شهر مشهد کجاست؟

شهر مشهد یکی از کلانشهرهای کشور ایران است. این شهر به عنوان پایتخت مذهبی کشور ایران شناخته می‌شود. شهر مشهد مراکز تفریحی، گردشگری و تاریخی زیادی دارد. از مراکز تفریحی و گردشگری شهر مشهد می‌توان به باغ پرندگان مشهد و باغ گیاه شناسی مشهد اشاره کرد. در باغ پرندگان مشهد انواع گونه های کمیاب پرندگان ایرانی، آسیایی و آفریقایی وجود دارد. در باغ گیاه شناسی مشهد انواع گیاهان دارویی یافت می‌‌شود. از مراکز تاریخی شهر مشهد می‌توان به گنبد خشتی و بقعه یا گنبد هارونیه اشاره کرد. گنبد خشتی در دوران صفویه ساخته شده است و در دوران قاجار تکمیل شده است.( هتل قصر طلایی مشهد )

هر ساله تعداد زیادی از افراد برای زیارت و گردش به شهر مشهد می‌آیند. بنابراین در این شهر هتل‌های بزرگ زیبا و مجلل بسیاری ساخته شده است که همه آن‌ها امکانات رفاهی خوب با قیمت مناسب را به مسافران ارائه می‌دهند.

توضیحاتی درباره هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از هتل‌های بزرگ و مجلل شهر مشهد است. این هتل پنج ستاره در سال ۱۳۸۶توسط مرحوم حاج محمود سزاوار پایه گذاری شد. سپس پسر ایشان امیر سزاوار در سال ۱۳۸۷ انجام عملیات اجرایی هتل را بر عهده گرفت. سرانجام این هتل در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید.

توضیحاتی درباره اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد دارای ۶۱۰ واحد است. این هتل اتاق‌های سینگل یک نفره (یک تخته)، اتاق‌های دبل و توئین ( اتاق‌های دو نفره دو تخته)، اتاق های دبل لاکچری، اتاق‌های دبل لاکچری تراس دارد. همچنین این هتل اتاق‌های دبل پانوراما ( سراسرنما)، اتاق‌های دبل پانوراما تراس دار، اتاق‌های کانکت، تعدادی آپارتمان و سوئیت دارد.

سوئیت‌های هتل قصر طلایی عبارتند از: امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، وسترن سوئیت، پرنسس سوئیت، سنیور سوئیت، جونیور سوئیت، کیدز سوئیت و سوئیت قاجاری.

امپریال سوئیت هتل قصر طلایی مشهد حدودا ۱۲۳ متر است و برای چهار نفر مناسب است. این سوئیت در بعضی از اتاق‌ها دو تخت دبل، سه تخت سینگل و در بعضی از اتاق‌ها دو تخت دبل، یک تخت سینگل و یک کاناپه تخت خواب شو دارد. پرزیدنت سوئیت ۱۱۰ متر است و برای چهار نفر مناسب است. پرزیدنت سوئیت یک سوئیت لاکچری است. این سوئیت مبلمان، آیفون تصویری، ترازو دیجیتال، میزکار و کامپیوتر هم دارد. اتاق‌های پرنسس سوئیت یک تخت دبل دارد و برای زوج‌های جوان مناسب است. اتاق‌های وسترن سوئیت یک تخت دبل دارد. این سوئیت برای دو نفر مناسب است و پنجاه متر است.

اتاق دبل آتریوم

اتاق هتل

سنیور سوئیت یک اتاق اصلی، یک اتاق خواب، یک تخت دبل و دو تخت سینگل یا کاناپه تخت خواب شو دارد. این سوئیت ۷۲ متر است و برای دو نفر مناسب است. جونیور سوئیت ۵۱ متر است که برای دو نفر مناسب است. این سوئیت یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن دارد. جونیور سوئیت و سنیور سوئیت به هم کانکت هستند. لازم است بدانید که در هنگام رزرو، یک باب جونیور سوئیت و یک باب سنیور سوئیت به عنوان سوئیت امپریال به مشتری داده می‌شود. کیدز سوئیت ( اتاق کودک) یک اتاق خواب است که یک تخت دبل و دو تخت سینگل دارد. این اتاق تراس هم دارد و ۷۲ متر است. این اتاق طبقه چهارم است. در این اتاق وسایل بازی برای کودکان قرار داده شده است.

یکی از زیبا ترین و جذاب ترین سوئیت‌های هتل قصر طلایی مشهد سوئیت قاجاری است که طرفداران خاص خودش را دارد. سوئیت قاجاری ۱۰۰ متر است و برای چهار نفر مناسب است. این اتاق به سبک قاجار طراحی شده است. لازم به ذکر است که همه این سوئیت‌ها مایکروویو، میز ناهار خوری، صندوق امانات، سرویس چای خوری و مبلمان دارد. ویو این سوئیت‌ها به سمت خیابان است. اما ویو اتاق‌های هتل رو به حرم است. خوب است بدانید که در همه سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل آشپزی ممنوع است.

امکانات اتاق‌های هتل

امکان استفاده از اینترنت (وای فای رایگان) در همه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قصر طلایی وجود دارد. همچنین همه اتاق‌های این هتل 5 ستاره دارای امکانات زیر می‌باشد:

  1. سیستم تهویه مطبوع
  2. سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی
  3. سیستم اطفاء حریق
  4. همه اتاق‌های هتل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارند.
  5. همه اتاق‌های هتل حوله، لوازم بهداشتی و سشوار دارند.
  6. همه اتاق‌های هتل تلویزیون ال ای دی) (LED، تلفن و یخچال دارند.
  7. همه اتاق‌های هتل میز آرایش، جالباسی و کمد لباس دارند.

سوئیت قاجاری

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل

هتل قصر طلایی مشهد دارای بهترین و عالی ترین امکانات رفاهی است. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق نمک، سالن ماساژ و غیره اشاره کرد. سایر امکانات این هتل عبارتند از: رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل، سالن‌های همایش هتل، سالن آمفی تئاتر هتل، فضای بازی کودکان، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن بازی‌های رایانه ای، زمین تنیس، فضای سبز، پارکینگ و غیره. این هتل سالن زیبایی، آتلیه عکاسی، بانک، کتابخانه و صرافی هم دارد. خدمات هتل عبارتند از: روم سرویس، خدمات آژانس مسافرتی، خرید بلیط هواپیما، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات بیدار باش و غیره.

برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از تاکسی سرویس هتل قصر طلایی مشهد استفاده کنید. همچنین امکان ترانسفر رایگان برای مسافران از هتل به فرودگاه و بالعکس وجود دارد. همچنین در این هتل امکانات لازم برای خدمت رسانی به معلولین وجود دارد. شما می‌توانید از فروشگاه داخل هتل هم خرید کنید.

کارکنان هتل

همه کارکنان هتل قصر طلایی هر روز و در ۲۴ ساعت آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران هستند.

رستوران‌ها و غذاهای هتل قصر طلایی مشهد

رستوران‌های هتل قصر طلایی مشهد عبارتند از: رستوران ضیافت، رستوران ترنم، رستوران ترمه، رستوران پنج قاره زوشا، رستوران تابستانی بارگاه و کافه رستوران فرانسیسکو.

رستوران ضیافت ۵۰۰ نفر ظرفیت دارد و در طبقه منفی یک است. در این رستوران صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. رستوران ترنم واقع در طبقه اول هتل ۶۰۰ نفر ظرفیت دارد. سرآشپزها انواع غذاهای گوشتی، کبابی، دریایی، محلی و خانگی را با بهترین کیفیت در این رستوران تهیه و سرو می‌کنند. البته میز سالاد بار (شامل انواع سوپ‌ها، سالادها، دسر، میوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم) هر روز سرو می‌شود. حتی روزهای تعطیل. رستوران سنتی ترمه طبقه دوم است و ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سنتی و نان تازه به همراه انواع سالادها سرو می‌شود.

رستوران هتل

رستوران بین المللی زوشا در طبقه دوم هتل است و ۷۰ نفر ظرفیت دارد. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی با تازه ترین مواد اولیه و بهترین کیفیت تهیه و سرو می‌شود. رستوران تابستانی بارگاه در طبقه دوم هتل است و ۶۰ نفر ظرفیت دارد. ویو این رستوران تابستانی رو به حرم امام رضا (ع) است. به همین دلیل نام این رستوران را رستوران بارگاه گذاشته اند. در شب‌های تابستان انواع غذاهای سنتی و انواع سالادها در این رستوران سرو می‌شود. کافه رستوران فرانسیسکو در طبقه لابی هتل است و ۷۰ نفر ظرفیت دارد. در این کافه رستوران انواع غذاهای ایتالیایی سرو می‌شود. این کافه رستوران دارای فضای باز و فضای سرپوشیده است.

کافی شاپ‌های هتل

کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد عبارتند از: کافی شاپ لانژ، کافی شاپ اتریوم مینوتا و کافی شاپ مجموعه تفریحی آسیا.

کافی شاپ لانژ در طبقه لابی هتل قصر طلایی است و ۷۰ نفر ظرفیت دارد. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در این کافی شاپ میل کنید. کافی شاپ اتریوم مینوتا ۲۴ نفر ظرفیت دارد. کافی شاپ مجموعه تفریحی آسیا در طبقه منفی سه است و ۸ نفر ظرفیت دارد. در این کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه کیک‌های تازه و خوشمزه سرو می‌شود.

توضیحاتی درباره سالن‌های همایش و سالن آمفی تئاتر هتل قصر طلایی مشهد

سالن‌های همایش و سالن آمفی تئاتر هتل قصر طلایی مشهد عبارتند از: سالن کنفرانس الیزه، سالن پرستیژ، سالن اشراف و سالن آمفی تئاتر آذین. سالن کنفرانس الیزه در طبقه دوم هتل است و ۷۲ نفر ظرفیت دارد. در این سالن می‌توانید از سیستم‌های سمعی- بصری استاندارد همراه با نورپردازی حرفه ای استفاده کنید. سالن پرستیژ در طبقه اول است و ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. در این سالن می‌توان جشن‌ تولد، مهمانی، مجالس عقد و عروسی، نمایشگاه و غیره برگزار کرد. سالن اشراف در طبقه منفی یک هتل است و ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد. سالن آمفی تئاتر آذین در طبقه چهارم هتل است و ۲۲۰ نفر ظرفیت دارد. امکانات پخش ویدیویی و صوتی برای ارائه فیلم، تصویر، صدا و دیتا در این سالن آمفی تئاتر وجود دارد.

لابی هتل

قیمت هتل قصر طلایی مشهد

به این نکته توجه کنید که قیمت هتل قصر طلایی مشهد با توجه به تاریخ سفر، فصل سفر، تعداد و نوع اتاق‌ها متفاوت است. البته در بعضی از ایام سال می‌توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید و نسبت به رزرو هتل قصر طلایی مشهد اقدام نمایید. مثلا در ایام تعطیلات نوروز، فصل تابستان یا در ایام تولد و شهادت امام رضا (ع) برای اقامت در هتل باید هزینه بیشتری بپردازید.

نحوه رزرو هتل قصر طلایی مشهد

لازم به ذکر است که رزرو اتاق به صورت آنلاین از طریق سایت هتل قصر طلایی مشهد در ماهانیوم امکان پذیر می‌باشد. گاهی مواقع اگر به صورت آنلاین نسبت به رزرو اتاق در این هتل اقدام نمایید می‌توانید از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید. مثلا تخفیفات ۳۰ درصدی. در هنگام رزرو اتاق در هتل به تعداد روزهای اقامت، میزان بودجه خود، قیمت اتاق و امکانات اتاق توجه کنید. نکته دیگر اینکه از چند هفته یا چند روز قبل از سفر خود حتما نسبت به رزرو اتاق در هتل اقدام نمایید. همچنین می‌توانید جهت رزرو اتاق با تلفن هتل تماس بگیرید.

خوب است بدانید که با مراجعه به سایت هتل قصر طلایی مشهد می‌توانید از قیمت‌ها و تخفیفات هتل مطلع شوید. ضمنا می‌توانید از انواع امکانات رفاهی و تفریحی، نوع اتاق‌های هتل، نوع غذاهای هتل، قیمت‌ غذاهای رستوران هتل قصر طلایی و غیره هم اطلاع پیدا کنید.

لازم به ذکر است که عکس‌های هتل قصر طلایی مشهد در سایت ماهانیوم موجود است. ضمنا می‌توانید در سایت هتل نظرات مسافران را در خصوص امکانات تفریحی، رفاهی، غذا و قیمت هتل مشاهده کنید.

آدرس هتل قصر طلایی مشهد

آدرس هتل: شهر مشهد، خیابان امام رضا، میدان بسیج

تلفن هتل قصر طلایی مشهد

شماره تلفن رزرو هتل قصر طلایی مشهد 02191031931 است.

هتل

نظرات هتل قصر طلایی مشهد

خوب است بدانید که اکثر مسافرانی که در هتل قصر طلایی مشهد اقامت داشته اند از کلیه امکانات رفاهی و تفریحی هتل رضایت نسبی داشته اند. ضمنا آن‌ها از تمیز بودن اتاق‌ها، تمیز بودن ملحفه ها و پتوها، نظافت به موقع، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کیفیت و قیمت غذاهای رستوران، تنوع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها، قیمت اتاق‌ها، سرویس ایاب و ذهاب هتل، سرویس دهی خوب و کامل و سایر موارد راضی بوده اند. همچنین آن‌ها از برخورد خوب و صمیمانه همه کارکنان هتل نیز رضایت داشته اند. از این رو، بیشتر مسافران این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. یکی دیگر از دلایلی که اکثر افراد این هتل را برای برگزاری همایش‌ها، سخنرانی‌ها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه های خود انتخاب می‌کنند این است که سالن‌های همایش و اتاق‌های این هتل امکانات بسیار خوبی دارند.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱