هتل های سه ستاره مشهد معمولا از هتل های 1و 2 ستاره بزرگ تر هستند و کارکنان آنها شبانه روز پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند. هتل های سه ستاره مناسب کسانی است که نمی خواهند، هزینه های گزافی را پرداخت کنند. بنابراین نباید انتظار داشت که ویژگی های هتل های 4 و 5 ستاره در این هتل ها وجود داشته باشد.

ارزانترین هتل سه ستاره

یکی از ارزانترین هتل های سه ستاره مشهد هتل میامی مشهد می باشد. این هتل نزدیک حرم واقع شده است. این هتل در سال 1354 ساخته و افتتاح شده است و بیش از 40 سال قدمت دارد. این هتل در سال 1395 بازسازی شده و قسمت های مختلفی به آن اضافه شده است.

هتل سه ستاره

از جمله این قسمت ها می توان به استخر، صرافی، مراکز خرید و غیره اشاره کرد. هتل اطلس مشهد به دلیل اینکه در فاصله نزدیک به حرم امام رضا و بازار رضا و پارک میرزا کوچک خان واقع شده است، از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

اما از نظر مشخصات عمومی هتل های سه ستاره می توان به 8 طبقه بودن آن اشاره کرد. این هتل دارای 188 اتاق مستقل و مجزا می باشد. هزینه اقامت در هتل اطلس به عوامل مختلفی بستگی دارد، که هر کدام در هزینه اقامت تاثیر می گذارد. هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال در این هتل رایگان می باشد. همچنین رنج سنی 2 تا 12 سال به صورت نیم بها هزینه اقامت پرداخت می کنند.

هتل های سه ستاره از نظر امکانات دارای یک پارکینگ با ظرفیت 200 ماشین می باشد. اتاق های هتل دارای ویژگی هایی مثل تلفن، حمام، یخچال، آباژور، لوازم بهداشتی و غیره می باشد. فضای داخلی هتل دارای ویژگی هایی مثل آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان و غیره می باشد.

رستوران هتل های سه ستاره دو وعده ناهار و شام را به صورت غیر رایگان در اختیار متقاضیان قرار می دهد. این هتل دارای اتاق های یک و دو تخته می باشد، که مسافران مطابق خواسته و هزینه خود اقدام به رزرو می کنند.

یکی دیگر از هتل های سه ستاره تقریبا ارزان قیمت مشهد، هتل دیپلمات می باشد. این هتل در میدان راه آهن واقع شده است. هتل دیپلمات در سال 1391 ساخته شده است. این هتل 6 طبقه است.

هتل حلما مشهد از دیگر هتل های ارزان این شهر زیارتی می باشد. این هتل در 7 طبقه ساخته شده است و جز هتل های تازه تاسیس در این شهر می باشد. این هتل 70 اتاق و در مجموع 168 تخت می باشد. از ویژگی های اتاق های این هتل می توان به تلویزیون، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و غیره اشاره کرد.

هتل سه ستاره

هزینه اقامت در این هتل هم مانند سایر هتل ها به عوامل زیادی بستگی دارد. همچنین در این هتل اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان می باشد. از خدمات خارج از اتاق ها می توان به گشت نیمروزی، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، اتاق تلفن، خدمات cip، دستگاه واکس کفش، شبکه پخش فیلم، لاندری، خدمات باربری، خدمات تور و خدمات بیدار باش و غیره اشاره کرد.

از دیگر هتل های ارزان مشهد می توان به هتل های شیراز مشهد، فرهنگ و هنر، دیپلمات، سهند 1 ، توحید نوین مشهد، خیام ، پارمیدا ، تهران و غیره اشاره کرد.

امکانات

از امکانات اتاق های هتل های سه ستاره می توان به تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی، مبلمان، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، یخچال، سیستم تهویه هوا، سیستم اطفاء حریق، پاور سوئیچ، آباژور، صندوق امانات و غیره اشاره کرد.

هتل دارای لابی با ظرفیت 40 نفر، رستوران با ظرفیت 120 نفر، پارکینگ با ظرفیت بالا می باشد. یکی از امتیازات هتل دیپلمات، دارا بودن استخر است. در این هتل اقامت برای کودکان زیر 3 سال رایگان می باشد.

گران ترین هتل سه ستاره مشهد

مزیت برخی از هتل های سه ستاره به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و خدمات عالی و مناسب آنها از موقعیت بالایی برخوردار هستند. بهتر است برای یک بار هم شده برای تنوع این هتل ها را تجربه کنید.

یکی از این هتل ها، هتل منجی مشهد می باشد. این هتل دارای 7 طبقه می باشد و همچنین 45 اتاق دارد. هتل منجی در سال 1393 افتتاح شده است و جز هتل های تازه ساخت مشهد محسوب می شود. این هتل با کارکنان آموزش دیده و حرفه ای به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از زائران و مسافران می باشد.

طراحی ساختمانی این هتل به گونه ای است که متشکل از یک ساختمان بزرگ و زیبا با ورودی مناسب می باشد. اتاق های این هتل دارای ویو بسیار زیبا و نورگیر می باشد. همچنین این هتل دارای سرویس بهداشتی و حمام خصوصی می باشد و تمام اتاق های آن دارای تجهیزات مناسب و استاندارد می باشد.

هتل سه ستاره ایران زمین

این هتل هم مانند سایر هتل ها از امکاناتی همچون یخچال، لوازم بهداشتی، اینترنت پر سرعت و سرویس به مسافران برخوردار است. کارکنان بخش پذیرش دو زبانه هستند. تمام طبقه ها دارای آسانسور و پله اضطراری می باشند.

همچنین تمام راهرو ها و اتاق ها دارای سیستم اطفاء حریق می باشد. خدمات لباسشویی و خشکشویی در این هتل انجام می شود. هتل آدینا از رستوران و لابی نیز برخوردار است و مسافران در هر وعده غذایی با مراجعه به رستوران می توانند، نیاز خود را برطرف کنند.

هزینه اقامت در این هتل ها نسبتا بالا می باشد و هزینه ای برای اقامت کودکان زیر 2 سال در نظر گرفته نمی شود. هزینه اقامت برای کودکان بین 2 تا 7 سال نیز به صورت نیم بها محاسبه می شود. این هتل دارای فضای بسیار لوکس می باشد. این هتل می تواند به خوبی انتظارات شما را برآورد سازد و تمام اتاق ها از سرویس دهی مناسبی برخوردارند.

یکی دیگر از هتل های گران قیمت مشهد، هتل آفتاب شرق می باشد. این هتل در سال 1394 افتتاح شد. این هتل در میدان بیت المقدس واقع شده است. این هتل 6 طبقه است و 66 اتاق دارد. از امکانات این هتل می توان به اینترنت، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، آباژور، کمد لباس، حمام، میز و آینه و غیره اشاره کرد.

ساعت تحویل و تخلیه از ساعت 14 تا 12 روز بعد می باشد. از امکانات خوراکی این هتل می توان به رستوران، صبحانه رایگان و کافی شاپ شاره کرد. این هتل خدمات خارج از اتاق که هتل به مسافران ارائه می دهد، شامل خدمات تاکسی سرویس، خدمات معلولین، خدمات خانه داری، پذیرش 24 ساعته می باشد.

از دیگر هتل های گران مشهد می توان به آرتیمان ، سهند ، کیان، عرش، جواهر شرق، آپادانا، آدینا ،جم، رضوان ، ثامن ، رضا، نیما، فیروزه و غیره اشاره کرد.

هتل سه ستاره

هزینه اقامت

هزینه اقامت در این هتل به عوامل مختلفی بستگی دارد. هتل کیان مشهد از دیگر هتل های سه ستاره گران قیمت در مشهد می باشد. این هتل 7 طبقه است و دارای 112 اتاق می باشد. این هتل فقط 400  متر با حرم امام رضا فاصله دارد. بعضی از اتاق های این هتل دارای آشپزخانه مجهز می باشد. با داشتن این امکانات راحتی و آسودگی را برای مسافران فراهم کرده اند.

همچنین هتل های سه ستاره هم دارای رستوران و کافی شاپ است. رستوران و کافی شاپ این هتل 24 ساعته به مسافران ارائه خدمات می کند و همین مسئله باعث رضایت مشتریان شده است. صبحانه در هتل کیان به صورت سلف سرویس به مسافران ارائه می شود. این هتل با در نظر گرفتن خدمات گشت نیمروزی باعث بیشتر لذت بردن مسافران از سفرشان می شود.

بهترین هتل های سه ستاره مشهد

ما تا کنون به ارزانترین و گرانترین هتل های سه ستاره مشهد پرداختیم. حال به بحث بهترین هتل می رسیم. بهترین هتل به این معنا است که تمام ویژگی هایی را که باید یک هتل سه ستاره داشته باشد، را دارا باشد. از مهمترین مسائلی که در رزرو بهترین هتل در نظر می گیریم، قیمت مناسب است.

بهترین هتل باید میان قیمت و میزان امکاناتی که ارائه می دهند، تناسب وجود داشته باشد. دومین مسئله برای رزرو هتل موقعیت جغرافیایی است. قطعا هتلی که از همه هتل ها به حرم امام رضا نزدیک است، بهترین هتل مشهد محسوب می شود.

یکی از بهترین ویژگی های هتل های سه ستاره آرامش آن است. قطعا هتلی که آرامش بیشتری بر فضای آن حاکم است، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. آخرین مسئله برخورد کارکنان می باشد. هر چقدر برخورد و خدمات دهی کارکنان مناسب و خوب باشد، مسافران بیش تری جذب آن هتل می شوند.

هتل سه ستاره

یکی از بهترین و محبوب ترین هتل های سه ستاره مشهد، هتل ایران زمین مشهد می باشد. این هتل در بهمن سال 1393 افتتاح گردید. این هتل دارای 6 طبقه می باشد. همچنین دارای 190 اتاق می باشد. این هتل در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا ساخته شده است.

این هتل دارای کادری مجرب و حرفه ای که 24 ساعته آماده ی میزبانی از زائران می باشند. هتل ایران زمین دارای 90 اتاق که به صورت خصوصی و عادی می باشد. قیمت هر شب اقامت در این هتل به عوامل مختلفی بستگی دارد.

همچنین در این هتل هم اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان می باشد. اقامت کودکان بین 3 تا 5 سال به صورت نیم بها محاسبه می شود. از امکانات داخل اتاق ها می توان به پاور سوئیچ، کمد لباس، مبلمان، سیستم اطفاء حریق، تلفن در اتاق اشاره کرد.

هتل ایران زمین معلولین را فراموش نکرده است و برای آنها نیز خدماتی را در نظر گرفته است. برای رزرو هتل ایران زمین هم از طریق آنلاین و هم به صورت حضوری می توانید، برای رزرو اقدام کنید.

یکی از دیگر بهترین هتل های مشهد، هتل هلیا است. این هتل هم مانند سایر هتل از امکانات بالایی برخوردار است و توجه مسافران را به خود جلب کرده است. از دیگر هتل های این بخش می توان به هتل تبرک اشاره کرد.

برای رزرو هتل و همچنین اطلاع از قیمت ها و آدرس می توانید از سایت ماهانیوم کمک بگیرید. این سایت به صورت شبانه روزی آماده کمک به مسافران می باشد.

 

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱