توضیحاتی درباره هتل مشهد مشهد

هتل مشهد در سال 1355 افتتاح شد. این هتل در سال 1373 بازسازی و در سال 1399 نوسازی شده است. هتل دارای 10 طبقه و 137 واحد اقامتی است که برخی از آنها دارای چشم اندازی زیبا از حرم مطهر هستند. امکانات مطلوب، پرسنل حرفه ای و آموزش دیده از جمله مزایای این هتل به شمار می‌آیند.

تجربه ۴۴ ساله هتل آن را در مسیر مشخصی قرار داده تا با اهداف مختلفی از جمله ارائه بالاترین سطح خدمات هتل‌داری و آن هم مطابق با استانداردهای ملی و جهانی اقامتی درخور زائران و عاشقان امام فراهم سازد. به طبع در طی این چند دهه هتل مشهد بارها به دست مهندسان سپرده شده و آخرین بار نیز در دهه ۹۰به امکانات رفاهی ویژه مجهز شد.و هم‌اکنون این ساختمان ۱۰ طبقه با ۱۳۷ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان آماده میزبانی و پذیرایی از مهمانانش است.

لابی هتل مشهد

لابی هتل

توضیحاتی درباره اتاق‌های هتل مشهد

اتاق ها و سوئیت های متنوعی در هتل موجود است از جمله:

اتاق دبل (دو تخته)، اتاق تریپل (سه تخته)، سوئیت، آپارتمان (دارای چشم انداز رو به حرم) و اتاق های ویژه VIP که دارای دو تخت دو نفره هستند(دارای چشم انداز رو به حرم)

لازم به ذکر است که سرویس اضافی به صورت کاناپه تخت خواب شو یا تخت است. همچنین نود درصد اتاق ها دارای سرویس فرنگی و مابقی سرویس ایرانی دارند.

از فضاهای کوچک بیزارید و هتل‌های بزرگ و دل‌باز را ترجیح می‌دهید؟ مایلید محل اقامتتان همچون قصر باشکوهی باشد؟ خب در شهر مشهد انتخاب‌های زیادی وجود دارند ولی اگر نزدیکی به حریم قدس رضوی از دیگر اولویت‌های شما است پس دستتان در انتخاب چندان باز نخواهد بود. پیدا کردن هتلی مثل هتل در نزدیکی بارگاه ملکوتی کار راحتی نیست، هتل ۴ ستاره‌ای که در واقع دست کمی از هتل‌های ۵ ستاره ندارد. بعضی هتل‌ ها را باید از نزدیک دید وگرنه نمی‌توان از روی تصاویر تصمیم گرفت ولی هتل مشهد در همان تصاویرش گویای دنیای متفاوتی است که برای مهمانان درنظر گرفته است. همه چیز در هتل به قدری زیبا، جذاب و بزرگ است که در حین اینکه فضای خانه را تداعی می‌کند، هیچ شباهتی به خانه‌های ساده ندارد. دکوراسیون کلاسیک، نورپردازی‌های ویژه و طراحی مدرن لابی، رستوران، کافی‌شاپ و سالن کنفرانس هتل بسیار چشم‌نوازند، به طوری که در همان لحظه ورود توجه‌تان را جلب می‌کنند ولی از طراحی و دکوراسیون که بگذریم از راحتی و آسایشی که امکاناتش برای مهمانان مهیا کرده‌اند، نمی‌توان گذشت. واحدهای اقامتی هتل در ۵ دسته: دابل، تریپل، سوئیت، آپارتمان و ویژه به مهمانان ارائه می‌شوند که همه آن‌ها دارای امکاناتی مثل صندوق امانات، تلویزیون صفحه‌تخت، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز و صندلی، سیستم پخش موسیقی، اینترنت بی‌سیم و سرویس بهداشتی مجهز به خشک‌کن برقی و وسایل بهداشتی هستند. مینی‌بار، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع و کمد لباس از دیگر امکاناتی هستند که اقامت در اتاق‌های هتل را راحت‌تر ساخته‌اند.

امکانات اتاق‌های هتل مشهد مشهد

در حمام همه اتاق‌های این هتل شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان و دستمال کاغذی موجود است. ضمنا در همه اتاق‌های این هتل صندوق امانات رایگان وجود دارد. همچنین امکان شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در همه اتاق‌های هتل برای همه مسافران فراهم شده است. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست مسافران نگران تمام شدن شارژ موبایل یا لپ تاپ خودشان باشند.

در همه اتاق‌های هتل مشهد دستگاه پخش فیلم وجود دارد. در نتیجه همه مسافران می‌توانند در اتاق‌هایشان فیلم ببینند و از تماشای آن لذت ببرند. ضمنا همه اتاق‌های این هتل شیک و تمیز است و دکوراسیون زیبایی دارد.

به این نکته توجه کنید که در هیچ‌کدام از اتاق‌های هتل میز تحریر، رخت آویز و چای ساز وجود ندارد. هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل بالکن ، آشپزخانه و اتاق خواب مجزا ندارند. مسافران نمی‌توانند در اتاق های هتل آشپزی کنند. زیرا آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است. بنابراین همه مسافران می‌توانند در رستوران هتل هر غذایی که دوست دارند را سفارش دهند و همان‌جا میل کنند. ذکر این نکته ضروری است که اگر مسافران بخواهند در اتاق خود از میز مینی بار استفاده کنند باید هزینه اضافه تر بپردازند. ضمنا امکان خواندن روزنامه به صورت رایگان برای مسافران در همه اتاق‌ها فراهم شده است.

اتاق دبل هتل

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل

امکانات رفاهی هتل مشهد مشهد عبارتند از : نمازخانه، رستوران و کافی شاپ. خوب است بدانید که این هتل برای مواقع ضروری آسانسور، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی دارد.

هتل مشهد اتاق مخصوص نگهداری چمدان هم دارد. همه مسافران می‌توانند چمدان‌هایشان را در این اتاق بگذارند. بدین ترتیب دیگر لازم نیست آن‌ها نگران گم شدن چمدان‌هایشان باشند. اما به این نکته توجه کنید که نگهداری و سرویس دهی به معلولین در این هتل انجام نمی‌شود. لابی این هتل ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. لابی این هتل دارای تلویزیون ال ای دی (LED) و مبلمان لاکچری می‌باشد. بنابراین تعدادی از مسافران می‌توانند در لابی این هتل به تماشای تلویزیون مشغول شوند. لابی این هتل به سیستم اعلام حریق مجهز شده است. لابی این هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. بعضی از طبقات این هتل سرویس بهداشتی ایرانی دارد.

رستوران هتل مشهد مشهد

در هتل مشهد می‌توان در سلف سرویس از خود پذیرایی کرد یا در رستوران و کافی‌شاپ زیبای هتل یک وعده دل‌پذیر را صرف کرد. هم رستوران و هم کافی‌شاپ هتل مشهد این مزیت را دارند که فضای موردنیازتان را در اختیارتان قرار می‌دهند و بسیار دل‌باز هستند. این هتل ۱۰ طبقه فروشگاهی دارد که دسترسی به اقلام موردنیازتان را راحت‌تر می‌سازد. نباید اشاره به امکانات ویژه‌ای چون سالن بدنسازی را از قلم بیاندازیم چون برخی از مهمانان یک روز هم از برنامه‌های ورزشی خود عقب نمی‌مانند.
گفتنی است که کادر مجرب پذیرش به صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روزی آماده راهنمایی در ارائه خدمات هتل هستند، خدماتی همچون روم سرویس، خدمات باربری، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات تور. ضمنا این هتل دارای پارکینگی به ظرفیت ۱۰ خودرو بوده و استفاده از آن برای مهمانان هتل رایگان است. رستوران اصلی هتل در طبقه 1- (با ظرفیت 250 نفر) واقع شده است و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را سرو می کند (زمان سرو صبحانه: هفت و نیم تا نه و نیم، ناهار: دوازده و نیم تا سه بعدازظهر و شام: هفت و نیم شب تا ده و نیم شب)؛ کافی شاپ هتل مشهد نیز در طبقه همکف قرار دارد که با ظرفیت 80 نفر و تایم کاری 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز است.

از دیگر امکانات هتل مشهد می‌توان به این موارد اشاره کنیم: پارکینگ سرپوشیده (با ظرفیت 10 اتومبیل با هماهنگی قبلی)، اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی (به صورت محدود)، آرایشگاه (مردانه)، سالن زیبایی و ماساژ با بهره گیری از متدهای مدرن و ارائه کننده انواع خدمات آرایشی (مختص بانوان)، خدمات تور، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه و هماهنگی)، سالن بدنسازی و خودپرداز.

برای خرید سوغات و محصولات استان خراسان رضوی نیازی به بازار رفتن نیست چرا که در این خصوص نیز هتل دارای غرفه فروش است و شما می توانید اقلام مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنید.

رستوران هتل

رزرو هتل مشهد مشهد

بهتر است مسافران قبل از رزرو اتاق در هتل مشهد درباره هزینه میز مینی بار از مسئول پذیرش سؤال کنند.

پیشنهاد می‌شود همه مسافران پیش از رزرو هتل مشهد مشهد از قیمت دقیق اتاق‌ها اطمینان حاصل کنند. زیرا قیمت اتاق‌های این هتل در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

خوب است بدانید که تعداد زیادی از مسافران هتل مشهد بازیگران و ورزشکاران معروف بوده اند. این افراد برای مدتی در این هتل اقامت داشته اند.

همه مسافران می‌توانند به صورت آنلاین وارد سایت هتل مشهد مشهد در ماهانیوم شوند و عکس‌ های هتل مشهد مشهد را که در قسمت‌های مختلف این وب سایت موجود می‌باشد به طور کامل مشاهده نمایند.

آدرس هتل مشهد مشهد

آدرس هتل: مشهد ، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

فاصله هتل تا مراکز تجاری، تفریحی و بازارها: بازار رضا 3/1 کیلومتر، مرکز خرید اطلسیه 2 کیلومتر، بازار جنت 4/3 کیلومتر، پارک کوهسنگی 5/8 کیلومتر، باغ پرندگان حدودا 12 کیلومتر و سرزمین عجایب 12 کیلومتر.

مسافت میان ورودی های حرم تا هتل : باب الرضا حدودا 400 متر، باب الجواد حدودا 570 متر و بست شیخ حر عاملی حدودا 1 کیلومتر.

به علاوه فاصله بین هتل تا پایانه های به این ترتیب است: ایستگاه راه آهن 5/4 کیلومتر، پایانه مسافربری امام رضا (ع) 3/5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی 5/8 کیلومتر.

تلفن هتل مشهد مشهد

شماره تلفن هتل مشهد مشهد 02191031931 است.

 

لابی هتل

نظرات هتل مشهد مشهد

هتل مشهد موقعیت جغرافیایی خاصی دارد. این هتل در خیابان امام رضا، نبش میدان بیت المقدس قرار گرفته و یکی از نزدیک ترین هتل‌ها به حرم امام رضا (ع)، بازارها و مراکز خرید محسوب می‌شود.

همانطور که گفتیم هتل در موقعیت عالی قرار دارد و همین مورد موجب رضایتمندی مسافران شده است. به علاوه آنها از امکانات عمومی و ویژه هتل، کیفیت اتاق‌ها و برخورد خوب و محترمانه پرسنل نیز رضایت بالایی داشته‌اند.

قوانین و مقررات هتل

در بخش زیر به چند مورد از قوانین هتل مشهد اشاره شده است:

هزینه اقامت برای مهمانان خارجی با تعرفه معمولی متفاوت خواهد بود

پذیرش زوجین (ایرانی) فقط با ارائه مدارک شناسایی و صیغه نامه با مهر برجسته محضر

پذیرش بانوان مجرد با ارائه مدرک شناسایی

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱