توضیحاتی درباره شهر مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت کشور ایران است که سوغاتی‌های فراوانی دارد. هر ساله افراد زیادی از سر تا سر جهان به شهر مشهد سفر می‌کنند. آن‌ها با رفتن به شهر مشهد هم به زیارت امام رضا (ع) می‌روند و هم سوغاتی می‌خرند. هتل هاترا مشهد

زرشک، زعفران، نقل، خشکبار، نبات زعفرانی، ادویه هفت قلم، ترشی مشهدی و جیلی بیلی سوغاتی‌های خوشمزه شهر مشهد هستند. جیلی بیلی یکی از سوغاتی‌های خوشمزه شهر مشهد است که طرفداران زیادی دارد. جیلی بیلی شکلات یا پاستیل‌های رنگی است که فقط در شهر مشهد یافت می‌شود.

شهر مشهد سوغاتی‌های دیگری هم دارد. سوغاتی‌های دیگر شهر مشهد عبارتند از : مهر و سجاده نماز، انگشتر و زینت آلات عقیق و فیروزه، گردنبند های زینتی و عطرهای خوشبو با رایحه گل یاس، گل مریم، گل نرگس، گل یخ و زعفران. همه مسافران می‌توانند این سوغاتی ها و سوغاتی‌های خوراکی را از بازار رضا، بازار بعثت طرقبه و مغازه های اطراف حرم امام رضا (ع) تهیه کنند. از صنایع دستی معروف شهر مشهد می‌توان به سماور سازی، انگشترسازی، آینه کاری و فرش و گلیم بافی اشاره کرد.

توضیحاتی درباره هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد یکی از بهترین و مجلل ترین هتل‌های شهر مشهد است. این هتل در خیابان سرشور شهر مشهد واقع است. این هتل نوساز سه ستاره در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است.

هتل هاترا مشهد به حرم امام رضا (ع) نزدیک است. اگر بخواهید پیاده به حرم امام رضا (ع) بروید لازم است ۲۰ دقیقه پیاده روی کنید. این هتل فاصله زیادی تا مراکز تفریحی و گردشگری، موزه ها، مراکز خرید و مراکز بهداشتی و درمانی شهر مشهد ندارد. بنابراین همه مسافران می‌توانند خیلی راحت پیاده یا با خودرو به همه این مراکز بروند.

هتل هاترا مشهد تا بیمارستان سینا، بیمارستان موسی بن جعفر، بیمارستان آریا و بیمارستان امام رضا (ع) فاصله چندانی ندارد. اگر بخواهید از هتل به بیمارستان سینا بروید مجبور هستید ۷ دقیقه پیاده روی کنید. اگر بخواهید از هتل به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) بروید باید ۳ دقیقه پیاده روی کنید. اگر بخواهید از هتل به بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان آریا بروید باید حدودا ۴ دقیقه رانندگی کنید. اگر بخواهید با خودرو از هتل به بازار رضا بروید تقریبا ۳ دقیقه در راه هستید. همچنین این هتل به سینما قدس و سینما هویزه نزدیک است. اگر بخواهید از هتل به سینما قدس بروید ۳ دقیقه طول می‌کشد. فاصله هتل تا سینما هویزه ۵ دقیقه است.

جیلی بیلی

ضمنا این هتل به کنسولگری افغانستان، کنسولگری پاکستان و کنسولگری ترکمنستان نزدیک است. فاصله این هتل تا کنسولگری پاکستان ۳ دقیقه است. اگر بخواهید از هتل به کنسولگری افغانستان بروید تقریبا باید ۸ دقیقه پیاده روی کنید. اگر بخواهید از هتل به کنسولگری ترکمنستان بروید تقریبا ۹ دقیقه در راه هستید.

هتل هاترا مشهد به ترمینال، فرودگاه، راه آهن و ایستگاه مترو نزدیک است. اگر بخواهید با خودرو به ترمینال بروید باید حدود ۱۲ دقیقه رانندگی کنید. اگر بخواهید با خودرو به راه آهن بروید تقریبا ۱۵ دقیقه در راه هستید. اگر بخواهید با خودرو به فرودگاه بروید مجبور هستید ۲۰ دقیقه رانندگی کنید. اگر بخواهید از هتل به ایستگاه مترو بسیج بروید تقریبا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

این هتل به موزه های شهر مشهد نزدیک است. مثلا اگر بخواهید به موزه مردم شناسی شهر مشهد بروید فقط کافی است ۴ دقیقه رانندگی کنید.

خوب است بدانید که شهر مشهد فقط یک کلیسا دارد. نام این کلیسا، کلیسای مسروپ مقدس می‌باشد. این کلیسا فاصله چندانی تا هتل هاترا ندارد. بنابراین اگر بخواهید از این هتل 3 ستاره به این کلیسا بروید فقط ۱۰ دقیقه در راه هستید.

توضیحاتی درباره اتاق‌های هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد در ۹ طبقه و ۴۵ اتاق با بهترین امکانات ساخته شده است. این هتل ۱۲۳ اتاق دارد. در این هتل

– اتاق‌های یک نفره سینگل ( دارای یک تخت)

– اتاق‌های دو نفره دارای تخت های دبل و اتاق‌های دو نفره دارای تخت های توئین

– اتاق‌های دارای سه تخت، اتاق‌های دارای چهار تخت و سوئیت یک خوابه دارای چهار تخت با امکانات رفاهی مطلوب برای مسافران ساخته شده اند. از بعضی از اتاق‌های این هتل کوچه های مجاور دیده می‌شود و از بعضی اتاق‌ها هم خیابان‌های مجاور دیده می‌شود.

امکانات اتاق‌های هتل

در همه اتاق‌ها و لابی هتل هاترا مشهد امکان دسترسی به اینترنت فراهم می‌باشد. هم‌چنین در همه اتاق های هتل امکانات زیر وجود دارد.

1 – قفل در

2 – سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی مرکزی

3 – سیستم تهویه مطبوع

4 – سیستم اطفاء حریق

اتاق 3 تخته هتل هاترا

اتاق سه تخته

خوب است بدانید که تمام اتاق‌های هتل هاترا مشهد تلویزیون ال ای دی ( LED) ، یخچال و تلفن دارند. همه اتاق‌های این هتل میز آرایش، جا لباسی، کمد لباس، مبلمان راحتی، پاور سوئیچ و آباژور دارند. تمام اتاق‌های این هتل سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی دارند. در حمام همه اتاق‌های این هتل حوله و دمپایی نو موجود می‌باشد. همه اتاق‌های این هتل لوازم بهداشتی یکبار مصرف و سشوار دارند. ضمنا همه مسافران می‌توانند در اتاق‌های این هتل از صندوق امانات رایگان استفاده کنند و انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره را در اتاق خودشان شارژ نمایند. بدین ترتیب مسافران می‌توانند پول، طلا یا سایر وسایل گرانبهای خودشان را در صندوق امانات اتاق بگذارند و از بابت گم شدن وسایلشان نگرانی نداشته باشند. لازم نیست آن‌ها وسایل گرانبها یا پول‌های خودشان را همه جا همراه خودشان ببرند.

به این نکته توجه کنید که اتاق‌های هتل هاترا بالکن و میز تحریر ندارند. اتاق‌های این هتل آشپزخانه و اتاق خواب مجزا ندارند. همچنین آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است. بنابراین همه مسافران می‌توانند برای صرف غذا به رستوران هتل بروند. چنانچه مسافران تمایل داشته باشند می‌توانند در اتاق خود به صورت رایگان روزنامه بخوانند.

به این نکته توجه کنید که فقط مسافرانی که در هتل هاترا مشهد اتاق فولبرد دو تخته، سه تخته و چهار تخته رزرو می‌کنند می‌توانند صبحانه، ناهار و شام خودشان را در اتاق میل کنند. بنابراین مسافرانی که اتاق‌های معمولی رزرو می‌کنند اگر تمایل داشته باشند می‌توانند فقط وعده صبحانه را در اتاق خودشان میل کنند. در اتاق‌های فولبرد این هتل امکان اقامت یک نفر اضافه هم فراهم شده است. به طوری که آن یک نفر می‌تواند از کاناپه تخت خواب شو استفاده کند. بنابراین افرادی که با خانواده خودشان به سفر می‌روند بهتر است اتاق‌های سه تخته و چهار تخته این هتل را رزرو نمایند. افرادی که می‌خواهند با فرزندان خودشان به مسافرت بروند بهتر است اتاق‌های فولبرد این هتل را رزرو نمایند.

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل هاترا مشهد

امکانات رفاهی هتل هاترا مشهد عبارتند از : نمازخانه، کتابخانه، پارکینگ سرپوشیده، رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی. خوب است بدانید که این هتل آسانسور، پله اضطراری و کپسول آتش نشانی نیز دارد. در پارکینگ سرپوشیده این هتل امکان پارک ۱۰ خودرو وجود دارد.

سوئیت هتل

هتل هاترا مشهد اتاق مخصوص نگهداری چمدان هم دارد. بنابراین همه مسافران می‌توانند چمدان‌هایشان را در این اتاق بگذارند و خیالشان از بابت نگهداری چمدان‌هایشان راحت باشد. نگهداری و سرویس دهی به معلولین نیز در اتاق رمپ این هتل انجام می‌شود. لابی هتل دارای تلویزیون و مبلمان می‌باشد. مسافران می‌توانند در لابی این هتل تلویزیون تماشا کنند. لابی این هتل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد.

لازم به ذکر است که اگر مسافران تمایل داشته باشند می‌توانند با تاکسی سرویس هتل هاترا مشهد به خرید و گردش بروند. ضمنا مسافران می‌توانند با سرویس رایگان این هتل دو مرتبه در روز به حرم امام رضا (ع) بروند و برگردند.

خدمات هتل هاترا عبارتند از: خدمات آژانس مسافرتی، خرید بلیط، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر.

رستوران هتل هاترا مشهد

رستوران هتل هاترا مشهد واقع در طبقه منهای دو ۹۰ نفر ظرفیت دارد. خوب است مسافران قبل از رفتن به رستوران هتل با شماره ۱۶۸۵ تماس حاصل نمایند و نسبت به رزرو میز یا رزرو غذا اقدام کنند. همه مسافران می‌توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ ایرانی، سنتی و فرنگی، دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه و تازه را سفارش دهند. همه غذاها و دسرها توسط سرآشپزهای حرفه ای این هتل آماده می‌گردد. همه مسافران می‌توانند برای خوردن صبحانه به بوفه رستوران هتل بروند. توجه داشته باشید که صبحانه در این هتل به صورت سلف سرویس برای همه مسافران سرو می‌شود.

کافی شاپ هتل هاترا مشهد

کافی شاپ هتل هاترا مشهد در کنار لابی قرار دارد. این کافی شاپ همه روزه و به صورت ۲۴ ساعته باز است و آماده خدمت رسانی به همه مسافران می‌باشد. ضمنا همه مسافران می‌توانند انواع خوراکی‌های خوشمزه را در کافی شاپ این هتل سفارش داده و میل نمایند.

چایخانه سنتی هتل

چایخانه سنتی هتل هاترا مشهد در روزهای تعطیل باز است. کارکنان این هتل به صورت ۲۴ ساعته در چایخانه حضور دارند و خدمات لازم را به همه مسافران ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است که اگر مسافران بخواهند چای، دمنوش و آب معدنی بخورند می‌توانند به چایخانه هتل بروند.

رستوران هتل هاترا

رستوران هتل

قیمت هتل هاترا مشهد

قیمت هتل هاترا مشهد با توجه به خدمات و امکاناتی که به مسافران ارائه می‌دهد نسبت به سایر هتل‌های سه ستاره مناسب تر است. هزینه اقامت در اتاق یک خوابه این هتل شبی پانصد هزار تومان است. هزینه اقامت در اتاق چهار نفره فولبرد این هتل که دارای یک اتاق با دو تخت سینگل و یک تخت دبل است شبی دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان است.

هزینه سایر اتاق‌ها هم بسته به نوع اتاق‌ها، تعداد تخت‌ها و امکانات موجود در آن‌ها محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است که این قیمت‌ها تقریبی است و ممکن است کمی تغییر کند. بنابراین پیشنهاد می‌شود همه مسافران قبل از اقدام به رزرو هتل هاترا مشهد حتما با پذیرش هتل تماس حاصل نمایند و از قیمت‌‌های دقیق اتاق‌ها مطمئن شوند.

رزرو هتل هاترا مشهد

اگر مسافران به صورت اینترنتی از طریق سایت هتل هاترا مشهد اتاق رزرو نمایند برایشان بهتر است. زیرا در زمان و هزینه هایشان به مقدار زیادی صرفه جویی خواهد شد. ضمنا آن‌ها می‌توانند از تخفیفات ویژه هتل هاترا استفاده نمایند.

همه مسافران می‌توانند در سایت هتل عکس‌های هتل هاترا مشهد را ببینند و سپس در صورت تمایل نسبت به رزرو اتاق در هتل اقدام نمایند.

آدرس هتل هاترا مشهد

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا (ع) ، خیابان دانش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور ۳۷.

تلفن هتل هاترا مشهد

شماره تلفن هتل هاترا مشهد  02191031931  است.

نظرات هتل هاترا مشهد

قسمتی از سایت هتل هاترا مشهد به نظرات مسافران درباره هتل اختصاص داده شده است. مسافران می‌توانند از این قسمت از سایت بازدید کنند و نظرات مسافران دیگر را در خصوص خدمات ارائه شده در این هتل بخوانند. سپس با توجه به همه این موارد درباره هتل محل اقامت خودشان تصمیم گیری نمایند. لازم به ذکر است که بیشتر مسافران از قیمت مناسب غذاها و اتاق‌های این هتل راضی بوده اند. اکثر این افراد اظهار داشته اند که این هتل تخفیفات خوبی را برای همه مسافران در نظر گرفته است. ضمنا همه مسافران از نظافت هتل، خدمات هتل و برخورد محترمانه تمامی کارکنان هتل تا حد زیادی اظهار رضایت کرده اند.

لابی هتل هاترا

لابی هتل

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱