معرفی هتل قصر بین المللی مشهد

هتل قصر بین المللی مشهد تنها هتل 5 ستاره مشهد در نزدیک حرم است. این هتل یکی از مجهزترین و بهترین هتل های مشهد است. در این مجموعه واحدهای اقامتی متنوعی در کلاس اکونومی، کلاسیک، رویال و پرزیدنت وجود دارد. ما در این مطلب ابتدا اطلاعات کلی در مورد ساخت این هتل ارائه می‌کنیم. پس از آن انواع اتاق های هتل قصر مشهد را معرفی می‌کنیم. در ادامه به معرفی امکانات این هتل می‌پردازیم. تمامی این مطالب را با مجموعه‌ای از بهترین عکس های هتل قصر بین المللی مشهد ارائه می‌کنیم.

پس از آن به بررسی نظرات هتل قصر بین المللی مشهد و قیمت هتل قصر بین المللی مشهد می‌پردازیم. در ادامه راههای ارتباط با هتل قصر و شرایط رزرو هتل قصر بین المللی مشهد را بیان می‌کنیم. در نهایت این مطلب را با ارائه فاصله این هتل با جاهای دیدنی مشهد به پایان می‌بریم.

هتل قصر بین المللی

تاریخچه

شاید کمتر کسی بداند که هتل قصر بین المللی مشهد یکی از هتل‌های باسابقه این شهر است. این مجموعه در سال 1356 تحت عنوان هتل قصر الماس آغاز به کار نمود. در آن زمان این هتل توسط علیرضا سزاوار در زمینی به وسعت 20000 مترمربع در نزدیکی حرم احداث شد. اما بازسازی اساسی هتل در اوایل دهه نود موجب شهرت این مجموعه شد. با بازسازی کامل مجموعه و تجهیز آن به جدیدترین امکانات رفاهی و تفریحی یک هتل پنج ستاره بین المللی ایجاد شد. این مجموعه در 11 طبقه احداث شده و دارای 219 واحد اقامتی می‌باشد. امکانات و خدمات این هتل به گونه‌ای است که مهمانان در طول اقامت خود هیچ کمبودی احساس نمی‌کنند.

اتاق های هتل قصر بین المللی مشهد

تمامی واحدهای اقامتی هتل قصر بین المللی دارای دکوراسیون مجلل و امکانات رفاهی مشترکی هستند. البته اتاق‌های ویژه این هتل با دکوراسیون خاص و امکانات مضاعفی تجهیز شده است. یخچال، مینی بار، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه، اینترنت بی‌سیم، صندوق امانات، چای‌ساز و پاور سوئیچ از جمله امکانات مشترک تمامی اتاق‌ها است. اما انواع اتاق در این مجموعه و مشخصات آنها بر اساس اطلاعات موجود در سایت هتل قصر به قرار زیر است:

اتاق سینگل

این اتاق با وسعت حدود 20 متر مربع دارای یک تخت دو نفره می‌باشد.

اتاق های دبل

  • اتاق دبل معمولی: این اتاق با وسعت حدود 20 متر مربع دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره می‌باشد.
  • اتاق دبل کلاسیک: این اتاق با وسعت حدود 20 متر مربع دارای یک تخت دو نفره می‌باشد.
  • اتاق دبل لاکچری: این اتاق با وسعت حدود 20 متر مربع دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره می‌باشد.
  • اتاق دبل پانوراما: این اتاق با وسعت حدود 40 متر مربع دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره می‌باشد. فضایی هال مانند نیز در این اتاق وجود دارد.
  • اتاق دبل ویژه: این اتاق با وسعت حدود 20 متر مربع دارای یک تخت دو نفره و امکانات خاصی مانند تلویزیون در حمام می‌باشد.

اتاق های هتل بین المللی قصر

اتاق های ویژه هتل قصر

آپارتمان و سوئیت

  • آپارتمان یک خوابه: این اتاق با وسعت حدود 30 متر مربع دارای یک تخت دو نفره می‌باشد.
  • آپارتمان یک خوابه رویال: این اتاق با وسعت حدود 40 متر مربع دارای یک تخت دو نفره، وان جکوزی و یک تراس می‌باشد.
  • آپارتمان دو خوابه: این اتاق با وسعت حدود 30 متر مربع دارای یک تخت دو نفره می‌باشد.
  • سوئیت: این اتاق با وسعت حدود 30 متر مربع دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره می‌باشد.

پرزیدنت

ویژگی مشترک مجموعه اتاق‌های پرزیدنت مبلمان لوکس و مجلل آنها است.

  • اتاق پرزیدنت: این اتاق با وسعت حدود 30 متر مربع دارای یک تخت دو نفره می‌باشد.
  • پرزیدنت رویال: این سوئیت دارای یک اتاق خواب با تخت دو نفره، یک اتاق پذیرایی مجلل و وان جکوزی می‌باشد.
  • پرزیدنت ویژه: این سوئیت دارای یک اتاق خواب با تخت دو نفره، هال و وان جکوزی می‌باشد.
  • پرزیدنت ویژه مدرن: این سوئیت دارای یک اتاق خواب با تخت دو نفره، هال و تلویزیون در حمام می‌باشد.

سوئیت پرزیدنت هتل قصر

اتاق‌ های ویژه

  • هانی مون رمانتیک: این اتاق با وسعت حدود 30 متر مربع دارای یک تخت دو نفره و امکاناتی نظیر تلویزیون در حمام می‌باشد.
  • هانی مون: این اتاق با وسعت حدود 40 متر مربع دارای یک تخت دو نفره، پذیرایی و وان جکوزی می‌باشد.
  • کیدز روم: این اتاق دارای دکوراسیون خاص و جذابی برای کودکان می‌باشد. در این اتاق دو تخت یک نفره وجود دارد.
  • پرنسس روم: این اتاق با وسعت حدود 30 متر مربع دارای یک تخت دو نفره، هال و حمام مجهز به تلویزیون می‌باشد.
  • اتاق کانکت: این اتاق با وسعت حدود 30 متر مربع دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره می‌باشد. در این اتاق امکان ارتباط با یک اتاق دو نفره دیگر وجود دارد.

اتاق‌ های درجه یک

  • اتاق دبل هخامنش: این اتاق با وسعت حدود 30 متر مربع دارای یک تخت دو نفره، هال و حمام مجهز به تلویزیون می‌باشد. دکوراسیون این اتاق با الهام از معماری دوران هخامنشیان صورت گرفته است.
  • اتاق دبل قاجار: این اتاق با وسعت حدود 30 متر مربع دارای یک تخت دو نفره، هال و سینمای خانگی می‌باشد. دکوراسیون این اتاق با الهام از معماری دوران قاجار صورت گرفته است.
  • اتاق دبل رویال لاکچری: این اتاق با وسعت حدود 40 متر مربع دارای یک تخت دو نفره، هال، سینمای خانگی و وان جکوزی می‌باشد.

کافه و رستوران هتل قصر بین المللی مشهد

رستوران قصر

در این رستوران با دکوراسیون مجلل فضای ایده‌آلی برای پذیرایی از مهمانان هتل فراهم شده است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دسر و سالاد وجود دارد. مهمانان این رستوران می‌توانند موارد دلخواه خود را از بوفه متنوع این رستوران انتخاب کنند.

رستوران مرسده

این رستوران با دکوراسیون کلاسیک برای پذیرایی از مهمانان هتل قصر مهیا شده است. در منوی این رستوران علاوه بر انواع غذاهای ایرانی سنتی انواع فست فود نیز وجود دارد. مهمانان هتل در صورت دلخواه می‌توانند از خدمات سرو در اتاق رستوران مرسده استفاده کنند.

رستوران هتل قصر مشهد

رستوران غذاهای دریایی

یکی از جذاب‌ترین رستوران های هتل قصر رستوران غذاهای دریایی است. در این رستوران منوی متنوعی شامل انواع ماهی، میگو و خرچنگ برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده شده است. خدمات سرو در اتاق در این رستوران نیز برای مهمانان هتل ارائه می‌شود.

فست فود ملودی

در هتل قصر بین المللی فضایی مدرن و مینی‌مال به عنوان فست فود ملودی تدارک دیده شده است. در منوی این رستوران انواع پاستا، پیتزا، اسنک، پیراشکی و سوخاری وجود دارد. مهمانان هتل در صورت دلخواه می‌توانند از خدمات سرو در اتاق فست فود ملودی استفاده کنند.

تریا و کافی‌ شاپ قصر

مهمانان هتل قصر مشهد در بدو ورود به هتل توسط کافی‌شاپ قصر پذیرایی می‌شوند. در منوی این کافه انواع نوشیدنی سرد و گرم، عرقیات گیاهی، بستنی، دسر و غذاهای سبک میان وعده دیده می‌شود. مهمانان هتل می‌توانند از خدمات این مجموعه به صورت روم سرویس و 24 ساعته استفاده کنند.

امکانات هتل قصر بین المللی مشهد

خانه کودک

یکی از امکانات هتل بین المللی قصر فضایی است که برای کودکان تدارک دیده شده است. مهمانان هتل می‌توانند با خیال آسوده فرزندان خود را به پرسنل مجرب خانه کودک بسپارند.

قنادی هتل قصر

در مجموعه هتل قصر یک قنادی مجهز نیز وجود دارد. در این مجموعه علاوه بر انواع شیرینی و دسر محصولات خاصی برای افراد دیابتی و یا رژیم‌های خاص نیز ارائه می‌شود.

مجموعه آبی

مجموعه آبی هتل قصر با با بخش‌های مختلف اعم از سونای خشک، سونای بخار، حمام ترکی، غار نمکی و جکوزی آماده پذیرایی از مهمانان هتل می‌باشد. ضمن اینکه در این مجموعه انواع خدمات ماساژ نیز ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی

یکی از جدیدترین امکانات تفریحی هتل بین المللی قصر سالن بیلیارد و اسنوکر است. این سالن در لابی الماس قرار دارد و کافه کوچکی نیز در آن وجود دارد. کافه بازی دیگر بخش تفریحی هتل قصر است که انواع بازی فکری در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. سالن بازی های رایانه دیگر فضای تفریحی این هتل است. به جز حضور در سالن، مهمانان هتل می‌توانند از این مجموعه انواع دستگاه بازی برای اتاق خود کرایه کنند.

سالن کنفرانس

یکی از امکانات هتل قصر سالن همایش با جدیدترین تجهیزات صوتی و تصویری است. این سالن که در نیم طبقه اوا واقع شده برای پذیرایی از 140 نفر ظرفیت دارد.

اتاق جلسات

اتاق جلسات هتل قصر در طبقه منفی یک قرار دارد. این اتاق مجهز به تجهیزات صوتی و تصویری است و برای 25 ظرفیت دارد.

دفتر خدمات مسافرتی

در هتل قصر مشهد یک آژانس مسافرتی نیز فعال است. برگزاری تورهای داخلی و خارجی، اخذ ویزا، فروش بلیت پروازهای داخلی و خارجی، فروش بلیت قطار و فروش بلیت اتوبوس از جمله خدمات این مجموعه است.

صرافی قصر

در این صرافی کلیه خدمات رایج از جمله خرید و فروش ارز، خرید و فروش مسکوکات طلا و نقره و انواع حواله ارز انجام می‌شود.

تاکسی سرویس

تاکسی سرویس قصر به صورت 24 ساعته در اختیار مهمانان هتل قرار دارد. در این مجموعه اتومبیل‌های تشریفاتی نیز وجود دارد.

فروشگاه

در هتل بین المللی قصر مشهد مجموعه‌ای از فروشگاه‌های متنوع وجود دارد. در این مجموعه علاوه بر فروشگاه‌های سوغات مشهد، سالن آرایش بانوان و آقایان انواع فروشگاه لباس، عطر و … نیز وجود دارد.

اقامت در هتل قصر بین المللی مشهد

نظرات هتل قصر بین المللی مشهد

بررسی نظرات مهمانان هتل قصر بین المللی مشهد حاکی از رضایت آنان است. تقریباً تمام مسافران از فضای هتل، دکوراسیون و رفتار محترمانه و حرفه‌ای پرسنل اظهار رضایت کردند. بوفه صبحانه و کیفیت غذای رستوران هتل قصر بین المللی مشهد نیز بسیار خوب توصیف شده است. اما نقاط ضعف مجموعه عمدتاً به قیمت بالای خدمات مرتبط است. این انتقادها خصوصاً مربوط به قیمت مینی‌بار، قیمت خدمات کافی‌شاپ و قیمت تاکسی سرویس هتل است. البته عدم وجود عایق صدا در دیوارها نیز نقطه ضعفی است که در بسیاری از نظرات مطرح شده است.

قیمت هتل قصر بین المللی مشهد

قیمت هتل قصر بین المللی مشهد قیمت خدمات یک هتل پنج ستاره و لوکس است. در واقع این هتل جزو هتل های گران قیمت مشهد محسوب می‌شود. البته اغلب مشتریان این مجموعه تناسب نسبی قیمت و خدمات این مجموعه را تأیید کردند.

راه های ارتباط با هتل قصر بین المللی مشهد

آدرس هتل قصر بین المللی مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16

تلفن رزرو هتل قصر بین المللی مشهد: 02191031931

سایت رزرو هتل قصر بین المللی مشهد: https://www.mahaniom.com

رزرو هتل قصر بین المللی مشهد

پیشنهاد ما برای رزرو هتل قصر بین المللی مشهد سایت www.mahaniom.com است. با مراجعه به این سایت می‌توانید از تخفیفات ویژه برای رزرو هتل قصر استفاده کنید. برای آگاهی از آخرین تخفیفات و شرایط رزو نیز می‌توانید با شماره تلفن 91031931-021 تماس بگیرید.

فاصله هتل قصر تا جاهای دیدنی مشهد

فاصله تا حرم (ورودی باب الرضا): 2 دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار مرکزی: 5 دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری آرمان: 5 دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع زیست خاور: 6 دقیقه با خودرو

فاصله تا برج تجاری آلتون: 6 دقیقه با خودرو

فاصله تا باغ نادری: 6 دقیقه با خودرو

فاصله تا پارک کوهسنگی: 12 دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار بین‌المللی سپاد: 15 دقیقه با خودرو

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱