توضیحاتی درباره هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل نگین پاسارگاد در زمینی به مساحت ۲۰۰۰مترمربع در خیابان شیرازی با زیر بنای ۲۷۰۰۰ مترمربع، یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم مطهر است. سرمایه گذاری اولیه هتل توسط بانک پاسارگاد انجام گردیده و شرکت توسعه گردشگری آتیه خاورمیانه به عنوان بهره بردار ، متولی اداره امور هتل می باشد. این هتل در ۱۷ طبقه بنا نهاده شده است و دارای ۹ طبقه اقامتی و ۴ طبقه پارکینگ می باشد.همجواری با حرم مطهر رضوی از بزرگترین مزایای هتل نگین پاسارگاد می باشد.این هتل با دارای بودن امکاناتی نظیر رستورانها ، کافی شاپ ها ، مجموعه آبی ، فضای مناسب پارکینگ ، مجتمع تجاری . برخورداری از مدیریت و پرسنلی مجرب ، آماده خدمت رسانی با زائرین امام هشتم با بالاتریت کیفیت است.

این هتل 4 ستاره لوکس و نوساز با 16 طبقه که 9 طبقه اقامتی و 4 طبقه پارکینگ اختصاصی دارد یکی از هتل‌های نزدیک به حرم مطهر امام رضا است. این هتل دارای امکاناتی مانند اتاق‌ها و سوییت‌هایی زیبا و شیک با تجهیزات کامل، رستوران اصلی با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی باکیفیت و لذیذ در فضایی دلنشین، رستوران سنتی در محیطی آرام، مجموعه ورزشهای آبی و مجتمع تجاری است. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل، میزبانی حرفه‌ای و شایسته‌ای به مهمانان ارجمند ارائه می‌دهند.

لابی هتل نگین پاسارگاد

لابی هتل نگین

توضیحاتی درباره اتاق‌های هتل نگین پاسارگاد مشهد

این هتل 4 ستاره با داشتن ۱۱۲ باب واحد اقامتی مشتمل بر اتاق‌های لوکس، سوئیت‌های ویژه و آپارتمان‌های اقتصادی دو نفره، سه نفره و چهار نفره، طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. باوجود اینکه هتل نگین پاسارگاد مشهد هتلی چهار ستاره است، اما از نظر امکانات و خدمات، بسیار فراتر از سطح خود قرار دارد. از فروشگاه گرفته تا سالن زیبایی، هر آنچه هتلی باکیفیت و چند ستاره قادر به ارائه آن باشد، در هتل نگین پاسارگاد مشهد موجود است. کلیه اتاق‌های هتل علاوه بر داشتن دکوراسیونی بسیار زیبا، با تجهیزات بسیار مدرن و مناسبی نیز آراسته شده‌اند. مبلمان تمیز و شیک، تختخواب‌های نرم و راحت، چای‌ساز، تلویزیون اینترنتی، آباژور، دراور، رخت‌آویز، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار مناسب، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را می‌توان برخی از وسایل موجود در هر واحد اقامتی نگین پاسارگاد برشمرد. ناگفته نماند که کلیه اتاق‌های هتل از بالکنی جذاب و مشرف‌به منظره‌ زیبایی از شهر دیدنی مشهد تشکیل شده‌اند که زیبایی فضای اتاق‌های این هتل را دوچندان کرده است.

امکانات اتاق‌های هتل نگین پاسارگاد مشهد

در حمام همه اتاق‌های این هتل شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان و دستمال کاغذی موجود است. ضمنا در همه اتاق‌های این هتل صندوق امانات رایگان وجود دارد. همچنین امکان شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در همه اتاق‌های هتل برای همه مسافران فراهم شده است. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست مسافران نگران تمام شدن شارژ موبایل یا لپ تاپ خودشان باشند.

در همه اتاق‌های هتل نگین پاسارگاد مشهد دستگاه پخش فیلم وجود دارد. در نتیجه همه مسافران می‌توانند در اتاق‌هایشان فیلم ببینند و از تماشای آن لذت ببرند. ضمنا همه اتاق‌های این هتل شیک و تمیز است و دکوراسیون زیبایی دارد.

به این نکته توجه کنید که در هیچ‌کدام از اتاق‌های هتل نگین پاسارگاد مشهد میز تحریر، رخت آویز و چای ساز وجود ندارد. هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل بالکن، آشپزخانه و اتاق خواب مجزا ندارند. مسافران نمی‌توانند در اتاق های هتل آشپزی کنند. زیرا آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است. بنابراین همه مسافران می‌توانند در رستوران هتل هر غذایی که دوست دارند را سفارش دهند و همان‌جا میل کنند. ذکر این نکته ضروری است که اگر مسافران بخواهند در اتاق خود از میز مینی بار استفاده کنند باید هزینه اضافه تر بپردازند. ضمنا امکان خواندن روزنامه به صورت رایگان برای مسافران در همه اتاق‌ها فراهم شده است. از امکانات و خدماتی که در این هتل نوساز برای میهمانان عرضه می شود، می توان اشاره کرد به تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت بی سیم (همراه با هزینه)، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی (برخی از واحدهای اقامتی)، صندوق امانات، خدمات بیدار باش، روم سرویس، خشکشویی، آسانسور، تاکسی سرویس، سالن اجتماعات، فروشگاه، کافی نت، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ.

اتاق 2 تخته هتل نگین

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل

امکانات رفاهی هتل نگین پاسارگاد مشهد عبارتند از : نمازخانه، رستوران و کافی شاپ. خوب است بدانید که این هتل برای مواقع ضروری آسانسور، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی دارد.

هتل نگین پاسارگاد مشهد اتاق مخصوص نگهداری چمدان هم دارد. همه مسافران می‌توانند چمدان‌هایشان را در این اتاق بگذارند. بدین ترتیب دیگر لازم نیست آن‌ها نگران گم شدن چمدان‌هایشان باشند. اما به این نکته توجه کنید که نگهداری و سرویس دهی به معلولین در این هتل انجام نمی‌شود. لابی این هتل ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. لابی این هتل دارای تلویزیون ال ای دی (LED) و مبلمان لاکچری می‌باشد. بنابراین تعدادی از مسافران می‌توانند در لابی این هتل به تماشای تلویزیون مشغول شوند. لابی این هتل به سیستم اعلام حریق مجهز شده است. لابی این هتل مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. بعضی از طبقات این هتل سرویس بهداشتی ایرانی دارد.

رستوران هتل نگین پاسارگاد مشهد

در مورد رستوران نگین پاسارگاد نیز می‌توان گفت که این رستوران با داشتن ظرفیتی برابر با ۲۰۰ نفر، از نمایی فوق‌العاده تماشایی برخوردار بوده و قادر است طیف وسیعی از غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی، دریایی، غذای فوری و … را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای میهمانان عزیز طبخ و سرو کند. بنابراین هتل نگین پاسارگاد مشهد از بابت رستوران نیز خیال تمامی مسافران را با داشتن رستورانی شیک و مجللی که منظره رؤیایی مشهد مقدس را در پس‌زمینه خود دارد، آسوده می‌سازد. این هتل در بین هتل های هم رده خود از کیفیت غذایی و پذیرایی بالایی برخوردار است .

رستوران هتل نگین

رستوران هتل نگین

 

کافی شاپ هتل نگین پاسارگاد

کافی شاپ ها از جمله فضاهای مدرنی هستند که افراد بویژه نسل جوان دوست دارند برای گفتگو، استراحت یا برگزاری برخی مراسم ها مانند سالگرد ازدواج یا جشن های تولد در آنجا جمع شوند و این لحظات را با دوستان وعزیزان خود در آنجا سپری کنند.

کافی شاپ هتل نگین پاسارگاد در دو فضای سرپوشیده  با معماری زیبا و منحصربفرد و فضای باز در کنار آوای فرح بخش فواره های آب با چشم انداز حرم مطهر رضوی، آماده پذیرایی از مهمانان هم وطن و خارجی هتل است که تمایل دارند دقایقی را در مکانی صمیمانه به استراحت بپردازند. شهروندان مشهدی نیز می توانند در فضای سرپوشیده یا بیرونی و باصفای کافی شاپ، لحظاتی را به گپ و گفتگو با دوستان و عزیزان خود در اینجا بگذرانند.

اما این تمام داستان نیست، شما می توانید برای برگزاری رویدادهای خصوصی مانند جشن تولد عزیزانتان و یا و سالگرد ازدواج نیز به ما اعتماد کنید. منوی متنوع و غنی کافی شاپ هتل نگین، انواع کیک های وانیلی، شکلاتی و میوه ای، انواع دسرها، بستنی ها و پاناکوتای فرنگی و ایرانی و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را ارائه می دهد. تنوع منوی کیک، شیرینی و نوشیدنی و نیز پذیرش سفارش های شخصی دست شما را باز می گذارد تا به میل خود، سورپرایز کردن عزیزان‏تان را به ما بسپارید.

رزرو هتل نگین پاسارگاد مشهد

بهتر است مسافران قبل از رزرو اتاق در هتل نگین پاسارگاد مشهد درباره هزینه میز مینی بار از مسئول پذیرش سؤال کنند.

پیشنهاد می‌شود همه مسافران پیش از رزرو هتل نگین پاسارگاد مشهد از قیمت دقیق اتاق‌ها اطمینان حاصل کنند. زیرا قیمت اتاق‌های این هتل در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

خوب است بدانید که تعداد زیادی از مسافران هتل نگین پاسارگاد مشهد بازیگران و ورزشکاران معروف بوده اند. این افراد برای مدتی در این هتل اقامت داشته اند.

همه مسافران می‌توانند به صورت آنلاین وارد سایت هتل نگین پاسارگاد مشهد در ماهانیوم شوند و عکس‌های هتل نگین پاسارگاد مشهد را که در قسمت‌های مختلف این وب سایت موجود می‌باشد به طور کامل مشاهده نمایند.

هتل نگین پاسارگاد مشهد را میتوانید از سایت ماهانیوم با تخفیف ویژه رزرو کنید . ماهانیوم این هتل را به صورت تور های هوایی و زمینی نیز برایتان رزرو می کند .

آدرس هتل نگین پاسارگاد مشهد

آدرس هتل: مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۴

تلفن هتل نگین پاسارگاد مشهد

شماره تلفن هتل نگین پاسارگاد مشهد 02191031931 است.

سوئیت هتل نگین

نظرات هتل نگین پاسارگاد مشهد

در زیر تعدادی از نظرات مهمان مختلف را که در این هتل اقامت داشتند برایتان آورده ایم تا خودتان ببینید و مقایسه کنید .

  • بسیار‌‎​‎‎​ تمیز و مرتب ،صبحانه واقعا عالی ،رعایت پروتکل های‌‎‌​‌​ بهداشتی ،پرسنل مودب و با مسئولیت ،نزدیک به حرم‌‎​‎‏‏ ،از هر چقدر از خوبی این هتل بگم کم گفتم
  • بسیار‌‎​‎‎​ بسیارتمیز ، بهداشتی ، پرسنل حرفه ای و مودب ، فاصله نزدیک‌‎‌​‌​ تا حرم مطهر ، غذاهای عالی ، اتاق های شیک و مرتب‌‎​‎‏‏ و رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل های بهداشتی و ….هر چی بگم کم گفتم
  • اتاق بزرگ وموقعیت مکانی عالیاخلاق پرسنل عالیبه جای ساعت۲ به ما ساعت ۱۰ اتاق روتحویل دادن ومبلغ اضافه هم نگرفتن غذای رستوران وقیمتش تقریبا خوب بود فقط بعضی غذاهامثل پیتزاحجم کمی داشت
  • واااقعا متاسفم بعد از ۱۰ شب اقامت و روزانه نزدیک ۱ میلیون هزینه بابت غذا در روز اخر رفتار بسیار بسیار نامناسبی داشتم، تهمت به خاطر یه نوشیدنی وحوله بهم زدند و حتی حاضر به صحبت کردن هم نبودندوااقعا متاسفم و تنها انتظارم از اقمت ۲۴ اینهکه حداقل بقیه دوستانی که میخوان استفاده کنن از این هتل بدونن که چقدر این هتل مدیریت ضعیفی داره
  • بسیار هتل تمیز و با پرسنل آموزش دیده و خوش اخلاق، کیفیت خدمات و سرویس دهی بسیار عالی، محیط ارام و دنج، نزدیکی به حرم، تهویه اتاق ها بسیار خوب، غذاهای با کیفیت و قیمت مناسب و دارای اتاق های با متراژ بالا و فول امکانات
  • وسعت و متراژ بالا اتاق ها ، نزديكي به حرم ، كيفيت خوب غذا

 

موقعیت مکانی هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل نگین پاسارگاد در خیابان شیرازی واقع شده است، به همین دلیل فاصله کمی تا حرم مطهر رضوی دارد. همچنین در نزدیکی هتل یک مجتمع تجاری نیز واقع شده است و میهمانان به سهوت می توانند به خرید بروند و برای دوستان و عزیزانشان سوغاتی تهیه کنند. همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، نگین پاسارگاد مشهد در موقعیت مکانی فوق‌العاده خوبی واقع شده است: قرار گرفتن در نزدیکی حرم مقدس امام رضا و در مکانی دنج و آرام، مزیتی است که هر هتلی نمی‌تواند از آن برخوردار باشد؛ اما هتل نگین پاسارگاد که هتلی کامل و بی‌نقص است، از این مزیت نیز بی‌بهره نیست. علاوه بر دسترسی سریع به حرم ثامن‌الحجج، میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بسیاری از اماکن تجاری و دیدنی مشهد مقدس مثل مجتمع تجاری الماس شرق، مجتمع تجاری زیست خاور، بازار رضا، پارک کوهسنگی، آرامگاه خواجه ربیع، مرکز خرید خورشید، پارک ملت و غیره دیدن کرده و اقامتی فراموش‌نشدنی را در هتل نگین پاسارگاد مشهد تجربه کنند. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو شهدا و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شیرازی 2 می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱