شهر مشهد کجاست؟

شهر مشهد یکی از شهرهای بزرگ کشور ایران است. این شهر به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و زیارتی در کشور ایران شناخته می‌شود. حرم امام رضا (ع) در شهر مشهد یکی از بزرگ‌ترین مراکز جذب گردشگر محسوب می‌شود. از مکان‌های تاریخی معروف شهر مشهد می‌توان به آرامگاه نادر شاه افشار، آرامگاه فردوسی، آرامگاه شیخ بهایی، مسجد ۷۲ تن یا مسجد شاه، مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو و کلیسای مسروپ قدس اشاره کرد. در آرامگاه شیخ بهایی کتیبه های خوشنویسی بسیار زیبایی وجود دارد. مسجد ۷۲ تن یا مسجد شاه نزدیک بازار بزرگ است. مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو در زمان شاه سلیمان صفوی ساخته شد. این حوزه علمیه دو طبقه دارد. امروزه در این مدرسه درس‌های حوزه علمیه تدریس می‌شود. کلیسای مسروپ قدس تنها کلیسای ارامنه در شهر مقدس مشهد است. گنبدهای این کلیسا به شکل ذوزنقه ای ساخته شده است. ( رزرو هتل میامی مشهد )

این شهر موزه های زیادی نیز دارد. از موزه های معروف شهر مشهد می‌توان به موزه بزرگ خراسان، موزه آستان قدس رضوی و موزه مرکزی اشاره کرد. هم‌چنین در اطراف شهر مشهد مراکز گردشگری خوش آب و هوای زیادی مانند طرقبه و شاندیز وجود دارد.

به همین دلیل در تمام فصول سال تعداد زیادی از افراد اعم از پیر و جوان، کودک و بزرگسال، زن و مرد برای زیارت امام رضا (ع) و بازدید از مراکز مذکور به شهر مشهد می‌آیند. لازم به ذکر است که افراد زیادی از کشورهای همجوار و سایر نقاط دنیا برای زیارت، گردش و امور پزشکی به شهر مقدس مشهد می‌آیند. در این شهر به دلیل شمار زیاد مسافران زیارتی و سیاحتی هتل‌های بزرگ و زیبای زیادی ساخته شده است که همه آن‌ها امکانات رفاهی خوب با قیمت مناسب را به مسافران ارائه می‌دهند.

موزه تاریخی

توضیحاتی درباره هتل میامی مشهد

رزرو هتل میامی مشهد در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است. این هتل یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره شهر مشهد محسوب می‌شود. این هتل نوساز است. این هتل فاصله چندانی تا ایستگاه مترو، ایستگاه اتوبوس تندرو (بی آرتی) و مراکز خرید اطراف حرم ندارد. به طور مثال فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع) ۳۵ کیلومتر است. اگر بخواهید پیاده به حرم بروید ۲۰ دقیقه در راه هستید. فاصله این هتل تا پارک ملت حدودا ۱۷ کیلومتر است. فاصله هتل تا سرزمین موج‌های آبی ۲۲ کیلومتر است. فاصله هتل تا مجتمع تجاری الماس تقریبا ۱۲کیلومتر است. فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی تقریبا ۳۸ کیلومتر است. فاصله هتل تا طرقبه ۲۶ کیلومتر است. این هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد حدودا ۶۶ کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه ۷۰ کیلومتر است. فاصله این هتل تا راه آهن تقریبا ۳۰ کیلومتر است. این هتل تا ترمینال تقریبا ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

بنابراین خیلی راحت و با پرداخت هزینه کم می‌توانید با اتوبوس تندرو، تاکسی، اتوبوس یا حتی پیاده به مراکز تفریحی، مراکز تاریخی و مراکز خرید شهر بروید. از آن جایی که مراکز خرید به هتل نزدیک هستند دیگر برای خرید سوغاتی برای خانواده، دوستان و اقوام مشکلی نخواهید داشت.

اتاق دبل هتل میامی

اتاق با تخت دبل

توضیحاتی درباره اتاق های هتل میامی مشهد

رزرو هتل میامی مشهد در ۵ طبقه ساخته شده است که مجموعا شامل ۳۹ اتاق است. اتاق‌های این هتل در طبقات اول تا چهارم هستند. این هتل اتاق‌های یک نفره یک تخته ( اتاق های سینگل)، اتاق‌های دو نفره دو تخته عادی و فولبرد ( اتاق‌های دبل و توئین) دارد. اتاق های دو تخته دبل ظرفیت یک نفر اضافه هم دارد. این هتل اتاق‌های سه تخته عادی هم دارد. اتاق‌های سه تخته فولبرد این هتل (یک تخت سینگل و یک تخت دبل) و ظرفیت یک نفر اضافه را هم دارد. این هتل اتاق‌های وی آی پی (دو تخته یک تخت دبل) دارد. تخت دبل برای دو نفر مناسب است. همچنین این اتاق‌های وی آی پی ظرفیت دو نفر اضافه هم دارد. ویو اتاق‌های این هتل رو به خیابان و رو به کوچه است. اتاق‌های وی آی پی دو تخته دبل طبقه چهارم هستند و با رنگ صورتی طراحی شده اند. اتاق های دو تخته دبل این هتل با رنگ طلایی طراحی شده اند.

خوب است بدانید که همه اتاق‌های هتل دارای بهترین امکانات هستند و طراحی خاص و منحصر به فردی دارند. البته آشپزی در اتاق‌های هتل ممنوع است.

امکانات اتاق‌های هتل

امکان استفاده از اینترنت (وای فای رایگان) در همه اتاق‌های رزرو هتل میامی مشهد وجود دارد. ضمنا در لابی هتل هم می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. همچنین همه اتاق‌های هتل دارای امکانات زیر می‌باشد:

  1. همه اتاق‌های هتل سیستم تهویه مطبوع دارند.
  2. همه اتاق‌های هتل مجهز به سیستم سرمایشی، گرمایشی مرکزی و سیستم اطفاء حریق می‌باشند.
  3. همه اتاق‌های هتل سرویس بهداشتی فرنگی دارند.
  4. همه اتاق‌های هتل حمام و دوش دارند.
  5. همه اتاق‌های هتل حوله، لوازم بهداشتی، دمپایی و سشوار دارند.
  6. همه اتاق‌های هتل تلویزیون ال ای دی) (LED، تلفن، پاور سوئیچ و یخچال دارند.
  7. همه اتاق‌های هتل میز آرایش، جا لباسی، کمد لباس، آباژور و کاناپه دارند.
  8. همه اتاق‌ها صندوق امانات دارند.
  9. اتاق‌های بدون پنجره دارای نورگیر می‌باشند.

اتاق 3 تخته هتل میامی

اتاق سه نفره

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل

رزرو هتل میامی مشهد دارای بهترین و عالی ترین امکانات رفاهی است. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استخر، جکوزی و سالن ماساژ اشاره کرد. سایر امکانات این هتل عبارتند از: رستوران‌، کافی شاپ، چایخانه سنتی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده . در پارکینگ روباز این هتل می‌توان ۲۰ خودرو پارک کرد. پارکینگ سرپوشیده خودرو در این هتل رایگان است و لازم نیست از قبل رزرو شود. این هتل آسانسور، نمازخانه و اتاق مخصوص چمدان هم دارد. لابی هتل هم سرویس بهداشتی ایرانی دارد و هم سرویس بهداشتی فرنگی. راهرو طبقات نیز سرویس بهداشتی ایرانی دارند. لابی هتل مبلمان و تلویزیون دارد. لابی این هتل ۵۰ نفر ظرفیت دارد. فضای سبز این هتل در نوع خودش زیبا و منحصر به فرد است. فضای سبز هتل حوض آب و تخت سنتی دارد. بنابراین این مکان برای تفریح و پیاده روی بسیار مناسب است.

خدمات رزرو هتل میامی مشهد عبارتند از: روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، آژانس مسافرتی، خرید بلیط هواپیما، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات بیدار باش، فتوکپی و غیره. همچنین در این هتل امکانات لازم برای خدمت رسانی به معلولین و جانبازان وجود دارد. آن‌ها می‌توانند از اتاق رمپ و ویلچر هتل استفاده کنند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید صبحانه و ناهار خود را داخل اتاق میل کنید. اگر بخواهید می‌توانید در اتاق خود از میز مینی بار هم استفاده کنید. البته باید هزینه اضافه تر بپردازید. ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که اتاق‌های این هتل هر روز توسط کارکنان نظافت می‌شود. آن‌ها همه پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کنند.

ضمنا برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از تاکسی سرویس رزرو هتل میامی مشهد استفاده کنید. همچنین امکان ترانسفر برای مسافران از هتل به فرودگاه و بالعکس وجود دارد. البته برای این ترانسفر باید هزینه بپردازید.

کارکنان هتل میامی مشهد

این کارکنان هر روز و در ۲۴ ساعت آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران هستند. کارکنان رزرو هتل میامی مشهد کاملا به زبان انگلیسی تسلط دارند.

رستوران هتل مامی مشهد

رستوران هتل

رستوران‌ هتل میامی مشهد

رستوران‌ هتل میامی مشهد در طبقه پنجم هتل است و ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد. انواع غذاهای ایرانی، غذاهای سنتی، غذاهای فرنگی و فست فود با قیمت مناسب در این رستوران سرو می‌شود. اما صبحانه هتل سلف سرویس است. لازم به ذکر است که منوی غذای این رستوران انتخابی است. در این هتل سرآشپزها با کیفیت ترین، سالم ترین و خوشمزه ترین غذاها را با بهترین مواد اولیه تهیه می‌کنند. خوب است بدانید که سرآشپزها بعضی از غذاها را به صورت سفارشی آماده می‌کنند. همچنین همه کارکنان آشپزخانه و سرآشپزها ملزم هستند که اصول بهداشتی را در هنگام تهیه و سرو غذا به طور کامل رعایت کنند. ضمنا می‌توانید برای رزرو غذا با پذیرش هتل تماس حاصل فرمایید.

کافی شاپ هتل

کافی شاپ هتل میامی مشهد در طبقه همکف هتل است. این کافی شاپ در ۲۴ ساعت و حتی روزهای تعطیل باز است. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم از قبیل قهوه ترک، کاپوچینو، نسکافه و غیره را به همراه کیک های خوشمزه و تازه در کافی شاپ هتل میامی مشهد میل نمایید. همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد از قبیل آبمیوه های طبیعی، موهیتو و غیره در این کافی شاپ سرو می‌شود. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید انواع بستنی‌ها و دسرهای خوشمزه را سفارش دهید. این کافی شاپ برای قرارهای دوستانه و قرارهای کاری مکان مناسبی است.

قیمت هتل میامی مشهد

به این نکته توجه کنید که قیمت هتل میامی مشهد با توجه به تاریخ سفر، فصل سفر، تعداد و نوع اتاق‌ها متفاوت است. البته در بعضی از ایام سال می‌توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید و نسبت به رزرو هتل میامی مشهد اقدام نمایید. مثلا در ایام تعطیلات نوروز، فصل تابستان یا در ایام تولد و شهادت امام رضا (ع) برای اقامت در هتل باید هزینه بیشتری بپردازید.

نحوه رزرو هتل میامی مشهد

لازم به ذکر است که رزرو اتاق به صورت آنلاین از طریق سایت هتل میامی مشهد در سامانه رزرواسیون ماهانیوم امکان پذیر می‌باشد. گاهی مواقع اگر به صورت آنلاین نسبت به رزرو اتاق در این هتل اقدام نمایید می‌توانید از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید. مثلا تخفیفات ۳۰، ۴۰ و ۷۰ درصدی . در هنگام رزرو اتاق در هتل به تعداد روزهای اقامت، میزان بودجه خود، قیمت اتاق و امکانات اتاق توجه کنید. نکته دیگر اینکه از چند هفته یا چند روز قبل از سفر خود حتما نسبت به رزرو اتاق در هتل اقدام نمایید. همچنین می‌توانید جهت رزرو اتاق با تلفن هتل تماس حاصل نمایید.

لابی هتل میامی

لابی هتل

خوب است بدانید که با مراجعه به سایت هتل میامی مشهد در سامانه رزرواسیون ماهانیوم می‌توانید از قیمت‌ها و تخفیفات هتل مطلع شوید. ضمنا می‌توانید از انواع امکانات رفاهی و تفریحی، نوع اتاق‌های هتل، نوع غذاهای هتل، قیمت‌ غذاهای رستوران هتل میامی مشهد و غیره هم اطلاع پیدا کنید.

لازم به ذکر است که عکس‌های هتل میامی مشهد در سایت ماهانیوم موجود است. ضمنا می‌توانید در سایت ماهانیوم نظرات مسافران را در خصوص امکانات تفریحی، رفاهی، غذا و قیمت هتل مشاهده کنید.

آدرس هتل میامی مشهد

هتل میامی در مشهد ، خیابان امام رضا (ع) قرار دارد.

تلفن هتل میامی مشهد

شماره تلفن رزرو هتل میامی مشهد  02191031931 است.

نظرات هتل میامی مشهد

خوب است بدانید که اکثر مسافرانی که در رزرو هتل میامی مشهد اقامت داشته اند از کلیه امکانات رفاهی و محیط آرام هتل رضایت نسبی داشته اند. ضمنا آن‌ها از تمیز بودن اتاق‌ها، تمیز بودن ملحفه ها و پتوها، نظافت به موقع، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کیفیت و قیمت غذاهای رستوران، تنوع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها، قیمت اتاق‌ها، سرویس ایاب و ذهاب هتل، سرویس دهی خوب و کامل و سایر موارد راضی بوده اند. همچنین آن‌ها از برخورد خوب و صمیمانه همه کارکنان هتل رضایت داشته اند. از این رو، بیشتر مسافران این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. یکی دیگر از دلایلی که اکثر افراد این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند این است که این هتل نزدیک حرم، نزدیک مراکز خرید، نزدیک مکان‌های تاریخی و گردشگری است. همچنین این هتل امکانات بسیار خوبی دارد. اما بعضی از افراد از ظرفیت محدود پارکینگ هتل برای پارک خودروهایشان ناراضی بوده اند.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱