معرفی و اطلاعات کامل رزرو هتل نور مشهد

رزرو هتل نور مشهد یک هتل سه ستاره با امکانات خوب است که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد. هتل در سال 1385 افتتاح و در سال 1396 به جهت افزایش سطح کیفی خدمات، بازسازی شد. رزرو هتل نور مشهد دارای 87 واحد اقامتی است که در 4 طبقه پراکنده شده‌اند. از زمان شروع به کار هتل تا الان، پرسنل مجرب آن تلاش داشته‌اند تا تجربه‌ی خوبی را از اقامت در این هتل برای مهمانان آن ایجاد نمایند.

هتل نور مشهد

هتل نور

موقعیت مکانی هتل نور مشهد

نزدیکی رزرو هتل نور مشهد به حرم مطهر رضوی و همچنین فاصله‌ی کم آن تا مهم‌ترین مراکز تجاری شهر مشهد، آن را به یک انتخاب عالی برای رزرو هتل تبدیل کرده است. این هتل نه تنها به فرودگاه بین المللی، پایانه‌ی اتوبوسرانی و ایستگاه قطار شهر مشهد نزدیک است، بلکه با مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر نیز فاصله‌ی زیادی ندارد.

نزدیک‌ترین فاصله تا حرم مطهر رضوی (ورودی خیابان شیرازی): 1 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

فاصله تا پارک باغ ملی: 1 کیلومتر (2 دقیقه با خودرو)

فاصله تا بازار مرکزی: 1 کیلومتر (2 دقیقه با خودرو)

فاصله تا کلیسا‌ انجیلی: 1 کیلومتر (2 دقیقه با خودرو)

فاصله تا خانه ملک: 1 کیلومتر (2 دقیقه با خودرو)

فاصله تا موزه مردم شناسی: 1.5 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: 1.5 کیلومتر (4 دقیقه با خودرو)

فاصله تا مسجد گوهرشاد: 1.5 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: 2 کیلومتر (4 دقیقه با خودرو)

فاصله تا موزه ظروف: 2 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

فاصله تا موزه مدال: دو کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

فاصله تا موزه قرآن و نفایس: 2 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

فاصله تا موزه تمبر اسکناس و سکه: 2 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

فاصله تا موزه مردم شناسی: 2 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

فاصله تا موزه نجوم و ساعت: 2 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

فاصله تا موزه فرش: 2 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

فاصله تا بازار رضا: 2 کیلومتر (3 دقیقه با خودرو)

آدرس رزرو هتل نور مشهد: خراسان رضوی، مشهد، میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، نبش شهید اندرزگو17

تلفن رزرو هتل نور مشهد: 910319131- 021

سایت رزرو هتل نور مشهد: WWW.MAHANIOM.IR

امکانات اتاق‌های هتل نور مشهد

رزرو هتل نور مشهد یک هتل سه ستاره است اما تلاش داشته تا امکانات قابل قبولی را به جهت رفاه هر چه بیشتر مهمانان خود ارائه نماید.

اتاق های هتل نور

اتاق‌های رزروهتل نور مشهد فضایی تمیز و شیک دارند. سوئیت‌ها و آپارتمان‌های یک خوابه و دو خوابه نیز از جمله انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل هستند. به طور کلی انواع اتاق‌های رزرو هتل نور شامل اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سه تخته، آپارتمان 1 خواب 4 نفره، آپارتمان 1 خواب 5 نفره، آپارتمان 2 خواب 6 نفره و آپارتمان 3 خواب 7 نفره می‌شود. هر یک از ای اتاق‌ها را می‌توان به صورت فولبرد نیز رزرو کرد تا علاوه بر صبحانه، شامل شام و نهار نیز باشند. به این صورت می‌توانید برای صرف شام و ناهار نیز به رستوران هتل مراجعه نمایید.

تمامی اتاق‌های این هتل دارای یخچال، دراور، تلویزیون با امکان پخش شبکه‌های دیجیتال، پاورسوئیچ، تلفن داخلی، اینترنت رایگان و سرویس صبحانه هستند. در برخی اتاق‌های رزرو هتل نور مبلمان و کمد لباس نیز قرار داده شده است.

اتاق‌های رزرو هتل نور مشهد با سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع در اتاق و سیستم اعلام و اطفاء حریق مجهز شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل دارای حمام و برخی لوازم بهداشتی مانند صابون شامپو و غیره هستند. تعدادی از اتاق‌های هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی هستند که هنگام رزرو اتاق در صورت تمایل می‌توانید این اتاق‌ها را انتخاب کنید. نوع قفل اتاق‌ های رزرو هتل نور نیز از نوع کارتی است.

امکان استفاده از اینترنت رایگان در اتاق‌ها رزرو هتل نور مشهد وجود دارد اما حجم ترافیک مصرفی محدود خواهد بود.

اتاق های هتل نور

لازم به ذکر است که اتاق‌های هتل روم سرویس، چای‌ساز یا رخت آویز ندارند و صندوق امانات نیز در اتاق‌ها تعبیه نشده است.

تمام اتاق‌های هتل شامل سرویس صبحانه می‌شوند. اگر قصد صرف ناهار و شام در خود هتل را داشته باشید، باید نسبت به رزرو اتاق‌های فولبرد اقدام نمایید.

رزرو هتل نور مشهد امکان استفاده از سرویس اضافه را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. سرویس اضافه به صورت کاناپه یا تخت تاشو خواهد بود.

امکانات رفاهی رزرو هتل نور مشهد

هتل نور مشهد امکانات مختلفی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از جمله‌ی این امکانات می‌توان به رستوران، پارکینگ و همچنین امکان استفاده از اینترنت اشاره کرد.

رزرو هتل نور امکاناتی را هم برای معلولین در نظر گرفته است. به طوری که هتل هم دارای رمپ و هم دارای ویلچر است.

رستوران هتل نور مشهد ظرفیت پذیرایی از 150 نفر را با غذاهای با کیفیت دارد. منوی رستوران هتل نور شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و عربی می‌شود. علاوه بر رستوران، هتل دارای چای‌خانه سنتی و کافی شاپ نیز هست که می‌توانند پذیرای مهمانان باشد.

از جمله سایر امکانات رزرو هتل نور مشهد می‌توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، اتاق سیگار، امکان استفاده از تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات خانه داری، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری، خدمات تور، نمازخانه و خشکشویی نیز اشاره کرد. همچنین امکان استفاده از فکس، فتوکپی و پرینتر نیز وجود دارد. استفاده از پارکینگ هتل نیز برای مهمانان رایگان است و برای 200 خودرو گنجایش دارد. همچنین هتل دارای سالن همایش نیز هست. از این جهت می‌توان این هتل را انتخاب خوبی برای برگزاری کنفرانس یا جلسات کاری و غیره در نظر گرفت.

رزرو هتل نور مشهد فاقد استخر، سالن ورزش یا ترانسفر فرودگاهی است.

قیمت هتل نور مشهد

قیمت هتل نور مشهد با توجه به تعداد همراهان شما، سن آنها و امکانات مورد نظرتان متفاوت خواهد بود. به طور کلی قیمت رزرو اتاق در هتل نور از حدود مبلغ 790 هزار تومان شروع می‌شود. این مبلغ بابت رزرو یک اتاق دو نفره با صبحانه‌ی رایگان خواهد بود. حال اگر قصد رزرو یک اتاق فولبرد (سرویس ناهار و شام در هتل) را داشته باشید یا تعداد همراهان شما بیشتر باشد، این مبلغ بالطبع افزایش خواهد یافت.

قوانین رزرو هتل نور مشهد

ساعت تحویل اتاق: ساعت 14

ساعت تخلیه اتاق: ساعت 12

قوانین عمومی

نرخ اقامت و رزرو هتل نور مشهد برای مهمانان ایرانی و خارجی متفاوت است. همچنین هزینه برای مهمانان عرب زبان و سایر افراد خارجی نیز متفاوت است. در نتیجه اگر قصد رزرو اتاق در این هتل برای مهمانان خارجی خود را دارید باید پیش از رزرو برای استعلام قیمت‌ها اقدام نمایید.

رزرو هتل نور مشهد

پذیرش خانم یا آقای مجرد صرفا در صورت ارائه‌ی مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی و شناسنامه‌ی عکس‌دار) امکان پذیر خواهد بود. به طور کلی امکان پذیرش هیچ مهمانی بدون ارائه‌ی مدارک شناسایی معتبر وجود ندارد. منظور از مدارک معتبر، اصل شناسنامه و کارت ملی و یا پاسپورت است.

پذیرش صیغه نامه در هتل نور مشهد فقط در صورت ارائه‌ی صیغه نامه‌ی رسمی دفترچه‌ای با مهر برجسته ممکن خواهد بود. همچنین ارائه‌ی شناسنامه‌ی عکس دار و کارت ملی زوجین نیز الزامی است.

تایم صرف ناهار در این هتل از ساعت 13 الی 14:30 است و بعد از این ساعت، رستوران تعطیل می‌شود.

در هتل نور مشهد در ایام شهادت رزرو کمتر از سه شب مورد تایید نخواهد بود. همچنین رزرو هتل نور از پذیرش مهمانانی که کارت واکسن دیجیتالی نداشته باشند معذور است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء ممکن خواهد بود.

آپارتمان های هتل نور مشهد

اگر مهمانان پیش از ساعت تعیین شده برای تحویل گرفتن اتاق در هتل حاضر شوند، هتل هیچ تعهدی برای تحویل زود هنگام اتاق به آنها ندارد. در نتیجه تلاش کنید تا راس ساعت تعیین شده (ساعت 14) برای تحویل گرفتن اتاق در هتل حاضر شوید.

وارد کردن خسارت به اموال رزرو هتل نور مشهد نیز شامل جریمه می‌شود. کارمندان هتل خسارات وارده را بررسی کرده و بابت آنها هزینه دریافت خواهد شد.

قوانین خردسال

هزینه‌ی اقامت کودکان زیر دو سال در صورت استفاده نکردن از سرویس، رایگان محاسبه خواهد شد. کودکان بالای 2 سال در این هتل، مهمان بزرگسال محسوب می‌شوند.

قوانین کنسلی

به طور کلی در صورت کنسلی رزرو، هتل پیش از برگرداندن مبلغ پرداختی، درصدی از آن را به عنوان جریمه از کل مبلغ کسر می‌کند. هر چه زودتر نسبت به کنسلی اقدام کنید، درصد این جریمه کمتر بوده و حتی ممکن است رایگان محاسبه شود. اگر در همان روز تعیین شده برای ورود به هتل نسبت به کنسلی اقدام نمایید، کل مبلغ پرداختی بابت جریمه‌ی کنسلی دریافت خواهد شد.

البته نرخ کنسلی در ایام مختلف سال با توجه به فشردگی کاری هتل متفاوت خواهد بود. در نتیجه برای اطلاع دقیق از میزان جریمه‌ی کنسلی باید با خود هتل ارتباط برقرار نمایید.

سوالات پرتکرار

  1. فاصله‌ی هتل نور تا ایستگاه‌های وسایل نقلیه‌ی عمومی چقدر است؟

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به رزرو هتل نور مشهد با هتل به اندازه‌ی 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل ایستگاه مترو شهدا است که در 1.5 کیلومتری هتل واقع شده است. علاوه بر این موارد، هتل امکان دسترسی به تاکسی سرویس را نیز برای مهمانان خود فراهم کرده است. استفاده از تاکسی‌های اینترنتی نیز می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

  1. کدام مرکز درمانی به هتل نور نزدیک‌تر است؟

نزدیک‌ترین مراکز درمانی به این هتل بیمارستان آریا، بیمارستان امام رضا (ع)، بیمارستان سینا و بیمارستان بنت الهدی هستند.

  1. سرویس کافی شاپ رزرو هتل نور مشهد شامل چه مواردی می‌شود؟

کافی شاپ هتل علاوه بر سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و سایر انواع خوراکی‌های خوشمزه‌ی کافی شاپی را نیز در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد.

  1. نزدیک‌ترین مراکز گردشگری شهر مشهد به هتل نور کدام موارد است؟

حمام قلی بیگ، بازار رضا، مسجد 72 تن و غیره، از جمله نزدیک‌ترین مراکز تفریحی و گردشگری شهر مشهد به رزرو هتل نور هستند. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که به راحتی دسترسی شما را به بسیاری از جاذبه‌های توریستی شهر مشهد مهیّا می‌کند.

  1. آیا بررسی نظرات هتل مشهد پیش از رزرو اهمیت دارد؟

بله حتما. بررسی نظرات مهمانان پیشین هتل کمک می‌کند تا در جریان تجربیات آنها قرار بگیرید. به این شکل می‌توانید امکانات هتل و شیوه‌ی خدمات دهی پرسنل آن را پیش از رزرو اتاق بررسی کنید. این کار کمک می‌کند تا بتوانید بهترین هتل را با توجه به امکانات و شرایط مد نظر خود برای اقامت پیدا کنید. همچنین به هتل‌ها کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن انتقادات و پیشنهادات مهمانان خود، مشکلات احتمالی موجود را رفع کرده و فضای راحت‌تری را برای مهمانان ایجاد نمایند.

  1. قیمت رزرو اتاق در هتل مشهد چقدر است؟

این مبلغ با توجه به تعداد همراهان شما و امکانات مورد نظرتان متفاوت خواهد بود. شروع قیمت‌ها برای رزرو اتاق در این هتل از حدود 790 هزار تومان است. این مبلغ بابت رزرو یک اتاق دو نفره با صبحانه است. حال اگر بخواهید همین اتاق را به صورت فولبرد (همراه با شام و ناهار) رزرو کنید، مبلغ رزرو به حدود 900 هزار تومان خواهد رسید. به همین ترتیب چنانچه همراهان بیشتری داشته باشید و یا قصد رزرو یک اتاق فولبرد را داشته باشید، هزینه‌ی رزرو متفاوت خواهد بود.

  1. آیا رزرو هتل نور آپارتمان‌های خوابدار دارد؟

بله واحدهای اقامتی این هتل شامل آپارتمان‌های 2 خوابه و 3 خوابه نیز می‌شود.

  1. آیا امکان پخت و پز در اتاق‌ها رزرو هتل نور وجود دارد؟

خیر. واحدهای این هتل دارای آشپرخانه، امکانات مورد نیاز برای آشپزی و یا چای‌ساز و قهوه‌ساز نیستند. می‌توانید برای صرف غذا یا نوشیدنی سری به رستوران، کافی شاپ یا چای‌خانه‌ی سنتی هتل بزنید و از آنها استفاده کنید.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱