اگر در شهر مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم دنبال اقامتی لوکس و زیبا و پر از آرامش می‌ گردید هتل مدینه الرضا مشهد گزینه مناسبی است. این هتل نزدیک‌ ترین هتل پنج‌ ستاره به حرم بوده و در آستانه ورودی حرم مطهر قرار دارد. از بزرگ‌ ترین هتل‌ های مشهد با یک معماری منحصر به ‌فرد است که باعث شده این هتل از دیگر هتل ‌های شهر متمایز شود. اقامت در هتل مدینه الرضا را از دست ندهید. این هتل ۱۷ طبقه و 320 اتاق دارد. پس ‌از اقامت در این هتل رضایت شما به بهترین شکل جلب می ‌شود.

 

 

هتل مدینه الرضا

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد

در هتل مدینه الرضا شهر مشهد تنوع واحدهای اقامتی و اتاق ها زیاد بوده و می ‌توانید هر اتاقی که مناسب شما است را انتخاب کنید. این واحدها به نام ‌های اتاق کانکت، اتاق عروس، اتاق جانباز، اتاق ‌های عمومی، آپارتمان ‌ها و سوئیت‌ ها با امکانات ویژه به مسافران عزیز ارائه می ‌شوند. همچنین در این هتل اتاق کودک نیز وجود دارد. شما عزیزان می توانید کودک خود را به اتاق کودک برده و با خیالی آسوده به حرم رضوی مشرف شده و زیارت کنید.

  • اتاق جانباز

در اتاق جانباز این هتل امکانات فراوانی وجود دارد. همه امکانات این اتاق مناسب افراد دارای معلولیت جسمی و جانبازان عزیز است. درون این اتاق ها سرویس بهداشتی مخصوص این عزیزان نیز وجود دارد. جانبازان و معلولین گرامی بدون محدودیت می توانند در این هتل اقامت داشته باشند. هتل مدینه الرضا مشهد از معدود هتل ‌های مشهد است که این امکانات را به معلولین و جانبازان گرامی ارائه می ‌دهد.

  • اتاق‌ های عمومی

در هتل مدینه الرضا مشهد اتاق های عمومی وجود دارد. در این اتاق ها که برای مسافرین کم جمعیت ساخته شده اند امکانات رفاهی لوکسی مانند سرویس بهداشتی، حمام، تلوزیون ، تلفن و… قرار داده شده است. اتاق های عمومی این هتل یک الی سه تخته هستند.

اتاق 3 تخته هتل مدینه الرضا مشهد

اتاق عمومی هتل مدینه الرضا

  • اتاق عروس و داماد

در هتل مدینه الرضا اتاق‌ هایی به نام اتاق عروس و داماد برای تازه عروس‌ ها و تازه دامادها وجود دارد. در این اتاق ها برای رفاه هر چه بهتر حال میهمانان عزیز امکانات رفاهی بسیار خوبی با توجه به سلیقه مسافران تدارک‌ دیده ‌شده است. تمامی این امکانات باعث شده تا همه نظرات هتل مدینه الرضا مشهد نسبت به اقامت در این هتل مثبت باشد.

ورودی هتل مدینه الرضا

از دیگر امکانات هتل مدینه الرضا مشهد می ‌توان سرویس بهداشتی (هم ایرانی و هم فرنگی) ، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، اینترنت، استخر، سونا و جکوزی (به ‌طور مجزا برای آقایان و خانم‌ ها) نام برد. همچنین وان و جکوزی در برخی اتاق ‌ها وجود دارد. همچنین اتاق بازی کودکان، سالن کنفرانس، خدمات ویژه معلولین و جانبازان گرامی، پارکینگ، آمفی ‌تئاتر، سالن اسپا و غیره در این هتل موجود است. بعضی از اتاق ‌های هتل مدینه الرضا چشم‌ انداز به حرم امام رضا علیه ‌السلام را دارند. برخی نیز به شهر مشهد از درون اتاق دید دارند. همچنین پرسنل هتل مدینه الرضا بسیار مجرب و کار بلد هستند آن ها به زبان‌ های مختلفی چون انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی ، ترکی و … مسلط می‌ باشند.

تالار و رستوران هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد رستوران‌ های زیادی دارد نام هایی چون: گل نرگس، گل یاس، آفتاب‌ گردان، رستوران سنتی ارغوان و کافی‌ شاپ بهار نارنج به ‌عنوان رستوران ‌های این هتل به ارائه خدمات ‌رسانی به زائرین محترم می‌ پردازند. صرف غذا در رستوران هتل مدینه الرضا مشهد بخاطر نمای نزدیک به حرم مطهر امام رضوی باعث ایجاد خاطره ای خوش و معنوی در سفر به مشهد مقدس خواهد شد. اگر به دنبال هتل در نزدیکی حرم مطهر رضوی می گردید پیشنهاد ما انتخاب هتل مدینه الرضا است.

عکس های هتل مدینه الرضا مشهد

در بخش پذیرایی این هتل رستوران ‌های زیادی با غذاهای اصیل سنتی و فرنگی و کافی‌ شاپ ۲۴ ساعته برای رفاه حال مسافرین عزیز فراهم‌ شده است. رستورانی که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خدمات‌ رسانی می‌ کند رستوران گل نرگس ۱ و ۲ است. این رستوران در طبقه اول هتل مدینه الرضا وجود دارد. همچنین در طبقه‌ی دوازدهم هتل رستوران گردان وجود داشته که یک دید فوق العاده از حرم امام هشتم دارد. این رستوران ‌ها چیدمان و دکوراسیون شیکی دارند این اتفاق موجب این شده تا میهمانان از بودن در این فضا لذت ببرند.

رستوران دیگری در هتل مدینه الرضا مشهد وجود دارد که در کنار مجموعه آبی و در طبقه منفی ۱ قرار دارد. این رستوران دارای یک محیط سنتی و تخت‌ هایی برای نشستن میهمانان با غذاهای سنتی و اصیل ایرانی است. اگر رستوران ‌های سنتی را می ‌پسندید رستوران سنتی هتل مدینه الرضا مشهد یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. در بخش شرقی لابی هتل مدینه الرضا نیز یک کافی ‌شاپ ۲۴ ساعته وجود دارد که می‌ توانید از فضای صمیمی و زیبای آن در هر ساعتی از شبانه روز بهره ‌مند شوید.

تالارهایی در هتل مدینه الرضا مشهد برای برگزاری مراسمات مختلف وجود دارد. در طبقه همکف این هتل آمفی‌ تئاتر بوده که ۲۶۰ نفر نیز گنجایش دارد. آمفی ‌تئاتر امکانات مدرن و مجهزی دارا است که برای برگزاری همایش‌ ها و جشن‌ ها یک فضای ایده‌ آل به شما می‌ دهد. دو سالن کنفرانس دیگر در این هتل وجود دارد که ظرفیت ‌های مختلفی داشته و انواع کنفرانس ‌های ملی و بین‌ المللی نیز در این سالن ها برگزار می ‌شوند.

مجموعه آبی هتل

مجموعه آبی هتل مدینه الرضا مشهد طبق آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته ‌شده و ساعاتی منحصر به ‌فرد را برای زائرین عزیز فراهم می‌ کند. مجموعه آبی هتل مدینه الرضا مشهد به ‌طور همزمان از آقایان و بانوان در سالن‌ های مجزا میزبانی می‌ کند.

استخر هتل مدینه الرضا

مجموعه آبی هتل مدینه الرضا مشهد

سالن بدنسازی

یکی دیگر از امکانات ویژه هتل مدینه الرضا سالن بدنسازی هتل است. این سالن ورزشی با مجهزترین لوازم ورزشی مانند تردمیل، دمبل ‌های مختلف، کمد، دستگاه ‌های پیشرفته و … در اختیار زائرین و مسافران عزیز قرار دارد.

هتل مدینه الرضا امکانات دیگری دارد این امکانات به طور خلاصه ، لاندری ، فروشگاه، کتابخانه، مکانی برای نگهداری چمدان مسافر، مجموعه آبی، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی، سالن های همایش و کنفرانس ،سرویس بهداشتی هم در اتاق ها و هم در لابی و راهرو های هتل به صورت فرنگی و ایرانی موجود است.

موقعیت مکانی هتل مدینه الرضا مشهد

موقعیت مکانی هتل مدینه الرضا مشهد از ویژگی‌ هایی است که این هتل را از دیگر هتل‌ های مشابه متمایز می ‌کند. همانطور که گفتیم نزدیک ترین هتل به حرم است و حدود سه دقیقه تا رسیدن به حرم رضوی فاصله دارد.

  • فاصله ها
  • تا بازار مرکزی ۱۰ دقیقه
  • تا بازار رضا ۶ دقیقه
  • تا باغ ‌موزه نادری ۱۵ دقیقه
  • تا فرودگاه حدود ۱۰ کیلومتر ( اگر در تعطیلات و ایام ویژه به مشهد نرفته باشید می ‌توانید از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید.)
  • حداکثر 20 دقیقه زمان برای رفتن به مراکز حمل ‌و نقل مانند پایانه مسافربری، ایستگاه راه ‌آهن و فرودگاه زمان نیاز است.

 

 

قوانین هتل مدینه الرضا 

هرجایی می روید و هر مکانی که برای اقامت انتخاب می کنید نیاز به رعایت قوانینی است. هتل مدینه الرضا مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هتل نیز قوانینی طبق قوانین هتل داری وضع کرده است . از جمله قوانینی که برای آرامش مسافرین باید رعایت شود عبارت‌ اند از:

  • پذیرش افراد با ارائه مدرک شناسایی معتبر امکان ‌پذیر است.
  • پذیرش با صیغه نامه امکان ‌پذیر نیست.
  • روزهای تعطیل از مهمانان خارجی استقبال انجام نمی ‌شود.
  • ترانسفر فرودگاهی و پرواز قبل‌ از ساعت ۱۹ وجود دارد.
  • از ساعت ۱۴ ظهر می ‌توانید از هتل مدینه الرضا مشهد اتاق تحویل بگیرید و باید روز خروج در ساعت ۱۲ ظهر اتاق را تحویل بدهید.

قوانین حضور کودکان

در هتل مدینه الرضا مشهد کودکان زیر ۲ سال به ‌عنوان مهمان حساب‌ شده و هزینه ‌ای از آن‌ ها دریافت نمی ‌شود. کودکان ۳ الی ۵ سال نیز هزینه نیم ‌بها از آن‌ ها گرفته می ‌شود. در صورتی ‌که سن کودک از 5 سال بیشتر باشد میهمان بزرگسال محسوب شده و هزینه کامل از او دریافت می ‌شود.

بازه زمانی برای نیم شارژ

این عمل قبل از زمان ورود و خروج میهمان باید انجام شود. برای نیم شارژ همیشه باید از هتل استعلام گرفته شود. این خدمات به صورت آنلاین ارائه نمی‌ شود.

قوانین کنسلی هتل مدینه الرضا

بدون جریمه: اگر تا 20 روز قبل از ورود کنسل کنید جریمه ای شامل حالتان نخواهد شد.

20 درصد جریمه: تا 11 روز قبل از ورود به هتل در صورت کنسلی 20درصد جریمه خواهید شد.

30 درصد جریمه : تا 6 روز قبل از ورود به هتل در صورت استرداد کردن 30 درصد جریمه خواهید شد.

50 درصد جریمه: اگر در بازه زمانی 48 ساعت مانده قصد کنسل کردن داشتید 50 درصد جریمه خواهید شد.

70 درصد جریمه: در نهایت اگر تا صفر ساعت قبل‌ از ورود به هتل مدینه الرضا کنسل کنید 70 درصد جریمه به‌ ازای هر اتاق بابت یک شب از شما گرفته می ‌شود.

کافی شاپ هتل مدینه الرضا

قوانین پذیرش هتل مدینه الرضا مشهد

  • پذیرش میهمانان خارجی در هتل با داشتن ویزا و مهر ورود به ایران انجام ‌شده و با تاریخ انقضاء معتبر امکان ‌پذیر است.
  • شرط اولیه پذیرش در هتل ارائه مدارک معتبر است. برای هموطنان ارائه کارت ملی و برای مهمانان خارجی ارائه پاسپورت ضروری است.
  • اگر قبل‌ از ساعت ۱۴ وارد هتل شدید پذیرش این هتل هیچ ‌گونه مسئولیتی در قبال رزرو اتاق برای شما قبل ‌از ساعت ۱۴ نخواهد داشت.
  • وارد کردن هر گونه خسارت توسط پرسنل هتل چک و خسارت گرفته می‌ شود.
  • پذیرش آقا و خانم تنها، فقط و فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌ دار امکان‌ پذیر است.
  • نرخ هتل برای زائرین و مسافرین خارجی متفاوت بوده و قبل ‌از ورود باید استعلام صورت بگیرد.
  • اگر کارت واکسن دیجیتالی نداشته باشید پذیرش در هتل برای شما امکان پذیر نمی ‌باشد.

قوانین حضور مهمان در هتل

  • اگر میهمان دارید باید هم ‌جنس باشد. یعنی یا هر دو خانم و یا هر دو آقا باشید.
  • در صورتی ‌که میهمان به ‌صورت شبانه در هتل حضور داشته باشد هزینه اضافه دریافت خواهد شد.
  • مهمان نیز (طبق قوانین پذیرش مسافر، همانطور که در بالا عنوان کردیم) جهت ورود به هتل باید مدرک شناسایی به پذیرش ارائه دهد.

رزرو هتل مدینه الرضا مشهد

برای رزرو هتل مدینه الرضا با توجه به نوع امکانات و انتظاراتی که از یک اتاق دارید می ‌توانید از میان ۳۲۰ اتاق موجود در این هتل یکی را انتخاب کنید. هر کدام از اتاق ها هزینه ‌های متفاوتی داشته اما ارزان‌ ترین اتاق این هتل اتاق یک تخته استاندارد بوده که صبحانه در واحد سرو می ‌شود. اتاق یک تخته استاندارد همه امکانات اتاق های دیگر را دارد.

اطلاعات کلی :

تلفن رزرو هتل مدینه الرضا مشهد : 02191031931

سایت رزرو هتل مدینه الرضا مشهد : www.mahaniom.com

آدرس اینستاگرام : https://instagram.com/mahaniom_official