رو به حرم رضوی دارند.

 

اتاق دبل

اتاق دبل هتل قصر الضیافه مشهد

 

توضیحاتی درباره اتاق‌های هتل قصرالضیافه مشهد

واحدهای اقامتی بسیار شیک و لوکسی در هتل قصر الضیافه در نظر گرفته شده است؛ اعم از: سوئیت یک‌خوابه دو نفره فدک (یک تخت دبل)، سوئیت یک‌خوابه دو نفره نور (یک تخت دبل) در طبقه سوم و با نمای زیبایی از حرم امام رضا (ع) و با امکان افزودن یک سرویس اضافی، سوئیت یک‌خوابه دو نفره قدس (دو تخت سینگل و یک دبل)، سوئیت یک‌خوابه سه نفره براق (یک تخت سینگل و یک تخت دبل)، سوئیت دوخوابه چهار نفره رویال شمس در دو کلاس A و B (دو تخت سینگل و یک تخت دبل) رو به حرم، سوئیت دوخوابه چهار نفره بقیع (دو تخت سینگل و یک تخت دبل) و سوئیت چهار نفره بقیع VIP (دو تخت دبل) دارای ویو به سمت حیاط زیبا هتل.

یخچال، پاور سوئیچ، صبحانه، مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر، چای ساز، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینی بار (با هزینه)، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت (با حجم محدود و طبق تعرفه هتل)، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، خمیر دندان، شامپو، مسواک، حوله، سشوار)، دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام)، نوع قفل در هوشمند، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم گرمایشی و سرمایشی (سرمایش مرکزی)، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی (در برخی واحدها فرنگی و در برخی ایرانی) از جمله امکاناتی هستند که در واحدهای اقامتی در دسترس شما قرار دارند.

امکانات اتاق‌های هتل قصرالضیافه مشهد

هتل 5 ستاره قصر الضیافه مشهد تمامی اتاق‌های خود، مخصوصاً سوئیت بقیع را اسلامی طراحی کرده است. از امکانات داخل سوئیت‌ها می‌توان به: میزتحریر، آینه درآور، کمد لباس، ملزومات بهداشتی، حمام، آباژور و … اشاره کرد. لازم به ذکر است اتاق‌های این هتل مشهد چشم‌انداز مطلوبی از گنبد طلایی امام رضا (ع) دارند . سوئیت‌های یک خوابه دو نفره فدک، قدس و رویال نور، سوئیت‌ یک خوابه سه نفره براق و سوئیت‌های دو خوابه چهار نفره بقیع و رویال شمس A و B از سری باب‌های این هتل هستند. همگی اتاق‌ها نیز امکاناتی چون تراس، تهویه اتاق، مبلمان، دراور، یخچال، سیستم اعلام حریق، پاورسوئیچ، رخت آویز، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم بهداشتی، تخت استاندارد، اینترنت و… را دارا هستند.

در حمام همه اتاق‌های این هتل شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان و دستمال کاغذی موجود است. ضمنا در همه اتاق‌های این هتل صندوق امانات رایگان وجود دارد. همچنین امکان شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در همه اتاق‌های هتل برای همه مسافران فراهم شده است. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست مسافران نگران تمام شدن شارژ موبایل یا لپ تاپ خودشان باشند.

در همه اتاق‌های هتل قصرالضیافه مشهد دستگاه پخش فیلم وجود دارد. در نتیجه همه مسافران می‌توانند در اتاق‌هایشان فیلم ببینند و از تماشای آن لذت ببرند. ضمنا همه اتاق‌های این هتل شیک و تمیز است و دکوراسیون زیبایی دارد.

به این نکته توجه کنید که در هیچ‌کدام از اتاق‌های هتل قصرالضیافه مشهد میز تحریر، رخت آویز و چای ساز وجود ندارد. هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل بالکن، آشپزخانه و اتاق خواب مجزا ندارند. مسافران نمی‌توانند در اتاق های هتل آشپزی کنند. زیرا آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است. بنابراین همه مسافران می‌توانند در رستوران هتل هر غذایی که دوست دارند را سفارش دهند و همان‌جا میل کنند. ذکر این نکته ضروری است که اگر مسافران بخواهند در اتاق خود از میز مینی بار استفاده کنند باید هزینه اضافه تر بپردازند. ضمنا امکان خواندن روزنامه به صورت رایگان برای مسافران در همه اتاق‌ها فراهم شده است.

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل قصر الضیافه مشهد

امکانات رفاهی هتل قصرالضیافه مشهد عبارتند از : نمازخانه، رستوران و کافی شاپ. خوب است بدانید که این هتل برای مواقع ضروری آسانسور، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی دارد.

هتل قصرالضیافه مشهد اتاق مخصوص نگهداری چمدان هم دارد. همه مسافران می‌توانند چمدان‌هایشان را در این اتاق بگذارند. بدین ترتیب دیگر لازم نیست آن‌ها نگران گم شدن چمدان‌هایشان باشند. اما به این نکته توجه کنید که نگهداری و سرویس دهی به معلولین در این هتل انجام نمی‌شود. لابی این هتل ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. لابی این هتل دارای تلویزیون ال ای دی (LED) و مبلمان لاکچری می‌باشد. بنابراین تعدادی از مسافران می‌توانند در لابی این هتل به تماشای تلویزیون مشغول شوند. لابی این هتل به سیستم اعلام حریق مجهز شده است. لابی این هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. بعضی از طبقات این هتل سرویس بهداشتی ایرانی دارد.

امکانات عمومی هتل قصر الضیافه مشهد شامل لابی با ظرفیت 50 نفر، اینترنت پر سرعت رایگان (با حجم محدود)، تلفن و تلویزیون در لابی، اتاق چمدان، روزنامه، زنگ هشدار، فتوکپی، پرینتر و فکس، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات باربری، آسانسور، نماز خانه، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات، خدمات ویژه معلولین (ویلچر، رمپ) و خدمات خانه داری هستند.

در طول سفر دیگر نگران تمیز و مرتب بودن لباس‌های خود نباشید چرا که در هتل قصر الضیافه خدمات لاندری یا همان خشکشویی از هفت صبح تا چهار بعد از ظهر در دسترس شما قرار دارد.

 

رستوران هتل قصرالضیافه مشهد

رستوران هتل قصر الضیافه مشهد

 

رستوران هتل قصرالضیافه مشهد

رستوران شمس الشموس با ظرفیت 100 نفر در طبقه همکف انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را به صورت بوفه و باز سرو می‌کند (زمان سرو صبحانه از هفت صبح تا نه و نیم، ناهار از یک بعد از ظهر تا سه بعد از ظهر، شام از هشت شب تا ده شب) و کافی شاپ هتل قصر الضیافه در طبقه همکف با ظرفیت 25 نفر به صورت 24 ساعته با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه، آماده ارائه خدمات به مهمانان عزیز است. لازم به ذکر است چایخانه سنتی در محوطه هتل فقط در فصل تابستان فعال است. هتل منحصر به فرد قصر الضیافه مشهد رستوران خود را در طبقه همکف تعبیه کرده است. رستوران این هتل 5 ستاره در مشهد متنوع ‌ترین غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، گیاهی، عربی و دریایی را برای میهمانان خود سرو می‌کند. سرآشپزهای ماهر و کارآزموده رستوران، لذیذ ترین غذاهای ذکرشده را برای شما عزیزان طبخ می‌کنند. بد نیست بدانید که هتل قصر الضیافه مشهد رستوران خود را در طبقه همکف تعبیه کرده است. رستوران هتل قصر الضیافه مشهد متنوع‌ ترین غذا های ایرانی، فرنگی، سنتی، گیاهی، عربی و دریایی را برای میهمانان خود سرو می‌کند. سرآشپز های ماهر و کارآزموده رستوران، لذیذترین غذا های ذکرشده را برای شما عزیزان طبخ می‌کنند.

رزرو هتل قصرالضیافه مشهد

بهتر است مسافران قبل از رزرو اتاق در هتل قصرالضیافه مشهد درباره هزینه میز مینی بار از مسئول پذیرش سؤال کنند.

پیشنهاد می‌شود همه مسافران پیش از رزرو هتل قصرالضیافه مشهد از قیمت دقیق اتاق‌ها اطمینان حاصل کنند. زیرا قیمت اتاق‌های این هتل در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

خوب است بدانید که تعداد زیادی از مسافران هتل قصرالضیافه مشهد بازیگران و ورزشکاران معروف بوده اند. این افراد برای مدتی در این هتل اقامت داشته اند.

همه مسافران می‌توانند به صورت آنلاین وارد سایت هتل قصرالضیافه مشهد در ماهانیوم شوند و عکس‌های هتل قصرالضیافه مشهد را که در قسمت‌های مختلف این وب سایت موجود می‌باشد به طور کامل مشاهده نمایند.

آدرس هتل قصرالضیافه مشهد

آدرس هتل: مشهد، حرم مطهر، صحن هدایت

تلفن هتل قصرالضیافه مشهد

شماره تلفن هتل قصرالضیافه مشهد 02191031931 است.

سوئیت هتل قصرالضیافه مشهد

سوئیت هتل قصر الضیافه مشهد

نظرات هتل قصرالضیافه مشهد

فاصله هتل قصر الضیافه مشهد تا حرم مطهر رضوی هیچ معنی ندارد. زیرا این هتل مشهد در داخل حرم مطهر قرار گرفته است. زائران تور مشهد از اصفهان می توانند با رزرو هتل قصر الضیافه مشهد، همسایه امام مهربانی ها شوند.هتل قصر الضیافه در مشهد با ارائه خدمات و امکانات عالی توانسته در میان هتل های مشهد نزدیک حرم، جایگاه ویژه ای داشته باشد. از دیگر دلایلی که رزرو این هتل مشهد را نزد گردشگران و زائران محبوب کرده، چشم انداز اتاق ها و دسترسی آسان به مضجع شریف امام مهربانی ها است.هتل 5 ستاره قصر الضیافه در شهر بهشت یکی از مجلل ترین ها نیز هم هست. اما هزینه هر شب اقامت در این هتل زیبای مشهد از شبی 2 میلیون تومان شروع می شود. البته اگر هزینه اتاق های هتل برای شما گران است می توانید هتل عماد مشهد که 4 ستاره است را رزرو کنید.هتل قصر الضیافه در شهر مشهد دارای 57 اتاق می باشد که سوئیت رویال نور، سوئیت شمس الشموس تیپ (A) و سوئیت شمس الشموس تیپ (B) و … از لوکس ترین سوئیت های این هتل کیش هستند. لازم به ذکر است تمامی اتاق های این هتل مشهد چشم اندازی به گنبد طلایی امام رضا دارند.هتل عالی قصر الضیافه دارای امکانات مطلوبی می باشد که تالار های پذیرایی، سالن همایش، مجموعه آبی، نمازخانه، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، خدمات لاندری، صندوق امانات، رستوران، کافی شاپ و … تنها بخش کوچکی از این امکانات هستند.هتل قصر الضیافه شهر بهشت در حرم مطهر امام رضا (ع)، صحن هدایت واقع شده که برای دسترسی به آن باید از خیابان نواب صفوی وارد پارکیگ هتل شوید. مرکز خرید آرمان، مرکز خرید ضامن و بازارچه های سنتی در نزدیکی آن قرار دارند.

امکانات خوب هتل، کیفیت بالای اتاق‌ها، موقعیت مکانی خاص هتل، آرامش محیط، برخورد خوب و حرفه‌ای پرسنل از جمله مواردی بوده‌اند که مسافران مقیم هتل قصر الضیافه از آنها رضایت داشته‌اند.

موقعیت مکانی هتل قصر الضیافه مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل قصر الضیافه به طور دقیق در شهر مشهد، حرم مطهر امام رضا (ع)، خیابان نواب صفوی 2 و در صحن هدایت قرار دارد. به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل، وضعیت دید واحدها به سمت حرم، محوطه‌ی زیبا هتل و خیابان است.

فاصله هتل قصر الضیافه تا مراکز مهم شهر مشهد

فاصله هتل قصر الضیافه از برخی مکان‌های مهم شهر مشهد به این شرح است:

فاصله هتل قصر الضیافه تا ورودی های حرم: ورودی شیخ طبرسی 375 متر، ورودی صحن جمهوری 930 متر، ورودی حر عاملی 2/1 کیلومتر، ورودی باب الجواد 52/1 کیلومتر و ورودی باب الرضا 54/1 کیلومتر

فاصله هتل قصر الضیافه تا مراکز گردشگری و بازارها: موزه های آستان قدس حدودا 1 کیلومتر، میدان بیت المقدس (فلکه آب) حدودا 3/1 کیلومتر، بازار مرکزی 34/1 کیلومتر، بازار رضا 4/1 کیلومتر، بازار جنت 5/2 کیلومتر، مرکز خرید آسمان و اطلسیه 9/2 کیلومتر

فاصله هتل قصر الضیافه تا پایانه‌های حمل‌ونقل شهر مشهد: ایستگاه راه‌آهن 2 کیلومتر، پایانه مسافربری امام رضا (ع) 4 کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی 6 کیلومتر

موقعیت مکانی هتل قصر الضیافه در مشهد به ‌قدری خوب است که کمتر از 2 دقیقه به حرم مطهر خواهید رسید. بازار هایی مانند بازار رضا، مجتمع‌ های 17 شهریور و پاساژ آرمان از نزدیک ‌ترین اماکن تجاری به این هتل می‌باشند. پاساژ آرمان یکی از لوکس‌ترین بازارهای مشهد است که انواع البسه، لوازم‌آرایشی، کیف و کفش و … را عرضه می‌کند.

هتل قصر الضیافه در صحن هدایت حرم امام رضا(ع) قرار دارد. زائرانی که قصد تشرف روزانه به حرم ورزرو هتل نزدیک حرم دارند می‌توانند با رزرو هتل قصرالضیافه بدون اتلاف وقت و صرف هزینه زیارت کنند. این هتل به دلیل خدمات و امکانات ویژه و موقعیت جغرافیایی عالی البته منظره رو به بارگاه محبوبیت بسیاری دارد.

لابی هتل قصر الضیافه مشهد

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱