بهترین هتل های چهار ستاره مشهد

قبل از معرفی بهترین هتل های چهار ستاره مشهد ، بهتر است در خصوص این هتل ها اطلاعاتی را به دست آورید. این هتل ها امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای مسافران فراهم می کنند.این هتل ها امکانات خوبی دارند، ولی به دلیل تفاوت کوچکی که در خدمات فرعی آنها وجود دارد، باعث اختلاف قیمت زیادی بین آنها شده است.

از نظر مسافران بهترین هتل ، اقامتگاهی است که در عین حال که مسافران در اتاق خود در آرامش کامل به سر می برند، می توانند به رستوران و غذا های متنوع و سازگار با علایق خود دسترسی پیدا کنند. همچنین برای سرگرمی و اوقات فراغت مسافران نیز برنامه ریزی مناسبی در نظر گرفته شده است.

یکی از شاخص ترین ویژگی های بهترین هتل مشهد این است که شما در حین استراحت از یک خدمات عالی و ایده آل بهره مند می شوید، هزینه مناسب و معقولی را متحمل می شوید. اکنون به ترتیب به بهترین هتل های چهار ستاره مشهد می پردازیم.

  1. هتل نگین پاسارگاد(خیابان شیرازی)، 3- هتل جواد مشهد ، 4- هتل کیانا (خیابان امام رضا)، 5- هتل الماس نوین ( خیابان امام رضا)، 6- هتل الماس 1 مشهد (خیابان امام رضا)، 7- هتل رفاه (خیابان امام رضا)

هتل رفاه مشهد یکی از زیبا ترین هتل های مشهد می باشد. اگر قصد سفر به مشهد را دارید می توانید در این هتل اقامت کنید. باید قبل از سفر برای رزرو اقدام کنید. زیرا به دلیل ویژگی های متفاوت و ایده آلی که این هتل دارد، باید خوش شانس باشید که بتوانید در این هتل اقامت کنید.

هتل چهار ستاره مشهد

کلوپ ورزشی، سالن آمفی تئاتر همایش، سونا، جکوزی، کافی شاپ، مجموعه آبی از نمونه خدمات لوکس این هتل می باشد. در طبقه 16 و 17 این هتل رستوران های بسیار شیک و با چشم انداز های زیبا وجود دارد.

هتل نگین پاسارگاد یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد می باشد، که به دلیل بافت ساختمانی علاقه مندان زیادی داد. اگر شما نیز به بناهای سنتی ایرانی علاقه مند هستید، این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. همچنین این هتل به حرم بسیار نزدیک می باشد وهمین موضوع باعث شده که به بهترین هتل چهار ستاره مشهد تبدیل شود.

این هتل در خیابان شیرازی واقع شده است.

هتل الماس نوین مشهد در خیابان اصلی امام رضا واقع شده است. همین موضوع به نقطه قوت این هتل محسوب می شود. هتل الماس نوین مشهد نزدیک حرم می باشد و یکی از بهترین هتل های مشهد به شمار می آید.

هتل الماس مشهد که به دلیل آکواوردوریوم بزرگ و زیبایی که دارد، مشتریان زیادی را جذب خود می کند. این هتل مناسب افراد با سلیقه ی است که به زیبایی محل اقامت خود اهمیت می دهند.

هتل کیانا مشهد از جمله هتل های آرام مشهد می باشد. این هتل به دور از هیاهوی شهر می باشد. همچنین این هتل بسیار زیبا می باشد.

گران ترین هتل چهار ستاره مشهد

بعضی هتل ها به دلیل امکانات رفاهی و خدمات عالی و زیبا قیمت های متفاوتی از بقیه هتل های چهار ستاره مشهد دارند. بیشتر قشر مرفه جامعه از این هتل ها استفاده می کنند.

از جمله هتل های گران مشهد می توان به هتل مشهد ، هتل مینو ( خیابان امام رضا)، هتل توریست (بزرگراه آسیایی )، هتل ایران (میدان بیت المقدس)، هتل لیان (خیابان نواب صفوی)، هتل فردوس (خیابان امام رضا)، هتل رز درویشی و غیره اشاره کرد.

یکی از این هتل ها، هتل مینو می باشد. این هتل دارای فضای آرام و منحصر به فردی است. طراحی اتاق های این هتل زیبا می باشد. سرمایه این هتل متعلق به بانک پاسارگاد می باشد.

هتل مینو در خیابان امام رضا واقع شده است. تنوع و تفاوت اتاق های این هتل باعث شده است که مسافران با توجه به علایق خود اتاق خود را انتخاب کنند.

هتل توریست مشهد با فضای دنج و لاکچری، اولین هتلی است موفق به اخذ گواهینامه رعایت بهداشت و ایمنی در مقابل بیماری کرونا در شرق کشور شده است.

هتل چهار ستاره مشهد

هتل ایران مشهد یکی از جذاب ترین و لوکس ترین هتل های تازه تاسیس مشهد است. این هتل در فاصله چند قدم از حرم امام رضا قرار دارد. غذا های لذیذ، نوشیدنی سالم و دلچسب، رستوران ها و کافی شاپ های این هتل از بارز ترین ویژگی های این هتل می باشد.

هتل لیان مشهد ، هتلی با امکانات رفاهی بسیار بالا می باشد. این هتل دارای لابی فوق العاده ای دارد. در بدو ورود از مسافران، از آنها پذیرایی می شود.

امکانات هتل های چهار ستاره مشهد 

روزانه به طور مرتب به نظافت اتاق های هتل رسیدگی می شود. در هتل های چهار ستاره مشهد  از تشک های بزرگ و لوکس استفاده می شود. معمولا اکثر هتل های چهار ستاره مشهد دارای اتاق های بدنسازی، استخر، جکوزی و غیره می باشند.

برخی از هتل های چهار ستاره مشهد برای اینکه مشتری بیشتری جذب کنند، اتاق هایی با نام اتاق سلامتی دارند. این اتاق ها دارای امکاناتی همچون هدفون، مجله، بازی های سرگرمی و غیره می باشد. این اتاق ها باعث می شود مسافران از اوقات فراغت خود لذت ببرند.

از امکانات اتاق های هتل های چهار ستاره مشهد می توان به تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی، مبلمان، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، یخچال، سیستم تهویه هوا، سیستم اطفاء حریق، پاور سوئیچ، آباژور، صندوق امانات و غیره اشاره کرد.

هتل چهار ستاره مشهد

این هتل هم مانند سایر هتل ها از امکاناتی همچون یخچال، لوازم بهداشتی، اینترنت پر سرعت و سرویس به مسافران برخوردار است. کارکنان بخش پذیرش دو زبانه هستند. تمام طبقه ها دارای آسانسور و پله اضطراری می باشند.

همچنین تمام راهرو ها و اتاق ها دارای سیستم اطفاء حریق می باشد. خدمات لباسشویی و خشکشویی در این هتل انجام می شود. هتل هاترا از رستوران و لابی نیز برخوردار است و مسافران در هر وعده غذایی با مراجعه به رستوران می توانند، نیاز خود را برطرف کنند.

در این مراکز اقامتی مسافران هم می توانند درون اتاق به صورت روم سرویس یا در رستوران هتل غذای خود را میل نمایند. کارکنان قسمت پذیرش این هتل ها حتما باید دو زبانه باشند و دائم در حال خدمت رسانی به مسافران می باشند.

درون اتاق های هتل امکان سفارش امکانات به صورت سیستمی وجود دارد. طراحی و دکوراسیون این هتل بسیار زیبا و لوکس می باشد. به طور کلی می توان نتیجه گرفت که امکاناتی که در هتل های چهار ستاره مشهد  وجود دارد، بسیار منظم و قاعده مند می باشد.

هتل چهار ستاره مشهد

ارزان ترین هتل چهار ستاره مشهد

هتل های ارزان قیمت بیش تر هتل های یک، دو، سه ستاره هستند. هتل های چهار ستاره به دلیل سطح بالای امکانات آنها و خدمات رسانی عالی آنها شاید اختلاف قیمت بسیار نا چیز با بقیه هتل های چهار ستاره داشته باشد.

به طور کلی در میان هتل های چهار ستاره هتل با قیمت پایین سخت پیدا می شود. حال به بررسی هتل های چهار ستاره مشهد که قیمت پایین تری نسبت به سایر هتل ها را دارند، می پردازیم.

هتل عماد از هتل های چهار ستاره در مشهد می باشد. این هتل دریکی از خیابان های اصلی مشهد واقع شده است. طراحی زیبایی ساختمانی و دکوراسیون به روز و لوکس در این هتل به چشم می خورد. اتاق ها و لابی های هتل مسافران زیادی را به خود جذب می کنند.

یکی دیگر از هتل های با قیمت مناسب در مشهد، هتل سارینا می باشد. این هتل در فاصله 500 متری حرم قرار دارد. این هتل دارای دو نوع اتاق آپارتمانی و هتلی می باشد. همین ویژگی دست مسافران را برای انتخاب باز گذاشته است.

این هتل 5 دقیقه فاصله تا حرم دارد. این هتل یک فروشگاه بسیار زیبا و مدرن را طراحی کرده تا مسافران با کم ترین زمان خرید خود را انجام دهند.

از دیگر هتل های ارزان مشهد می توان به هتل سارینا (چهار راه بی سیم)، هتل خورشید تابان (بلوار امام خمینی)، هتل تارا (خیابان شیرازی)، هتل سلام مشهد (خیابان پاسداران) و غیره اشاره کرد.

هتل چهار ستاره مشهد

هزینه اقامت

هزینه اقامت در این هتل ها به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل در بالای متن گفته شده است.

نحوه رزرو هتل

شما می توانید برای راحتی خیال خود قبل از سفر به مشهد، هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. برای این کار راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه ها ورود به سایت هتل ها می باشد. پس از مشخص شدن تاریخ حرکت خود به سوی مقصد که مشهد است، بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.

سپس لیست هتل های که آمادگی پذیرایی از زائران را دارند، در مقابل دید شما قرار می گیرد. همراه با امکانات و ویژگی های هتل، عکس و آدرس هتل در اختیار شما قرار می گیرد.پس از انتخاب اتاق خود دوباره دکمه رزرو را بزنید. وقتی شما به مشهد برسید، هتل و اتاقی را که آماده کرده اید، آماده پذیرایی از شما می باشد.

اگر به صورت آنلاین برای رزرو اتاق هتل اقدام نکنید، مجبور هستید زمانی که به مشهد می رسید به صورت حضوری هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. هتل های چهار ستاره مشهد  معمولا از هتل های 1و2 و 3 ستاره بزرگ تر هستند و کارکنان آنها شبانه روز پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند. برای اطلاع یافتن از آدرس دقیق هتل های چهار ستاره مشهد می توانید به سایت ماهانیوم مراجعه کنید.

جمع بندی

ساعت تحویل و تخلیه در این هتل ها مشخص می باشد. از امکانات خوراکی این هتل می توان به رستوران، صبحانه رایگان و کافی شاپ شاره کرد. این هتل خدمات خارج از اتاق که هتل به مسافران ارائه می دهد، شامل خدمات تاکسی سرویس، خدمات معلولین، خدمات خانه داری، پذیرش 24 ساعته می باشد.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱