توضیحاتی درباره هتل نسیم شرق مشهد

هتل نسیم شرق مشهد هتلی تک‌ستاره و خوش‌ساخت است که برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. بعدها در سال ۱۳۹۷ جهت ارتقای میزان کیفیت آن را بازسازی کردند. این هتل دارای ۷ طبقه است و ۶۰ واحد اقامتی در آن وجود دارد. هتل نسیم شرق مشهد به خاطر دسترسی آسانش به حرم رضوی و در ادامه، برای نزدیکی به بازار رضا و مراکز خریدی که در اطراف حرم هستند هتل فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. اگر تمایل دارید اولین شخصی باشید که روی تختی استراحت کنید و آن تخت و تشک و ملحفه دست اول باشد این هتل را به شما پیشنهاد می کنیم در واقع به دلیل افتتاح هتل نسیم در مرداد شما اولین نفراتی هستید که بر روی تخت های این هتل ولو می شوید.
این هتل مجهز به ۶۰ اتاق می باشد که تنها دو اتاق آن دارای وان می باشد. همچنین اتاق های رویال جکوزی دار نیز در این هتل موجود است. هتل نسیم مشهد به دلیل افتتاح در هفته جاری ممکن است هنوز تمام خدمات خود را به طور کامل و صحیح ارائه ندهد و این به علت عدم نظم در هفته اول یا ماههای اولیه شروع به کار است در هر صورت نو بودن همه چیز می تواند رضایت مهمان را بدست بیاورد. هتل نسیم مشهد در خیابان امام رضا مشهد که خیابانی منتهی به حرم امام رضاست، واقع است این هتل در خیابان امام رضا ۸ احداث شده و در ابتدای مرداد ماه، سال ۱۳۹۸ راه اندازی شده است.

توضیحاتی درباره اتاق‌های هتل نسیم شرق مشهد

هتل نسیم شرق مشهد اتاق‌های مختلفی دارد. اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته و پنج‌تخته در این هتل موجود است و برای افرادی که تنها سفر می‌کنند هم اتاق تک‌تخته یک‌نفره فولبرد ارائه می‌شود. در اتاق‌های فولبرد علاوه بر صبحانه، ناهار و شام هم روی هزینه رزرو محاسبه می‌شود. اتاق‌های دبل VIP هم در هتل در دسترس هستند که ظرفیت آن‌ها دونفره است. هتل نسیم مشهد اتاق هایی با فضای مناسب و دلباز برای آسایش مهمانان طراحی کرده است. فضای نشیمن در اغلب اتاق ها در نظر گرفته شده است. چیدمان و دکور بسیار ساده و مدرن می باشد. اما شاید خلوتی اتاق ها کمی فضا را سرد جلوه دهد.

امکانات اتاق‌های هتل

امکانات ارائه شده در هتل نسیم مشهد شامل: لابی، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، نمازخانه،تاکسی سرویس،اعلام حریق، لاندری، خانه داری، اینترنت در لابی، روزنامه رایگان، رستوران، آشپزخانه مرکزی، ترانسفر استقبال رایگان، سیستم بیدار باش، ترانسفر بدرقه هزینه دار می باشند.
هتل نسیم مشهد در اتاق هایش کف پوش پارکت را در نظر گرفته است. همچنین از تمیزی اتاق ها به دلیل نوساز بودن و برق آنها در حال حاضر نمی توان غافل ماند. هتل نسیم مشهد فاصله زیادی با حرم امام رضا ندارد و تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی برای رسیدن به حرم کافیست. تازه تاسیس بودن این هتل یک ستاره از مزایای اصلی آن می باشد که موجب هزینه اقامت بسیار عالی به همراه مسافت بسیار محدود با حرم امام رضا در خیابانی با موقعیت تجاری عالیست. هتل نسیم شرق به صورت ۲۴ ساعته پذیرش دارد. از امکانات ویژه هتل می‌توان به کافی‌شاپ آن اشاره کرد که برای تنظیم قرارهای کاری و خانوادگی مناسب است. این هتل همچنین رستورانی در طبقه هفتم با ظرفیت ۶۰ نفر دارد. برای رفت‌وآمد می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید که در همه ساعات در دسترس شماست.

از مهم‌ترین خدمات هتل، خدمات ویژه برای معلولین است که نشان می‌دهد به راحتی همه مسافران فکر شده است. صندوق امانات در لابی قرار دارد و مسافران در هر زمان از شبانه‌روز می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین خدمات خانه‌داری و خدمات باربری هم در هتل نسیم شرق مشهد ارائه می‌شود.

نمازخانه هتل قابل استفاده برای همه مسافران است و می‌توانید به وقت نماز از آن استفاده کنید. در کنار همه این خدمات، خدمات تور وجود دارد که در صورت پرداخت هزینه می‌توانید از آن استفاده کنید و بهتر با شهر آشنا شوید. در نهایت، کادر پرسنل هتل نسیم شرق مشهد از کارکنانی مجر‌ب و آموزش‌‌دیده تشکیل شده که با رویی باز از شما پذیرایی می‌کنند.

اتاق دبل هتل نسیم شرق مشهد

اتاق هتل

در حمام همه اتاق‌های این هتل شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان و دستمال کاغذی موجود است. ضمنا در همه اتاق‌های این هتل صندوق امانات رایگان وجود دارد. همچنین امکان شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در همه اتاق‌های هتل برای همه مسافران فراهم شده است. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست مسافران نگران تمام شدن شارژ موبایل یا لپ تاپ خودشان باشند.

در همه اتاق‌های هتل نسیم شرق مشهد دستگاه پخش فیلم وجود دارد. در نتیجه همه مسافران می‌توانند در اتاق‌هایشان فیلم ببینند و از تماشای آن لذت ببرند. ضمنا همه اتاق‌های این هتل شیک و تمیز است و دکوراسیون زیبایی دارد.

به این نکته توجه کنید که در هیچ‌کدام از اتاق‌های هتل نسیم شرق مشهد میز تحریر، رخت آویز و چای ساز وجود ندارد. هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل بالکن، آشپزخانه و اتاق خواب مجزا ندارند. مسافران نمی‌توانند در اتاق های هتل آشپزی کنند. زیرا آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است. بنابراین همه مسافران می‌توانند در رستوران هتل هر غذایی که دوست دارند را سفارش دهند و همان‌جا میل کنند. ذکر این نکته ضروری است که اگر مسافران بخواهند در اتاق خود از میز مینی بار استفاده کنند باید هزینه اضافه تر بپردازند. ضمنا امکان خواندن روزنامه به صورت رایگان برای مسافران در همه اتاق‌ها فراهم شده است.

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل

امکانات رفاهی هتل نسیم شرق مشهد عبارتند از : نمازخانه، رستوران و کافی شاپ. خوب است بدانید که این هتل برای مواقع ضروری آسانسور، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی دارد.

هتل نسیم شرق مشهد اتاق مخصوص نگهداری چمدان هم دارد. همه مسافران می‌توانند چمدان‌هایشان را در این اتاق بگذارند. بدین ترتیب دیگر لازم نیست آن‌ها نگران گم شدن چمدان‌هایشان باشند. اما به این نکته توجه کنید که نگهداری و سرویس دهی به معلولین در این هتل انجام نمی‌شود. لابی این هتل 40 نفر ظرفیت دارد. لابی این هتل دارای تلویزیون ال ای دی (LED) و مبلمان لاکچری می‌باشد. بنابراین تعدادی از مسافران می‌توانند در لابی این هتل به تماشای تلویزیون مشغول شوند. لابی این هتل به سیستم اعلام حریق مجهز شده است. لابی این هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. بعضی از طبقات این هتل سرویس بهداشتی ایرانی دارد.

اتاق های هتل نسیم

خوب است بدانید که اگر مسافران تمایل داشته باشند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از پذیرش این هتل تاکسی بگیرند و با تاکسی به زیارت حرم امام رضا (ع)، خرید و گردش بروند و برگردند. چنانچه مسافران از تاکسی سرویس این هتل استفاده نمایند باید هزینه بپردازند.

در هر کدام از اتاق‌های هتل نسیم شرق حمام، سرویس بهداشتی‌ ایرانی یا فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی شخصی وجود دارد و دیگر امکانات همچون یخچال، مبلمان، تلویزیون، دراور، کمد، رخت‌آویز لباس، آباژور و تلفن هم در همه اتاق‌ها قرار داده شده است.

اتاق‌ها همچنین دارای روم سرویس هستند و امکان سفارش مینی‌بار با پرداخت هزینه را هم دارید. آب آشامیدنی رایگان جزئی از امکانات ارائه‌‌شده در اتاق است. از امکانات خوب هر اتاق مخصوصا برای افرادی که کار و تحصیل وابسته به اینترنت دارند، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان است. سیستم اعلام حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق همگی در اتاق‌ها تعبیه شده‌اند.

لابی هتل نسیم شرق در طبقه همکف قرار داد و با متراژ ۳۰۰ متر و ظرفیت ۱۰۰ نفری یک لابی بزرگ محسوب می‌شود. افراد در لابی به اینترنت رایگان نامحدود دسترسی دارند. همچنین سرویس بهداشتی ایرانی در لابی وجود دارد که استفاده از آن برای عموم آزاد است.

رستوران هتل نسیم مشهد

رستوران هتل نسیم شرق مشهد 100 نفر ظرفیت دارد. در این هتل برای وعده ناهار و شام انواع غذاهای خوش طعم ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. همچنین همه مسافران می‌توانند برای وعده ناهار و شام از خوراکی های خوشمزه میز اردور نیز میل کنند. آشپزهای مجرب و حرفه ای این هتل علاوه بر تهیه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی فست فودهای خوشمزه هم درست می‌کنند.

همه مسافران می‌توانند در رستوران هتل نسیم شرق مشهد انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه و تازه را سفارش دهند. خوب است بدانید که سرآشپزها همه غذاها، فست فودها، دسرها و نوشیدنی‌ها را به صورت روزانه و با تازه ترین و بهترین مواد غذایی تهیه می‌نمایند.

ضمنا همه مسافران می‌توانند برای خوردن صبحانه به بوفه رستوران هتل نسیم شرق مشهد بروند. در بوفه رستوران این هتل برای وعده صبحانه انواع لبنیات تازه، انواع مرباهای خوشمزه، انواع نان، انواع املت و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود.

کافی شاپ هتل

کافی شاپ هتل نسیم مشهد ۲۰ نفر ظرفیت دارد. این کافی شاپ برای دورهمی‌های دوستانه محیط مناسبی است. این کافی شاپ محیط آرامی دارد که مسافران می‌توانند از حضور در آن لذت ببرند. ضمنا همه مسافران می‌توانند انواع خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های تازه را در کافی شاپ این هتل سفارش دهند.

لابی هتل نسیم شرق مشهد

لابی هتل نسیم

قیمت هتل نسیم شرق مشهد

قیمت هتل نسیم شرق مشهد با توجه به خدمات و امکاناتی که به مسافران ارائه می‌دهد نسبت به سایر هتل‌های یک ستاره مقرون به صرفه تر است.

هزینه اتاق‌ها هم بسته به نوع اتاق‌ها، تعداد تخت‌ها و امکانات موجود در آن‌ها بیشتر یا کمتر خواهد بود. البته این قیمت‌ها متغیر است. ضمنا با توجه به تخفیفات ویژه فصلی، قیمت اتاق‌های این هتل در بعضی از فصل‌های سال ممکن است کمتر یا بیشتر از این مبلغ بشود.

رزرو هتل نسیم شرق مشهد مشهد

بهتر است مسافران قبل از رزرو اتاق در هتل نسیم مشهد درباره هزینه میز مینی بار از مسئول پذیرش سؤال کنند.

پیشنهاد می‌شود همه مسافران پیش از رزرو هتل نسیم شرق مشهد از قیمت دقیق اتاق‌ها اطمینان حاصل کنند. زیرا قیمت اتاق‌های این هتل در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

همه مسافران می‌توانند به صورت آنلاین وارد سایت هتل نسیم شرق مشهد شوند و عکس‌های هتل نسیم شرق مشهد را که در قسمت‌های مختلف این وب سایت موجود می‌باشد به طور کامل مشاهده نمایند.

آدرس هتل نسیم شرق مشهد

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا ۸، تقاطع دوم سمت چپ

تلفن هتل نسیم شرق مشهد

شماره تلفن رزرو هتل نسیم شرق مشهد 91031931021 است.

هتل نسیم شرق مشهد

نمای هتل نسیم مشهد

نظرات هتل نسیم مشهد

لازم به ذکر است که بیشتر مسافران از قیمت مقرون به صرفه غذاهای رستوران و خوراکی‌های خوشمزه کافی شاپ هتل نسیم مشهد رضایت داشته اند. اکثر مسافران اذعان داشته اند که از تخفیفات و خدمات ویژه این هتل کاملا راضی بوده اند. فاصله نزدیک هتل تا حرم مطهر امام رضا نکته مثبت این هتل یک ستاره محسوب می شود و به نظر می رسد کیفیت غذا ها تقریبا راضی کننده نیست .

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱